درمان تایم
درمان تایم
بهترین کمربند و شکم بندهای حرارتی

بهترین کمربند و شکم بندهای حرارتی

کمربند و شکم بندهای حرارتی دارای انواع مختلف هستند که برای تسکین درد و رفع گرفتگی عضلات کمر و پهلو مورد استفاده قرار می گیرند. این محصول همچنین با وجود آنکه ساختاری شبیه کمربندهای لاغری دارد،  اما صرفا آن نیست.  بلکه عملکردی گسترده تر جهت رفع و بهبود کوفتگی و دردهای ناحیه کمر و پهلو دارد.  همچنین باعث افزایش خونرسانی به آن نواحی شده و در جوانسازی پوست آن ناحیه کمک می کند.

ما در این مطلب قصد داریم تا با معرفی چند نمونه از بهترین کمربند و شکم بندهای حرارتی شما را هر چه بیشتر با این محصول آشنا کرده تا بتوانید علاوه بر تمایز آن از محصولات لاغری،  انتخاب ایمن و خرید رضایتبخشی را در این زمینه داشته باشید.

چنانچه علاقه مند به مطالعه درباره این موضوع هستید و می خواهید اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید،  با ما تیم پزشکی درمان تایم در ادامه این مطلب همراه باشید.

معرفی بهترین نمونه های کمربند و شکم بندهای حرارتی

یکی از مواردی که می تواند به شما در خرید یک کمربند حرارتی مناسب و استاندارد کمک کند،  مراجعه به فروشگاه ها و نمایندگی های برندهای معتبر تولید کننده در این زمینه است.  یکی از فروشگاه هایی که می توان به آن برای خرید اینترنتی کمربند و شکم بندهای حرارتی مراجعه نمود،  سايت دیجی کالا می باشد.

معرفی بهترین نمونه های کمربند و شکم بندهای حرارتی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع کمربند و شکم بندهای حرارتی موجود در بازار

این سایت از قدیمی ترین فروشگاه های اینترنتی است که انواع کالاها را از برندهای مختلف داخلی و خارجی با پایبندی به سه اصل پرداخت در محل،  ضمانت بازگشت کالا و تضمین در کیفیت و اصالت کالا در اختیار مشتریان و مصرف کنندگان قرار می دهد.

در این راستا نیز انواع کمربند و شکم بندهای حرارتی از برندهای معتبر توسط این سایت عرضه و به فروش می رسد که شما می توانید جهت آشنایی و خرید این محصولات به آن مراجعه کنید.  ما در ادامه پنج نمونه از بهترین کمربند و شکم بندهای حرارتی از این سایت را به شما معرفی می کنیم.

کمربند و شکم بند طبی نانو هیت مدل HB35122021G

این کمربند تولید شرکت نانو هیت است که انعطاف پذیری بالایی دارد و از طریق اتصال به پاوربانک گرم می شود.  از این محصول می توان به عنوان یک پد گرمایشی شخصی در هر مکانی و هر زمان به راحتی استفاده کرد.

این کمربند همچنین برای رفع گرفتگی عضلات پهلو و شکم و گرم و آرام نمودن آنها استفاده می شود.  به طوری که می توان با ثابت نگه داشتن دما بدون تنظیم و کنترل آن بدن را در حرارتی متعادل گرم نگه داشت.  با این وجود، محصول دارای سه سطح تنظیم توان و حرارت ( گرمایش بالا،  متوسط و گرمای پایین ) نیز می باشد که از طریق کلید می توان با هر درجه ای از دستگاه استفاده کنید.  کلید سه سطح حرارت را با نورهای قرمز ( بالا )، سبز ( متوسط ) و آبی ( گرمایش پایین ) نشان می دهد.

قسمت اصلی این کمربند نیز که به دور بدن بسته می شود،  از یک پارچه نرم و راحت تشکیل شده است.  این کمربند دارای یک کلید می باشد که در صورت اتصال به پاوربانک و با نگه داشتن به مدت ۲ ثانیه روشن و یا خاموش می شود.

کمربند و شکم بند طبی نانو هیت مدل HB35122021G

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع کمربند و شکم بندهای حرارتی موجود در بازار

از دیگر ویژگی های این کمربند ضد حساسیت بودن و قابلیت شستشوی آن است که از فنآوری روز دنیا در تولید و ساخت آن استفاده شده است.  این محصول همچنین دوام بالایی دارد و دارای قابلیت ارائه خروجی جریان ۲ آمپر به بالا نیز می باشد. به طوری که تا ۵ ساعت ( با اتصال ۵ ولت از طریق یک پاوربانک ۱۰۰۰۰ میلی آمپری ) به طور پیوسته گرمایش مطلوب را برای کاربر ایجاد می کند.

عملکرد این کمربند عالی بوده و در مدل فری سایز طراحی شده است،  و به سادگی نیز بسته شده و قابل استفاده می باشد.  شما می توانید از این محصول برای تسکین درد کمر و پهلوها به راحتی استفاده نموده و لذت ببرید.

کمربند حرارتی سونا جم مدل HB/123

یکی دیگر از بهترین کمربند و شکم بندهای حرارتی که توسط تولید کنندگان ایرانی ساخته شده است و می توان از آن برای دردهای عضلانی کمر،  پهلو و شکم استفاده کرد،  این محصول می باشد.  کمربند حرارتی سونا جم مدل HB/123 تهیه شده از پارچه مرغوب است که برای پوست حساسیتی ایجاد نمی کند.

این محصول ضد آب بوده و برای تسریع در لاغری نواحی شکم و پهلو،  تسکین دردهای موضعی،  التیام درد کمر،  کاهش و بهبود عارضه های مفصلی،  تسکین دردهای قاعدگی و کلیوی نیز کاربرد دارد. همچنین از آن می توان در کاهش اسپاسم عضلانی استفاده نمود.

کمربند حرارتی سونا جم مدل HB/123

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع کمربند و شکم بندهای حرارتی موجود در بازار

این محصول در اندازه هایی به طول ۱۲۰ سانتی متر و عرض ۳۰ سانتی متر می باشد و پارچه اصلی آن از نوع اسپیسر تنفسی بوده که جریان هوا را به خوبی عبور می دهد. در این کمربند چسبی تعبیه شده که به وسیله آن می توان کمربند را به دور کمر به راحتی بست.  این کمر بند همچنین در اندازه های متوسط و لارج موجود است که برای افراد در سنین بزرگسال مناسب می باشد. عملکرد این محصول از طریق حرارت و شارژ برقی کار بوده و برای کل بدن نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

سونا جم اولین برند ایرانی که انواع کمربندهای حرارتی ارتوپدی در کشور را تولید کرده است.  در تولید کمربندهای حرارتی در این برند از بهترین متریال های موجود استفاده شده که دارای تمام نکات ایمنی می باشد.  به طوری که این برند برای محصولات خود نشان استاندارد ملی و ایزوهای بین المللی را از آن خود نموده است.

کمربند حرارتی مدل 3531

چنانچه دچار کمردرد و دردهای عضلانی شدید در ناحیه شکم و پهلوها هستید،  این کمربند می تواند به تسکین هر چه بهتر این ناحیه کمک کند.  همچنین برای افرادی که در حین رانندگی،  کار،  بازی و یا هر فعالیتی دچار کمردرد می شوند،  استفاده از این محصول برای شان مناسب و مفید خواهد بود.

این کمربند به طور دستی عمل می کند و برای استفاده از آن کافيست یکبار دکمه تعبیه شده روی دستگاه را فشار داده تا دمای مورد نیاز را در هر زمان تغییر دهید.  حرارت و دمای این کمربند در سه سطح قرمز ( بالاترین دما )،  سفید ( دمای متوسط ) و آبی ( کمترین میزان دما و حرارت ) قابل تغییر می باشد.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع کمربند و شکم بندهای حرارتی موجود در بازار

این کمربند همچنین به دلیل جنس و ساختار لانه زنبوری انرژی و حرارت را به طور یکسان به همه قسمت ها ارسال می کند.  از این رو افراد سالمند،  خانم ها برای در های قاعدگی،  رانندگی طولانی مدت و یا کسانی که دچار سفتی،  آرتریت و فشار و تنش های عصبی در ناحیه عضلات کمر هستند،  می توانند از این محصول استفاده کنند. این محصول همچنین برای پیشگیری از درد کمر و زانو و رفع دردهای مزمن رماتیسمی و آرتروز و نیز تسکین درد شکم مورد استفاده قرار می گیرد.

این محصول به صورت چسبی بسته می شود و دارای مدل فری سایز است.  به طوری که همه افراد در تمام سنین می توانند از آن استفاده کنند.  جنس کمربند از نئوپرن بوده و ضد حساسیت است.

کمربند حرارتی بیورر مدل HK 67

یکی از بهترین مدل های کمربند و شکم بندهای حرارتی محصول بیورر مدل HK 67 می باشد که از برندهای معتبر در تولید انواع تجهیزات و وسایل در حوزه سلامت است.  این محصول یک کمربند حرارتی بوده که به لحاظ طبی مورد تایید می باشد و به کاهش درد،  افزایش گردش خون و تسکین دردهای عضلانی ناحیه کمر و شکم کمک می کند.

عملکرد بی سیمی این کمربند باعث شده است تا بتوانید از آن در همه جا استفاده کنید.  این محصول همچنین برای شارژ و تامین برق به پاوربانک نیاز دارد که به همراه محصول ارائه می شود. جنس کمربند از پارچه مرغوب و ضد حساسیت می باشد و به صورت چسبی نیز به دور کمر بسته می شود.

کمربند حرارتی بیورر مدل HK 67

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع کمربند و شکم بندهای حرارتی موجود در بازار

دمای این محصول در سه سطح قابل تنظیم است،  و همچنین قابل شستشو در ماشین لباسشویی در دمای ۳۰ درجه نیز می باشد.  این کمربند گرمایش ملایمی دارد،  به طوری که هیچ گونه آسیبی به پوست نمی رساند. استفاده از این کمربند در بهبود کوفتگی و گرفتگی عضلات نیز موثر است.

کمربند و شکم بند حرارتی مدل G001

کمربند حرارتی مدل G001 یک محصول طبی و کاربردی برای رفع دردهای ناحیه شکم و پهلو بوده که با ایجاد حرارت بسیار ملایم و مداوم موجب افزایش خونرسانی به بافت های آن ناحیه می گردد. همچنین برای افرادی که در ناحیه کمر دچار کوفتگی،  درد،  سرمازدگی و تورم هستند،  این محصول مناسب و مفید می باشد.

حرارت و دمای این کمربند قابل تنظیم در ۵ سطح بوده و با استفاده از کنترلر هوشمند می توانید درجه آن را کم و زیاد نمایید.  این محصول به دلیل همین ویژگی دارای دوام زیاد بوده و می توانید به طور مستمر از آن استفاده کنید.

کمربند و شکم بند حرارتی مدل G001

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع کمربند و شکم بندهای حرارتی موجود در بازار

همچنین برای اینکه بتوانید از گرمادهی مناسب این کمربند استفاده نموده،  لازم است تا ابتدا آن را با اتصال به درگاه USB و پاوربانک شارژ نمایید.  در ساخت این محصول تمام نکات ایمنی رعایت شده و الیاف به کار رفته در آن از جنسی بسیار نرم،  منعطف و بسیار مقاوم می باشد. زیرا که الیاف طبیعی بوده و به هنگام استفاده از آن حس آرامش و لذت را به فرد منتقل می کند.

بنابراین این کمربند به دلیل جنس الیاف طبیعی ضد حساسیت بوده و نیز فری سایز است و عوارضی را برای پوست ایجاد نمی کند. این محصول برای تسکین دردهای شکم و کمر کاربرد دارد،  و به صورت چسبی به دور کمر بسته می شود.

ما در اینجا پنج نمونه از بهترین کمربند و شکم بندهای حرارتی طبی را به شما معرفی کردیم.  شما می توانید جهت آشنایی و خرید محصولات متنوع و بیشتر در این زمینه به سایت دیجی کالا مراجعه کنید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط