درمان تایم
درمان تایم
بهترین پد محافظ پاشنه پا

بهترین پد محافظ پاشنه پا

یکی از ابزارهای مراقبت و سلامت پا، محافظ پاشنه پا می باشد که اصلی ترین کاربرد آن جلوگیری از ایجاد خارپاشنه است. این محصول جدید و مدرن برای افرادی که از خارپاشنه رنج می برند می تواند به عنوان کمک کننده در درمان این عارضه موثر باشد.

ما در این مقاله از سایت درمان تایم به نکات و ویژگی های این محصول اشاره می کنیم. همچنین چند نمونه از بهترین پدهای محافظ پاشنه پا را نیز به شما معرفی می کنیم. تا در صورتی که قصد خرید بهترین پد محافظ پاشنه پا را داربد بتوانید با اطمینان از کیفیت و قیمت محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید. بنابراین تا آخر مقاله همراه ما باشید.

پد محافظه پاشنه پا؛ ویژگی ها و کاربردها

خارپاشنه یک عارضه ای رایج در بین مردم است. دلیل ایجاد خارپاشنه ایجاد فشار اضافی روی مچ و کف پا می باشد که در بلند مدت پیش می آید. موارد زیر علت های اصلی فشار روی پا و ایجاد خارپاشنه هستند:

  • راه رفتن ناصحیح
  • استفاده از کفش مناسب
  • ایستادن های طولانی مدت مثل بعضی از مشاغل نظیر معلمی
  • کشیدگی عضلات و رباط پا
  • پارگی غشاری پاشنه پا
  • دویدن و پریدن های بیش از حد و فعالیت های نامناسب مثل دویدن در رقص باله و یا رقص هاب هوازی نامناسب
  • بیماری دیابت
  • کشیدگی بافت نرم پلانتار فاسیا
  • سن و اضافه وزن
  • مشکلات عروقی
  • گودی کف پا و یا صافی کف پا

از آنجایی که مچ پا متشکل از 7 استخوان بوده که بزرگ ترین آن کاکانیوس می باشد، و محل آن در بخش ابتدایی و قبل از قوس میانی است. بنابراین بیشترین فشار نیز به این استخوان وارد می شود. زیرا که وزن زیادی را تحمل می کند. از این رو زایده هایی در اطراف این استخوان در اثر رسوب کلسیم ایجاد شده که  خارپاشنه نام دارد.

پد محافظه پاشنه پا؛ ویژگی ها و کاربردها

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پد محافظ پاشنه پا موجود در بازار

به طور معمول خارپاشنه بدون علامت خاصی ظاهر می شود. اما در برخی مواقع نیز همراه با التهاب و قرمزی می باشد. خارپاشنه اگر درمان نشود موجب دردهای مزمن گردیده و پادرد و کمر درد را به همراه دارد.

چندین روش را می توان برای درمان خارپاشنه به کار برد. ز جمله این روش ها؛ جراحی، درمان های خانگی، انجام حرکات و تمرینات کششی و اصلاحی پاشنه پا و استفاده از جوراب های محافظ پاشنه پا و پاشنه پوش هستند.

پد محافظ پاشنه پا  یک ابزار درمانی و مراقبت پاست که برای زیبایی و سلامت پا مورد استفاده قرار می گیرد. این پد به صورت یک تکه مسطح می باشد. جنس این پد مختلف است و می تواند از چرم، فوم، فلز، پلاستیک و یا سیلیکون باشد. این پد باعث ایجاد تعادل و قرار دادن بدن در یک حالت خنثی می شود.

همچنین این محصول برطرف کننده مشکلات مچ پا و پاشنه پا و کاهش درد و ناملایمت در بدن می باشد. این پد  برای افرادی که دچار ترک خوردگی و میخچه پا هستند، بسیار مناسب و کاربردی ست.

کاربردهای پد محافظ پاشنه پا

  • اصطکاک بین پاشنه پا و کف پا را کم می کند
  • محافظت از پاشنه پا
  • مانع از ایجاد فشار و اصطکاک و میخچه در کف پا می شود
  • تسکین درد ناشی از زخم، تاول، ناخن گوشه کرده و میخچه
  • مناسب هم برای آقایان و نیز خانم ها
  • قابل استفاده برای انواع کفش

دقت کنید که اغلب پدهای محافظ پاشنه پا غیر استریل هستند. بنابراین رعایت نکات بهداشتی برای استفاده از این محصول بسیار مهم و ضروری می باشد. نکته دیگر اینکه در روند درمان حتما از پوشیدن کفش های نامناسب و تنگ و یا پاشنه بلند خوددرای کنید.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پد محافظ پاشنه پا موجود در بازار

نکته دیگر اینکه با وجودی که استفاده از پد محافظ پا برای درمان مفید است. اما برای حصول نتیجه و بهبود روند درمان جهت استفاده حتما با پزشک ارتوپد مشورت نمایید.

خرید بهترین پد پاشنه محافظ پا

برای انتخاب و خرید هر محصول با کیفیت و با قیمت مناسب مراجعه به فروشگاه های معتبر لوازم پزشکی مورد نیاز است. از آنجایی که برندهای مختلفی اتواع کالاها را با کیفیت های متفاوت تولید و عرضه می کنند. بنابراین برای خرید محصول مورد نظر باید به نمایندگی های فروش محصولات برندهای معتبر مراجعه نمود.

سایت دیجی کالا یکی از قدیمی ترین فروشگاه های اینترنتی انواع کالا از برندهای معتبر داخلی و خارجی می باشد که محصولات خویش را با تضمین در کیفیت و اصالت کالا و پرداخت در محل و نیز ضمانت بازگشت کالا ارایه می دهد.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پد محافظ پاشنه پا موجود در بازار

بنابراین ما به شما پیشنهاد می کنیم تا برای خرید بهترین پد پاشنه محافظ پا به سایت دیجی کالا مراجعه کنید تا بتوانید با اطمینان و رضایت کامل محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید. ما در ادامه جهت آشنایی هر چه بیشتر شما به چند نمونه از بهترین پدهای محافظ پاشنه پا اشاره می کنیم که می تواند به شما در انتخاب و خرید این محصول کمک کند.

 محافظ پاشنه پا سما طب پاکان کد 6052 بسته 2 عددی

جنس این محصول از سیلیکون و ژله ای می باشد. پد محافظ پاشنه پا سما طب پاکان انعطاف پذیر بوده و برای همه سنین و آقایان، خانم ها و کودکان  مناسب است. برای افرادی که دچار میخچه، ترک و یا زخم روی پا می باشند، می توانند از این محصول استفاده کنند.

استفاده از این محصول از درد کمر و زانو جلوگیری می نماید و از پاشنه آسیب دیده نیز به خوبی محافظت می کند. این محصول قابل شستشو بوده و باعث کاهش درد و حساسیت می شود. برای کفش های بوت و بوت پاشنه دار از این پد می توان استفاده نمود.

 محافظ پاشنه پا سما طب پاکان کد 6052 بسته 2 عددی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پد محافظ پاشنه پا موجود در بازار

از آنجایی که این محصول ژله ای می باشد بنابراین بهترین کار برای جلوگیری از چسبیدن آن در کف پا این است که ابتدا کف پا را چرب نموده و سپس پودر بچه بزنید. پد را روی پاشنه قرار داده و سپس جوراب بپوشید.

این محصول استریل نبوده و بنابراین بعد از هر بار استفاده آن را با آب ولرم خوب بشویبد. همچنین از وارد کردن اجسام نوک تیز با آن خودداری نمایید. پد محافظ پاشنه پا سما طب پاکان یک محصول کاملا سبک و راحت می باشد که هیچ گونه حساسیتی را در پوست ایجاد نمی کند. از قرار دادن پد در نور مستقیم آفتاب خودداری شود.

پد محافظ پاشنه پوش دکتر فوت مدل Af030

یکی دیگر از بهترین پدهای محافظ پاشنه پا محصول دکتر فوت در مدل Af030 است. این محصول برای افرادی که از ترک، پینه و میخچه پای خود رنج می برند، مناسب و کاربردی می باشد. کاهش اصطکاک در بین کف پا و پاشنه پا و همچنین تسریع بهبود ترک پا از کاربردهای مهم این محصول است.

این محصول همچنین فری سایز بوده و به مرطوب نگه داشتن پا کمک می کند. دیگر آنکه هم داخل کفش بیرون از منزل قابل استفاده است. نیز می توان در منزل برای داخل کفش از آن استفاده نمود. این پد جنس ژله ای دارد و بسیار هم نرم می باشد.

پد محافظ پاشنه پوش دکتر فوت مدل Af030

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پد محافظ پاشنه پا موجود در بازار

با استفاده از این پد فشار اضافی روی پاشنه کم می شود و در نتیجه درد کاهش می یابد. جهت نتیجه مطلوب بهتر است ابتدا پاها را با پماد و یا وازلین چرب و بعد از پد استفاده کنید. استفاده از این پد نیز فضای مناسبی را برای رفع ترک های پا ایجاد می کند.

پد محافظ پاشنه پا اسپنکو کد 4506 بسته 2 عددی

پد محافظ پاشنه پا اسپنکو در کد 4506 ابزار مراقبتی و درمان خارپاشنه پا می باشد. این محصول جنسی از سیلیکون دارد و به صورت ژله ای ارایه می شود. این ابزار مراقبتی همچنین جهت محافظت از ترک های پا نیز قابل استفاده است.

با استفاده از این پد می توان از ایجاد خارپاشنه و ترک پا جلوگیری نموده و آن را درمان کنید. این محصول همچنین مانع از خشک شدن پوست می شود، و در پاشنه نرمی و لطافت و زیبایی را ایجاد می کند.

جهت استفاده از این محصول بهتر است که ابتدا پاها را با وازلین و یا پماد مخصوص چرب کنید و بعد از زدن پودر بچه پد محافظ را روی پاشنه پا قرار داده و جوراب بپوشید. این کار کمک می کند تا پد سیلیکونی به پا نچسبد. از طرفی به خوبی فشار اضافی روی پاشنه و کف پا توزیع می شود.

پد محافظ پاشنه پا اسپنکو کد 4506 بسته 2 عددی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پد محافظ پاشنه پا موجود در بازار

این پد برای انواع کفش ( بوت، بوت پاشنه دار، صندل لاانگشتی، کفش پاشنه بلند و صندل ) با سایز 40-45 مناسب است. توصیه می شود در صورت حساسیت پوستی این پد را در اختیار فرد دیگری قرار ندهید.

پد محافظ پاشنه پا فوت کر مدل A-034

فوت کر یکی از برندهای خوب در زمینه تولید محصولات درمانی و مراقبتی پا می باشد که بر اساس تکنولوژی خاص با هدف ارتقای سلامت و بهبود کیفیت زندگی تهیه و عرضه می شوند. به طوری که این شرکت با ارایه راهکارهای نوآورانه مشکلات مرتبط با پا را حل می کند.

پد محافظ پاشنه پا فوت کر مدل A-034 باعث کاهش درد ناشی از ترک پا و خارپاشنه در پا می شود. این محصول به گونه ای طراحی شده است که فشار وارد شده ناشی از وزن بدن را به طور یکسان در پاشنه و کف پا به خوبی توزیع می کند. تا از این طریق از ایجاد هر گونه عارضه و درد در پا جلوگیری نماید.  همچنین فری سایز بوده و برای خانم ها و آقایان مناسب است.

پد محافظ پاشنه پا فوت کر مدل A-034

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پد محافظ پاشنه پا موجود در بازار

یکی از قابلیت ها و مزیت های استفاده از این محصول ماساژ دادن پا می باشد. به طوری که با استفاده از این پد شما احساس راحتی و آسایش دارید. این محصول جنسی از سیلیکون دارد و برای انواع کفش ( بوت، بوت پاشنه دار، صندل لاانگشتی، کفش پاشنه بلند و صندل مناسب و قابل استفاده است.

پدهای محافظ پاشنه پا یکی از محصولات کاربردی و از روش های درمانی جهت مراقبت و جلوگیری از ایجاد خارپاشنه می باشد. اما از آنجایی که برخی از افراد به این محصولات حساسیت و آلرژی نشان می دهند. بنابراین توصیه می کنیم قبل از هر اقدامی برای استفاده از پد محافظ پاشنه پا با پزشک متخصص ارتوپد خود مشورت نمایید. امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید.

چنانچه قصد دارید تا با موضوعات مرتبط با انواع کالاها و تجهیزات پزشکی و درمانی جدید و با کیفیت جهت انتخاب و خرید این محصولات آشنا شوید، مقالات ما را در سایت درمان تایم دنبال کنید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط