درمان تایم
درمان تایم

بهترین مارک های محلول شستشوی لنز چشم

لنزهای چشم از محصولاتی حساس هستند که به دلیل تماس مستقیم با چشم باید از مواد باکیفیت و استاندارد انتخاب شود. زیرا در غیر این صورت عوارض جبران ناپذیری را برای چشم به وجود می آورند.  ما در این مقاله به بررسی چند نمونه از بهترین مارک های محلول شستشوی لنز چشم می پردازیم که شما بتوانید با آگاهی و اطلاعات بیشتری نسبت به انتخاب و خرید این محصول اقدام کنید.  لطفا با ما همراه باشید.

محلول لنز چشم

مراقبت و بهداشت لنز بسیار مهم بوده و نگهداری از آن کار سختی نیست و  برای هر فردی که از لنز استفاده می کند،  لازم است تا برای ضدعفونی لنزهای خود،  محلول و محصولات شستشو دهنده لنز  را به همراه داشته باشد.

محلول یا مایع لنز جهت شستن و نگهداری از لنزهای طبی و رنگی کاربرد دارد و به حفظ بهداشت چشم در زمان استفاده از لنز کمک می کند.  این محلول ها ضد عفونی کننده و پاک کننده لنز هستند که باعث می شوند که چشم در هنگام استفاده از لنز از عوامل آلوده باکتری،  ویروس و غیره در امان بماند.

در صورت عدم رعایت بهداشت و تمیز نکردن لنز ممکن است آسیب های جدی مانند عفونت به چشم وارد شود که عوارض جبران ناپذیری از جمله نابینایی را به همراه دارد. بنابراین از سریع ترین راهکارها برای ضد عفونی و تمیز نگه داشتن لنز چشم استفاده از محلول شستشوی لنز می باشد.

در حال حاضر برخی از محلول ها با وجود اینکه از  برندهای معروف هستند،  ولی به دلیل عدم ناسازگاری با لنز به آن آسیب وارد کرده و باعث خرابی لنز خواهند شد،  که در نتیجه چشم را عفونی می کنند. بنابراین بهتر است که قبل از خرید محلول ابتدا با پزشک یا اپتومتریست خود در این باره مشورت نمایید.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع محلول شستشوی لنز موجود در بازار

انواع محلول شستشوی لنز

محلول های شستشوی چشم بسیار کارآمد بوده و با توجه به اینکه پاک کننده های قوی هستند و برای هر نوع لنز کارآیی مخصوص به خود را دارند،  از این رو در انواع مختلفی تولید می شوند که عبارتند از:

محلول پاک کننده روزانه

این محلول جهت استفاده از لنزهای تماسی به طور روزانه مناسب است و چند قطره از آن برای ضد عفونی کردن کافی می باشد.  جهت شستشوی لنز با این محلول به مدت ۲۰ ثانیه دو طرف لنزها را ساییده و با محلول پاک کننده ضد عفونی کنید.

محلول سالین

چنانچه از قرص های آنزیمی جهت ضد عفونی کردن استفاده می کنید،  استفاده از این محلول مورد نیاز می باشد.

محلول لنز پاک کننده چند منظوره

این محلول ها چند منظوره بوده و جهت شستشو،  تمیز و ضد عفونی کردن لنزهای طبی و نیز رنگی مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین می توان جهت نگهداری لنز در ظرف مخصوص از این محلول استفاده نمایید.

محلول هیدروژن پر اکسید

یکی از بهترین محلول های ضد عفونی کننده لنز می باشد. ولی توصیه می شود زیر نظر پزشک از آن استفاده شود،  زیرا در برخی ایجاد حساسیت می کند.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع محلول شستشوی لنز موجود در بازار

محلول پاک کننده آنزیمی

این محلول پروتئین های چسبیده به لنز را پاک می کند و باید برای استفاده از آن ابتدا جا لنزی را از این محلول پر کنید.  بعد از آن قرص آنزیمی را داخل آن گذاشته تا حل شود.  سپس لنز را داخل محلول به مدت ۱۵ دقیقه قرار دهید. می توانید از این محلول هفته ای یک بار جهت شستن لنز استفاده کنید.

محلول پاک کننده پروتئین

این محلول فقط برای پاک کردن پروتئین چشم مورد استفاده قرار می گیرد که باید توسط پزشک تجویز شود. جهت نحوه استفاده ابتدا جا لنزی را با محلول پاک کننده چند منظوره پر کنید و سپس یک قطره پاک کننده پروتئین به آن بیفزایید. بعد از آن می توانید لنز را با محلول های روزانه نیز تمیز کنید.

در صورت داشتن حساسیت و آلرژی های چشمی پیش از استفاده حتما با پزشک خود مشورت نمایید. می توان به صورت روزانه از محلول پاک کننده پروتئین استفاده کرد.

محلول مخصوص چشم های حساس

این محلول برای افرادی که دچار آلرژی های چشمی هستند و به لنزهای تماسی حساسیت نشان می دهند،  مناسب می باشد. البته ممکن است بعد از مدتی استفاده از این محلول فرد دچار خارش و ترشحات چشمی و آلرژیک نیز گردد که مراجعه به پزشک و بررسی علت آن برای فرد ضروری می باشد.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع محلول شستشوی لنز موجود در بازار

آشنایی با نحوه خرید و معرفی بهترین مارک های محلول شستشوی لنز چشم

از آنجایی که محصولات مراقبتی چشم باید از نوع با کیفیت و مرغوب بوده تا به چشم آسیبی وارد نشود.  بنابراین برای خرید رضایتبخش این محصول مراجعه به فروشگاه های معتبر نیاز است تا بتوانید نسبت به انتخاب خود اطمینان حاصل کنید.

چنانچه قصد خرید اینترنتی دارید مراجعه به فروشگاه هایی نظیر دیجی کالا می تواند یک انتخاب خوب و مطمئن برای شما باشد.  زیرا که این سایت محصولاتش را با کیفیت و قیمت مناسب و استاندارد ارائه می دهد،  که با پایبندی به سه اصل پرداخت در محل،  ضمانت بازگشت کالا و تضمین در کیفیت و سلامت کالاست. بنابراین می توانید نسبت به خرید خود در مورد کیفیت و مرغوبیت کالا از این سایت اطمینان حاصل کنید.

ما در ادامه به معرفی چند نمونه از بهترین مارک های محلول شستشوی لنز چشم می پردازیم که در این سایت جزو پرفروش ترین بوده و محبوبیت زیادی را در بین مصرف کنندگان دارند.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع محلول شستشوی لنز موجود در بازار

محلول شستشوی لنز شالکون مدل Universal Plus حجم 400 میلی لیتر

محلول شستشوی یونیورسال ساخت ایتالیا مخصوص مراقبت های روزانه جهت شستشوی لنز می باشد که از ترکیبات بالایی برای سازگاری با هر نوع لنزی ساخته شده است.  دو ماده هایدروژل و سیلیکون هایدروژل در این محلول سبب سازگاری بالای آن شده و امکان استفاده برای تمامی لنزهای تماسی نرم را به کاربر می دهد.

همچنین دو ماده آلدوکس و پلی کوید موجود در این محلول دارای خاصیت ضد عفونی کنندگی بالا می باشد که تمام میکروارگانیسم های عامل عفونت چشمی را از بین می برد. این محلول با عبور از سطح لنز مانع ورود ذرات به لنز می شود،  و پاک کننده ذرات باقی مانده در داخل لنز می باشد. این محصول همچنین یک پاک کننده کامل است که مانع سوزش چشم می شود. بنابراین شما می توانید بدون هر گونه نگرانی از ایجاد آلرژی و حساسیت از آن به راحتی استفاده کنید.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع محلول شستشوی لنز موجود در بازار

 

محلول شستشوی لنز آرتین مدل Multi Purpose حجم 120 میلی لیتر

یکی از بهترین مارک های محلول شستشوی لنز چشم محصول ایرانی آرتین مدل multi Purpose است که شستشو دهنده،  ضد عفونی کننده و نگهدارنده انواع لنزهای تماسی نرم می باشد. همچنین مرطوب کننده قوی بوده و باعث می شود تا چشم آسیب نبیند.

جهت استفاده از این محلول باید لنز را در داخل ظرف مخصوص خود گذاشته و محلول را درون آن بریزید. دقت کنید در صورت عدم استفاده از لنز محلول داخل ظرف را هفته ای دو بار تعویض نمایید.

این محلول از بین برنده ذرات گرد و غبار و دودهای موجود در هوا که بر روی سطح لنز می نشیند بوده و همچنین برای آبرسانی و رفع خشکی لنز نیز کاربرد دارد.  این محلول با پاک کردن رسوبات و پروتئین از سطح لنز دید مطلوب تری را به کاربر می دهد.  همچنین مانع از ایجاد عفونت و خارش در چشمان می شود.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع محلول شستشوی لنز موجود در بازار

 

محلول شستشوی لنز آی لت مدل cl02 حجم 120 میلی لیتر مجموعه 2 عددی

یکی از عوامل فاسد شدن لنز و ایجاد مشکلات چشمی رسوب و پروتئین بر روی سطح لنز است که باید به طور مداوم لنزها شستشو و تمیز شود. در غیر این صورت باعث سوزش و التهاب چشم می گردد.  یکی از محصولات کارآمد و با کیفیت خوب در این زمینه محلول شستشوی لنز آی لت می باشد که با فرمولاسیون و ترکیبات پیشرفته با تمیز نگه داشتن و ضد عفونی کامل لنز از ایجاد هر گونه عارضه در چشم جلوگیری می کند.

از این محلول می توان برای انواع لنزهای تماسی نرم برای چشم استفاده نمود. زیرا که این محصول روان کننده انواع لنزها بوده و لنز را از هرگونه آلودگی پاک و تمیز می کند.  همچنین ضد عفونی کننده شیمیایی ( غیر حرارتی ) و حذف کننده قوی پروتئین می باشد،  که توسط متخصصین توصیه می شود.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع محلول شستشوی لنز موجود در بازار

 

محلول شستشوی لنز راگان طلایی مدل LHF حجم 100 میلی لیتر

این محصول جهت نگهداری و شستشوی انواع لنزهای طبی و رنگی کاربرد دارد و در به طور بی رنگ ارائه می شود. این محصول کارآمد لنز چشمی را ضد عفونی نموده و تمیز کننده قوی برای رسوب و پروتئین روی سطح لنز است.

همچنین با تمیز نگه داشتن لنز مانع از ایجاد عفونت و خارش چشم می شود. جهت استفاده از محلول شستشوی لنز چشم ابتدا دست ها را با آب و صابون خوب شسته و سپس لنزها را درون ظرف مخصوص شان قرار داده و محلول را داخل ظرف بریزید. دقت کنید برای استفاده از محلول راگان طلایی هر لنز را به همراه محلول به صورت جداگانه نگهداری نموده و محلول تمام سطح لنز را بپوشاند.

این محصول مانع از خشک شدن لنزها می شود،  و رطوبت سانی را به طور یکسان بر روی سطح لنز انجام می دهد. همچنین سریع ترین روش برای ضد عفونی کردن و تمیز کردن لنز می باشد.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع محلول شستشوی لنز موجود در بازار

 

محلول شستشوی لنز شالکون مدل کانزین پلاس حجم 120 میلی لیتر

شالکون یکی از بهترین مارک های محلول شستشوی لنز چشم است که یک برند ایتالیایی در زمینه تولید محصولات تجهیزات زیبایی و پزشکی می باشد. این برند محصولات خویش را به منظور جلب رضایت مشتری و با کیفیت برتر ارائه می کند و تا کنون توانسته است جایگاه ویژه ای را در بین مخاطبان و مصرف کنندگان داشته باشد.

محلول شستشوی لنز چشم شالکون مدل کانزین پلاس جهت استفاده از  لنز هارد کاربرد دارد،  و در رنگ سفید ارائه می شود. برای استفاده کافيست درون جا لنزی چند قطره از این محلول را بریزید و لنزها را با آن آبکشی و تمیز کنید.  همچنین باید محلول درون ظرف بالاتر از لنز بوده و سطح بالای جا لنزی را بپوشاند تا موجب خشکی لنز نشود.  این محلول با قدرت تمیز کنندگی و ضد عفونی لنز بالا از ایجاد حساسیت در چشم جلوگیری می کند.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع محلول شستشوی لنز موجود در بازار

 

محلول شستشوی لنز سولکو مدل 04 حجم 100 میلی لیتر

این محلول جهت استفاده لنز هارد طراحی و تولید شده است و در حجم ۱۰۰ میلی لیتر ارائه می شود.  از دیگر مشخصات و ویژگی های این محلول قدرت پاک کنندگی بالای آن می باشد که به راحتی رسوبات و پروتئین های روی سطح لنز را از بین می برد و دید بهتری را به فرد می دهد.

از آنجایی که لنزها را باید هفته ای دو بار با محلول شستشو تمیز و نگهداری نموده تا فاسد نشود. بنابراین برای استفاده از این محلول ابتدا دست ها را خوب شسته و محلول را در ظرف جا لنزی بریزید و لنزها را درون آن قرار دهید.  محلول باید کل ظرف را پوشانده و بالاتر از سطح لنزها قرار گیرد.  هفته ای دو بار لنزها را با آن تمیز نموده و ضد عفونی کنید.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع محلول شستشوی لنز موجود در بازار

 

محلول شستشوی لنز دریم آی مدل RGP حجم 150 میلی لیتر

این محصول ساخت کشور کره و از بهترین مارک های محلول شستشوی لنز چشم است که توانسته جایگاه ویژه ای را در بین مخاطبین ایرانی خود پیدا نماید. این محلول به خوبی لنزها را ضد عفونی می کند و مانع از ایجاد عفونت و حساسیت چشمی می شود.

جهت استفاده مقدار کافی از محلول دریم آی مدل RGP را داخل محفظه جا لنزی ریخته و لنزها را درون آن قرار دهید. دقت کنید که محفظه جا لنزی از قبل تمیز و ضد عفونی باشد. همه سطوح لنز باید با محلول آغشته گردد.

این محلول مخصوص استفاده برای لنزهای سخت یا RGP است،  و به مدت طولانی قابل مصرف می باشد ( تاریخ انقضاء اواسط ۲۰۲۷ دارد).

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع محلول شستشوی لنز موجود در بازار

 

محلول شستشوی لنز های تماسی نئو ویژن مدل نئو پلاس حجم 360 میلی لیتر

محلول شستشوی لنز مدل نئو پلاس به رنگ سفید و با حجم بالا می باشد که برای افرادی که به صورت دائمی از لنز استفاده می کنند،  یک انتخاب مقرون به صرفه و مفید است. این محصول در حفظ سلامت لنز موثر بوده و فاسد شدن آن جلوگیری می کند.

همچنین یک محلول آنتی باکتریال برای لنز بوده که به خوبی میکروارگانیسم های آلوده کننده و ایجاد کننده عفونت و نیز پروتئین ها را از روی سطح لنز از بین می برد.  تا این گونه مانع آسیب به چشم شده و دید بهتری را نیز برای فرد فراهم کند. این محلول ساخت کره جنوبی می باشد،  و با انواع لنزهای تماسی طبی و آرایشی مناسب و سازگار است.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع محلول شستشوی لنز موجود در بازار

 

محلول شستشوی لنز زایس مدل ALL-IN-ONE حجم 100 میلی لیتر

یکی از قوی ترین و بهترین محلول های شستشوی لنز چشم محصول زایس مدل All-In-One بوده که تولید شده توسط کمپانی زایس در آلمان می باشد.  این محصول جهت شستشوی انواع لنزهای سافت،  طبی و رنگی کاربرد دارد.  همچنین جهت جلوگیری از ایجاد رسوب پروتئین یک ضد عفونی قوی است.

استفاده از این محلول لنز را به طور موثر و یکسان مرطوب نگه داشته و از بین برنده چسبندگی های میکربی می باشد. در شهرهای بزرگ و آلوده که احتمال آلودگی و عوامل بیماری زا چشم بسیار زیاد است،  استفاده از محلول شستشوی لنز می تواند لنز چشم را از آلودگی ها حفظ کند.

 با این محلول همچنین نیازی به استفاده از محلول های جانبی و قرص لنز و هزینه های اضافی نبوده و به راحتی تمام نیاز افراد را از استفاده لنزهای تماسی برطرف می کند. این محلول برای شستشوی لنزهای سافت یک انتخاب مناسب و سازگار می شود. به همراه این محلول جا لنزی آنتی باکتریال نیز ارائه می شود.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع محلول شستشوی لنز موجود در بازار

 

محلول شستشوی لنز ولک مدل A حجم 120 میلی لیتر

این محلول جهت شستشوی لنزهای هارد بهترین محصول است.  محلول شستشوی لنز ولک ساخته شده از بهترین مواد ضد عفونی و با کیفیت بوده که مورد تایید انجمن های چشم پزشکی می باشد. این محصول دید بهتری را برای فرد استفاده کننده از لنز فراهم می کند و مانع از ایجاد عفونت های چشمی می شود.

جهت استفاده لنزها را در جا لنزی مخصوص گذاشته و محلول را داخل آن بریزید،  و ظرف را تا نصفه از این محصول پر نمایید.  بهتر است قبل از قرار گرفتن لنزها داخل محفظه به آرامی با محلول دو طرف آن را کمی مالش داده تا هر گونه رسوب پروتئین و عوامل آلودگی از سطح لنزها پاک و تمیز شود.  همچنین قبل از شستشو با محلول دست ها را کاملا با مواد شوینده شسته و تمیز کنید.

این محلول تا سه ماه بعد از باز شدن قابل استفاده است. همچنین بعد از هر بار استفاده محلول داخل محفظه لنز را عوض کنید.  این محصول یک آنتی باکتریال قوی بوده و فقط برای لنزهای هارد یا RGP کاربرد دارد.  به همراه محصول جا لنزی مخصوص لنز نیز ارائه می شود.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع محلول شستشوی لنز موجود در بازار

 

ما در اینجا به چند نمونه از بهترین مارک های محلول شستشوی لنز چشم اشاره نمودیم. امیدواریم این مطلب شما را در انتخاب این محصول با کیفیت و قیمت مناسب یاری کرده باشد.  شما می توانید جهت محصولات متنوع و بیشتر در این زمینه به سایت دیجی کالا مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط