درمان تایم
درمان تایم
بهترین دستگاه های سفید کننده دندان

بهترین دستگاه های سفید کننده دندان

چیزی که در لبخند برخی از افراد ظاهرشان را مکدر و ناخوشایند نموده و دغدغه آنهاست، زردی و لکه دار بودن دندان ها می باشد. راهکارهای مختلفی برای سفید کردن دندان ها وجود دارد که یکی از آنها استفاده از دستگاه سفید کننده دندان است.

برندهای مختلفی انواع دستگاه سفید کننده دندان را در مدل های مختلف ارایه می دهند که هر کدام کیفیت و کارآیی متفاوتی دارند. ما در این مقاله از سایت درمان تایم قصد داریم تا به بررسی و معرفی چند نمونه از بهترین دستگاه های سفید کننده دندان بپردازیم.تا در صورتی که قصد خرید این دستگاه را دارید، بتواتید با اطمینان از کیفیت و کارآیی، محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید. با ما در این مقاله از سایت درمان تایم تا انتها همراه باشید.

دستگاه سفید کننده دندان چیست؟

دستگاه سفید کننده دندان یکی از محصولات مدرن و پیشرفته دندانپزشکی می باشد که امکان سفید شدن کامل دندان ها را به فرد می دهد.

از آنجایی که به دلایل مختلفی چون کشیدن سیگار، خوردن زیاد قهوه و یا چای و غیره دندان ها دچار آسیب شده و زرد می شوند. بنابراین یکی از راهکارها برای سفید کردن سریع و راحت دندان ها استفاده از این دستگاه می باشد.

روش های دیگری مانند مسواک زدن، استفاده از کیت ها و قلم های سفید کننده  و خمیر دندان سفید کننده با اینکه در سفید شدن دندان موثر هستند. اما دستگاه سفید کننده دندان یک راه موثر و ایمن تر برای سفیدی دندان ها می باشد.

دستگاه سفید کننده دندان چیست؟

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه های سفید کننده دندان موجود در بازار

طبق آمار انجام گرفته انواع سفید کننده ها از جمله دستگاه سفید کننده دندان می تواند حدود 86 درصد از لکه ها و زردی دندان را از بین ببرد و مواد غذایی و قهوه و چایی را از دندان های شما پاک کند. اما به بسته به ضخامت مینای دندان، تعداد عاج و موارد دیگر میزان سفید کنندگی و درخشندگی دندان ها در هر فرد متفاوت است.

نکات مهم برای استفاده و نحوه کارکرد دستگاه سفید کننده دندان

  • این دستگاه تا دو الی سه درجه دندان های شما را روشن تر می کند. با این حال نمی تواند به صورت طبیعی دندان ها را سفید نماید.
  • در صورت داشتن دندان های خراب استفاده از این دستگاه می تواند خطرناک باشد. با این حال اگر قصد استفاده از آن را دارید، از زدن ژل روی لثه خودداری نموده و فقط روی دندان بزنید.
  • بهتر است قبل از بلیچینگ و یا سفید کردن دندان از پماد و یا اسپری بی حس کننده بر روی دندان استفاده کنید.
  • ژل سفید کننده دندان را در یخچال و در دمای پایین نگهداری نمایید.
  • بعد از استفاده از دستگاه سفید کننده دندان حتما مسواک بزنید، زیرا مواد سمی و خطرناک هستند.
  • از آنجایی که سفید کننده ها اغلب حاوی پراکسید هستند ( با توجه به نوع سفید کننده دوز و غلظت متفاوت است ). بنابراین بهتر است جهت تعیین دوز مصرفی به دندانپزشک مراجعه نموده تا میزان پراکسید برای افراد مشخص شود. زیرا که میزان دوز مصرفی برای هر فردی فرق دارد. همچنین در صورت استفاده نامناسب می تواند عوارض زیادی از جمله حساس تر شدن دندان ها و لثه ها را در برداشته باشد.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه های سفید کننده دندان موجود در بازار

معرفی بهترین دستگاه های سفید کننده دندان

انواع دستگاه های سفید کننده با وجود تاثیر گذاری بالا جهت سفید شدن دندان ها دارای کیفیت های متفاوتی می باشند که در صورت پایین بودن کیفیت و کارآیی عوارض و مشکلاتی را برای فرد به وجود می آورند. از این رو لازم است که برای خرید این دستگاه به فروشگاه ها و نمایندگی های فروش معتبر تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی مراجعه کنید.

یکی از این فروشگاه های معتبر و نمایندگی های فروش تجهیزات دندانپزشکی سایت دیجی کالاست که ارایه کننده کالاهای با کیفیت از برندهای اصیل و به نام داخلی و خارجی می باشد. در این راستا بهترین دستگاه های سفید کننده دندان از برندهای معتبر و سازنده این محصولات از سایت دیجی کالا ارایه و عرضه می شود که شما می توانید با اطمینان از کیفیت و قیمت این کالا نسبت به انتخاب و خرید آن اقدام نمایید.

ما در ادامه به چند نمونه از بهترین دستگاه های سفید کننده دندان جهت آشنایی هر چه بیشتر شما با این محصول اشاره نمودیم تا شما بتوانید با آگاهی کامل و کسب اطلاعات بیشتر این محصول را خریداری کنید. با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

دستگاه سفید کننده دندان آنانسا مدل ATW-USB

این دستگاه با فن آوری  acid phthalimidoproxycarboic عمل نموده و به عنوان سفید کننده، هیدروکسی اپتایت و تقویت کننده دندان مورد استفاده قرار می گیرد. به طوری که مانع از پوسیدگی دندان ها نیز می شود.

ژل acid phthalimidoproxycarboic  دارای خاصیت سفید کنندگی قوی بوده که با تاباندن نور آبی ( به عنوان کاتالیزور ) عمل می کند. از دیگر ویژگی های این دستگاه وجود نیترات پتاسیم است که مانع ایجاد حساسیت، خارش و یا درد لثه می شود. این دستگاه دارای سری سفید کننده و یک کابل USB می باشد که در جهت کار با دستگاه مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه سفید کننده دندان آنانسا مدل ATW-USB

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه های سفید کننده دندان موجود در بازار

برای نحوه استفاده از دستگاه ابتدا باید دندان ها را به خوبی مسواک زده و سپس از دستگاه استفاده کنید. مدت زمان شارژ دستگاه به مدت 20 دقیقه است. عملکرد دستگاه به این گونه که باید سری را داخل دهان و بر روی دندان ها بدون حرکت قرار داده تا فرایند سفید شدن دندان ها به خوبی صورت بگیرد. رنگ و طرح این دستگاه سفید می باشد.

دستگاه سفید کننده دندان مدل DENTAL 360

دستگاه سفید کننده دندان مدل Dental 360 در رنگ و طرح سفید ارایه می شود و یکی از بهترین محصولات در این زمینه است.  بنابراین افرادی که از وجود لکه های تیره و عمیق در دندان خود رنج می برند، می توانند با استفاده از این دستگاه دندان های درخشان و سفیدی را تجربه کنند.

این دستگاه از طریق باتری کار می کند و دارای یک سری سفید کننده می باشد که باید آن را داخل دهان و بر روی دندان ها بدون حرکت قرار دهید. این محصول همچنین از طریق شارژ باتری کار می کند. مدت زمان شارژ برای استفاده از این دستگاه حدود 20 دقیقه می باشد.

دستگاه سفید کننده دندان مدل DENTAL 360

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه های سفید کننده دندان موجود در بازار

بین باتری های دستگاه طلق وجود دارد که با برداشتن آن دستگاه روشن می شود. مجموع سرنگ های این دستگاه ده عدد بوده که به همراه دستگاه ارایه می شود. این دستگاه را می توانید در ار زمان و مکانی مورد استفاده قرار داده و از تجربه دندان های تمیز و درخشان خود لذت ببرید.

دستگاه سفید کننده دندان های اسمایل مدل 2022

محصول سفید کننده دندان اسمایل مدل 2022 در واقع یک نوع بلیچینگ است که به مصرف کنندگان امکان استفاده از آن را در هر محیطی می دهد. تاثیرگذاری این دستگاه بالاست. به طوری که روزهای دوم و سوم می توانید شاهد تغییرات شگرفی در رنگ دندان خود شوید.

این محصول دارای یک سرنگ حاوی ژل سفید کننده است که با ترکیب همزمان سدیم بیکربنات و سدیم کلرایت به خوبی دندان ها را سفید می کند. این ژل همچنین عاری از آب اکسیژنه می باشد که به مدت ده دقیقه مراحل بلیچینگ و سفید شدن دندان ها را انجام می دهد.

از دیگر ترکیبات این ژل عصاره انار، آلویه ورا و بابونه است که باعث می شود علاوه بر سفیدی، دندان ها به خوبی درخشان و ضد عفونی شوند. تعداد باتری دو عدد بوده که به صورت قالب سیلیکونی هستند و  جهت شارژ به همراه دستگاه ارایه می شود.

دستگاه سفید کننده دندان های اسمایل مدل 2022

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه های سفید کننده دندان موجود در بازار

از ویژگی های دیگر دستگاه قابلیت اتصال نور LED UV و خاموشی خودکار می باشد که فقط کافیست دستگاه را روشن نموده و داخل دهان قرار دهید. بعد از انجام مراحل بلیچینگ و سفید شدن دندان دستگاه بعد از زدن یک بوق به طور اتوماتیک خاموش می شود، که در این صورت می توانید آن را از دهان خارج نموده و دهان خود را با آب شست و شو دهید. برای نتیجه گیری بهینه روند بلیچینگ را به مدت 6 روز ادامه دهید.

دستگاه سفید کننده دندان و مسواک برقی اورال-بی مدل protect guide

این دستگاه سفید کننده و به عنوان یک مسواک برقی جهت سفید کنندگی و تمیزی دندان طراحی شده است. همچنین از ویژگی های این دستگاه می توان به سری های مختلف آن اشاره نمود که یکی برای سفید شدن دندان ها و دیگری برای دندان های آسیب پذیر و حساس می باشد. سری مسواک این محصول نقاط دور از دسترس را نیز به خوبی تمیز و ضد عفونی می کند.

این محصول در رنگ سرمه ای و سفید طراحی شده است و به خوبی نیاز شما را از تمیزی و درخشانندگی دندان ها برطرف می کند. از ویژگی ها و مزیت های ویژه این دستگاه مجهز بودن آن به سنسور فشار بوده که وقتی آن را روی دندان هایتان فشار می دهید نشانگر روشن و سرعت مسواک زدن را کاهش می دهد. این کار باعث می شود که بدون هیچ گونه فشار و با ملایمت عمل مسواک زدن انجام گرفته و به دندان هایتان آسیب نرسد.

دستگاه سفید کننده دندان و مسواک برقی اورال-بی مدل protect guide

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه های سفید کننده دندان موجود در بازار

مدت زمان لازم برای شارژ دستگاه که بتوانید از آن استفاده کنید معمولا در حدود 20الی 30 دقیقه می باشد. این دستگاه بعد از شارژ کامل به مدت دو هفته قابل استفاده است. دستگاه اورال_بی مدل protect guide یکی از بهترین محصولات در این زمینه با عملکرد و کارایی بالا می باشد که برای علاقه مندان به تمیزی و سفیدی دندان طراحی و ارایه می شود.

دستگاه سفید کننده دندان مدل de-2

آخرین محصول از بهتربن دستگاه های سفید کننده دندان مدل de_2 است که با طراحی بی نظیر و رنگ سفید آبی ارایه و عرضه می شود. این محصول زحمت و تلاش سخت برای از بین بردن جرم و زردی روی دندان را کاهش داده و با سرعت قابل توجهی لکه ها را حتی از غیر قابل دسترس ترین مناطق دندان و لثه پاک می کند.

از دیگر ویژگی های این محصول دسته سیلیکونی آن می باشد که وقتی در دست قرار می گیرد حس خوبی را به فرد منتقل می کند. این دستگاه دارای حجم و وزن خوب و سبک ( در حدود 100 گرم ) است که می توانید به راحتی از آن استفاده کنید.

همچنین ابعاد آن در اندازه 200*10*5 سانتی متر بوده که مراقبت از دندان و دهان را برای شما لذت بخش تر می نماید.  این محصول همچنین مجهز به دکمه خاموش و روشن می باشد که می توانید در هنگام ضرورت از آن استفاده نمایید. تعداد ارتعاش ساطع شده از این دستگاه در حدود 120 دور بر دقیقه است و دارای محدوده فشار آب قوی می باشد.

دستگاه سفید کننده دندان مدل de-2

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه های سفید کننده دندان موجود در بازار

دستگاه های سفید کننده دندان یک راه بسیار قوی و سریع برای سفید کردن دندان هاست، که برای افرادی که طرح لبخند خود اهمیت می دهند یک محصول مناسب و ایده آل می باشد. با این حال باید در استفاده از این محصول رعایت تعادل را نگه داشته، زیرا که در بلند مدت به دلیل مواد و ترکیبات موجود در آن ممکن است منجر به پوسیدگی و آسیب به دندان ها شود.

ما در این مقاله از سایت درمان تایم به چند نمونه از بهترین دستگاه های سفید کننده دندان اشاره نمودیم. شما می توانید جهت آشنایی و خرید محصولات بیشتر در این زمینه به سایت دیجی کالا مراجعه نمایبد.

سایت درمان تایم همواره سعی دارد تا بهترین و جدیدترین محصولات را در زمینه انواع کالاهای پزشکی و درمانی به شما عزیزان معرفی کند، که نیاز روز جامعه بوده و از نظر مصرف کنندگان به لحاظ کیفیت و قیمت مناسب و محبوب هستند.

بنابراین اگر علاقه مند به آشنایی و مطالعه محصولات متنوع پزشکی و انواع کالاها و تجهیزات درمانی و سلامت به منظور انتخاب و خرید آن هستید، می توانید مقالات ما را در سایت درمان تایم دنبال کنید. ما منتظر پیشنهادات و نظرات شما عزیزان در این باره هستیم.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط