درمان تایم
درمان تایم
بهترین مارک پاشنه پوش پا

بهترین مارک پاشنه پوش پا

پدهای پاشنه پوش اغلب برای پیشگیری ترک و خشکی پا طراحی شده اند، که باعث زیبایی و حفظ رطوبت پا می شوند. در این مقاله از سایت درمان تایم ما به معرفی چند نمونه از بهترین مارک های پاشنه پوش پا می پردازیم و ویژگی ها و انواع آن را بررسی می کنیم.

بنابراین در صورتی که شما قصد خرید این محصول را دارید، مطالعه این مقاله می تواند به شما در کسب اطلاعات بیشتر و همچنین خرید محصولی با کیفیت و مطلوب کمک کند. لطفا با ما تا انتهای این مطلب از سایت درمان تایم همراه باشید.

پاشنه پوش چیست؟

بسیاری از افراد به خصوص خانم ها ( به ویژه در سنین میانسال ) از زبری و ترک پای خود شکایت دارند. بنابراین استفاده از پاشنه پوش پا با حفظ رطوبت پا از ایجاد خشکی و ترک پا جلوگیری می کند. این محصول سبک بوده و راحتی قابل استفاده است.

پاشنه پوش چیست؟

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پاشنه پوش پا موجود در بازار

پاشنه پوش ها تهیه شده از پنبه و سیلیکون و غیره هستند. همچنین استفاده از پاشنه پوش به دلیل الیاف به کار برده شده در آن، عوارضی برای پوست ایجاد نمی کند.

 عوامل مختلفی باعث ایجاد ترک و خشکی پا می شوند که از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عدم رسیدگی به پا در فصول مختلف ( به خصوص ماه های سرد سال )
  • راه رفتن بر روی سطوح زبر و خشک مانند موکت و غیره بدون کفش و دمپایی
  • پوشیدن کفش های نامناسب ( کفش های از پشت باز،  پاشنه دار و غیر استاندارد )
  • وزن زیاد
  • افزایش سن
  • مصرف مواد شوینده نامناسب
  • مشکلات گردش خون
  • مشکلات پوستی نظیر اگزما و غیره
  • داشتن سابقه مشکلات خانوادگی درباره این موضوع

پاشنه پوش یک محصول درمانی برای زیبایی و سلامتی پوست پا می باشد که با استفاده از آن می توانید فعالیت های روزانه خود را در منزل و هم بیرون و در محل کار به خوبی انجام دهید. این محصول بسته به جنس و شکل طرح ها و انواع مختلفی دارد.

کاربردهای پاشنه پوش پا

  • جهت جلوگیری از ترک و خشکی پا
  • محافظت رطوبت طبیعی پوست پا
  • در صورت التهاب و درد در ناحیه بافت چربی پا
  • در صورت حساسیت پا می توان از آن استفاده کرد.

همچنین اگر از داروی موضعی برای پاشنه پا استفاده می کنید، می توانید در صورت نیاز  برای جذب بهتر پوست از پاشنه پوش استفاده کنید.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پاشنه پوش پا موجود در بازار

نحوه استفاده و نگهداری پاشنه پوش پا

  • پا را ابتدا خوب شسته و پوست پا را کاملا تمیز و خشک نمایید.
  • با کمی پماد و یا روغن ( کرم ) پا را به خوبی چرب کرده و پاشنه پوش را بپوشید.
  • می تولنید بعد از هر بار استحمام و برداشتن پوست های اضافی پا با سنگ پا از پاشنه پوش استفاده کنید.
  • لازم به ذکر است که شست و شو و آبکشی پا باید با آب ترجیحا سرد و با ملایمت انجام گیرد.
  • پاشنه پوش یک وسیله شخصی ست. بنابراین از اختیار قرار دادن این وسیله ( به ویژه در صورت داشتن حساسیت پوستی ) به شدت خودداری کنید.
  • این محصول قابل شستشو بوده و بهترین راه استریل و تمیز کردن آن استفاده از مواد شوینده نرم و یا آب سرد و صابون می باشد.
  • استفاده مداوم و منظم از پاشنه پوش می تواند پاشنه های نرم و لطیف را به شما هدیه ببخشد.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پاشنه پوش پا موجود در بازار

معرفی و خرید بهترین مارک های پاشنه پوش پا

سایت دیجی کالا یکی از فروشگاه های معتبر در زمینه فروش انواع کالاها و تجهیزات پزشکی و سلامت است. این فروشگاه از آنلاین شاپ های قدیمی در ایران می باشد که انواع پاشنه پوش های طبی را با کیفیت و قیمت مناسب ارایه می دهد.

در این راستا بهترین مارک های پاشنه پوش از برندهای معتبر داخلی و خارجی توسط این سایت عرضه و به فروش می رسد که دارای کیفیت و قیمت مناسبی هستند. ما در ادامه جهت آشنایی هر چه بیشتر شما عزیزان چند نمونه از بهترین مارک های پاشنه پوش پا را به شما معرفی می کنیم که می تواند به شما در انتخاب ایمن و خرید رضایتبخش این محصول کمک کند.

پاشنه پوش مدل TP 515 -1 بسته 2 عددی

پاشنه پوش مدل TP515-1 یک محصول طبی و ساخته شده از ژل سیلیکونی نرم می باشد. این محصول بدون بو و فاقد لاتکس است. بنابراین به دلیل سازگاری با محیط زیست و تهیه شده از مواد سالم هیج گونه عوارضی ندارد.

پاشنه پوش مدل TP 515 -1 بسته 2 عددی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پاشنه پوش پا موجود در بازار

از این پاشنه پوش برای رفع و پیشگیری از ورم کف پا استفاده می شود، و هر گونه درد و ناراحتی را در این ناحیه از بین می برد. این پاشنه پوش همچنین دارای بالشتک ها و تکیه گاه هایی ست که به کف پا به طور موثر شوک وارد نموده تا درد تسکین یابد. از این محصول برای رفع خارپاشنه، خار استخوانی، فشارهای ناشی از شکستگی و پیچ خوردگی نیز استفاده می شود.

وزن سبک و ضخامت باریک این پاشنه پوش موجب شده است تا بتوان از آن در زیر یا روی جوراب، در داخل کفش ( کفش ورزشی، چکمه، کفش پاشنه دار و غیره استفاده نمود. با استفاده از این پاشنه پوش شما می توانید فعالیت های روزمره از جمله آهسته دویدن یا ایستادن در تمام طول روز را به راحتی انجام دهید. این پاشنه پوش مناسب برای آقایان و خانم هاست.

پاشنه پوش دکتر فوت مدل Af030 بسته 4 عددی

این محصول فری سایز بوده و جنسی از سیلیکون دارد. بنابراین می توانید آن را داخل و هم خارج خانه نیز استفاده کنید. پاشنه پوش دکتر فوت مدل Af030 در یک مجموعه 4 عددی تهیه و ارایه می شود و یکی از بهترین مارک های پاشنه پوش برای هم آقایان و نیز خانم ها می باشد.

از آنجایی عواملی چون سطوح زبر و خشک به کف پا آسیب می رساند. استفاده از این پد سیلیکونی باعث می شود تا به دلیل جنس نرم و ژله ای فشار وزن بدن روی پا کم شده و از ایجاد ورم و ترک پا جلوگیری می کند. این پاشنه پوش همچنین برای درمان و پیشگیری از خارپاشنه نیز استفاده می شود.

پاشنه پوش دکتر فوت مدل Af030 بسته 4 عددی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پاشنه پوش پا موجود در بازار

از دیگر ویژگی های این محصول ایجاد فضایی مناسب جهت از بین بردن ترک های کف پاست. این محصول ساخت ایران می باشد و از کیفیت فوق العاده ای برخوردار است. برای نتیجه گیری بهینه از این محصول توصیه می کنیم که ابتدا پاهای خود را با کرم و یا پماد خوب چرب نموده و سپس از پاشنه پوش استفاده کنید.

پاشنه پوش مدل Cracks بسته 2 عددی

این محصول از سیلیکون نرم و مرغوب تهیه و ساخته شده است.برای اینکه از درد و تورم ناشی از ترک و ورم پا محافظت شود.این پاشنه پوش یک محصول فوق العاده بوده و طراحی آن مناسب کف پا می باشد.

پاشنه پوش مدل Cracks بسته 2 عددی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پاشنه پوش پا موجود در بازار

این پاشنه پوش برای محیط اداری و نیز در منزل مناسب و قابل استفاده است. همچنین برای همه سنین مناسب بوده و  خانم ها و آقایان می توانند از آن استفاده کنند. برای استفاده مطلوب تر از این محصول برای پیاده روی مسیرهای طولانی بهتر این است که داخل آن را کفی قرار دهید. این محصول بسبار کاربردی را می توانید جهت پیشگیری از ترک و درد پا و همچنین محافظت از رطوبت پا به طور منظم و دایمی استفاده کنید.

پاشنه پوش کد p01 بسته 2 عددی

یکی دیگر از محصولات از انواع پاشنه پوش مدل p01 در بسته دوتایی می باشد. این محصول دارای جنسی از سیلیکون مرغوب بوده که برای رفع زبری و خشکی پا استفاده می شود. طراحی این محصول به گونه ای ست که پا را ماساژ می دهد. بنابراین با ماساژ دادن پا درد ناشی از تورم و ترک پا نیز کاهش می یابد.

از دیگر ویژگی های این محصول محافظت از مچ پا می باشد. به طوری که هنگام راه رفتن و انجام فعالیت روزانه مانع از لغزش مچ پا می شود. این پاشنه پوش به راحتی در کفش قابل استفاده است و نرمی و رطوبت پا را نیز حفظ می کند.

پاشنه پوش کد p01 بسته 2 عددی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پاشنه پوش پا موجود در بازار

از آنجایی که ایجاد ترک و ورم در پا درد پاشنه و کمر را به همراه دارد. بنابراین این محصول برای رفع و کاهش درد ناشی از ترک پا مناسب و موثر است. این محصول برای آقایان و نیز خانم ها قابل استفاده و مناسب می باشد. همچنین برای افرادی که دچار خارپاشنه بوده نیز یک محصول مناسب و کاربردی ست.

پاشنه پوش طبی مدل SA بسته 2 عددی

آخرین محصولی که قصد معرفی آن را داریم، پاشنه پوش طبی مدل SA می باشد. این پاشنه پوش زبری و ترک پا را از بین برده و درد را کاهش می دهد. همچنین در حفظ رطوبت و نرمی پاشنه پا موثر است.

جنس این محصول پارچه می باشد که بسیار مرغوب و با دوام است. از دیگر ویژگی های این محصول کاربرد آن در رفع  و کاهش درد و تورم بوده و فری سایز می باشد. برای استفاده از این پاشنه پوش کافیست ابتدا کف پا را با کمی پماد که همراه محصول در بسته است، کمی چرب نموده و بعد پاشنه پوش را بپوشید.

پاشنه پوش طبی مدل SA بسته 2 عددی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پاشنه پوش پا موجود در بازار

همچنین بهتر است قبل از استفاده از این محصول ابتدا کف پا را در حمام خوب شسته و سنگ پا بکشید. سپس می توانید از پاپوش استفاده کنید. استفاده مداوم از این محصول موجب نرمی و لطافت پا خواهد شد. از این محصول می توان برای کفش معمولی و همچنین بوت استفاده کنید. این محصول برای خانم ها و آقایان مناسب است.

استفاده از پاشنه پوش امکان پیاده روی طولانی و انجام فعالیت های روزانه را برای افرادی که از درد و تورم و همچنین ترک پا رنج می برند آسان می کند. از این محصول حتی در زمانی که کفش ندارید، نیز می توانید استفاده کنید.

با این حال توصیه می شود نکات بهداشتی ( شستشوی پا و زدن و پماد و غیره ) را برای استفاده از پاشنه پوش رعایت نموده و آن را در اختیار شخص دیگر قرار ندهید.

ما در این مقاله به چند نمونه از بهترین مارک های پاشنه پوش پا اشاره نمودیم و ویژگی های آن را برای شما شرح دادیم. در صورتی که قصد آشنایی و خرید محصولات متنوع و بیشتر در این زمینه را دارید، می توانید به سایت دیجی کالا مراجعه نمایید.

سایت درمان تایم یکی از پلتفرم های فعال در زمینه معرفی بهترین و جدیدترین وسایل و کالاهای پزشکی و درمانی از دیجی کالاست که به شما عزیزان کمک می کند تا محصولی مناسب و خوب را انتخاب و خریداری کنید. از آنجایی که مطالب ارایه شده توسط این سایت چکیده و برگزیده محصولات انتخابی توسط مصرف کنندگان سایت دیجی کالا می باشد، بنابراین شما می توانید با اطمینان از کیفیت و اصالت کالا نسبت به خرید محصول مورد نظر خود اقدام نمایید.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پاشنه پوش پا موجود در بازار

همچنین در صورت تمایل به آشنایی با انواع کالاها و تجهیزات پزشکی و بیمارستانی در حوزه سلامت و درمان جهت خرید این محصولات، می توانید مقالات ما را در سایت درمان تایم دنبال کنید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط