درمان تایم
درمان تایم
یادآور و نگهدارنده قرص و دارو

بهترین مارک های یادآور و نگهدارنده قرص و دارو

از آنجایی که مصرف به موقع دارو بسیار مهم و ضروری است،  و فراموشی دارو می تواند مشکلات زیادی را به وجود آورد.  بنابراین استفاده از یادآور و نگهدارنده قرص و دارو برای افراد سالمند و کسانی که مسئولیت مراقبت از بیماران و سالخوردگان را بر عهده دارند،  می تواند مفید و کاربردی باشد.

ما در این مطلب قصد داریم تا با معرفی بهترین مارک های یادآور و نگهدارنده قرص و دارو شما را هر چه بیشتر با این محصول آشنا نماییم.  لطفا با ما همراه باشید.

راهنمای خرید بهترین مارک های یادآور و نگهدارنده قرص و دارو

برای یک خرید مطمئن و ایمن انتخاب یک فروشگاه معتبر لازم و ضروری است.  بنابراین فروشگاه اینترنتی دیجی کالا با چندین سال سابقه درخشان در ارائه انواع کالاهای باکیفیت و مرغوب می تواند یک انتخاب خوب و مطمئن برای شما باشد.  این سایت با پایبندی به سه اصل پرداخت در محل،  ضمانت بازگشت کالا و تضمین در کیفیت و اصالت کالا محصولات خویش را در اختیار مشتریان و مصرف کنندگان خویش قرار می دهد.

در این راستا نیز انواع بهترین مارک های یادآور و نگهدارنده قرص و دارو توسط سایت دیجی کالا عرضه و به فروش می رسد،  که شما می توانید جهت آشنایی و خرید ایمن و رضایت بخش این محصول به سایت دیجی کالا مراجعه کنید.  ما در ادامه به چند نمونه از بهترین مارک های یادآور و نگهدارنده قرص و دارو اشاره می کنیم.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع یادآور و نگهدارنده قرص موجود در بازار

یادآور و نگهدارنده قرص و دارو اف تی ای کو مدل 03

این محصول یک محفظه نگهدارنده قرص و دارو می باشد که برای یادآوری سالمندان و بیماران سالخورده طراحی شده است.  این محصول در دو رنگ سبز و سبز فسفری ارائه می شود.

از آنجایی که خوردن دارو سر ساعت منظم به روند بهبود افراد سالمند بیمار کمک می کند،  ولی ممکن است به دلیل کهولت سن مصرف دارو به تعویق می افتد.  بنابراین استفاده از این محصول می تواند به این افراد کمک نموده تا سر ساعت معین داروی خود را مصرف کنند.

ابعاد این محصول در اندازه های ۱۸۰*۱۱۰*۵۰ میلی متر می باشد و وزنی به اندازه ۱۰۰ گرم دارد.  بنابراین قابل حمل بوده و می توانید همه جا آن را با خود به همراه داشته باشید. این محصول مناسب و قابل استفاده برای بیماران و سالخوردگان است و دارای زمان بندی به صورت روزانه و هفتگی می باشد.  همچنین استفاده از این محصول راحت و آسان است.

 

یادآور و نگهدارنده قرص و دارو

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع یادآور و نگهدارنده قرص موجود در بازار

 

یادآور و نگهدارنده قرص و دارو مدل Weekly

یکی دیگر از بهترین یادآور و نگهدارنده قرص و دارو مدل Weekly می باشد که به صورت یک جعبه قرص هفتگی طراحی شده است.  این محصول دارای محفظه کلید دار می باشد که برای استفاده هر روز یک محفظه جداگانه در آن تعبیه شده است.

از این رو استفاده آن برای سالمندان بسیار راحت می باشد،  به طوری که می توانند زمان استفاده از قرص ها را به خوبی تشخیص دهند.  این محصول کم حجم بوده و ابعاد آن در اندازه های ۹۰*۹۰*۲۰ میلی متر است و جای کمی را اشغال می کند. همچنین به دلیل وزن کم ( ۲۰ گرم ) قابل حمل است،  بنابراین می توانید همیشه آن را همراه خود داشته باشید.

این محصول از مواد اولیه با کیفیت ساخته شده است،  و دارای دوام و کارآیی بالا می باشد.  این محصول یکی از بهترین مارک های یادآور و نگهدارنده قرص و دارو است که یک گزینه ایده آل برای قرار دادن در کیف و حمل آسان می باشد. این محصول در رنگ های نارنجی و چند رنگ ارائه می شود.

این محصول دارای محفظه جداگانه برای استفاده در روزهای هفته است،  که می توانید به صورت هفتگی از آن استفاده کنید. این محصول برای هر محفظه دارای کلید می باشد و برای سالمندان طراحی شده است.

 

یادآور و نگهدارنده قرص و دارو

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع یادآور و نگهدارنده قرص موجود در بازار

 

یادآور و نگهدارنده قرص و دارو مدل RX1

این محصول در چند رنگ مشکی،  سفید،  آیی،  قرمز،  زرد،  سبز صورتی ارائه و عرضه می شود. ابعاد این محصول در اندازه های ۷۰*۵۰*۳۰ میلی متر می باشد. این محصول وزن ۷۰ گرم دارد،  و دارای محفظه نگهدارنده قرص است.

به طوری که دارای ده تا جای مجزا برای قرص دارد،  و حجمش هم برای قرص های معمولی کافی می باشد.  ظاهر و طراحی خوب و جمع و جور این محصول برای استفاده افراد بیمار و سالمند مناسب است،  و دارای طراحی زیبا و مدرن می باشد.

جنس این محصول از مواد اولیه با کیفیت و مرغوب است.  این محصول همراه همیشگی شما در همه جا بوده و استفاده از آن می تواند به سالمندان کمک کند تا داروهای خود را سر وقت و به طور مرتب مصرف کنند.

 

یادآور و نگهدارنده قرص و دارو

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع یادآور و نگهدارنده قرص موجود در بازار

 

یادآور و نگهدارنده قرص و دارو مدل Dr 20

وقتی داروهای مختلف در زمان بندی تعیین شده مصرف گردد،  باعث سرعت بخشیدن به روند درمان می شود.  بنابراین استفاده از یادآور و نگهدارنده قرص و دارو می تواند به سالمندان و افراد بیمار کمک نموده تا هر چه بیشتر و بهتر داروهای مختلف را در زمان بندی های مشخص مصرف کنند.

این محصول در رنگ های مشکی،  سفید،  آیی،  زرد،  سبز،  صورتی و نارنجی ارائه و عرضه می شود. این جعبه کمک می کند تا بتوانید داروهایتان را در زمان مناسب و دقیق و طبق دستور پزشک مصرف نمایید. استفاده از این جعبه می تواند نقش موثری را در سلامت فردی داشته باشد.

ابعاد این محصول در اندازه های ۱۰*۶*۳ میلی متر و وزن آن ۵۰ گرم است که بسیار سبک بوده و به راحتی می توانید آن را درون جیب و یا کیف همراه خود داشته باشید تا بتوانید در موقع لزوم از آن استفاده کنید.

 

یادآور و نگهدارنده قرص و دارو

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع یادآور و نگهدارنده قرص موجود در بازار

 

یادآور و نگهدارنده قرص و دارو مانیا مدل Mp203010

یکی دیگر از بهترین مارک های یادآور و نگهدارنده قرص و دارو محصول مانیا مدل Mp203010 می باشد که از اتصال سه محفظه تشکیل شده است.  این محصول دارای یک محفظه دو بخشی و محفظه دیگر سه بخشی و محفظه میانی بدون تقسیم بندی می باشد.

استفاده از این محصول بر حسب نوع و ساعت خوردن دارو است.  به طوری که بر فرض مثال داروهای ۱۲ ساعت یک بار در بخش دو تایی و داروهای ۸ ساعت یک بار در بخش سه تایی قرار می گیرد. این محصول در رنگ های سفید،  طوسی و وانیلی ارائه و عرضه می شود.

این جعبه یک محصول چند کاربره می باشد.  به طوری که علاوه بر نگهداری قرص و دارو می توانید از آن به عنوان جعبه سوزن و نخ،  جعبهٔ نگهداری میخ و پیچ،  کول دیسک،  مموری کارت،  طلا و زیور آلات نیز استفاده کنید.

مواد تشکیل دهنده این محصول فاقد ماده مضر بی پی ای ( عامل سرطان،  چاقی و بسیاری از بیماری های دیگر ) است.  ابعاد این محصول در اندازه های ۴*۹*۷ بوده و وزنی به اندازه ۱۲۰ گرم دارد.

 

یادآور و نگهدارنده قرص و دارو

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع یادآور و نگهدارنده قرص موجود در بازار

 

یادآور و نگهدارنده قرص اف تی ای کو مدل HF1

جهت نگهداری قرص و کپسول یکی از بهترین مارک های یادآور و نگهدارنده قرص و دارو برند اف تی ای کو می باشد.  محصول مدل HF1 جهت نگهداری و یادآوری دارو برای افراد سالمند و بیمار طراحی شده است.

چنانچه بخواهید از دارو در زمان درست و به اندازه کافی استفاده کنید،  این محصول بسیار کاربردی می باشد.  به طوری که هر تعداد قرص یا کپسول را می توانید برای روزی خاص درون این محصول نگهداری کنید.

ابعاد این محصول در اندازه های ۲۰*۱۰*۱۵۰ میلی متر است و وزن آن ۳۰ گرم می باشد. این محصول در رنگ های سفید،  بی رنگ،  بی رنگ مات و شفاف ارائه و عرضه می شود.  همچنین دارای زمان بندی هفتگی است،  که می توانید انواع داروها را در زمان معین و مشخص خود مصرف نمایید.

 

یادآور و نگهدارنده قرص و دارو

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع یادآور و نگهدارنده قرص موجود در بازار

 

یادآور و نگهدارنده دارو دکتر مید مدل HRZ مجموعه 2 عددی

یکی دیگر از بهترین محصولات در زمینه یادآور و نگهدارنده قرص و دارو محصول دکتر مید مدل HRZ می باشد  که در چند رنگ و هفت رنگ طراحی شده است.  با استفاده از این محصول می توانید در بدترین شرایط ( دما و رطوبت بالا ) از داروها محافظت کنید.  زیرا که داروها در شرایط بد تجزیه و فاسد می شوند.

همچنین با استفاده از این جعبه نگهدارنده شما می توانید داروهای مختلف را در زمان بندی های مشخصی مصرف کنید.  هر ظرف دارو از چهار بخش مجزا ( صبح،  ظهر،  عصر،  شب ) تشکیل شده است،  تا بتوان داروها را طبق دستور پزشک و در زمان مناسب و دقیق مصرف نمود.

محفظه نگهدارنده این محصول دارای هفت بخش تقسیم بندی شده و مجزا ( شنبه تا جمعه ) می باشد،  که بتوانید بنا به روزهای هفته و زمان های مختلف در روز داروهایتان را میل کنید.  ابعاد این محصول در اندازه های ۱۸۰*۱۱۰*۳۰ است و وزن آن ۱۵۰ گرم می باشد. این محصول طوری طراحی شده است که برای نابینایان قابل استفاده باشد.  زیرا که دارای برجستگی بریل است،  و همچنین هر یک از ایام هفته رنگ بندی خاصی دارد تا استفاده آن راحت و آسان باشد.

 

یادآور و نگهدارنده قرص و دارو

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع یادآور و نگهدارنده قرص موجود در بازار

 

جعبه نگهدارنده دارو زینو مدل ۰۰۱

جعبه یاد آور و نگهدارنده قرص و دارو زینو مدل ۰۰۱ از هفت محفظه مجزا تشکیل شده است. هر محفظه نگهدارنده قرص و دارو زینو مدل ۰۰۱ دارای درب شفاف می باشد که برای هر یک از ایام هفته ( شنبه تا جمعه ) طراحی شده است.

این محصول بهداشتی بوده و سبک ( وزن ۱۵۰ گرم ) می باشد.  این محصول قابلیت شست و شوی را دارد و به راحتی نیز حمل می شود.  بنابراین می توانید از قرار دادن و نگهداری داروها در این محصول اطمینان حاصل کنید.

این محصول همچنین قابلیت نگهداری اشیاء کوچک نظیر سوزن و نخ،  کول دیسک،  مموری کارت و غیره را دارد.  ابعاد این محصول در اندازه های ۱۵۵*۱۱۰*۴۰ میلی متر است.  این محصول فقط در تک رنگ سفید ارائه و عرضه می شود.

 

یادآور و نگهدارنده قرص و دارو

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع یادآور و نگهدارنده قرص موجود در بازار

 

جعبه یادآور و  نگهدارنده قرص و دارو پل ایده آل پارس مدل 01

این جعبه به صورت زمان بندی روزانه و هفتگی طراحی شده است.  این محصول ساده و سبک ( وزن ۲۲۰ گرم ) می باشد.  کاربری آن آسان است.  این جعبه دارای هفت بخش مجزا برای هر یک از هفت روز هفته می باشد.

هر بخش این جعبه به ۴ قسمت با درب های مجزا تقسیم بندی شده است.  این محصول دارای  هفت ضامن تعبیه شده جهت جدا سازی هر يک از هفت محفظه از بدنه اصلی می باشد. جنس این جعبه از پلاستیک مرغوب بوده و رنگی شفاف دارد.  به طوری که بدون باز کردن در محفظه نیز می توانید محتویات داخل آن را مشاهده نمایید.

این محصول برای افراد سالمند و بیمارانی که نیاز به مصرف داروهای مشخصی دارند و مصرف آن را فراموش می کنند،  همچنین برای پرستاران و افرادی که مسئولیت مراقبت از بیماران را دارند مناسب و قابل استفاده است. استفاده از یادآور و نگهدارنده قرص و دارو از خطر مسمومیت جلوگیری می کند.

این محصول همچنین نشانه گذاری با خط بریل دارد.  از این رو برای نابینایان و در ایستگاه های پرستاری،  و نیز به صورت شخصی نیز قابل استفاده و مناسب می باشد. ابعاد این محصول در اندازه های ۲۱۰*۱۲۰*۲۰ میلی متر است.

 

یادآور و نگهدارنده قرص و دارو

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع یادآور و نگهدارنده قرص موجود در بازار

یادآور و نگهدارنده قرص و دارو اف تی ای کو مدل W7

به دلیل کهولت سن و بیماری افراد سالمند ممکن است در معرض بیماری های مختلفی چون فشار خون بالا،  دیابت و غیره قرار گیرند.  از این رو استفاده از داروهای مختلف در دوزهای متنوع برای آنها ضروری می باشد.  از آنجایی کهولت سن مشکلاتی نظیر حواس پرتی،  فراموشی و غیره  را در پی دارد.

بنابراین برای جلوگیری از فراموشی و مصرف داروهای مختلف در زمان های معین استفاده از یادآور و نگهدارنده قرص و دارو ضروری و کاربردی می باشد.  یادآور و نگهدارنده قرص و دارو اف تی ای کو مدل w7 یک تقویم دارویی است که می توانید با استفاده از آن به راحتی داروهای مصرفی خود یا پدر و مادر سالخورده تان را در طول هفته در دسترس قرار دهید.

این محصول در چهار قسمت مجزا ( صبح،  ظهر،  عصر،  شب ) طراحی شده است و ۷ روز هفته در آن قابل تفکیک می باشد.  محفظه این محصول شفاف است،  به طوری که بدون باز کردن محفظه می توانید محتویات آن را مشاهده کنید.

 

یادآور و نگهدارنده قرص و دارو

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع یادآور و نگهدارنده قرص موجود در بازار

 

این محصول همچنین منقش و دارای نقش های برجسته جهت استفاده نابینایان می باشد.  ابعاد این محصول در اندازه های ۱۷*۱۱*۲ میلی متر و وزن آن ۱۰۰ گرم است.  این محصول یکی از بهترین مارک های یادآور و نگهدارنده قرص و دارو اف تی ای کو می باشد که جنسی از پلاستیک مرغوب و با کیفیت دارد.

ما در این مطلب به ده نمونه از بهترین مارک های یادآور و نگهدارنده قرص و دارو از سایت دیجی کالا اشاره نمودیم.  امیدواریم این مطلب توانسته باشد به شما در انتخاب و خرید این محصول کمک کند.  شما می توانید جهت آشنایی و خرید محصولات متنوع تر و بیشتر در این زمینه به سایت دیجی کالا مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط