درمان تایم
درمان تایم
بهترین مارک جوراب واریس

بهترین مارک های جوراب واریس

جوراب واریس جهت کاهش میزان تورم و پادرد به افراد مبتلا به این عارضه تجویز و توصیه می شود.  این محصول طبی و کاربردی است و در درمان و جلوگیری از پیشرفت واریس موثر است.

ما در این مطلب به معرفی و بررسی بهترین مارک های جوراب واریس می پردازیم که توسط فروشگاه معتبر دیجی کالا عرضه و به فروش می رسد. چنانچه قصد خرید این محصول با کیفیت عالی را دارید و می خواهید با بهترین مدل های جوراب واریس جهت خرید آشنا شوید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

جوراب واریس چیست؟

جوراب واریس راهکاری برای کاهش تدریجی فشار از مچ به سمت بالای پا می باشد تا از این طریق جریان خون سیاهرگی از پا به سمت قلب بهبود بخشد. به این جوراب ها به دلیل مکانیزم اثری که دارند جوراب فشاری نیز گفته می شود.

این جوراب به طور استاندارد طراحی شده است و به گونه ای می باشد که بیشترین فشار را به مچ پا وارد می آورد.  به طوری که هر چه از مچ پا بالاتر رفته فشار وارده به تدریج می شود که موجب بهبود جریان خون سیاهرگی می گردد.

بهتر است از جوراب واریس صبح ها پیش از بلند شدن از رختخواب و در زمانی که قصد فعالیت هایی در حالت ایستاده و یا حالت پشت میزنشینی دارید استفاده نموده تا اثر مطلوی داشته باشد.  همچنین نیاز نیست در هنگام ورزش و یا در حالت درازکش از این جوراب استفاده کنید. برای افرادی با مشاغل شیفت کاری شب یا بعدازظهر نیاز است تا قبل از استفاده از جوراب به مدت ده دقیقه پاهای خود را بالاتر از سطح قلب قرار دهند.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع جوراب واریس موجود در بازار

انواع جوراب واریس

انواع جوراب واریس با توجه به فشار وارده به مچ،  ارتفاع و قد جوراب،  جنس الیاف و پنجه باز و بسته بودن جوراب مختلف می باشند.  اما به طور کلی می توان این محصول را در موارد زیر تقسیم بندی نمود که عبارتند:

جوراب های واریس با فشارهای متفاوت از کلاس فشار ۱ تا فشار ۴ که باید طبق تشخیص پزشک تجویز گردد.

انواع جوراب با توجه به قد که در عملکرد درمان موثر هستند،  نظیر جوراب های تا زیر زانو با فشار کم و جوراب های نیمه ران که بعد از عمل جراحی و اغلب در دوران نقاهت مورد استفاده قرار می گیرند.

جوراب های واریس بر اساس پنجه باز و بسته بودن نیز مختلف هستند که به طور عمومی و کلی شامل موارد زیر می باشند:

  • جوراب های پنجه بسته و باز که معمولا تا زیر زانو هستند.
  • جوراب های نیمه ران که در دو حالت پنجه باز و بسته می باشند
  • جوراب شلواری نیز که به صورت باز و بسته موجود هستند.

کاربردها و مزایای استفاده از جوراب واریس

  • استفاده از جوراب واریس در تابستان که این جوراب ها جنسی از کتان دارند که کمترین میزان تعریق را تولید می کنند.
  • جوراب واریس مردانه که دارای جنسی با جنس و الیاف مناسب آقایان می باشد.
  • جوراب برای ورزشکارها که باعث بهبود سیستم گردش خون در بدن آنها می شود و عضلات ساق در زمان استفاده از جوراب یکنواخت و متوازن تر عمل می کند.
  • جوراب شلوار بارداری گزینه مناسبی برای خانم های باردار است که با نواری که در ناحیه شکم دارد می تواند به عنوان گن بارداری نیز از آن استفاده نمود. استفاده از این گن در دوران بارداری باعث می شود تا فشار وارد شده به ناحیه تناسلی مانع از برجسته شدن رگ ها شده و نقش پیشگیری کننده دارد.
  • البته توجه داشته باشید که استفاده از جوراب بارداری باید با راهنمایی و تشخیص پزشک باشد که جوراب های نیمه ران یا جوراب های زیر زانو در این دوران توصیه می شود.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع جوراب واریس موجود در بازار

جوراب پیشگیری برای چه افرادی لازم است؟

جوراب واریس نقش پیشگیری کننده دارد و برای افرادی مناسب و قابل استفاده است که در زمان کار ایستاده و نشسته هستند،  مانند کارمندان، معلمین،  نظامی ها و پرستارها و غیره که پوشیدن این جوراب می تواند در ساعات کاری برایشان سودمند باشد.

زیرا نشستن ها و ایستادن های طولانی مدت باعث خستگی و ورم پاها می شود. در این شرایط استفاده از جوراب زیر زانو کلاس فشار یک مناسب این افراد است.

همچنین از آنجایی که اثربخشی جوراب پنجه باز و بسته یکسان می باشد،  با این حال در شرایط زیر استفاده از جوراب پنجه باز مناسب تر است.

  • افراد با انگشتان پا بلند و یا سایز کفش بزرگ
  • افراد با انگشتان پای حساس
  • افراد دارای زخم و مشکلات ناخن پا
  • فصول گرم
  • افرادی که دارای تعریق بیش از حد در ناحیه کف و انگشتان پا هستند
  • افرادی که کفش پنجه باز و یا صندل می پوشند

معرفی و راهنمای خرید اینترنتی بهترین مارک های جوراب واریس

برای خرید اینترنتی یک محصول با کیفیت مراجعه به فروشگاه های معتبر نیازمند است.  یکی از فروشگاه های معتبر اینترنتی که از قدیمی ترین سایت ها می باشد،  دیجی کالا با چندین سال سابقه درخشان است که انواع محصولات از برندهای به نام و معروف داخلی و خارجی را با پایبندی به سه اصل پرداخت در محل،  ضمانت بازگشت کالا و تضمین در کیفیت و سلامت فیزیکی کالا در اختیار مشتریان و متقاضیان قرار می دهد.

بنابراین انواع جوراب های واریس را می توان با کیفیت و قیمت مناسب از این سایت خریداری نموده و از انتخاب خود رضایت و اطمینان حاصل کنید.  ما در ادامه به ده نمونه از بهترین مارک های جوراب واریس اشاره می کنیم که می تواند به شما در انتخاب و خرید این محصول یاری کند.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع جوراب واریس موجود در بازار

جوراب واریس کد AB166

این جوراب خاصیت ضد واریس دارد و در رفع و درمان واریس موثر است.  واریس یکی از عارضه ها و بیماری های شایع می باشد که به دلیل عدم برگشت خون توسط ورید ( به خاطر تخریب دریچه های لانه کبوتری ) ایجاد شده است.

جوراب واریس می تواند علائم واریس را کاهش و در جلوگیری از واریس حاد موثر باشد.  این جوراب جهت درمان های واریسی مورد استفاده قرار می گیرد.  جوراب واریس کد AB166 جنسی از الاستیک دارد که پوست را اذیت نکرده و هیچ گونه حساسیت و عوارضی را برای پوست ایجاد نمی کند.

کاربرد این جوراب برای زانو،  ران،  ساق پا،  پاشنه،  مچ و قوزک پا بوده و در طرح و اندازه فری سایز طراحی و ارائه شده است.  به طوری که تمامی سنین می توانند از این جوراب طبی استفاده کنند.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع جوراب واریس موجود در بازار

 

جوراب واریس مدل AF

استفاده از این جوراب جهت درمان واریس و رگ های بیرون زده در قسمت ران موثر و مفید می باشد.  این جوراب در طرح و اندازه فری سایز ارائه و عرضه می شود و دارای جنسی محکم و با کیفیت از نوع الاستیک می باشد.

این جوراب قسمت های ساق پا،  پاشنه،  مچ و قوزک پا را پوشش می دهد و بسیار کاربردی برای طول درمان واریس در زنان و مردان بوده که باعث کاهش علائم واریس می گردد.  همچنین استفاده از جوراب از ایجاد واریس حاد جلوگیری می کند.

 

بهترین مارک جوراب واریس

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع جوراب واریس موجود در بازار

 

جوراب واریس نوید کد 135 AD

جوراب واریس نوید کد AD 135 جهت درمان رگ های واریسی کاربرد دارد و نارسائی های وریدی را رفع می کند.  این محصول جنسی از الاستیک دارد و کف و ساق پا را پوشش می دهد.

محصول نوید یکی از بهترین مارک های جوراب واریس می باشد که دارای جنسی محکم و با کیفیت بوده و رگ های بیرون زده در قسمت پا را التیام و درمان می کند.  نحوه بسته شدن این محصول ساده است و دارای خاصیت ضد حساسیت می باشد.  به طوری به هنگام استفاده پوست را اذیت نمی کند و کاربرد آن آسان است.  این جوراب در نوع با کف می باشد و برای بهبود و درمان واریس در  قسمت پایین پا موثر است.

 

بهترین مارک جوراب واریس

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع جوراب واریس موجود در بازار

 

جوراب واریس سگال مدل AG

جوراب واریس سگال مدل AG جهت رفع خستگی پا طراحی شده و مانع از انسداد جریان خون می شود.  این محصول در مدل و طرح کف دار می باشد که تا بالای ران را پوشش می دهد.  در این جوراب از کش استفاده شده است که در مچ پا فشار زیادی وارد آورده و باعث جمع شدن سیاهرگ های متورم  می شود.

در نتیجه با عمل انبساط و انقباض ماهیچه پا و نیز حجم خون مویرگ ها و نیز فشار جوراب دیگر خونی در سیاهرگ ها باقی نمی ماند و به راحتی رگ ها خون را به سمت قلب هدایت می کند. بنابراین این جوراب مانع متورم شدن رگ ها به دلیل ماندن خون در سیاهرگ ها می شود. قسمت بالای این جوراب از سیلیکون مخصوص بوده که از پایین آمدن جوراب جلوگیری می کند.

جنس این جوراب همچنین از الاستیک بوده و خاصیت ضد حساسیت دارد. جهت نتیجه بهینه بهتر است جوراب را صبح ها بعد از بیدار شدن از خواب هنگامی که پاها کمترین ورم را دارد بپوشید. همچنین پاها باید خشک بوده و با کف دست جوراب را در سطح پا پخش و مرحله به مرحله به سمت زانو برانید. کاربرد این جوراب جهت طب فشاری و برای رفع تمامی نارسائی های وریدی سطحی مناسب می باشد.

 

بهترین مارک جوراب واریس

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع جوراب واریس موجود در بازار

 

جوراب واریس مدل c3 BG

یکی دیگر از بهترین مارک های جوراب واریس مدل c3 BG است که جهت درمان های اولیه برای مقابله با واریس کاربرد دارد.  استفاده از این محصول از ایجاد واریس حاد جلوگیری نموده و باعث کاهش علائم بیماری های وریدی می شود.

جوراب واریس گلد کاور مدل c3BG درد و ورم ناشی از واریس در پاها را رفع نموده و با اعمال فشار بیشتر به ناحیه پا مانع از ایجاد تورم در سیاهرگ ها می شود و خستگی را برطرف می کند. این جوراب همچنین از ایجاد و پیشرفت واریس جلوگیری کرده و قطر داخلی رگ ها را به اندازه اصلی باز می گرداند.

این جوراب بدون کفه بوده و برای زانو،  ران و ساق پا کاربرد دارد.  همچنین جنس آن از الاستیک ضد حساسیت می باشد.  برای نتیجه گیری دلخواه بهتر است صبح ها بعد از بیدار شدن از خواب از جوراب واریس استفاده نمایید.  این جوراب در اندازه فری سایز ارائه می شود و برای تمامی سنین مناسب است.

 

بهترین مارک جوراب واریس

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع جوراب واریس موجود در بازار

 

جوراب واریس دوکاواس مدل AG II-2

این جوراب تا بالای زانو را پوشش می دهد و دارای الیاف دو لایه و ضد حساسیت می باشد. این جوراب نارسایی های وریدی را رفع می کند و بسیار لطیف بوده و استفاده از آن راحت و آسان است. قسمت بالایی جوراب از سیلیکون می باشد و مانع از سر خوردن جوراب می شود.

جوراب دوکاواس طبق آخرین فناوری های فنی و نیازهای پزشکی طراحی و ساخته شده است.  این محصول ساخت کشور ترکیه می باشد و بدون درز طراحی شده است. یک محصول بسیار کاربردی با کیفیت بالا می باشد که از استحکام خوبی نیز برخوردار است. این محصول برای رفع واریس و کاهش ورم و درد واریس مورد استفاده قرار می گیرد.

 

بهترین مارک جوراب واریس

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع جوراب واریس موجود در بازار

 

جوراب واریس مدل COM-BG

جنس این جوراب از الیاف نخی و ضد حساسیت می باشد و هیچ گونه ضرری برای پوست ایجاد نمی کند. از آنجایی که واریس یک بیماری شایع بوده و برای کاهش تورم رگ ها و درد بهترین راهکار استفاده از جوراب طبی است.  بنابراین با استفاده از جوراب واریس مدل COM-BG می توانید علائم واریس را کاهش داده و از ایجاد واریس حاد جلوگیری نمایید.

این محصول تمام قسمت های پا را پوشش می دهد و دارای جنسی محکم و با کیفیت می باشد.  بهتر است جهت نتیجه گیری مطلوب این جوراب را صبح ها بعد از بیدار شدن استفاده کنید.  زیرا در این وضعیت پاها ورم کمتری دارد. این جوراب برای بزرگسالان مناسب می باشد و در سایز L ارائه می شود.

 

بهترین مارک جوراب واریس

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع جوراب واریس موجود در بازار

 

جوراب واریس فارمد مدل AD-N کلاس 2

این محصول یک جوراب استاندارد جهت جلوگیری از پیشرفت واریس است که در رفع نارسایی های وریدی نیز موثر می باشد.  این جوراب از نخ های مخصوص الاستیک و پلی آمید با خاصیت ضد حساسیت تهیه شده است.

این جوراب ورم ناشی از رگ های واریسی را کاهش می دهد.  از آنجایی که در برخی بیماران مبتلا به واریس هیچ گونه علائمی وجود ندارد و فقط دچار خارش،  ضربان داشتن و درد هستند.  بنابراین استفاده از جوراب واریس فارمد این علائم را کاهش می دهد و فشار خارجی به پاها را کم می کند. این جوراب با حمایت از عروق سطحی بین این عروق و عروق عمقی توازن و بالانس ایجاد می کند و منجر به بهبود عملکرد دریچه های عروق پا و تسریع بازگشت خون وریدی می شود.

این جوراب کف،  ساق و پاشنه و نیز مچ و قوزک پا را کاهش می دهد و با وارد آوردن بیشترین فشار به ساق پا باعث افزایش سرعت خون در سیستم عروق عمقی و جلوگیری از پیشرفت واریس می گردد. این جوراب همچنین در ۸ طرح و سایز به مشتریان گرامی ارائه و عرضه می شود.

 

بهترین مارک جوراب واریس

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع جوراب واریس موجود در بازار

 

جوراب واریس اورافیکس مدل AV-125 AD

جنس این جوراب از نخ و الیاف می باشد و دارای کیفیت منحصر به فرد و درجه یک است.  به طوری که به راحتی شل نشده و استحکام و دوام خوبی دارد و این یکی از امتیازات این جوراب می باشد. این جوراب محصول کشور ترکیه است و یکی از بهترین مارک های جوراب واریس جهت جلوگیری از پیشرفت این بیماری می باشد.

این محصول همچنین از ایجاد انسداد جریان خون جلوگیری می کند و موجب اعمال فشار لازم جهت رفع خستگی بر روی ساق پا می شود.  این جوراب قطر داخلی رگ ها را به اندازه اصلی باز می گرداند.  این جوراب خاصیت ضد حساسیت دارد و مانع از ایجاد آلرژی و هر گونه زخم بر روی پوست پا می شود.  این جوراب همچنین تا ساق پا را پوشش می دهد و مناسب برای رفع تمام نارسایی های وریدی سطحی پا است.

 

بهترین مارک جوراب واریس

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع جوراب واریس موجود در بازار

 

جوراب واریس چیپسو مدل va230-AD

یکی دیگر از بهترین مارک های جوراب واریس محصول چیپسو مدل va230-AD می باشد.  این جوراب یک محصول کاربردی و بسیار موثر جهت رفع نارسائی های سطحی است. این جوراب کف پای ساق و مچ و قوزک پا را نیز پوشش می دهد.

جنس این جوراب از کش می باشد.  از این رو مانع از سر خوردن جوراب می شود. نحوه بسته شدن این جوراب ساده ست و می توانید به راحتی و آسانی از آن استفاده کنید.

 

بهترین مارک جوراب واریس

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع جوراب واریس موجود در بازار

 

ما در این مطلب به ده نمونه از پرفروش ترین و محبوب ترین مدل های جوراب واریس اشاره کردیم که می تواند به شما در انتخاب و خرید این محصول کمک کند.  امیدواریم از مطالعه این مطلب لذت برده و بتوانید محصولی با کیفیت عالی و رضایتبخش را انتخاب و خریداری نمایید.  شما می توانید جهت آشنایی با محصولات متنوع تر و بیشتر به سایت دیجی کالا مراجعه کنید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط