درمان تایم
درمان تایم
آشنایی با انواع بهترین دستگاه های سوراخ کننده گوش

آشنایی با انواع بهترین دستگاه های سوراخ کننده گوش

اگر چه در گذشته برای سوراخ کردن گوش نیاز به مراجعه به کلینیک برای سوراخ کردن گوش بود.  ولی امروزه با توجه به برندهای مختلف در زمینه ساخت انواع تجهیزات پزشکی و زیبایی انواع دستگاه های گوش ارائه می شود که می توان بدون هیچ استرس یا منتظر ماندن در کلینیک این کار را در منزل به راحتی انجام داد.

ما در این مطلب از درمان تایم به پنج نمونه از بهترین دستگاه های سوراخ کننده گوش و پرسینگ گوش اشاره می کنیم که می تواند به شما در انتخاب و خرید این محصول کمک نماید.  لطفا با ما تیم پزشکی درمان تایم در این مقاله همراه باشید.

دستگاه سوراخ کننده گوش چیست؟

پرسینگ و سوراخ کردن گوش یکی از کارهای رایج خانم هاست،  که امروزه با دستگاه های پیشرفته این کار در مدت زمان کوتاهی ( حدود دو الی سه دقیقه ) انجام می گیرد.  استفاده از این دستگاه دغدغه رفتن به کلینیک و یا استرس سوراخ کردن گوش را به حداقل می رساند و با خرید آن می توانید در سریع ترین زمان ممکن و بدون هزینه مکرر،  گوش های خود و یا افرادی که می خواهند را سوراخ کنید.

دستگاه سوراخ کننده گوش چیست؟

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه های سوراخ کننده گوش موجود در بازار

همچنین می توان از آن برای سوراخ کردن کودکان استفاده نمود،  و برای سالن ها و کلینیک های زیبایی و مصارف خانگی کاربرد دارد. از مشخصات مهم دستگاه سوراخ کننده گوش می توان به سبک بودن آن و نیز دسترس بودن آن اشاره نمود که می توانید در همه جا از آن استفاده کنید.

انواع روش های سوراخ کردن گوش

  • سوراخ کردن گوش با تفنگ سوراخ کننده گوش
  • سوراخ کردن گوش با دو سوزن
  • سوراخ کردن گوش با یک سوزن

مشخصه های دستگاه سوراخ کننده گوش

این دستگاه دارای مشخصه های دیگری از جمله موارد زیر است که عبارتند از:

  • طراحی ارگونومی که به راحتی قابل استفاده برای کاربر بوده و می توان با آن گوش های خود را سوراخ کنید.
  • مناسب و قابل استفاده برای بزرگسالان و هم کودکان می باشد.
  • دارای بدنه فلزی و استریل است.
  • دارا بودن ماژیک به همراه دستگاه که جهت علامت گذاری استفاده می شود
  • درد را تا میزان قابل توجهی کاهش می دهد
  • بدون صدا، سریع و دقیق می باشد
  • دارای سری با اندازه های مختلف
  • خوشدست بوده و جنس خوب و با کیفیتی دارد

البته دستگاه سوراخ کننده گوش باید از برندهای معتبر تهیه شود تا ویژگی هایی که ذکر شده را دارا باشد.

راهنمای خرید اینترنتی بهترین دستگاه های سوراخ کننده گوش

یکی از قدیمی ترین فروشگاه های اینترنتی در ارائه و فروش انواع کالاها سايت دیجی کالاست.  این سایت با پایبندی به سه اصل پرداخت در محل،  ضمانت بازگشت کالا و تضمین در کیفیت و اصالت کالا توانسته تا محصولات خویش را با کیفیت و قیمت مناسب از برندهای معتبر داخلی و خارجی به مشتریان و مصرف کنندگان عرضه کند.

بنابراین شما می توانید جهت انتخاب و خرید بهترین دستگاه های سوراخ کننده گوش با کیفیت و قیمت مناسب از این سایت اقدام نموده و نسبت به انتخاب ایمن و رضایتبخش این محصول اطمینان حاصل نمایید.

ما در ادامه پنج نمونه از پرفروش ترین و بهترین دستگاه های سوراخ کننده گوش را به شما معرفی نمودیم.

دستگاه سوراخ کننده گوش مدل 5666

یکی از مشخصه های اصلی این دستگاه سبک بودن آن است که راحتی می توان از آن استفاده نمود.  همچنین به دلیل طرح و رنگ زیبای سفید برای هر مکانی به ویژه در سالن های زیبایی و کلینیک ها مناسب می باشد.

دستگاه سوراخ کننده گوش مدل 5666

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه های سوراخ کننده گوش موجود در بازار

از این دستگاه همچنین می توان برای پرسینگ بینی نیز استفاده نمود.  این دستگاه ابعاد نسبتا کوچکی دارد و به دلیل کم وزن بودن در همه جا قابل استفاده است. این دستگاه بدون دغدغه در سریع ترین زمان گوش ها را سوراخ نموده و نیازی به هزینه مکرر برای سوراخ کردن گوش نیست. بنابراین شما می توانید بدون استرس از این دستگاه به راحتی و به مدت طولانی استفاده کنید.

دستگاه سوراخ کننده گوش مدل 345

جنس این محصول از استیل ضد زنگ می باشد که برای پوشت هیچ گونه عوارضی ندارد.  این دستگاه نقره ای رنگ بوده و از طرح زیبایی برخوردار می باشد.

دستگاه سوراخ کننده گوش مدل 345

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه های سوراخ کننده گوش موجود در بازار

از آنجایی که سوراخ کردن گوش کمی با درد همراه است.  بنابراین با استفاده از این دستگاه در سریع ترین زمان و بدون عوارضی می توانید گوش های خود را سوراخ کنید.  همچنین این دستگاه دغدغه شما را برای رفتن به کلینیک برای پرسینگ و سوراخ کردن گوش برطرف می کند.

دستگاه سوراخ کننده گوش مدل 98_5990

یکی دیگر از بهترین دستگاه های سوراخ کننده گوش مدل 98_5990 می باشد که در سه سایز مختلف موجود بوده و به وسیله آن می توان گوش و حتی بینی را جهت حلقه آویزان کردن و نگین پرسینگ و سوراخ نمود.

دستگاه سوراخ کننده گوش مدل 98_5990

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه های سوراخ کننده گوش موجود در بازار

این محصول یکی از پیشرفته ترین دستگاه های سوراخ کننده گوش است،  که استفاده از آن می تواند کمترین درد را ایجاد کرده و کار با آن راحت می باشد. این دستگاه در طرح و رنگ های طلایی و طلایی روشن ارائه می شود.

دستگاه سوراخ کننده گوش مدل 3333 مجموعه دو عددی

از این محصول می توان به دلیل وزن سبکی که دارد در همه جا استفاده کرد.  برای رد شدن حلقه گوشواره و یا سوزن پرسینگ باید قسمتی از لاله گوش را سوراخ نموده تا به راحتی گوشواره به گوش متصل شود. این کار با روش های قدیمی همراه با درد و سوزش زیاد بود.

دستگاه سوراخ کننده گوش مدل 3333 مجموعه دو عددی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه های سوراخ کننده گوش موجود در بازار

اما امروزه با استفاده از دستگاه سوراخ کننده گوش می توان در کمترین زمان و درد کمتر این کار را انجام داد.  از این رو دستگاه سوراخ کننده گوش مدل 3333 یک گزینه مناسب برای سوراخ کردن و پرسینگ گوش است.  همچنین می توان برای پرسینگ بینی نیز از آن استفاده نمود.  این محصول در یک مجموعه دو عددی ارائه می شود که نیاز شما را به خرید مجدد و استفاده در طولانی مدت نیز رفع می کند.

دستگاه سوراخ کننده گوش مدل 4344

این دستگاه در رنگ آبی طراحی شده و استفاده از آن راحت و آسان می باشد.  از این دستگاه همچنین می توان چند بار استفاده نمود،  و برای سالن،  کلینیک های زیبایی و مصارف خانگی مناسب است.

دستگاه سوراخ کننده گوش مدل 4344

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه های سوراخ کننده گوش موجود در بازار

برای افرادی که هنگام سوراخ کردن گوش دچار استرس می شوند و یا منتظر ماندن در کلینیک ها برای آنها دغدغه بوده،  استفاده از این محصول می تواند مناسب باشد.  زیرا در کمترین زمان با استفاده از این دستگاه و بدون درد،  می توانند گوش های خود را سوراخ کنند.

نکاتی جهت سوراخ کردن گوش و کار با دستگاه

  • قبل از سوراخ کردن گوش حتما گوش ها را استریل کنید. در بعضی افراد که مستعد عفونت و یا به بیماری دیابت مبتلا بوده و یا بیمارانی که خونشان دیر منعقد می شود. همچنین افرادی که کورتن و یا داروهای ضد انعقاد خون مصرف می کنند، ضد عفونی و استریل گوش آنها را از انتشار عفونت مصون و در امان نگه می دارد.
  • همچنین باید برای سوراخ کردن گوش قسمت پایینی گوش که همان نرمه است را انتخاب کرد. زیرا سوراخ کردن لاله گوش خطرناک می باشد.
  • برای سوراخ کردن ابتدا موها را از گوش دور نموده و محل مورد نظر را با پنبه الکلی به خوبی ضد عفونی کنید.
  • سپس محل سوراخ را با ماژیک مخصوص علامت گذاشته و قسمت پشتی گوشواره را در بخش جلویی بدون تماس دست به حلقه های پشتی گوش قرار دهید.
  • بعد از قرار دادن کپسول گوشواره تا انتهای درون دستگاه، لاله گوش را بین کپسول گوشواره و قسمت جلو دستگاه جای دهید.
  • دست خود را نزدیک محل سوراخ قرار داده تا قسمت داخلی کپسول در مقابل علامت قرار گیرد.
  • با حرکت ملایم دست دستگاه را فشار دهید تا قسمت تیزی کپسول گوشواره روی علامت قرار گرفته و سپس با فشار به دستگاه گوشواره را در لاله گوش فرو ببرید.
  • در پشت گوش قسمت پروانه ای گوشواره را طوری تنظیم نموده که گوشتان در فشار نباشد.
  • در صورتی که هنگام سوراخ کردن گوش با علائمی مثل قرمزی، التهاب و یا سوزش گوش مواجه شدید حتما به پزشک مراجعه نمایید.

ما در این مطلب به پنج نمونه از بهترین دستگاه های سوراخ کننده گوش اشاره کردیم که می تواند به شما در انتخاب و خرید این محصول کمک نماید.  شما می توانید جهت خرید محصولات متنوع و بیشتر در این زمینه به سایت دیجی کالا مراجعه نمایید.

چنانچه علاقه مند به کسب آگاهی و اطلاعات بیشتر محصولات جدید در زمینه تجهیزات پزشکی و سلامت و زیبایی هستید،  مقالات بعدی ما را در سایت درمان تایم دنبال کنید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط