درمان تایم
درمان تایم
بهترین مجموعه گالی پات و رسیور پزشکی

بهترین مجموعه گالی پات و رسیور پزشکی

گالی پات و رسیور پزشکی دو ابزار مهم در مراکز درمانی و آزمایشگاه ها که برای نگهداری و نمونه برداری مورد استفاده قرار می گیرد و از وسایل مهم و ضروری محسوب می شود. ما در این مطلب از سایت درمان تایم قصد داریم تا با معرفی چند نمونه از بهترین مجموعه های گالی پات و رسیور پزشکی شما را هر چه بیشتر با این محصول آشنا کنیم بنابراین اگر شما قصد خرید بهترین مجموعه گالی پات گ رسیور پزشکی را دارید به شما پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

گالی پات و رسیور پزشکی چیست؟

گالی پات و رسیور جراحی و یا همان پزشکی مجموعه ای از محصولات آزمایشگاهی هستند که اغلب جنسی از استیل دارند و در مراکز درمانی و آزمایشگاه ها و کلینیک های دندانپزشکی و غیره مورد استفاده قرار می گیرند.

این وسایل پزشکی قابلیت استریل بودن را دارند و جنس آنها ضد زنگ است و امکان اکسید شدن و زنگ شدن در آنها وجود ندارد. از طرفی به دلیل آنکه باکتری و میکرب را به خود جذب نمی کنتد برای اتاق های عمل مناسب هستند.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع گالی پات و رسیور پزشکی موجود در بازار

رسیور شکلی شبیه کلیه و قلوه مانند دارد و از آن برای قرار دادن و نگهداری وسایل و ابزاری مانند پنی و قیچی استفاده می شود. از ویژگی های دیگر رسیور جراحی اینکه دارای لبه برآمده می باشند که باعث می شود وسایل و یا نمونه های گرفته شده به خوبی نگهداری و از افتادن آنها جلوگیری می کند.

این محصول همچنین قابلیت نگهداری وسایل بیمار نظیر ساعت، تلفن همراه و غیره را دارد و در برابر حرارت مقاوم است. برخی از رسیور و گالی پات های پزشکی جنسی از سفال و یا پلاستیک دارند. اما جنس استیل دارای ماندگاری بیشتری بوده و با آب و مواد شوینده تمیز می شوند و می توان آنها را دوباره استفاده کرد. از انواع رسیور پزشکی نیز می توان به رسیور جراحی، رسیور یکبار مصرف پزشکی و رسیور پانسمان اشاره نمود.

گالی پات های پزشکی نیز ظاهری گرد مانند کاسه دارند و بدون درب می باشند. از این محصول برای نگهداشتن پنبه های آغشته به الکل، دارو و پماد در بخش های مختلف بیمارستان و اتاق عمل و نیز کلینیک های دندانپزشکی استفاده می شود.

مهم ترین ویژگی ها و کاربردهای گالی پات و رسیور پزشکی شامل موارد زیر هستند:

  • نگهداری ابزار و وسایل جراحی
  • نگهداری محلول های ضد عفونی کننده
  • نگهداری پنبه آغشته به محلول ضد عفونی
  • اغلب جنسی از استیل ضد زنگ دارند
  • دارای قابلیت ضد عفونی و شست و شوی و استفاده مجدد
  • در برابر ضربه، مواد شیمیایی و حرارت مقاوم اند
  • می توان ترشحات جمع آوری شده و نمونه های پاتولوژی را در آن نگهداری نمود.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع گالی پات و رسیور پزشکی موجود در بازار

به طور کلی می توان گفت گالی پات و رسیورهای پزشکی در اندازه و سایز های مختلف کوچک، متوسط و بزرگ تولید شده و جنسی از PVC پزشکی سخت و یا استیل ضد زنگ دارند. این دو محصول در مجموعه ای از سایر وسایل مانند چا بنبه ای و یا جای چیتل و غیره و یا به صورت تکی ارایه و عرضه می شوند. همچنین بیشترین کاربرد آنها در ست های پانسمان، بخیه، اعمال جراحی، نگهداری ابزار جراحی، محلول های ضد عفونی کننده، ترشحات جمع آوری شده و نمونه های پاتولوژی و غیره می باشد.

با این

گالی پات و رسیور جراحی مدل RSGM20

گالی پات و رسیور جراحی مدل RSGM20 از تجهیزات محکم و با دوام که برای مراکز درمانی مناسب است. این گالی پات دارای جنسی از استیل و محکم می باشد. به شکل و ساختاری کلیوی بوده و جهت حمل وسایل کوچک مانند پانسمان های کثیف، باند و سایر مواد زاید پزشکی از آن استفاده می شود.

ابعاد این گالی پات در اندازه های 20*13*5 سانتی متر طراحی شده و وزنی در حدود 100 گرم دارد. از این محصول همچنین جهت شست و شوی وسایل پزشکی در طی مراحل جراحی استفاده می گردد. در محیط های بیمارستانی، اتاق های عمل، دندان پزشکی ها و محیط های آزمایشگاهی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. این گالی پات و رسیور جراحی ظرف کوچک و گرد مانند است و برای نگهداری پماد، دارو و یا گلوله های کوچک پنبه مناسب و قابل استفاده می باشد.

گالی پات و رسیور جراحی مدل RSGM20

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع گالی پات و رسیور پزشکی موجود در بازار

رسیور این مجموعه در سایز 15 سانتی متر و گالی پات در سایز مدیوم 10 سانتی متر است. رسیور و گالی پات جراحی اغلب از جنس استیل هستند. با این حال در مواردی نیز جنسی از پلاستیک و سفال دارند که می توان در آنها پنبه های آغشته به مواد ضدعفونی کننده را نگهداری نمود.

رسیور و گالی پات و جای چیتل و جاپنبه ای مدل RLGSCHPL مجموعه 5 عددی

این مجموعه شامل 5 عدد از وسایل و تجهیزاتی نظیر رسیور ( شامل دو عدد )، گالی پات و جای چیتل و جا پنبه ای است که برای استفاده در مراکز درمانی و مطب های پزشکی مناسب می باشد. ابعاد بسته این محصول در اندازه های 28*15*10 سانتی متر طراحی و تهیه شده و دارای وزنی در حدود 300 گرم است که تقریبا سبک و قابل حمل می باشد.

رسیور و گالی پات و جای چیتل و جاپنبه ای مدل RLGSCHPL مجموعه 5 عددی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع گالی پات و رسیور پزشکی موجود در بازار

رسیور این مجموعه دو عدد و در سایز 27 سانتی متر و لارج، و نیز 20 سانتی متر در حد مدیوم است. گالی پات در اندازه کوچک 8 سانتی متر، جای چیتل که در قطر 5 سانتی متر و ارتفاع 18 سانتی می باشد. همچنین جا پنبه ای در سایز لارج و در حدود قطر 12 سانتی متر و ارتفاع 10 سانتی متر دارد. تمام وسایل این مجموعه از جنس استیل محکم و ضد زنگ هستند و قابل شست و شوی می باشند.

رسیور و گالی پات و جای چیتل و آبسلانگ RMGCHA50

یکی دیگر از بهترین مجموعه گالی پات و رسیور پزشکی محصول RMGCHA50 بوده که در ابعاد استاندارد 28*15*10 سانتی متر طراحی شده است. این محصول در حدود 350 گرم وزن دارد که بسیار سبک و قابل حمل می باشد و استفاده از آن راحت است.

از ویژگی های این مجموعه می توان اینگونه اشاره کرد که دارای یک عدد رسیور مدیوم در سایز 20 سانتی متر، دو عدد گالی پات که یکی کوچک در سایز 8 سانای متر و دیگری مدیوم در اندازه 10 سانتی متر می باشد.

رسیور و گالی پات و جای چیتل و آبسلانگ RMGCHA50

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع گالی پات و رسیور پزشکی موجود در بازار

دیگر محصولات این مجموعه دارلی یک جای چیتل با قطر 5 سانای متر و ارتفاع 18 سانتی متر است. همچنین جای آبسلانگ نیز در ابعاد 5 سانتی متر ( قطر ) و 13 سانتی متر ( ارتفاع ) می باشد. این محصول جنسی از استیل ضد زنگ دارد و بسیار بادوام و محکم بوده و در مراکز درمانی و مطب ها و کلینیک های دندان پزشکی و غیره از آن برای نگهداری و شست و شوی مواد و وسایل بهداشتی استفاده می شود.

گالی پات و رسیور آل فیدا مدل RSMGM16B03 مجموعه 3 عددی

برند آل فیلدا یکی از بهترین شرکت های تولید کننده در زمینه ساخت انواع وسایل و تجهیزات پزشکی از جمله گالی پات، رسیور و غیره است. این محصول دارای مجموعه 3 عددی که شامل رسیور و گالی پات می باشد.

گالی پات این مجموعه در ارتفاع 6 و قطر بیرونی دهانه در حدود 10 سانتی متر است. همچنین دارای دو رسیور که یکی اسمال در اندازه 18*10 و ارتفاع 3 سانتی متر و دیگری سایز مدیوم که دارای دهانه ای در ابعاد 22*10.5 و ارتفاع 4.5 سانتی متری می باشد. این محصول یکی از بهترین مجموعه های گالی پات و رسیور است که می توان از آن در بیمارستان ها، درمانگاه ها، کلینیک ها و مطب ها استفاده کرد.

گالی پات و رسیور آل فیدا مدل RSMGM16B03 مجموعه 3 عددی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع گالی پات و رسیور پزشکی موجود در بازار

ابعاد بسته بندی این محصول در حدود 20*13*7 سانتی متر بوده و دارای وزنی در حدود 100  گرم است که بسیار سبک و قابل حمل می باشد. این محصول جنسی از استیل ضد زنگ دارد که بسیار محکم و با دوام است.

رسیور و گالی پات و جای چیتل و جاپنبه ای مدل RLGSCHPM

یکی دیگر از بهترین مجموعه گالی پات و رسیور پزشکی این محصول بوده که شامل جای چیتل، جا پنبه ای و رسیور و گالی پات می باشد. ابعاد این محصول در اندازه های استاندارد 28*15*10 طراحی و تهیه شده است.

همچنین ابعاد وسایل این مجموعه شامل رسیور در اندازه 27 سانتی متر و در سایز لارج، گالی پات در اندازه 8 سانتی متر و در سایز کوچک، جای چیتل در قطر 5 سانتی متر و ارتفاع 18 سانتی متر و جاپنبه ای در سایز مدیوم در ابعاد 9 سانتی متر قطر و ارتفاع 7 سانتی متر می باشد.

رسیور و گالی پات و جای چیتل و جاپنبه ای مدل RLGSCHPM

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع گالی پات و رسیور پزشکی موجود در بازار

این محصول وزنی در حدود 80 گرم دارد و جنس آن از استیل است که بسیار مقاوم و قابل شست و شوی می باشد. از این رو دوام و استحکام خوبی دارد. از این محصول می توان در مراکز درمانی، درمانگاه ها، کلینیک ها، مطب های پزشکی و غیره استفاده نمود. همچنین این محصول جهت نگهداری و جداسازی وسایل مختلف مورد استفاده نیز قرار گرفته و کارآیی بالایی دارد.

خرید اینترنتی بهترین مجموعه گالی پات و رسیور پزشکی

بهترین مجموعه گالی پات و رسیور پزشکی را می توانید از فروشگاه اینترنتی و معتبر دیجی کالا خریدااری نمایید. این فروشگاه از قدیمی ترین آنلاین شاپ ها در ایران است که محصولات خویش را با پایبندی به سه اصل پرداخت در محل، ضمانت بازگشت کالا و تضمین در کیفیت و اصالت کالا در اختیار مشتریان و مصرف کنندگان قرار می دهد.

این سایت ارایه کننده انواع کالاها از برندهای معتبر داخلی و خارجی می باشد که محصولات خویش را با کیفیت و قیمت مناسب عرضه می کند. در این راستا نیز بهترین مجموعه گالی پات و رسیور پزشکی توسط سایت دیجی کالا عرضه و به فروش می رسد که شما می توانید با مراجعه به این سایت با انواع مجموعه گالی پات و رسیور پزشکی آشنا شده و نسبت به انتخاب و خرید این محصول اقدام نمایید.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع گالی پات و رسیور پزشکی موجود در بازار

ما در این مطلب به پنج نمونه از بهترین مجموعه گالی پات و رسیور پزشکی اشاره نمودیم که می تواند به شما در انتخاب و خرید این محصول کمک کند. در صورتی قصد آشنایی محصولات بیشتر در این زمینه را دارید می توانید به سایت دیجی کالا مراجعه کنید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط