درمان تایم
درمان تایم
بهترین مدل های کلیه بند و گرم کن طبی کدام اند؟

بهترین مدل های کلیه بند و گرم کن طبی کدام اند؟

با کلیه بند مناسب شما می توانید در فصول سرد سال از کلیه ها و پهلوی خود در برابر سرما محافظت کنید.  گرم کن و کلیه بند های طبی انواع مختلفی دارد که بسته به اندازه و مدل شان تقسیم بندی می شوند.

ما در این مقاله از درمان تایم قصد داریم شما را با چند نمونه از بهترین مدل های کلیه بند و گرم کن طبی آشنا کنیم که می تواند به شما در انتخاب آسان و ایمن این محصول کمک نماید.  لطفا با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

کلیه بند طبی کمربندی پهن است که تمام پهلوها و ناحیه شکم را تا زیر سینه ها و نزدیک روی باسن پوشش می دهد،  و بدین وسیله کلیه ها و کمر گرم می ماند.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع کلیه بند و گرم کن طبی موجود در بازار

زیرا که کلیه ها اندام های پر کار و ظریفی هستند که در برابر ضربه و سرمای شدید آسیب پذیر می باشند.  از این رو استفاده از کلیه بند و شکم بند طبی می تواند کلیه ها را به ویژه در فصول سرد سال از سرمازدگی محافظت نموده و یا چنانچه کلیه ها دچار قولنج یا سرماخوردگی شده اند،  در بهبود آنها موثر باشد.

موارد کاربرد کلیه بند طبی

  • از کلیه ها در برابر نفوذ سرما محافظت می کند.
  • باعث تسریع بهبود کلیه های آسیب دیده می شود.
  • استفاده از کلیه بند طبی یکی از به صرفه ترین و ارزان ترین روش ها برای جلوگیری از قولنج کلیه و کمر است.
  • در تسکین دردهای شکمی، کمر و ستون فقرات موثر و مفید می باشد.
  • برای خانم های باردار استفاده از کلیه بند به تسکین دردهای کمر و شکم کمک می کند.
  • از مناسب ترین پوشش های برای گرم نگه داشتن و محافظت کلیه ها در فصول سرد سال می باشد.

انواع کلیه بند طبی

کلیه بندها در دو مدل پشمی ( طبیعی ) و مدرن شناخته می شوند.  شکم بند و کلیه بندهای پشمی اغلب از الیاف طبیعی پشم شتر و گوسفند می باشند.  اما الیاف کلیه بندهای طبی معمولا کشسانی بوده و در رنگ های مختلف تولید می شوند. ما در ادامه توضیح مختصری در مورد هر یک از انواع کلیه بند طبی را شرح می دهیم، تا شما آشنایی و اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب نمایید.

کلیه بندهای پشمی

همانطور که گفته شد این شکم بندها اغلب از الیاف طبیعی پشم شتر و گوسفند و غیره تهیه شده که رنگ قهوه ای دارند.  مزیت های این کلیه بند در راحت پوشیدن آنهاست، به طوری که دو لبه آن با چسب پهنی که در آن تعبیه شده به راحتی به متصل و محکم می شود.

کلیه بندهای پشمی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع کلیه بند و گرم کن طبی موجود در بازار

همچنین ضد تعریق و ضد حساسیت بودن آنها باعث شده است تا محبوبیت خاصی را در بین طرفداران خود داشته باشد.

از دیگر مزایای کلیه بندهای پشمی دسترسی راحت،  قیمت مناسب،  و گرم نگه داشتن عضلات بدن در ناحیه کمر،  شکم و پهلوها هستند.  به طوری که در ناحیه عضلات تحت پوشش گردش خون را افزایش داده و باعث تسکین دردهای موضعی می شود.

کلیه بند طبی مدرن

این کلیه بندها اغلب به عنوان کمربندهای طبی شناخته شده که تمام عضلات و قسمت های زیر سینه تا روی باسن را می پوشانند. رنگ های تولید شده برای کلیه بندهای طبی مدرن بیشتر سفید،  خاکستری و کرم هستند.

کلیه بند طبی مدرن

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع کلیه بند و گرم کن طبی موجود در بازار

همانطور که گفته شد این کلیه بندها جنسی کشسانی دارند،  و دارای خاصیت ضد حساسیت می باشند. کلیه بندهای مدرن به واسطه دو لبه پهن به هم بسته و محکم می شوند. این کلیه بندها با توجه به آناتومی فرد طراحی شده و بر روی بدن محکم و تنظیم می گردند. تنوع این کلیه بندها همچنین از کلیه بندهای پشمی بیشتر است و قیمت بالاتری نیز دارند. سازگار بودن با پوست و ضد آلرژی زایی از ویژگی ها و امتیازات این کلیه بندها می باشد.  این کلیه کلیه بندها جنسی از پنبه،  سیلیکون و یا تمام کش دارند.

موارد منع استفاده از کلیه بند و گرم کن طبی

  • به دلیل فشار آوردن به شکم استفاده از کلیه بند برای خانم های باردار ممنوع است
  • کلیه بند را باید با توجه به ساختمان و سایز بدن انتخاب نمایبد
  • چنانچه قصد دارید تا از کلیه بند برای دردهای مهره کمر استفاده نموده، حتما با پزشک متخصص در این باره مشورت کنید.

معرفی و راهنمای خرید بهترین مدل های کلیه بند و گرم کن طبی

یکی از فروشگاه های اینترنتی برای انتخاب ایمن و رضایتبخش برای مشتریان سايت دیجی کالا است. زیرا که این فروشگاه انواع کالاها از برندهای معتبر داخلی و خارجی را با کیفیت و قیمت مناسب و نیز پایبندی به سه اصل پرداخت در محل،  ضمانت بازگشت کالا و تضمین در کیفیت و سلامت فیزیکی کالا در اختیار مصرف کنندگان و مشتریان قرار می دهد. از این رو می توان با اطمینان نسبت به خرید محصولات متنوع و با کیفیت از این سایت اقدام نمود.

در این راستا نیز انواع مدل های کلیه بند طبی توسط این سایت عرضه و به فروش می رسد،  که می توانید با خیالی آسوده نسبت به خرید این محصول اقدام نمایید.  ما در ادامه به چند نمونه از بهترین مدل های کلیه بند و گرم کن طبی جهت آشنایی هر چه بیشتر شما عزیزان با این محصول اشاره نموده ایم.

کلیه بند آرازتکس طرح پشم مدل چسبی کدTab041

یکی از بهترین مدل های کلیه بند و گرم کن طبی برای کلیه محصول آرازتکس می باشد که جهت رفع کمر درد و درد پهلو و کلیه مورد استفاده قرار می گیرد.  این محصول مدل چسبی و فری سایز است که به راحتی می توان آن را به دور کمر بسته و برای سایزها مناسب می باشد.

جنس این کلیه بند از پشم طبیعی گوسفند تهیه شده است که به مانند نمد کلیه ها و پهلو را گرم نگه می دارد.  این محصول همچنین برای خانم هایی که در زمان پریودی دچار درد کمر هستند،  قابل استفاده بوده و باعث افزایش گردش جریان خون می شود.

کلیه بند آرازتکس طرح پشم مدل چسبی کدTab041

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع کلیه بند و گرم کن طبی موجود در بازار

این محصول به دلیل جنس طبیعی ضد حساسیت بوده و هیچ گونه عوارضی را برای پوست ایجاد نمی کند.  بنابراین می توانید آن را در زیر لباس و در همه جا استفاده نمایید.  یک جیب مخفی نیز در این کلیه بند تعبیه شده که می توانید جهت گذاشتن اشیای قابل حمل و گرانبها قابل استفاده است.

با استفاده از این کلیه بند قفسه سینه،  عضلات شکم و پهلوها و کمرتان همیشه گرم می ماند و جهت تسکین درد کمر و زانو،  عضلات،  دردهای مزمن رماتیسمی و آرتروز،  همچنین پیشگیری از درد کمر و زانو می توانید از آن استفاده کنید.

گرم کن کلیه مورتیکس مدل ND

این کلیه بند به صورت گنی و بدون چسب طراحی شده که کلیه،  شکم و کمر را از سرما محافظت می کند.  جنس این گرم کن از الیاف پشم شتر می باشد و حساسیت و خارشی برای بدن ایجاد نمی کند.

همچنین می توان از آن به عنوان تسکین درد کمر نیز استفاده نمود.  این کلیه بند برای افرادی که دچار دردهای کمر و دیسک ستون فقرات و سرمازدگی کلیه هستند مناسب است و در فصول گرم نیز به عنوان یک میکرو ماساژ می توان از آن استفاده کرد.

گرم کن کلیه مورتیکس مدل ND

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع کلیه بند و گرم کن طبی موجود در بازار

زیرا که گردش جریان خون را افزایش داده و از بروز بسیاری از بیماری های ناحیه کمر و کلیه پیشگیری می کند.  در واقع این کلیه بند یک محصول چند کاربره بوده که علاوه بر گرم کردن ناحیه شکم و پهلوها معرق بوده و به دلیل کشی بودن به عنوان گن نیز از آن استفاده می شود.

این محصول در اندازه های مختلف می باشد،  و جنسی بسیار لطیف و نرم دارد.  به طوری که حس خوبی را به فرد القا می کند. بهتر است برای نگهداری و دوام بیشتر، با آب سرد شسته شود.

کلیه بند چیپسو مدل BA096

کلیه بند چیپسو مدل BA096 یک گرم کن طبی و شکم بند حرفه ای است که باعث می شود تا شکم به حالت اصلی خود بازگردد.  زیرا که مدل آن کشی می باشد و برای افرادی که قصد دارند تا شکمشان کوچک دیده شود،  به عنوان گن و شکم بند طبی نیز قابل استفاده است. بنابراین می توان آن را در زیر لباس هم استفاده کرد.

این محصول همچنین باعث افزایش گردش خون شده و برای افرادی که دچار کمر درد هستند مناسب می باشد. این کلیه بند در فصول سرد سال برای گرم نگه داشتن پهلو و کمر نیز استفاده می شود. جنس این گرم کن از موهر است و دارای خاصیت ضد حساسیت و ضد آلرژی می باشد.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع کلیه بند و گرم کن طبی موجود در بازار

این مدل کلیه بند یکی از بهترین محصولات در این زمینه است که به راحتی در طول روز نیز قابل استفاده است.  زیرا پوشیدن آن راحت بوده و به سادگی نیز بسته می شود.

گرم کن کلیه طب و صنعت کد 63300

این محصول از کیفیت و جنس خوبی برخوردار می باشد،  و در سایز بندی مختلف ارائه می شود. این کلیه بند جنسی از کش دارد و به عنوان گن و شکم بند نیز می توان از آن استفاده نمود.  این کلیه بند در فصول سرد سال جهت حفظ عضلات شکم،  پهلو و کمر در برابر سرما کاربرد دارد.

همچنین استفاده از آن برای گرفتگی عضلات کمر،  شکم و پهلوها و جلوگیری از مشکلات کلیوی ناشی از سرماخوردگی مفید و موثر است. برای خانم هایی که دچار دردهای پریودی شدید هستند،  استفاده از این محصول می تواند به کاهش درد و افزایش گردش خون در ناحیه کمر کمک کند.

گرم کن کلیه طب و صنعت کد 63300

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع کلیه بند و گرم کن طبی موجود در بازار

یکی دیگر از ویژگی هایی که این گرم کن را از سایر محصولات مشابه آن ممتاز نموده است،  افزایش فعالیت متابولیک بدن می باشد که در بهبود بسیاری از صدمات و بیماری های کمر،  شکم و پهلو موثر است. این محصول در اندازه متوسط ارائه می شود و سایزهای مختلف آن برای تمام سنین قابل استفاده می باشد.

کلیه بند گلدتکس مدل PAR-01

این محصول یک کلیه بند طبی از نوع مدرن است که جنسی از پلی استر دارد.  برای اینکه در فصول سرد سال کلیه ها و پهلو از سرمازدگی به خوبی حفظ شود،  استفاده از این محصول می تواند مفید باشد. این محصول همچنین برای تسکین درد و افزایش گردش خون برای خانم هایی که دچار دردهای پریودی شدید هستند مناسب بوده و قابل استفاده است.

از ویژگی های دیگر این کلیه بند جنس نرم و راحت آن می باشد و اینکه هیچ گونه حساسیت و آلرژی برای پوست ایجاد نمی کند و می توان به راحتی آن را در زیر لباس پوشید.  شما می توانید این کلیه بند را به راحتی بر روی بدن خود بسته و محکم نموده و حس خوبی را از پوشیدن آن تجربه کنید.

کلیه بند گلدتکس مدل PAR-01

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع کلیه بند و گرم کن طبی موجود در بازار

ما در این مطلب به چند نمونه از بهترین مدل های کلیه بند و گرم کن طبی اشاره نمودیم که می تواند به شما در انتخاب و خرید هر چه بیشتر این محصول کمک نماید.  شما می توانید جهت آشنایی محصولات متنوع و بیشتر در این زمینه به سایت دیجی کالا مراجعه کنید.

برای آشنایی و کسب اطلاعات بیشتر جهت محصولات جدید در زمینه تجهیزات پزشکی و سلامت مقالات بعدی ما را در سایت درمان تایم دنبال نمایید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط