درمان تایم
درمان تایم
جدیدترین دستگاه های شست و شوی دهان و دندان

جدیدترین دستگاه های شست و شوی دهان و دندان

دستگاه شست و شوی دهان و دندان یک ابزار و دستگاه مدرن برای پاکسازی و ضد عفونی کردن دهان و دندان که با پیشرفت تکنولوژی امکانات آن نیز رو به افزایش است . بنابراین می توان به راحتی و با کیفیت بهتر و نیز سرعت بیشتر هر گونه جرم و پلاک را از روی دندان و لثه ها از بین برده و دهان را ضد عفونی کرد. این محصول دارای انواع مختلفی می باشد که ما در این مقاله از سایت درمان تایم قصد داریم تا با بررسی جدیدترین دستگاه های شست و شوی دهان و دندان به آن پرداخته و بهترین محصول از نظر کیفیت و قیمت را در این زمینه به شما معرفی کنیم. تا شما عزیزان بتوانید با اطمینان و رضایت کامل اقدام به خرید این محصول نمایبد. با ما تا انتهای این مقاله از سایت درمان تایم همراه ما باشید.

دستگاه شست و شوی دهان و دندان چیست؟

این دستگاه که به نام واترجت نیز شناخته می شود، وسیله ای برای از بین بردن هرگونه جرم و پلاک از روی دندان می باشد که از طریق پاشیدن آب با فشار این کار را انجام می دهد. به طوری که باکتری های موجود در اعماق لثه ها را به خوبی پاک کرده و تاثیر آن دو برابر مسواک زدن و نخ دندان کشیدن است.

دستگاه شست و شوی دهان و دندان چیست؟

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه های شست و شوی دهان و دندان موجود در بازار

از آنجایی که قسمت هایی از دهان قابل دسترسی نیست، بنابراین با استفاده از دستگاه شست و شوی دهان و دندان می توان تمام نواحی دهان را به آسانی تمیز و ضد عفونی نمود. این دستگاه برای افراد دارای ارتودنسی، روکش دندان، ایمپلنت، پروتز و دارای دندان مصنوعی مناسب بوده و تمام مواد قندی و چربی ها و نیز باکتری های آسیب رسان را از بین می برد. نام های دیگر این دستگاه واترفلوسر، واتر پیک جرم گیر دهان و دندان و دهان شوی برقی می باشد.

نکات و مزایای استفاده دستگاه شست و شوی دهان و دندان

  • استفاده از این دستگاه برای افرادی با سابقه کاشت دندان، و یا دارای دندان مصنوعی مناسب است
  • همچنین افرادی که دچار درد مفاصل هستند می توانند از دستگاه شست و شوی دهان و دندان استفاده کنند
  • نسبت به نخ دندان دستی استفاده آسان تری دارد
  • قسمت های غیر قابل دسترس و همچنین صعب العبور در دهان به خوبی و آسانی تمیز و ضد عفونی می کند
  • مواد به جا ماندخ در بین دندان با استفاده از این دستگاه حذف می شوند
  • این محصول حس تازگی و خنکی به دندان ها می بخشد
  • این دستگاه توانایی تمیز کردن حتی بین کم فضاترین دندان ها را نیز دارد
  • مانع از رشد باکتری و ایجاد بیماری لثه می شود.
  • دهان را خوشبو می کند.

نکات و مزایای استفاده دستگاه شست و شوی دهان و دندان

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه های شست و شوی دهان و دندان موجود در بازار

سری های دستگاه شست و شوی دهان و دندان شامل موارد مختلفی هستند که هر کدام کاربرد خاصی دارند. این سری ها عبارتند از:

  • مسواک
  • ارتودنسی
  • زبانشویه
  • ایمپلنت
  • کلاسیک
  • پلاک

نحوه استفاده از دستگاه شست و شوی دهان و دندان

برای استفاده از دستگاه شست و شوی دهان و دندان، ابتدا نوک یا سری مورد نظر را درون دهان قرار داده و سپس دستگاه را روشن کنید. نوک دستگاه را به آرامی در امتداد خط لثه حرکت دهید. برای شروع کار از دندان های پشتی و سپس به سمت دندان های جلویی نوک دستگاه را حرکت داده و این کار را در دو ردیف دندان های بالایی و پایینی تکرار کنید. بعد از آنکه مطمین شدید دندان ها به طور کامل تمیز شده اند، می توانید دستگاه را خاموش کنید.

بهتر است جهت جلوگیری از کثیف شدن محیط اطراف جهت استفاده از دستگاه سر را به سمت دستشویی خم نموده و دستگاه را روشن کنید. بهترین حالت برای نگهداری دستگاه و تمیز کردن دندان اینکه دستگاه با دندان هدف شما زاویه نود درجه داشته باشد. طوری که قسمت بالایی دندان، خط لثه و فضای بین هر دندان در معرض آب اسپری شده توسط دستگاه قرار بگیرد.

بعد از آنکه دندان های بالایی و پایینی توسط دستگاه تمیز و ضد عفونی کردید، باید آب باقی مانده در مخزن دستگاه را بیرون ریخته تا امکان رشد باکتری درون آن وجود نداشته باشد. حداقل مدت شست و شوی دهان با این دستگاه دو دقیقه بوده تا به خوبی همه دندان ها تمیز و ضد عفونی شود.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه های شست و شوی دهان و دندان موجود در بازار

دقت و توجه نمایید در صورتی که اقدام به جراحی در حفره دهانی نموده و یا دچار بیماری های مزمن در حفره دهانی هستید، باید قبل از استفاده از دستگاه شست و شوی دهان و دندان با پزشک مشورت کنید. همچنین اگر در دو هفته بعد از استفاده از دستگاه لثه های شما دچار خونریزی شد، لازم است استفاده از دستگاه را متوقف نموده و به دندانپزشک مراجعه نمایید.

با وجود آنکه مسواک زدن نمی تواند بقایای غذایی و پلاک را از بین دندان ها و زیر لثه را از بین ببرد. با این حال دستگاه شست و شوی دهان هیچگاه جایگزین مسواک نبوده و باید شما قبل از استفاده از این دستگاه روزی حداقل یک یا دو بار دندان های خود را مسواک زده و سپس از دستگاه جهت پاکسازی کامل دهان و دندان خود استفاده کنید.

از جمله افرادی که می توانند از این دستگاه استفاده کنند شامل موارد زیر هستند:

  • افراد سیگاری
  • افراد دارای روکش دندان
  • ارتودنسی دندان
  • افراد دارای پلاکت دندانی
  • جهت رفع بوی بد دهان
  • افراد دچار پلاکت دندانی
  • جهت پیشگیری از بیماری های دهانی در افراد سالم
  • افراد دارای بیماری های لثه
  • افراد ایمپلنت کرده که به شست و شوی دقیق برای دندان خود نیاز دارند

معرفی بهترین و جدیدترین دستگاه های شست و شوی دهان و دندان

برای انتخاب یک دستگاه خوب برای شست و شوی دهان و دندان مراجعه به فروشگاه های معتبر می تواند به شما در خرید یک محصول با کیفیت کمک و یاری نماید. یکی از این فروشگاه های معتبر در این زمینه سایت دیجی کالاست که ارایه کننده انواع کالاها و تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی با کیفیت اصل و مرغوب می باشد.

این سایت با پایبندی به سه اصل پرداخت در محل، ضمانت بازگشت کالا و تضمین در کیفیت و اصالت کالا بهترین محصولات را از برندهای معتبر داخلی و خارجی به مصرف کنندگان و متقاضیان ارایه و عرضه می کند. بنابراین می توانید با اطمینان از کیفیت و قیمت نسبت به خرید این محصول از سایت دیجی کالا اقدام نمایید.

دستگاه شست و شوی دهان و دندان یا واتر جت یکی از دستگاه های مناسب با عملکرد و کارایی قوی برای تمیز کردن قسمت هایی از دهان و دندان می باشد که به وسیله مسواک قابل دسترسی نیستند. از این رو استفاده از دستگاه واتر جت انتخابی خوب، روشی قوی و مناسب در کنار مسواک زدن برای پاکسازی کامل دندان ها می باشد.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه های شست و شوی دهان و دندان موجود در بازار

ما در ادامه این مطلب از سایت درمان تایم چند نمونه از جدیدترین دستگاه های شست و شوی دهان ودندان را معرفی و بررسی نموده ایم که می تواند به شما در انتخاب بهینه و خرید ایمن و رضایتبخش این محصول کمک نماید.

دستگاه شست و شوی دهان و دندان نایس فیل مدل FC5091

یکی از بهترین دستگاه ها در زمینه بهترین شست و شوی دهان و دندان از برند نایس فیل مدل FC5091 می باشد. این محصول دارای طراحی به روز بوده و برای ساخت آن از جدیدترین متریال و استانداردهای جهانی استفاده شده است.

این دستگاه از طریق شست و شوی دهان و از طریق پاشش آب به لثه و دندان ها عمل می کند. برای افرادی که دچار مشکلات لثه و حساسیت دهانی هستند، و یا دندان های خود را ایمپلنت و ارتودنسی نموده اند،  این دستگاه یک گزینه مناسب است. از دبگر ویژگی های این دستگاه قابلیت جا به جایی و حمل آسان، قدرت موتور برابر با 8w  و سه حالت آب پاشی Normal/ Soft/ Pulse می باشد.

دستگاه شست و شوی دهان و دندان نایس فیل مدل FC5091

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه های شست و شوی دهان و دندان موجود در بازار

این محصول تا حدود 4 ساعت قابل شارژ است و می توان آن را به مدت دو هفته استفاده نمود. این دستگاه با باتری لیتیومی کار می کند و دارای ظرفیت DC5V-1A 2000mAh می باشد. دیگر آنکه میزان ظرفیت لازم برای پر شدن مخزن آب این دستگاه 300ml  و قدرت فشار آن 115psi-20 و پالس آب آن 1400Time/min-1200 است.

دو عدد سری نازل و کابل جهت شارژ usb همراه دستگاه ارایه می شود که می توانید از طریق آن دستگاه را شارژ کنید. این دستگاه همچنین دارای چراغ نشانگر می باشد که هر زمان دستگاه را روشن کنید به حالت چشمک زن به رنگ سفید نمایان می شود. در صورتی که دستگاه شارژ نداشته و یا شارژ آن کم باشد، بعد از 5 بار چشمک زدن خاموش می شود.

برای تمیز کردن این دستگاه کافیست آن را فقط با آب و یا مواد شوینده خنثی تمیز کنید. توصیه می شود که از مواد شوینده آسیب زا و خورنده جهت تمیز نمودن دستگاه به هیچ عنوان استفاده نکنید. این محصول با فرکانس 1200-1400 دور بر دقیقه کار می کند. مخزن این دستگاه قابل جداسازی است. بنابراین بعد از شستن مخزن می توانید آن را دوباره نصب کنید.

این محصول شامل کلیدهایی می باشد که بر روی دسته تعبیه شده است و برای تنظیم دستگاه مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه قابلیت سیستم خاموشی خودکار دارد، و در ابعاد 84*72*209 میلی متر طراحی شده است.

دستگاه شست و شوی دهان و دندان گلویش استایل مدل F04

گلویش استایل یکی از برندهای معتبر در زمینه ساخت انواع دستگاه های شست و شوی دهان و دندان می باشد که محصولات خود را با کیفیت درجه یک ارایه و عرضه می کند. دستگاه شست و شوی دهان و دندان گلویش استایل مدل F04 دارای فناوری پالس آب با فشار بالاست که دندان ها را بدون آسیب رساندن به لثه ها تمیز می کند.

این دستگاه به رنگ سفید می باشد و به خوبی جرم، پلاک و تار تار دندان ها را از بین برده و از پوسیدگی دندان و بیماری های پریودنتال جلوگیری می کند.  این دستگاه دارای یک کلید، حالت تنظیم 3 سرعته ( حالت کم/ حالت بالا و حالت پالس ) است که با 4 نازل مختلف نیازهای فرد را جهت شست و شوی دهان و دندان برآورده می کند. حداکثر ظرفیت مخزن دستگاه 230 میلی متری می باشد. بنابراین با یک بار اضافه کردن آب  می توانید مکررا و بدون افزودن مجدد آب از آن استفاده کنید.

دستگاه شست و شوی دهان و دندان گلویش استایل مدل F04

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه های شست و شوی دهان و دندان موجود در بازار

بدنه این دستگاه ضد آب بوده و درجه آن ipx7.6 می باشد که برای شستشوی دهان و تمیز کردن دهان قابل استفاده است. این دستگاه وزن سبکی ( در حدود 200 گرم ) دارد و ابعاد آن 5*5*15 میلی متر می باشد. از این رو می توانید در هر زمان و مکانی با استفاده از آن احساس شادابی و راحتی بیشتری نمایید.

از دیگر ویژگی های این محصول قابلیت نشانگر LED و عملکرد خیلی خوب آن است. همچنین محدوده فشار آب در این محصول  10 بوده و این دستگاه در حدود 100 در دقیقه ارتعاش ساطع می کند. اقلام اضافی این دستگاه یک دفترچه راهنما به علاوه کابل شارژ میکرو USB که به همراه محصول به عزیزان ارایه می شود.

دستگاه شست و شوی دهان و دندان اچ تو اوفلس مدل HF-6

یکی دیگر از جدیدترین دستگاه های شست و شوی دهان و دندان محصول مدل اچ تو اوفلس HF-6 می باشد که به رنگ سفید بوده که به همراه 1 عدد کابل USB و دفترچه راهنما جهت استفاده کاربر و نیز کیف نگهدارنده دستگاه ارایه می شود. با یک بار هزینه کردن برای این دستگاه شما می توانید از دندان های سالم و سفیدی برخوردار شوید.

این دستگاه که در واقع یک واتر جت تمام عیار است با پاشیدن آب با فشار زیاد، دندان ها و لثه ها را به خوبی تمیز می کند، و باعث از بین بردن جرم های باقی مانده و باکتری های مضر و مخفی شده در اعماق دندان و لثه ها می گردد.

استفاده از دستگاه شست و شوی دهان و دندان اچ تو اوفلس جهت کاهش التهاب و خونریزی لثه، جرم گیری بهتر و تمیز نمودن بریچ ها و دندان های ایمپلنت و روکش شده نیز موثر و مفید می باشد. این محصول همچنین فواصل بین دندان ها را به خوبی پاک می کند.

دستگاه شست و شوی دهان و دندان اچ تو اوفلس مدل HF-6

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه های شست و شوی دهان و دندان موجود در بازار

از آنجایی که ایمپلنت ها متشکل از مواد ضد پوسیدگی هستند و ممکن است با ایجاد عفونت سست شده و دوام و ماندگاری کمی پیدا کنند. بنابراین استفاده از این محصول با داشتن سری ارتودنسی مانع از ایجاد عفونت، جرم گیری اطراف سیم ارتودنسی و التهاب لثه و در نتیجه دوام بیشتر ایمپلنت می شود. از این رو با خرید این دستگاه به طور همزمان می توانید از چند دستگاه جهت تمیز کردن و جرم گیری استفاده کنید.

ابعاد این دستگاه در اندازه های 110*80*250 میلی متر طراحی شده است. این دستگاه همچنین وزن 576 گرم دارد و قابل استفاده با باتری لیتیومی 2150mAh می باشد. بنابراین با مخزنی به حجم 300 میلی لیتر برای مصرف خاتگی مناسب است. از دیگر ویژگی های این محصول امکان تنظیم فشار آب در 5 سطح قدرت جهت از بین بردن پلاک ها و جرم های اطراف دندان، 1 عدد فلوسر آب، 1 عدد جعبه نازل کیسه ذخیره سازی و نیز 2 سری جت کلاسیک می باشد.

این دستگاه خانگی همچنین دارای 1 سری پریودنتال، 1 سری ارتودنسی، 1 عدد پاک کننده زبان و 1 عدد پاک کننده زبان است. از مشخصات دیگر این دستگاه قابلیت سیستم ایمنی قفل دما، هشدار دمای غیر مجاز بوده که کلید پاوری تعبیه شده روی دسته دارد. این محصول در محدوده فشار آب 40psi تا 110psi کار می کند و ظرفیت مخزن آب در این دستگاه 0.3 لیتر می باشد. تعداد ارتعاش این دستگاه 700-1300 در دقیقه است.

دستگاه شست و شوی دهان و دندان سین هوپ مدل M6P

محصول شست و شوی دهان و دندان سین هوپ مدل M6P یک دستگاه مجهز به مخزن آب تلسکوپی می باشد که دارای نازل ذخیره سازی است. این ویژگی دستگاه باعث شده تا نسبت به سایر محصولات مشابه از حجم کمتری برخوردار باشد. در نتیجه به راحتی نیز حمل می شود.

این دستگاه همچنین با فشار 1200 بار و نیز فشار آب قوی 140 PSI کار می کند. ابعاد این دستگاه در اندازه 11*417 می باشد و وزن 500 گرم دارد.  این محصول جایگزین مناسبی برای نخ دندان است. به طوری که 99.9 درصد از پلاک های مناطق دندان و لثه را درمان و بهبود می بخشد.

دستگاه شست و شوی دهان و دندان سین هوپ با ارتعاش 1200 دور بر دقیقه و محدوده فشار آب 140 کار می کند. این دستگاه دارای عملکردی با حالت های نرم، ضربان دار و قوی می باشد که نیازهای مختلف مراقبت از دهان را برآورده می کند. این محصول همچنین دارای طراحی صدای کم است.

دستگاه شست و شوی دهان و دندان سین هوپ مدل M6P

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه های شست و شوی دهان و دندان موجود در بازار

از دیگر ویژگی های این دستگاه ضد آب بودن آن بوده و دارای سه نوک جت و کیسه های ذخیره قابل حمل می باشد. باتری لیتیومی این دستگاه قدرتمند است و به مدت 30 روز در صورت شارژ کامل قابل استفاده می باشد. فقط کافیست باتری آن را جهت استفاده به مدت 4 ساعت شارژ کنید. بنابراین در مسافرت و در هر مکانی به راحتی قابل استفاده می باشد. دارا بودن نشانگر LED و نیز قابلیت شارژ USB از دیگر مزایای این دستگاه است.

دستگاه شست و شوی دهان و دندان بی ول مدل 911

این دستگاه در دو رنگ سفید و سفید صدفی ارایه می شود. از ویژگی های این محصول می توان به کوچک و کم حجم بودن آن اشاره نمود. دستگاه شست و شوی دهان و دندان بی ول مدل 911 قدرت بالایی در تمیز کردن دهان و دندان ها دارد. مخزن این دستگاه بدون جدا شدن قابلیت پر شدن را داشته و دارای سه حالت عملکرد نرمال، نرم و پالس می باشد.

حالت نرمال در این دستگاه شست و شوی معمولی، حالت نرم شست و شوی ملایم بوده که برای لثه های حساس مناسب است. از حالت پالس این دستگاه نیز برای شست و شوی لثه استفاده می شود. این محصول باتری لیتیومی قابل شارژ بوده که تا 8 ساعت ( در صورت شارژ کامل ) قابل استفاده است.

دستگاه شست و شوی دهان و دندان بی ول مدل 911

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه های شست و شوی دهان و دندان موجود در بازار

این دستگاه همچنین صدای کمی تولید می کند و عملکرد آن به صورت ضربه ای و نرم می باشد. این دستگاه ساخت کشور سوییس است و مخزن آن قابلیت 150 میلی لیتر را دارد. از دیگر ویژگی های این دستگاه قابلیت چرخش 360 درجه و داشتن 2 عدد نازل استاندارد می باشد.

این محصول همچنین مجهز به سیستم خاموشی خودکار است. از این رو در صورت عدم استفاده بعد از دو دقیقه خاموش می شود. این محصول با پاشیدن آب به تمام قسمت های دهان و دندان برای پاکسازی واترجت، پاکسازی زبان، پریودنتال ( پاکسازی لثه ) ارتودنسی ( بریس ها ) مناسب و قابل استفاده می باشد. از این محصول همچنین می توان جهت جلوگیری از پوسیدگی دندان، فاسد شدن و خرابی دندان ها و نیز بهداشت دهان و دندان استفاده نمود.

ابعاد این محصول در اندازه های 70*20*40 میلی متر طراحی شده است. وزن این محصول 100 گرم بوده که بسیار سبک و قابل حمل می باشد. از دیگر ویژگی های این محصول محدوده فشار آب 50 و تعداد 60 ارتعاش در دقیقه هستند.

سایت درمان تایم یکی از پلتفرم های فعال در حوزه معرفی تجهیزات پزشکی و بیمارستانی از سایت دیجی کالا می باشد. این سایت با بررسی پرفروش ترین، جدیدترین و بهترین و وسایل پزشکی و درمانی سعی دارد تا شما عزیزان را در انتخاب ایمن  و خرید رضایتبخش این محصولات یاری دهد. از این رو مطالب این سایت بر اساس نظرات مصرف کنندگان این محصولات ارایه می شود تا شما عزیزان بتوانید بر اساس واقعیت بهترین محصول را چه به لحاظ کیفیت و هم از نظر قیمت انتخاب و خریداری کنید.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه های شست و شوی دهان و دندان موجود در بازار

در صورتی که علاقه مند به مطالعه و آشنایی به موضوعات مرتبط با انواع کالاهای پزشکی و تجهیزات درمانی و درمانی را دارید، می توانید مقالات ما را در سایت درمان تایم دنبال نموده و نظرات و پیشنهادات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط