درمان تایم
درمان تایم
بهترین مدل های کیسه آب گرم برقی

بهترین مدل های کیسه آب گرم برقی

بسیاری از افراد از کیسه های آب گرم برای رفع گرفتگی عضلات و تسکین درد در قسمت های مختلف بدن استفاده می کنند.  کیسه آب گرم فواید زیادی دارد و دارای انواع مختلف و نیز کاربردهای زیادی می باشد.  کیسه های آب گرم برقی یکی از انواع این محصولات است که به وسیله برق کار می کند و دارای مدل های مختلف می باشد.

ما در این مقاله سعی داریم تا برای شما  چند نمونه از بهترین مدل های کیسه آب گرم را معرفی نموده تا با آشنایی آنها چنانچه قصد خرید این محصول را دارید،  با کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه بتوانید انتخابی مطمئن و رضایتبخش داشته باشید. ابتدا به توضیحاتی در مورد کیسه آب گرم برقی و کاربرد و ویژگی های آن می پردازیم.

کیسه آب گرم برقی چیست؟

به طور کلی کیسه های آب گرم در دو نوع معمولی و برقی در بازار رایج هستند.  کیسه های آب گرم برقی که نوع جدید تر می باشند همانند کیسه های آب گرم عادی جهت تسکین دردهای عضلانی و موضعی هر قسمت از بدن کاربرد دارد.  همچنین می توان از کیسه آب گرم برقی جهت گرم نمودن بدن نیز استفاده نمود.

بیشترین استفاده از کیسه های آب گرم برقی در نیمه دوم سال نظیر پاییز و زمستان است که در آن فصول شیوع آنفلوآنزا و غیره بسیار زیاد بوده و می توان از کیسه های آب گرم جهت تسکین و گرم کردن بدن استفاده کرد.

همچنین کیسه های آب گرم در مقایسه با نوع معمولی از مقاومت بالا،  وزن کم،  و دوام بیشتری برخوردار هستند.  با استفاده از این محصول نیازی به گرم کردن آب به صورت جداگانه نمی باشد . زیرا که این کار زمان بر و دشوار می باشد.

در کیسه های آب گرم معمولی ممکن است دست فرد با ریختن آب گرم درون کیسه دچار سوختگی شود،  اما در کیسه های آب گرم فقط کافيست کیسه را به برق متصل نموده و بعد از چند دقیقه آب گرم می شود. همچنین چندین بار می توان آب درون کیسه را گرم و از آن استفاده نمود.  این محصول دارای روکش حوله ای بوده و جهت جلوگیری از تماس جداره داغ کیسه با پوست و نیز ماساژ مناسب بدن در آن تعبیه شده است.

مزایا و کاربردهای کیسه آب گرم

کیسه آب گرم از قدیم به عنوان یکی از روش های درمانی به کار می رفته است و یکی از بهترین راهکارها جهت رفع دردهای عضلانی و بهبود وضعیت بدن و ماساژ درمانی می باشد.  همچنین موارد زیر از مزایای مهم و کاربردهای اصلی استفاده از کیسه آب گرم هستند که به طور کوتاه و مختصر به آنها اشاره کرده ایم.

  • تسکین درد قاعدگی
  • درمان درد کمردرد
  • رفع انواع سردرد
  • تجربه خواب راحت
  • تسکین درد گردن

از کیسه های آب گرم همچنین جهت آب دادن به گیاهان نیز استفاده می کنند.  به طوری که وقتی آب درون کیسه سرد شد،  می توان آن را برای آبیاری به گیاهان استفاده نمایید.

راهنمای خرید اینترنتی بهترین مدل های کیسه آب گرم برقی

چنانچه قصد خرید اینترنتی این محصول را داشته باشید،  مراجعه به فروشگاه های معتبر می تواند نیاز شما را به لحاظ کیفیت و قیمت مناسب برآورده کند.  فروشگاه اینترنتی دیجی کالا یکی از سایت های معتبر در این زمینه است که شما می توانید با اطمینان از کیفیت و قیمت محصولات،  انتخاب و خریدی رضایتبخش با توجه به بودجه و سلیقه دلخواه تان داشته باشید.

این سایت با پایبندی به سه اصل پرداخت در محل،  ضمانت بازگشت کالا و تضمین در کیفیت و سلامت فیزیکی کالا محصولات خویش را از برندهای های معتبر داخلی و خارجی با کیفیت و قیمت مناسب ارائه می دهد.

در این راستا نیز انواع بهترین مدل های کیسه آب گرم برقی توسط این سایت عرضه و به فروش می رسد که شما می توانید در صورت تمایل جهت انتخاب و خرید این محصول از این فروشگاه اقدام نمایید.  در ادامه شما را با چند نمونه از بهترین مدل های کیسه آب گرم برقی که از پر فروش ترین محصولات در دیجی کالا هستند و محبوب مصرف کنندگان می باشد آشنا می کنیم.  لطفا با ما همراه باشید.

کیسه آب گرم برقی مدل 801

کیسه آب گرم برقی مدل 801 یک محصول کاربردی و محکم برای رفع دردهای موضعی کمر،  سر و گردن می باشد.  ابعاد این محصول در اندازه های ۲۱*۱۵*۶ سانتی متر طراحی و ساخته شده است. این محصول همچنین وزنی در اندازه ۱۰۰ گرم دارد.

کیسه آب گرم برقی مدل 801 دارای روکش بسیار نرم از جنس پارچه پلاشی با رنگ بندی شاد و متنوع می باشد که یک جیب زیبا برای قرار دادن دست ها در آن تعبیه شده است.  این کیسه آب گرم در عرض ۲ الی ۸ دقیقه گرم شده و تا ۸ الی ۱۴ ساعت نیز گرم باقی می ماند.

این کیسه همچنین دارای کابل و قیف مخصوص و مقرون به صرفه می باشد. این محصول در چند رنگ قرمز،  صورتی،  بنفش و قهوه ای ارائه می شود.

بهترین مدل های کیسه آب گرم برقی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع کیسه آب گرم برقی موجود در بازار

کیسه آب گرم برقی مدل warm b

روکش این کیسه از مخمل می باشد و به دلیل جنس نرم و لطیفی که دارد،  مانع از التهاب و قرمزی پوست می شود.  جهت استفاده از این کیسه آب یک بطری را از سری مخصوص انتقال به محفظه محصول منتقل نموده و درپوش شارژر را بچرخانید.  بعد از آن کابل مخصوص برق را به کیسه متصل کرده و سیم را به برق بزنید.

صبر کنید تا چراغ هشدار قرمز شود و زمانیکه چراغ خاموش شد،  کیسه را از برق بکشید.  در این صورت می توانید از کیسه آب گرم استفاده کنید.  این محصول پرکاربرد طبی جهت از بین بردن و تسکین دردهای و ضعف عضلانی در کودکان و بزرگسالان مورد استفاده قرار می گیرد.

این محصول در ابعاد ۲۵*۱۸ طراحی شده است و وزنی در حدود ۱۵۳ گرم دارد.  این کیسه دارای گنجایش تا ۸۰۰ میلی لیتر آب می باشد.  مدت گرم ماندن آب ۲ تا ۸ ساعت بوده و به مدت ۸ تا ۱۲ دقیقه نیز قابل شارژ است. از این کیسه می توان جهت گرم کردن دست ها در هوای سرد استفاده نمود.  همچنین جهت تسکین دردهای اسپاسمی عضلانی،  دل درد،  کمردرد،  زانو درد،  پا درد،  سینوزیت و میگرن قابل استفاده می باشد. این محصول در چند رنگ قرمز،  بنفش و صورتی ارائه می شود.

بهترین مدل های کیسه آب گرم برقی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع کیسه آب گرم برقی موجود در بازار

کیسه آب گرم برقی مدل HD-16

این محصول در رنگ و طرح قهوه ای و فانتزی ارائه می شود. از کیسه آب گرم می توان در فصول سرد سال جهت گرم کردن دست ها استفاده نمود.  همچنین مناسب برای رفع دردهای اسپاسمی عضلاتی،  دل درد،  کمر درد،  زانو درد و سینوزیت و میگرن و غیره است.

ابعاد این کیسه در اندازه های ۲۴*۱۶*۴ سانتی متر و وزن آن نیز ۱۳۱ گرم می باشد.  این کیسه ظرفیت گنجایش حدود ۸۰۰ میلی لیتر آب را دارد.  جنس کیسه از پلاستیک و روکش آن از پارچه پلاشی است. همچنین به همراه آن یک کابل شارژ محصول ارائه می شود.

این کیسه آب را در  مدت زمان ۸ تا ۱۲ دقیقه گرم نموده و در بازه زمانی ۲ تا ۸ ساعت آب در آن گرم می ماند. جهت سهولت کاربری این کیسه به صورت آماده ( پر شده از آب ) به مشتریان ارائه می شود.

بهترین مدل های کیسه آب گرم برقی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع کیسه آب گرم برقی موجود در بازار

کیسه آب گرم برقی مدل GB-57

این محصول یکی دیگر از بهترین مدل های کیسه آب گرم می باشد که در چند رنگ طراحی و عرضه می شود. جهت رفع دردهای عضلانی و گرم کردن استخوان ها و نیز تسکین قسمت های مختلف بدن از جمله سر و گردن،  کمر و غیره از آن می توان استفاده نمود.

این محصول به صورت آماده ( پر شده از آب ) ارائه می شود.  فقط کافيست جهت استفاده درپوش شارژر را چرخانده و سیم برق را به کیسه وصل کنید.  بعد از اتصال به پریز برق نیز باید صبر نموده تا چراغ قرمز شود.  وقتی که آب درون کیسه گرم شد،  چراغ خاموش شده که می توانید سیم برق را از پریز کشیده و از آن استفاده نمایید.

این کیسه دارای ابعادی در اندازه های ۲۴*۱۶*۵ سانتی متر و وزن ۱۰۶ گرم طراحی و ساخته شده است.  این محصول گنجایش آبی در حدود ۹۳۶ میلی لیتر دارد. این محصول همچنین دارای جنسی از پلاستیک بوده و قابل استفاده جهت رفع سرمازدگی و نیز گرم نگه داشتن دست ها تا ۲ ساعت و زیر پتو و لحاف تا ۱۰ ساعت می باشد.  مدت شارژ این کیسه ۸ تا ۱۰ دقیقه است.

بهترین مدل های کیسه آب گرم برقی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع کیسه آب گرم برقی موجود در بازار

کیسه آب گرم برقی مدل JH-C طرح خرس دختر

این کیسه در طرح و رنگ صورتی و فانتزی ارائه شده و مناسب برای کودکان و دختر خانم ها جهت تسکین دردهای عضلانی و رفع گرفتگی بدن بعد از یک ورزش سخت می باشد.  همچنین می توان جهت جهت گرم کردن دست و پا در فصول سرد سال از آن استفاده نمود.

برای استفاده از این محصول کافيست آن را به برق متصل کرده و بعد از قرمز شدن چراغ قرمز صبر کنید تا چراغ خاموش شود. بعد از آن سیم را از پریز برق بکشید، سپس می توانید از آن استفاده نمایید. این محصول به صورت آماده ارائه می شود و برای استفاده از آن نیاز به گرم نمودن آب به طور جداگانه نیست. زیرا که آب درون آن را می توانید چندین بار گرم کرده و از آن استفاده کنید.

جهت جلوگیری از قرمز و ملتهب شدن پوست روکشی بر روی این کیسه می باشد که از جنس مخمل است. این کیسه آب را در مدت ۱۲ دقیقه گرم می کند و تا ۲ ساعت جهت گرم نگه داشتن دست ها و ۱۰ ساعت در زیر پتو و لحاف قابل استفاده می باشد.

ابعاد محصول در اندازه های ۲۵*۱۵*۵ سانتی متر و دارای وزن ۱۲۷۹ گرم است.  گنجایش این کیسه برای ذخیره آب ۸۰۰ بوده و به همراه آن کابل برق،  و یک عدد قیف جهت تعویض آب ارائه می شود. استفاده از این محصول جهت تسکین درد مهره گردن،  کمردرد،  سرمازدگی و غیره موثر می باشد.  جنس محصول از پارچه ضد آب است.

بهترین مدل های کیسه آب گرم برقی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع کیسه آب گرم برقی موجود در بازار

کیسه آب گرم برقی مدل ویرا

این کیسه آب گرم به وسیله سیم برقی روی آن است شارژ می شود.  به طوری که با متصل کردن سیم برق به کیسه و همزمان به پریز چراغ هشدار قرمز شده و بعد از اینکه چراغ خاموش شد می توانید سیم برق را بکشید و از آن استفاده کنید.

این کیسه جنسی از مخمل دارد که باعث می شود گرما پوست را نسوزاند.  کیسه آب گرم ویترا قابل استفاده و مناسب برای از بین بردن و تسکین دردها و ضعف های عضلانی در کودکان و بزرگسالان می باشد.  این کیسه آب گرم ابعادی در اندازه های ۲۶*۱۹*۳ سانتی متر دارد،  و وزن آن ۲۰۰ گرم است.

این کیسه حداکثر تا ۵۰۰ لیتر آب را در خود جای می دهد،  و در جنس آن پلاستیک نیز به کار رفته است. مدت گرم ماندن آب در این کیسه ۲ الی ۱۰ ساعت می باشد.  این محصول فوق العاده در گرم شدن دست ها و بدن مناسب است و مدت گرم شدن آب درون آن نیز ۷ الی ۱۵ دقیقه می باشد.

نکته قابل توجه برای استفاده از هر کیسه آب گرم برقی این است که به هیچ عنوان مدت زمانی که کیسه به برق متصل می باشد از آن استفاده نکنید.  همچنین نباید کیسه به مدت طولانی در شارژ باقی بماند. حداکثر شارژ برای کیسه ده دقیقه است.

بهترین مدل های کیسه آب گرم برقی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع کیسه آب گرم برقی موجود در بازار

کیسه آب گرم برقی بنکس مدل NS02 به همراه کوسن گرم کن پا

این کیسه در چند رنگ تولید و ارائه می شود و دارای ابعاد ۲۵*۱۸*۱ سانتی متر و وزن ۱۳۵۴ گرم می باشد.  این کیسه گنجایش حداکثر ۱.۳ لیتر آب را دارد. این محصول مناسب برای دردهای قاعدگی است.  این کیسه از طریق کابل برق که همراه محصول است شارژ شده و سریع گرم می شود.

جنس این کیسه از پارچه مخمل بسیار نرم می باشد.  همچنین یک پاپوش مجزا به همراه محصول است برای رفع خستگی کاربرد دارد. همچنین می توان پاپوش را شست و شو داده و در ماشین لباسشویی آن را بشویید. این کیسه از طریق کابل موجود همراه محصول به پریز برق متصل شده و شارژ می شود.

برای استفاده از این محصول نیاز به گرم کردن آب به طور جداگانه نیست و به راحتی و به سرعت آب درون کیسه گرم می شود.  فقط کافيست کیسه را به برق متصل نمایید.  فقط باید دقت نموده هنگام شارژ از کیسه استفاده نکنید.  زیرا احتمال خطر برق گرفتگی وجود دارد. این کیسه یکی از بهترین محصولات برند معتبر بنکس می باشد که مناسب برای فصل گرماست و جهت تسکین درد مفاصل،  کمر و شکم قابل استفاده می باشد. این کیسه به همراه کوسن گرم کن پا نیز ارائه می گردد.

بهترین مدل های کیسه آب گرم برقی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع کیسه آب گرم برقی موجود در بازار

کیسه آب گرم برقی استارت تیچ مدل 2022

این کیسه برای فصول پاییز و زمستان طراحی شده است و بدن و دست ها را به راحتی گرم می کند.  همچنین دردهای عضلانی را در قسمت های مختلف بدن از جمله گردن،  استخوان ها و غیره کاهش می دهد.

این محصول در رنگ های قهوه ای روشن،  ارغوانی و صورتی و قرمز ارائه می شود.  مدت گرم نگه داشتن آب در این کیسه ۲ تا ۸ ساعت است. همچنین این کیسه را می توانید در زمان کوتاهی به مدت ۷ تا ۱۲ دقیقه گرم کنید.  این محصول در تسکین دردهای اسپاسمی عضلانی،  دل درد،  کمر درد،  زانو درد،  سینوزیت و میگرن و غیره کاربرد دارد.

با استفاده از این کیسه می توان بدون نصب قیف آب را از آن خارج نمایید.  این کیسه جنسی از پارچه مخمل حوله ای دارد که پوست را دچار التهاب و قرمزی نمی کند. حداکثر گنجایش آب برای ذخیره در این کیسه ۲۰۰ لیتر است. این محصول یکی از بهترین مدل های کیسه آب گرم برقی می باشد که از محصولات پر کاربرد طبی برای تسکین انواع درد و ضعف های عضلانی در کودکان و بزرگسالان مورد استفاده قرار می گیرد.

ابعاد این کیسه در اندازه های ۲۴*۱۵*۲ سانتی متر طراحی شده و دارای وزن ۲۰۰ گرم می باشد.  جنس کیسه همچنین از پلاستیک است و به همراه آن نیز قیف آب جهت خروج آب و سیم شارژر جهت شارژ کیسه ارائه می شود.

بهترین مدل های کیسه آب گرم برقی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع کیسه آب گرم برقی موجود در بازار

کیسه آب گرم برقی مدل JH-C کد 004

این مدل کیسه آب گرم برای کودکان و بزرگسالان مناسب بوده و بیشترین کاربرد را جهت رفع دردهای عضلانی و گرم کردن استخوان ها دارد.  همچنین می توان از آن جهت کاهش دردهای عضلانی در ناحیه گردن نیز استفاده نمود.

این کیسه در ابعاد ۲۵*۱۵*۵ طراحی شده است و دارای وزن استانداردی می باشد.  این محصول به صورت آماده ( پر شده از آب ) ارائه می شود.  بنابراین نیازی به گرم کردن آب به صورت جداگانه برای استفاده از این محصول نیست.

مدت زمان مورد نیاز برای گرم کردن آب با استفاده از این کیسه ۸ تا ۱۲ دقیقه می باشد.  برای استفاده از این کیسه سیم برق را به آن وصل نموده و محصول را به پریز بزنید تا شارژ شود. در این وضعیت چراغ هشدار قرمز شده و و سپس خاموش می شود.  بعد از آن سیم را از برق کشیده و از کیسه استفاده کنید.

این محصول تا گنجایش ۸۰۰ لیتر ذخیره آب را در خود دارد،  و جنس آن از پارچه ضد آب بوده و دارای روکشی می باشد که مانع التهاب و قرمزی پوست می شود.  این کیسه دست ها را تا دو ساعت گرم نگه می دارد و در صورت استفاده در زیر پتو گرمای آن تا ۱۰ ساعت ماندگاری دارد. به همراه این کیسه یک کابل برق جهت شارژ و یک عدد قیف برای تعویض آب نیز ارائه می شود. این کیسه هر گونه درد مهره گردن،  سرمازدگی،  آرتروز،  زانو درد و پادرد و غیره را تسکین می دهد.

بهترین مدل های کیسه آب گرم برقی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع کیسه آب گرم برقی موجود در بازار

کیسه آب گرم برقی مدل Health And Safety

آب درون این کیسه به مدت ۸ الی ۱۲ دقیقه گرم شده و تا ۲ الی ۸ ساعت گرما را در خود نگه می دارد.  این محصول همچنین دارای یک جیب داخلی جهت قرار دادن دست ها می باشد.  قیف همراه این محصول جهت خروج آب از این کیسه ارائه می شود.

ابعاد این کیسه در اندازه های ۱۵*۲۱*۵ سانتی متر طراحی شده است و و دارای وزن ۱۰۰ گرم می باشد.  جنس این کیسه از پلاستیک بوده و پارچه روکش آن از پلاش است. این روکش همچنین دارای طرح ها و رنگ بندی شاد و متنوع می باشد و محافظی جهت جلوگیری از خطر برق گرفتگی در رویه این کیسه تعبیه شده است. از این کیسه می توان برای رفع دردهای عضلانی و گرم نگه داشتن بدن و دست ها در فصول سرد سال استفاده نمود.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع کیسه آب گرم برقی موجود در بازار

ما در این مطلب به چند نمونه از بهترین مدل های کیسه آب گرم برقی اشاره نمودیم.  امیدواریم این مطلب توانسته باشد شما را در انتخاب و خرید ایمن و رضایتبخش این محصول کمک کند.  شما می توانید جهت آشنایی محصولات متنوع تر و بیشتر در این زمینه به سایت دیجی کالا مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط