درمان تایم
درمان تایم
پرفروش ترین مدل های دستگاه اتوسکوپ پزشکی

پرفروش ترین مدل های دستگاه اتوسکوپ پزشکی

اتوسکوپ یک دستگاه پزشکی است که به پزشک و یا پرستار اجازه می دهد تا ساختارهای گوش میانی و داخلی را بررسی کند. استفاده از این محصول باعث دید بهتر کانال گوش  و پرده گوش برای پزشکان می شود و جهت تشخیص بیماری در گوش میانی مفید می باشد. اتوسکوپ ها انواع مختلفی دارند که هر کدام شان با توجه به کارآیی و مارکشان، دارای قیمت متفاوتی هستند.

بنابراین اگر شما به دنبال یک اتوسکوپ خوب با قیمت مناسب هستید، مطالعه این مقاله از سایت درمان تایم می تواند در انتخاب و خرید این محصول به شما کمک کند. ما در این مقاله سعی کرده ایم تا با معرفی پرفروش ترین مدل های دستگاه اتوسکوپ پزشکی هر چه بیشتر شما را با این محصول آشنا کنیم. لطفا با ما همراه باشید.

اتوسکوپ دیجیتال مدل Black_HD

این اتوسکوپ از نوع دیجیتال بوده و استفاده کاربری را راحت تر نموده است.  این دستگاه پزشکی مناسب برای پزشکان و نیز دامپزشکان می باشد تا در معاینات دوره ای و یا برخی نارضایتی های سیستم شنوایی جهت بررسی و غربالگری از آن استفاده کنند. علاوه بر این در دامپزشکی از این اتوسکوپ جهت مشاهده و نمونه برداری نیز استفاده می شود.

این محصول قابل اتصال به مانیتور است و از طریق USB و C TYPE مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین دارای دوربین با بزرگنمایی 0.3 مگا پیکسل مینی دوربین HD با فاصله فوکوس 1.5 سانتی متری می باشد که پزشک معالج بتواند در حین معاینه از قسمت های مختلف گوش عکس و فیلم تهیه نموده و در پرونده بیمار بایگانی کند.

اتوسکوپ دیجیتال مدل Black_HD

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه اتوسکوپ پزشکی موجود در بازار

این اتوسکوپ دیجیتال همچنین دارای قابلیت تنظیم نور LED است که با دکمه می توان میزان نور را کم و زیاد نموده و مجهز به یک منبع الکتریکی تولید نور به همراه 6 عدد LED می باشد. همچنین دارای پوشش محافظ قاشقک است.  با استفاده از این محصول بیمار نیز به راحتی می تواند در طول معاینه از طریق مانیتور داخل گوش خود را مشاهده نماید.

جنس بدنه این محصول از استیل درجه یک بوده و دارای یک عدد لنز شیشه ای می باشد. از این اتوسکوپ می توان برای مشاهده و بررسی کانال شنوایی داخلی گوش، پرده صماخ، پارگی و عفونت استفاده کرد. در انتهای این اتوسکوپ ناحیه ای تعبیه شده که برای اتصال اسپلکوم جهت ورود به داخل مجرای گوش استفاده می شود. جنس اسپلکوم پلاستیکی و یکبار مصرف است. اتوسکوپ از یک هندل و یک سر ( در سر لنز قرار گرفته است ) شکیل شده که از طریق باتری کار می کند.

اتوسکوپ دیجیتال مدل p1

این محصول مجهز به دوربین 1440P HD می باشد. به طوری که می توتن به راحتی و وضوح داخل گوش را بررسی و معاینه کنید. این دستگاه دارای قابلیت ضد مه و ضد گرد و غبار است که تصویر واضح و با کیفیت Full HD 1440P را به کاربر ارایه می دهد.

این اتوسکوپ همچنین قابلیت سازگاری و اتصال با دستگاه های اندروید و Ios و نیز تبلت ها را دارد. برای اتصال به این دستگاه ها و مشاهده تمامی مراحل مراحل عملکرد از طریق تلفن همراه خود، فقط کافیست برنامه را دانلود کرده و به وای فای متصل شوید.

اتوسکوپ دیجیتال مدل p1

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه اتوسکوپ پزشکی موجود در بازار

این محصول دارای لنز حرفه ای بوده که عملکردی با زاویه باز 360 درجه دارد. همچنین عملکردهای عکس و ضبط فیلم نیز از قابلیت های این دستگاه می باشد، که می توانید به راحتی بررسی های داخل گوش را ثبت نمایید.  این اتوسکوپ قابل شارژ با باتری داخلی است و بعد از مدت زمان 65 دقیقه به طور کامل شارژ شده و می توانید از آن استفاده کنید. لنز اتوسکوپ دیجیتال مدل p1 قابلیت شست و شوی با آب و یا پنبه الکلی را دارد. کارآیی این دستگاه تا 180 روز می باشد.

همچنین جنس بدنه دستگاه از پلاستیک و نوع اسپکولوم آن دایمی بوده و نیاز به تعویض ندارد. این محصول در ابعاد 1.5*14*1.5 سانتی متر و در وزن 40 گرم ارایه می شود. از ویژگی های دیگر این اتوسکوپ دارای 6 عدد ابزار تمیز کننده گوش، یک کابل usb و 6 عدد سری یدک است که به همراه دستگاه به مشتری عرضه می شود.

اتوسکوپ ریشتر مدل 2010

یکی از بهترین برندهای تولید کننده تجهیزات و دستگاه های پزشکی ریشتر که یک شرکت آلمانی بوده و پایه نیاز روز پزشکی را با محصولات خویش تامین نموده است. این شرکت محصولات خود را مطابق با پژوهش های علمی و بر اساس تکنولوژی روز ارایه می دهد.

اتوسکوپ ریشتر مدل 2010 یکی از محصولات این شرکت است که با وجود اینکه چندین سال از ساخت آن گذشته  و یک محصول قدیمی از این برند می باشد. با این حال جزو پرفروش ترین مدل های دستگاه اتوسکوپ پزشکی ست که دارای عملکرد مناسب و کارآیی قوی می باشد.

اتوسکوپ ریشتر مدل 2010

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه اتوسکوپ پزشکی موجود در بازار

این محصول همچنین با توجه به کیفیت و کارآیی که دارد از قیمت مناسب و به صرفه ای نیز برخوردار است. به طوری که می توان در مدت زمان زیادی از آن استفاده کرد. زیرا که دوام و استحکام بالایی دارد.

اتوسکوپ مدل 2010 برند ریشتر در ابعاد 150*40 طراحی و ارایه شده است. همچنین به دلیل وزن مناسب ( 150 گرم ) حمل آن آسان  و استفاده از آن راحت می باشد.  این محصول بسیار شیک و زیبا ست و بدنه ای از جنس آلومینیوم دارد.

این اتوسکوپ با باتری کار می کند. باتری قابل استفاده برای آن از نوع قلمی بوده و دارای کیف مخصوصی نیز برای حمل می باشد. این اتوسکوپ با 3 لنز کار می کند که جتس لنزها از پلی اکریلیک هستند. در انتهای این دستگاه ناحیه ای وجود دارد که به منظور اتصال اسپکولوم جهت ورود به مجاری گوش از آن استفاده می شود. نوع اسپکولوم در این اتوسکوپ از نوع دایمی بوده و نیاز به تعویض ندارد.

اتوسکوپ مدل D127

این اتوسکوپ قابلیت اتصال به تبلت و لپ تاپ را دارد و پزشک می تواند با استفاده از آن قسمت های خارج از دسترس دید در گوشی را مشاهده کند. این دستگاه در واقع یک دوربین بروسکوپ با سیمی حفره بین چراغ و به همراه 6 عدد LED می باشد که دوربین آن بزرگنمایی در حدود 1.3 مگا پیکسل میلی متری را نشان می دهد.

بنابراین می توان با استفاده از دوربین حفره ها و سوراخ های داخلی گوش را به خوبی مشاهده کرد. از دیگر ویژگی های این اتوسکوپ قابلیت تنظیم نور کت از طریق ولوم دستگاه که می توان میزان نور را تنظیم کرد. دیگر آنکه امکان عکسبرداری و فیلمبرداری را به کاربر می دهد تا از این طریق پزشک بتواند مشاهدات خود را در پرونده بیمار ثبت کند.

اتوسکوپ مدل D127

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه اتوسکوپ پزشکی موجود در بازار

با این حال جهت فیلمبرداری و یا عکسبرداری لازم است، دستگاه به گوشی اندروید با قابلیت OTG و با کامپیوتر با نرم افزار دارای فلش LED ( قابلیت تنظیم شدت نور ) به طور مستقیم متصل شود. این محصول همچنین از گیره های مختلف برخوردار است که می توان جهت درآوردن اشیا و لوله از آن استفاده کرد. از این قابلیت دستگاه اتوسکوپ مدل D127 همچنین برای مکان های مختلف و کاربردهای صنعتی و عمومی بدون نیاز به آداپتور و تغذیه از طریق کابل USB نیز استفاده می شود.

این محصول در ابعاد 200*1*1 سانتی متر و وزن 40 گرم طراحی شده و جنس بدنه ای از آلومینیوم مرغوب دارد. نوع اسپکولوم این دستگاه دایمی ست. به همراه این دستگاه سی دی حاوی فایل نصبی، کابل مبدل USB MICRO به USB و تبدیل USB MICRO به USB TYPE-C به علاوه آینه قلاب مگنتی و قلاب ساد ارایه می گردد.

اتوسکوپ کاو مدل پیکولایت ال ای دی

یکی از پرفروش ترین مدل های دستگاه اتوسکوپ پزشکی که طرفداران زیادی دارد محصول پیکولایت ال ای دی می باشد. عدسی این اتوسکوپ بزرگنمایی از نوع کاو دارد. این محصول مجهز به تکتولوژی فیبرهای نوری و چراغ LED می باشد. نور LED این دستگاه استاندارد بوده و شدت روشنایی بالا و نزدیک به 4200LUX را در فاصله 15 میلی متر ارایه می دهد.

همچنین لامپ LED در این دستگاه دارای دوام و عمر طولانی 50000h است. از دیگر ویژگی های اتوسکوپ مدل پیکولایت ال ای دی ضربه گیر بودن آن می باشد. این اتوسکوپ قابل شارژ با باتری بوده و دارای ذخیره انرژی ست.

اتوسکوپ کاو مدل پیکولایت ال ای دی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه اتوسکوپ پزشکی موجود در بازار

باتری در دسته دستگاه تعبیه شده و پروب های یکبار مصرف برای گوشی به همراه محصول ارایه می شود. اندازه پروب ها در اندازه های 10*2.5 و 10*4 میلی متر هستند. وزن این دستگاه 200 گرم می باشد که سبک و قابل حمل بوده و استفاده از آن راحت است.  این دستگاه با دو باتری کار می کند. همچنین ابعاد دستگاه در اندازه 19*11*4 سانتی متر طراحی شده است.

این اتوسکوپ جنسی بدنه ای از استیل محکم و مرغوب دارد و برای همین برای مدت زمان طولانی می توان از آن استفاده نمود. با این حال نوع اسپکولوم یکبار مصرف بوده و باید بعد از استفاده تعویض گردد. این محصول ساخت کشور آلمان می باشد و از بهترین برندها در زمینه تولید تجهیزات پزشکی از جمله انواع اتوسکوپ است. به همراه محصول کیف پارچه ای جهت حمل و نگهداری دستگاه ارایه می شود.

اتوسکوپ چیست؟

از تجهیزات جدید و وسیله ای در پزشکی که برای معاینه گوش به کار می رود. این دستگاه شامل سه قسمت سر، دسته و مخروط می باشد که بخش مخروطی گسترش یافته اتوسکوپ است و به داخل مجرای گوش وارد می شود.

همچنین لنز بزرگنمایی و لامپ از اجزای دیگر این دستگاه هستند که برای دید بهتر و واضح تر تعبیه شده اند. اتوسکوپ ها معمولا به وسیله دسته به خوبی در دست نگه داشته می شوند و حاوی منبع تغذیه می باشند. اما در حین حال اتوسکوپ های خاصی در بازار موجود بوده که قابل حمل هستند و برخی به دیوار نصب می گردند. با این حال با پیشرفت تکنولوژی امروزه دستگاه های اتوسکوپ دارای وزن کم و قابلیت های ضبط فیلم و عکس بوده و با کیفیت بالا و وضوح عالی تصاویر داخل گوش بیمار را پخش می کنند.

اتوسکوپ های نصب شده به دیوار برای کار کردن به برق متصل می شوند . اما مدل های قابل حمل با باتری کار می کنند. از اتوسکوپ علاوه بر معاینه گوش، جهت بررسی بینی و قسمت فوقانی گلو نیز استفاده می شود.

انواع اتوسکوپ

اتوسکوپ با توجه به مدل شان دارای انواع مختلفی هستند که ما در ادامه توضیحاتی مختصر را درباره هر یک از آنها شرح می دهیم. اتوسکوپ های شناخته شده و رایج در بازار شامل موارد زیر می باشند که عبارتند از؛

اتوسکوپ جیبی و یا قلمی

این مدل از اتوسکوپ ها کوچک و قابل حمل هستند و به اندازه یک وجب می باشند. این وسیله نور کافی را به داخل کوش انداخته و می توان به راحتی عوارض داخلی گوش و عفونت را با آن مشاهده نمود. اتوسکوپ های قلمی با باتری قابل تعویض کار می کنند و ناحیه ای به نام اسپکولوم دارند که داخل گوش می رود. این اسپکولوم می تواند ثابت یا یکبار مصرف باشد.

اتوسکوپ جیبی و یا قلمی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه اتوسکوپ پزشکی موجود در بازار

مدل دیگری از اتوسکوپ های جیبی نیز هستند که دیجیتالی بوده و دارای صفحه نمایش LED می باشند. استفاده از این محصول راحت و مقرون به صرفه ایت و اطلاعات را با دقت و وضوح بالایی در اختیار پزشکان قرار می دهند.

اتوسکوپ های جیبی LED در رنگ های مختلف بوده و در هنگام خرید لوازم جانبی ( بسته به سلیقه خریدار ) نیز به همراه محصول به مشتری ارایه می شود.

ست اتوسکوپ فیبر نوری

برخی از دستگاه های اتوسکوپ دارای نوردهی هالوژن HPX و نیز از فناوری فیبر نوری جهت دید بهتر و واضح برخوردار هستند.  بنابراین به همراه ارایه دستگاه مجموعه لنز باز کننده واید نیز ارایه می شود. عملکرد و کارایی این مجموعه به گونه ای است که با ارایه نور بهینه از انسداد بینایی و بازتاب آینه ای هنگام معاینه جلوگیری می کند. از آنجایی که این نوع اتوسکوپ ها از قابلیت نوردهی هالوژن برخوردار هستند، از این رو پزشکان می توانند رنگ بافت داخلی گوش را بهتر شناسایی کنند.

مجموعه های اتوسکوپی

این مجموعه ها از تجهیزات مختلفی برای اتوسکوپ برخوردارند  و می توان مجدد از ست اسپکولای آنها استفاده کرد. مجموعه های اتوسکوپی دارای قسمت اصلی هالوژن 3.5 ولت HPX می باشند. از جمله لوازم جانبی و تجهیزات این مجموعه اتوسکوپ پنوماتیک، مجموعه اسپکولای و دسته های قدرت با شارژ مجدد هستند.

دسته های قابل شارژ در مدت 60 دقیقه شارژ می شوند. از دیگر لوازم جانبی این مجموعه C-Cell Convertible به همراه باتری نیکل- کادمیوم است که از ابزارهای حرفه ای بوده و قیمت بالایی دارند.

اما منظور از اتوسکوپ پنوماتیک چیست؟

این دستگاه میزان تحرک غشای تمپان در پاسخ به فشارهای مختلف را تعیین می کند. این اتوسکوپ یکی از ابزارهای استاندارد پزشکی ست و علایم سوراخ شدن، عفونت گوش میانی، تمپانواسکلروز و غیره را از طریق عدم تحرک غشای تمپان مشخص می کند.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه اتوسکوپ پزشکی موجود در بازار

این دستگاه شامل قسمت هایی از جمله یک سر دارای عدسی، یک سر جهت اتصال لامپ لاستیکی به لوله می باشد. همچنین در این ابزار محفظه ای وجود دارد تا در هنگامی که اسپکولوم به کانال شنوایی وارد شده محکم می گردد. در این حالت پزشک می تواند پاسخ فشار منفی و مثبت تحرک پرده گوش را مشاهده کند.

خرید اینترنتی بهترین مدل های دستگاه اتوسکوپ پزشکی

یکی از بهترین راهکارها برای خرید اینترنتی این دستگاه مراجعه به فروشگاه های معتبر است. سایت دیجی کالا یکی از آنلاین شاپ های قدیمی و معتبر و ارایه کننده انواع کالاها از جمله تجهیزات پزشکی و بیمارستانی می باشد که به صورت 24 ساعته و آنلاین خدمات و محصولات خود را با پایبندی به سه اصل پرداخت در محل، ضمانت بازگشت کالا و تضمین در کیفیت و اصالت کالا به مشتریان و مصرف کنندگان عرضه می دارد.

در این راستا انواع اتوسکوپ از برندهای معتبر دنیا از طریق این فروشگاه عرضه می شود که شما می توانید جهت انتخاب و خرید بهترین محصول در این زمینه به آن مراجعه کنید.

ما در این مطلب چند نمونه از پرفروش ترین مدل های دستگاه اتوسکوپ پزشکی را از سایت دیجی کالا را به شما معرفی کردیم که می تواند راهنمای خوبی برای انتخاب بهترین گزینه این محصول باشد. شما همواره می توانید جهت آشنایی و خرید محصولات متنوع و بیشتر دستگاه اتوسکوپ پزشکی به سایت دیجی کالا مراجعه نموده و محصولی را با توجه به بودجه و سلیقه خود انتخاب کنید.

چنانچه قصد دارید تا از به روز ترین و بهترین محصولات و تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی جهت خرید مطلع شوید. می توانید مقالات ما را در سایت درمان تایم دنبال کنید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط