درمان تایم
درمان تایم
بهترین مدل های قلم سفید کننده دندان

بهترین مدل های قلم سفید کننده دندان

قلم سفید کننده دندان یک محصول مناسب و کاربردی برای افرادی که قصد دارند بدون دغدغه و به راحتی دندان های سفیدتر و طرح لبخند زیباتری داشته باشند. این قلم به دلیل راحتی و سبک بودن از محصولات محبوب در این زمینه می باشد، که دارای هزینه کمتری نیز نسبت به برخی سفید کننده ها و دستگاه های سفید کننده دندان است.

بنابراین ما در این مقاله از سایت درمان تایم قصد داریم تا با معرفی بهترین مدل های قلم سفید کننده دندان شما عزیزان را هر چه بیشتر با این محصول آشنا نموده تا بتوانید انتخابی خوب و مناسب به لحاظ کیفیت و قیمت داشته باشبد. با ما در این مقاله از سایت درمان تایم همراه باشید.

قلم سفید کننده دندان چیست؟

قلم سفید کننده دندان یا لاک دندان یکی از ابزارهای دندانپزشکی برای سفید کردن دندان هاست که امروزه جهت زیباتر کردن طرح لبخند و سفید شدن دندان ها مورد استفاده قرار می گیرد. از آنجایی که بیلیچینگ و استفاده از دستگاه های سفید کننده دندان راهکارهای مناسب تری برای درخشندگی و سفید کردن دندان ها می باشد. بنابراین استفاده از قلم سفید کننده دندان یک راه سریع و کم هزینه برای این کار است. به خصوص که اگر بخواهید در مکان های عمومی و میهمانی و جلسات اداری با طرح لبخند زیبا ظاهر شوید.

قلم سفید کننده دندان چیست؟

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع قلم سفید کننده دندان موجود در بازار

ترکیبات این محصول از پراکسید ( ماده فعال در بیشتر محصولات سفید کننده ) و همچنین مقداری کربامید پراکسید ( حدود ۱۰ درصد ) و هیدروژن پر اکسید ( ۳/۵ درصد ) می باشد. مواد دیگری نظیر گلیسیرین، کربوپول، هیدروکسید سدیم و مواد طعم دهنده با توجه به مدل و کیفیت های مختلف  در دوزها و مقادیر متفاوت در این محصول موجود هستند.

این محصول همچنبن استفاده خانگی دارد و برای همه افراد و در هر مکانی به دلیل وزن سبک و حجم کم کاربرد دارد. قلم سفید کننده دندان را می توان بدون تجویز دندانپزسک نیز استفاده نمود. با این حال توصیه می شود در صورتی که دچار مشکلات و ناراحتی های دندان و حساسیت های لثه و دندان هستید، قبل از اینکه از قلم سفید کننده دندان استفاده کنید، به دندانپزشک مراجعه نمایبد.

نکات مهم در نحوه و طرز استفاده از قلم سفید کننده دندان

از آنجایی که قلم های سفید کننده دندان با توجه به ترکیباتشان متفاوت هستند و میزان استفاده از آنها باید بر اساس نوع محصول خریداری شده باشد. اما در حالت کلی نکاتی که باید برای استفاده از قلم سفید کننده در نظر داشت شامل موارد زیر می باشد:

  • قبل از استفاده حتما دندان ها را مسواک نموده و با نخ دندان آنها را کاملا تمیز نمایبد.
  • درپوش قلم را برداشته و سپس بعد از چرخاندن پایین قلم اجازه دهید تا ژل روی نوک قلم ظاهر شود.
  • لایه ای نازک از ژل را روی سطح دندان بکشید. طوری که کل سطح دندان با ژل در تماس باشد.
  • ابتدا دندان های جلویی را سفید نموده و حدود بیست دقیقه صبر کنید.
  • بعد از تایم مورد نظر مواد را از روی دندان شسته زیرا که مواد سمی و خطرناک هستند.
  • این کار را گاهی تا دو بار در طول روز انجام دهید.
  • تمام سطح دندان را که در معرض دید هستند را با مواد ژلی پوشانده تا تغییر رنگ به طور یکنواخت در سطح دندان ایجاد شود.
  • دقت کنید از زدن و مالیدن ژل به سطح لثه خودداری کنید. بنابراین در صورتی که به مرز لثه رسید، ژل زدن را متوقف کنید.
  • برای اینکه نتیجه دلخواه حاصل شود، بهتر است برای چسباندن مواد حدود ۱۰ الی ۱۵ ثانیه منتظر مانده تا مواد کاملا به سطح دندان بچسبند. در این شرایط می توانید از سشوار یا دستمال کاغذی برای این کار استفاده کنید.
  • از انجام کارهایی که منجر به جدا شدن مواد از دندان می شوند، مانند مصرف نوشیدنی ها، شستن دهان و هر گونه اصطکاک بین دهان و دندان پرهیز نمایید.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع قلم سفید کننده دندان موجود در بازار

موارد منع مصرف قلم سفید کننده دندان
  • خانم های باردار و شیرده
  • کودکان
  • نباید قلم با چشم و لثه تماس داشته باشد و یا خورده شود
  • در صورت بروز حساسیت بعد ۲۴ ساعت از استفاده قلم سفید کننده حتما به دندانپزشک مراجعه کنید
  • در صورت هر گونه حساسیت به مواد و ترکیبات آن
  • در صورت داشتن دندان خراب و یا پر کرده
  • بعد از استفاده در قلم و یا لاک سفید کننده را محکم ببندید
  • برای استفاده مجدد از قلم یک فاصله زمانی حداقل یک روزه قرار دهید
  • بعد از پایان کار حتما دهان را شسته و مسواک بزنید

معرفی بهترین مدل های قلم سفید کننده دندان

از آنجایی که برای خرید محصولات با کیفیت و مرغوب نیاز به مراجعه به فروشگاه های معتبر می باشد. از این رو می توان یکی از فروشگاه ها و نمایندگی های فروش محصولات برندهای معتبر را سایت دیجی کالا دانست. زیرا که محصولاتی مانند انواع سفید کننده ها از جمله قلم سفید کننده دندان نیاز به کیفیت و مرغوبیت بالایی دارد تا هیچ گونه عوارض و مشکلی را برای فرد ایجاد نکند. بنابراین شما می توانید با اطمینان و تضمین از کیفیت و مرغوبیت، محصول مورد نظر خود را از سایت دیجی کالا انتخاب و خریداری نمایید.

در این راستا نیز بهترین مدل های قلم سفید کننده دندان از برندهای معتبری چون وایت اسمایل، دازلینگ وایت و غیره توسط سایت دیجی کالا عرضه و به فروش می رسد که شما می توانید با مراجعه به این فروشگاه محصول مورد نظر خود را با کیفیت و قیمت مناسب انتخاب و خریداری کنید. ما در ادامه چند نمونه از بهترین مدل های سفید کننده دندان جهت آشنایی هر چه بیشتر شما با این محصول را معرفی نمودیم.

قلم سفید کننده دندان های اسمایل مدل ow9 بسته 3 عددی

این قلم دارای ترکیبات بدون چربی می باشد. از ویژگی های این محصول می توان به خاصیت ضد باکتری بودن و سفید کنندگی آن اشاره کرد که به خوبی هم دندان ها را سفید می کند. همچنین باعث می شود تا از ایجاد عفونت در دهان جلوگیری شود.

برای افرادی که دندان های خود را بلیچینگ نموده و دوره درمان را برای رفع مشکلات دهان و دندان خود طی نموده اند، و حال قصد سفید شدن دندان های خود را دارند، یک محصول بسیار مناسب و کاربردی ست. زیرا که با استفاده از این قلم به راحتی می توان لکه های خود را از بین برده و دندان را سفید نمود.

قلم سفید کننده دندان های اسمایل مدل ow9 بسته 3 عددی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع قلم سفید کننده دندان موجود در بازار

همچنین این محصول برای افراد معمولی که می خواهند دندان هایشان درخشندگی خاصی داشته باشند، کاربرد داشته و در زیباتر شدن طرح لبخندشان موثر است. شما می توانید در هر زمان و مکانی و فقط تنها در یک هفته با استفاده از پکیج و ژل و اشعه این محصول دندان های زیبا و درخشانی داشته باشید.

این محصول ساخت کشور استرالیا و یکی از بهترین مدل های قلم سفید کننده دندان می باشد که تاییدیه اروپا  FDA  وCE را نیز دارد. این محصول دارای حجم ۹ میلی لیتر بوده که بسیار سبک است و استفاده از آن بسیار راحت می باشد.

قلم سفید کننده دندان دازلینگ مدل 001

یکی از دلایل مهمی که افراد دوست دارند تا دندان های سفیدی داشته باشند. داشتن طرح لبخند زیباست. تا در میهمانی و عکاسی  جذاب و خوب بدرخشند. استفاده از قلم سفید کننده دازلینگ یک انتخابی مناسب برای  این افراد می باشد.

با این حال توصیه می شود که برای استفاده از این قلم حتما ابتدا مسواک بزنید. همچنین استفاده از نخ دندان می تواند در کنار این محصول در درخشندگی هر چه بیشتر دندان های شما کمک کند. برای حصول نتیجه دلخواه نیز بهتر است به مدت دو الی سه مرتبه از این قلم استفاده کنید.

قلم سفید کننده دندان دازلینگ مدل 001

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع قلم سفید کننده دندان موجود در بازار

قلم سفید کننده دندان دازلینگ مدل ۰۰۱ یک محصول ساخت آمریکا می باشد و در آن از ترکیبات بدون عصاره استفاده شده است. این محصول ضد باکتری بوده و دارای خاصیت سفید کنندگی خوبی می باشد. با این حال مانند هر محصول سفید کننده ای نباید بیش از حد مورد استفاده قرار گیرد. حجم محصول ۲ میلی لیتر است.

قلم سفید کننده دندان های اسمایل مدل 0W

یکی دیگر از بهترین مدل های قلم سفید کننده دندان محصول های اسمایل مدل OW  بوده که دارای ویژگی سفید کنندگی و نیز ضد باکتری می باشد. این محصول تیرگی های ناشی از مواد غذایی رنگین مانند قهوه، چای و غیره را به خوبی تمیز نموده و در درخشندگی دندان ها موثر است.

قلم سفید کننده دندان های اسمایل مدل 0W

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع قلم سفید کننده دندان موجود در بازار

این قلم در حجم ۲ میلی لیتر طراحی شده و استفاده از آن نیز بسیار راحت و آسان می باشد.  شما می توانید با کمک این محصول بدون هیچ گونه مشکلی دندان های خود را سفید و درخشان نموده و در هر جایی به خوبی بدرخشید.

این قلم ساخت شرکت های اسمایل آمریکاست که از برندهای موفق در زمینه تولید محصولات با کیفیت و تضمین شده می باشد. زیرا که این محصولات بر پایه محصولات کلینیکی و درمانی ساخته می شوند که مورد تایید استاندارد دندانپزشکی اروپا قرار دارد.

قلم سفید کننده دندان وایت اسمایل مدل نعنایی

محصول دیگری که قصد معرفی آن را داریم قلم سفید کننده دندان وایت اسمایل مدل نعنایی می باشد که علاوه بر سفید کنندگی، دهان را نیز خوشبو می کند. این قلم محصول شرکت وایت اسمایل آلمان است که در زمینه تولید بیش از ۱۵ نوع محصول سفید کننده دندان در جهان فعالیت دارد. محصولات این شرکت جزو کالاهای درمانی و کلینیکی بوده که توصیه و تضمین شده دندانپزشکی اروپا هستند.

از ویژگی های این محصول می توان سفید کنندگی حرفه ای آن اشاره نمود. بنابراین به راحتی در کلینیک های دندانپزشکی قابل استفاده می باشد. زیرا که ماندگاری بسیار بالایی دارد و در همه جا استفاده می شود.

قلم سفید کننده دندان وایت اسمایل مدل نعنایی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع قلم سفید کننده دندان موجود در بازار

از آنجایی که دندان ها به مرور زمان در اثر آشامیدن و خوردن نوشیدنی ها و غذاهای رنگین تیره و کدر می شود. بنابراین استفاده از قلم دندان وایت اسمایل یک راه تضمین شده و بدون تاثیر سوئی برای سفید شدن دندان هاست.  با این حال پیشنهاد می شود جهت حصول نتیجه بهینه برای استفاده از این قلم، حتما ابتدا اقدام به تمیز کردن حرفه ای دندان ها نموده و از خمیر دندان سفید کننده وایت اسمایل که جزو پکیج درمانی و مراقبتی بوده استفاده کنید.

از آنجایی که برای تهیه و تولید محصولات مراقبتی و درمانی وایت اسمایل فرمول ویژه ای در نظر گرفته شده، بنابراین استفاده از این قلم به طور روزانه هیچ عوارض سایشی برای دندان ها ندارد. این محصول همچنین برای بیمارانی که از ناراحتی های گوارشی رنج می برند، یک گزینه مناسب می باشد.

همینطور یک جرم گیر خوب جهت جلوگیری از تشکیل پلاک و تارتار است، و به دلیل دارا بودن فقط ٪۴/۲ نیترات پتاسیم به خوبی از دندان های حساس نیز مراقبت می کند.  این قلم همچنین فاقد مواد قندی می باشد و در هنگام استفاده کفی ایجاد نمی کند. این محصول دارای عصاره نعناع و خاصیت ضد باکتری دارد.

قلم سفید کننده دندان کلرد مدل fast حجم 5 میلی لیتر

آخرین محصولی که قصد داریم تا به شما عزیزان معرفی کنیم، قلم سفید کننده دندان کلرد مدل fast در حجم ۵ میلی لیتر می باشد. این محصول ساخت ایران است و فاقد سولفات، فتالات، پارابن و فنوکسی اتانول می باشد.

برای افرادی که به دنبال یک محصول کاربردی و سریع برای سفید کردن دندان ها برای قبل از مهمانی، عکاسی و یا قرار کاری هستند، این محصول پیشنهاد می شود. این قلم دارای یک برس کوچک بوده که به یک مخزن متصل است.

قلم سفید کننده دندان کلرد مدل fast حجم 5 میلی لیتر

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع قلم سفید کننده دندان موجود در بازار

این مخزن حاوی ماده ای به نام پراکساید ( هیدروژن پر اکساید ) با دوز کم می باشد که می تواند علاوه بر تغیبر رنگ مینای دندان، عاج دندان را نیز کمرنگ تر کند. برای استفاده از این محصول کافیست ابتدا به خوبی دندان ها را تمیز نموده و نخ دندان و مسواک بزنید. سپس می توانید این قلم را روی دندان های خود استفاده کنید. این قلم به دلیل ساخت داخلی دارای قیمت مقرون به صرفه ای بوده و اثر مخربی بر روی دندان ها ندارد. عصاره به کار رفته در این محصول نعناست.

ما در این مطلب ۵ نمونه از بهترین مدل های قلم سفید کننده دندان معرفی نمودیم که می تواند در انتخاب این محصول با کیفیت و قیمت مناسب به شما عزیزان کمک کند. در صورتی که قصد آشنایی با محصولات بیشتر انواع قلم سفید کننده دندان جهت خرید دارید، می توانید به سایت دیجی کالا مراجعه کنید. امیدواریم از خواندن این مطلب لذت و بهره کافی را برده باشید.

سایت درمان تایم یکی از پلتفرم های موفق و معتبر در زمینه معرفی بهترین تجهیزات پزشکی است که همواره سعی دارد کالاهایی با کیفیت و مرغوب را به شما خوانندگان عزیز معرفی کند که آنها جزو محصولات پر فروش و محبوب نزد مصرف کنندگان دیجی کالا می باشد. از این رو چنانچه علاقه مند به آشنایی و مطالعه موضوعات در زمینه انواع تجهیزات به روز و پر فروش پزشکی و کالاهای درمانی هستید، مقالات ما را در سایت درمان تایم دنبال کنید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *