درمان تایم
درمان تایم
خرید اینترنتی بهترین پدهای درمانی چشم

خرید اینترنتی بهترین پدهای درمانی چشم

برای اینکه وضعیت بیمار بعد از عمل جراحی چشم دچار مخاطره نشده و یا به آن آسیبی وارد نشود، بهترین راه استفاده از پد چشمی می باشد. این محصول در انواع مختلف در بازار موجود است و با توجه به کیفیت و کاربردی که دارد، دارای مدل های متفاوتی نیز می باشد.

بنابراین برای اینکه بتوانید یک خوب و مناسب را تهبه و خریداری کنید، شناخت ویژگی ها و کاربرد و انواع این محصول به شما کمک می کند تا انتخاب بی نظیری داشته باشید. با ما در این مقاله از سایت درمان تایم همراه باشید تا با معرفی و بررسی چند نمونه از بهترین پدهای درمانی چشم، شما را هر چه بیشتر با این محصول آشنا نموده و ویژگی ها و انواع پد درمانی چشم را برای شما شرح دهیم. تا چنانچه قصد انتخاب و خرید اینترنتی این محصول را دارید با آگاهی و اطمینان کامل اقدام کنید.

پد چشم و انواع آن

پدهای درمانی برای محافظت از چشم بعد از عمل جراحی یکی از تجهیزات بسیار کاربردی و مهم محسوب می شوند. به طوری که این ابزار با قرار گرفتن بر روی چشم از آن محافظت نموده و مشکلات بینایی را بعد از عمل تصحیح می کند.

پد چشم و انواع آن

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پدهای درمانی چشم موجود در بازار

پد در واقع ابزار کوچک و ساده ایست که جنسی از پارچه دارد که از طریق باند الاستیک، کش، باند چسب یا نوعی وسیله پلاستیکی متصل شده به عینک روی چشم قرار می گیرد. اما همین ابزار کوچک چشم را در برابر انواع آلودگی، گرد و خاک و یا بسیاری از موارد دیگر محافظت می کند.

بنابراین پدهای چشمی ابزارهای بسیار کاربردی برای مراقبت از چشم می باشد که به طور خلاصه دارای ویژگی های زیر هستند:

  • جنسی نرم و استریل دارند ( استریل شده با گاز اتیلن اکساید )
  • مانع ورود نور به چشم آسیب دیده شده می شوند
  • کل چشم را پوشش می دهند تا باعث آسیب بیشتر چشم نگردد
  • به صورت غیر بافته و معمولا سفید رنگ هستند
  • دارای قابلیت تهویه هوا جهت جلوگیری از تعریق و آسیب رسانی به چشم
  • هر پد به صورت مجزا بسته بندی شده و به طور کاملا بهداشتی می باشد
  • یکبار مصرف بوده و بعد استفاده باید به دور انداخته شوند
  • دارای قابلیت چسبندگی قوی و پوشانندگی بالا ( در نمونه های چسبی فقط اطراف پد ویژگی چسبندگی دارد )
  • به دلیل نازکی و حساس بودن پوست اطراف چشم، دارای خاصیت ضد حساسیت می باشند.
  • برای انواع پوست ها کاربرد دارد.
  • در برابر اشعه ایکس نامریی هستند
  • پدهای استریل فرورفتگی ها را به خوبی پر نموده تا چشم از آسیب محافظت شود.

از آنجایی که چشم عضو حساسی می باشد و ممکن است به سرعت آلودگی را به خود جذب کند. بنابراین توصیه پزشکان این است که بیمار بعد از عمل جراحی چشم حتما از پد استریل استفاده کند. به ویژه در موارد ابتلای چشم کودکان به آمبولی استفاده از پد استریل ضروری ست.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پدهای درمانی چشم موجود در بازار

از لحاظ اندازه و شکل و به طور عمومی پدهای چشم در دو نوع پد کودکان و پد بزرگسالان طراحی و ارایه می شود. به طوری که پد کودکان دارای ابعاد کوچک تر و متناسب با چشم کودک طراحی شده است. همچنین در رنگ بندی متفاوت و دارای طرح های فانتزی و بچه گانه می باشد. اما پدهای چشمی بزرگسالان ابعاد بزرگ تری دارد، و اغلب به رنگ سفید بوده تا در صورت آلودگی سریعا تعویض گردند.

اما به صورت کلی پدهای استریل چشم شامل سه دسته اند که عبارتند از:

پدهای استریل چسبدار یا چسبنده

این پدها از طریق چسبی در کناره های خود بر روی نواحی اطراف چشم قرار می گیرند، و روی چشم را کاملا می پوشانند. پدهای چسبدار ضد حساسیت بوده و محافظی در پشت خود دارند که برای استفاده و قرار گرفتن بر روی چشم باید آن را از پد جدا نمود.

پدهای استریل چسبدار یا چسبنده

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پدهای درمانی چشم موجود در بازار

پدهای پارچه ای یا بدون چسب

این پد از طریق کش یا بانداژ به دور سر بسته شده تا از افتادن پد جلوگیری کند.

پدهای پلاستیکی

این پدها در واقع لنزهای پلاستیکی هستند که روی عینک های طبی قرار گرفته تا از چشم در برابر آسیب محافظت کنند.

موارد کاربرد و استفاده از پدهای چشم

  • مراقبت از چشم های آسیب دیده
  • بعد از عمل جراحی چشم
  • مراقبت های بعد از آسیب های جزیی
  • جهت جلوگیری از ورود مواد خارجی و آلودگی ( گرد و غبار، دود و غیره )
  • برای عدم دسترسی مستقیم نور
  • جهت نگهداری دارو یا قطره در داخل چشم
  • جهت درمان زخم اطراف چشم و محافظت چشم در برابر آلرژی ها
  • ایجاد جلوه بهتر برای افرادی که چشم خود را از دست داده اند
  • جهت درمان تنبلی چشم یا آمبولی در کودکان

معرفی بهترین مدل های پد استریل چشم

چشم از آسیب پذیرترین و حساس ترین عضوهای بدن است، و پزشکان توصیه می کنند که افراد بعد از جراحی های چشم تا مدتی از پد درمانی استفاده نموده تا چشم به خوبی مراقبت شود و بینایی و سلامت آن بازگردد.

از این رو استفاده از پدهای بی کیفیت و غیر استریل آسیب زیادی را به چشم می رساند. بنابراین باید برای انتخاب و خرید ابن محصول دقت کرده و از فروشگاه های معتبر تجهیزات پزشکی و یا نمایندگی های فروش برندهای به نام این محصولات اقدام نمود.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پدهای درمانی چشم موجود در بازار

در این راستا سایت دیجی کالا که از قدیمی ترین آنلاین شاپ ها در ایران است، یکی از فروشگاه های معتبر انواع کالا و تجهیزات پزشکی می باشد که محصولات خویش را با پایبندی به سه اصل پرداخت در محل، ضمانت بازگشت کالا و تضمین در کیفیت و اصالت کالا به مشتریان عرضه می کند.

ما در ادامه این مقاله از سایت درمان تایم سعی نموده ایم تا چند نمونه از بهترین پدهای درمانی چشم را برای شما عزیزان معرفی کنیم، تا شما با آگاهی و دقت بیشتری نسبت به خرید این محصول اقدام کنید. در ادامه با ما همراه باشید.

پد چشمی استریل مدیکس مدل non-woven بسته 10 عددی

پد چشمی استریل مدیکس یک پد نوع چسبی می باشد. این پد از طریق چسب هایی که در کناره های خود دارد به پوست نواحی اطراف چشم چسبانده می شود. همچنین دارای چسبندگی خوب و مناسبی ست.

پد چشمی استریل مدیکس مدل non-woven بسته 10 عددی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پدهای درمانی چشم موجود در بازار

ابعاد این محصول در اندازه های 11*8*0.2 سانتی متر طراحی شده و در شکل بیضی می باشد. این محصول به عنوان یک محافظ به خوبی چشم را می پوشاند تا از آسیب و هر نوع آلودگی حغظ شود.

افرادی که بعد از عمل جراحی و یا به هر دلیلی چشم هایشان حساس و آسیب پذیر شده، استفاده از این پد استریل انتخاب مناسب و خوبی ست تا چشم هایشان از هر نوع آلودگی و عوارض بعد از عمل حفظ و ایمن شود. طراحی این محصول به صورت یک مجموعه ده تایی می باشد.

پد چشم استریل شاهد مدل G10 بسته 100 عددی

این پد چسبدار کاملا استریل شده با گاز اتیلن اکساید است و در یک بسته 100 تایی عرضه می شود. بنابراین از لحاظ اقتصادی باصرفه بوده و می توان از آن در بلند مدت نیز استفاده نمود.

با استفاده از این پد می توان چشم را از انواع زخم ها و آسیب های بعد از عمل جراحی چشم مصون نگه داشت. این پد همچنین جهت جلوگیری از ورود گرد و غبار، دوده، نور آفتاب شدید، آب و رطوبت به منظور محافظت هر چه بیشتر چشم بعد از عمل نیز کاربرد دارد.

پد چشم استریل شاهد مدل G10 بسته 100 عددی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پدهای درمانی چشم موجود در بازار

قدرت چسبندگی خوب یکی از دیگر از ویژگی های این محصول می باشد. این محصول کاملا بهداشتی و ضد حساسیت بوده و برای پوست نواحی اطراف چشم آزردگی و عوارضی ایجاد نمی کند. این محصول همچنین یکبار مصرف است و طراحی آن به گونه ای می باشد که از تعرق هوا جلوگیری نموده و اکسیژن را به خوبی عبور می دهد.

این محصول در ابعاد 10*10*10 سانتی متر و به شکل مربع می باشد و در یک بسته 100 تایی و کاملا استریل و بهداشتی ارایه می شود. مقاوم بودن در برابر نفوذ رطوبت و خاصیت ضد باکتری از مزایا و ویژگی های دیگر این محصول که آن را برای مخاطبان خاص خود ویژه و منحصر به فرد نموده است.

پد چشم پاندا کد 208 بسته 50 عددی

این پد یک محصول هم برای بزرگسالان کودکان قابل استفاده می باشد. ابعاد این محصول در اندازه های 8*6*1 سانتی متر است.

از آنجایی که تنبلی چشم یکی از عارضه های شایع چشمی در بین افراد به ویژه کودکان می باشد، استفاده از این پد در بهبود و درمان بعد از عمل جراحی کمک می کند. به طوری که مانع از ورود هر گونه آلودگی و نیز آسیب به چشم آسیب دیده می شود.

پد چشم پاندا کد 208 بسته 50 عددی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پدهای درمانی چشم موجود در بازار

این محصول به صورت یک پک 50 تایی ارایه می شود و یکبار مصرف است. بنابراین باید بعد از هر بار استفاده به دور انداخته شود. این محصول همچنبن با توجه به کیفیتی که مصرف کنندگان از آن سراغ دارند، دارای قیمت مناسبی بوده که خرید آن برای استفاده طولانی مدت مقرون به صرفه می باشد. این پد در طرح و شکل مستطیل طراحی شده و ضد حساسیت است.

پد چشم اکتاکر کد 609 بسته 5 عددی

این پد یک محصول ترکی می باشد که برای بزرگسالان طراحی شده است. لایه محافظ این پد از جنسی مرغوب تهیه شده و پوشانندگی کامل و مناسبی دارد.

تنبلی چشم یکی از بیماری های شایع در بین بزرگسالان و کودکان می باشد که دلایلی از جمله نگاه کردن به گوشی همراه و لب تاپ و ژنتیک و غیره عوامل اصلی آن هستند. از آنجایی که این بیماری ممکن است حتی بعد از عمل جراحی مشکلاتی را برای فرد ایجاد کند.

پد چشم اکتاکر کد 609 بسته 5 عددی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پدهای درمانی چشم موجود در بازار

بنابراین استفاده از پد چشم می تواند برای جلوگیری از آسیب و هر گونه ورود آلودگی اعم از گرد و غبار، نور مستقیم آفتاب و غیره به چشم مفید و موثر باشد. محصول چشم اکتاکر در یک بسته 5 تایی ارایه می شود که ابعاد هر پد در اندازه های 6.5*9.5 سانتی متر است.

این پد یک محصول کاربردی و ایده آل به عنوان محافظ چشم که برای درمان تنبلی چشم در بزرگسالان نیز می توان آن را مورد استفاده قرار داد. هر پد این محصول به شکل بیضی می باشد که به طور کاملا بهداشتی بسته شده اند. از ویژگی های بارز این محصول مقاومت و کیفیت بالای آن بوده و ضد حساسیت نیز می باشد.

پد چشمی کارامد مدل استریل بسته 100 عددی

محصول چشمی کارآمد یکی از بهترین پدهای درمانی چشم که در بسته 100 عددی طراحی و ارایه می شود. این محصول کاملا استریل شده ( استریل با گاز اتیلن اکساید ) است و با پوشانندگی خوبی که دارد، به خوبی چشم را در برابر نور، آفتاب، دود، گرد و غبار و غیره محافظت می کند.

این پد از چسبندگی بالایی برخوردار می باشد و ضد حساسیت است. به طوری که قسمت چسبان پد که بر روی پوست نواحی اطراف چشم قرار بگیرد، هیچ گونه آلرژی و حساسیتی ایجاد نمی کند. همچنین استفاده از این پد اجازه هیج تماسی را با چشم نمی دهد.

پد چشمی کارامد مدل استریل بسته 100 عددی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پدهای درمانی چشم موجود در بازار

این محصول در ابعاد 15*9*9 سانتی متر طراحی شده و جنس آن از پانسمان غیر بافته شده الاستیکی می باشد. این محصول شکل مربع دارد و یک پد جاذب بوده که چشم را از هر گونه آسیب و آلودگی حفظ می کند.

پد چشمی انواع و کاربردهای زیادی دارد که بسته به اندازه و موارد مصرف آن و نیز کیفیتی که دارد، می توان آن را تهیه و استفاده کرد. ما در این مطلب از سایت درمان تایم سعی کردیم تا با ارایه چند نمونه از بهترین پدهای درمانی چشم که جزو محبوب ترین محصولات در این زمینه در بین مصرف کنندگان است، شما هر چه بیشتر و بهتر با این محصول آشنا کرده و ویژگی ها و انواع آن را برای شما توضیح دادیم. تا شما بتوانید با اطمینان و دقت نسبت به انتخاب و خرید این محصول اقدام کنید. امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید.

شما می توانید جهت آشنایی و انتخاب با محصولات بیشتر در زمینه انواع پد درمانی و پد چشمی به فروشگاه دیجی کالا مراجعه کنید.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پدهای درمانی چشم موجود در بازار

همچنین در صورتی که تمایل به مطالعه و آشنایی به روز ترین و بهترین وسایل و تجهیزات پزشکی جهت خرید و انتخاب این گونه محصولات هستید مقالات ما را در سایت درمان تایم دنبال نمایید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط