درمان تایم
درمان تایم
بهترین مدل های پد درمانی در انواع مختلف

بهترین مدل های پد درمانی در انواع مختلف

پد درمانی یک محصول مدرن در ابزار پزشکی و سلامت است که دارای کاربردهای مختلفی چون رفع درد، تب، لرز، اسهال و سایر موارد می باشد. افرادی که به دلایلی قادر به خوردن داروهای خوراکی نیستند و یا از آن امتناع می کنند. استفاده از پد درمانی یکی از بهترین گزینه ها برای آنهاست. پدهای درمانی دارای انواع مختلفی نیز می باشند که ما در این مقاله سعی داریم با ارایه چند نمونه از بهترین مدل های پد درمانی قصد داریم تا آنها را به شما معرفی کنیم.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پد درمانی موجود در بازار

بنابراین اگر شما قصد انتخاب و یا خرید پد درمانی را دارید، مطالعه این مقاله در کسب اطلاعات بیشتر به شما در این زمینه کمک می کند. با ما تا انتهای این مقاله از درمان تایم همراه باشید.

پد درمانی و انواع آن

این پد یک محصول مدرن می باشد که امروزه به دلیل کم ضرر بودن جایگاه قابل توجهی را در بین سایر محصولات مشابه یافته است. زیرا که بر خلاف داروهای شیمیایی که وارد خون شده، ترکیبات و مواد موثره پد درمانی جذب پوست می شوند.

پد درمانی و انواع آن

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پد درمانی موجود در بازار

از این رو برای برخی از افراد که قادر به خوردن دارو نبوده و یا تمایلی به مصرف آن ندارند، محصولی کاملا مناسب و بی ضرر است. همچنین مزیت های شناخته شده از پد درمانی افراد را ترغیب به استفاده از آن می نماید.

بنابراین اگر بخواهیم برخی از مزیت های مهم پد درمانی را برشماریم،  شامل موارد زیر هستند:

  • با عملکرد و تاثیر غیر مستقیم بر بافت ها به طور موضعی مشکل یا درد را تسکین می دهد.
  • استفاده از آن راحت است
  • فاقد هر گونه حساسیت و عوارض دارویی می باشد.

انواع پد درمانی

پد ضد درد ( گرم و سرد، ضد درد قاعدگی، پد ضد درد هالوکس و الگوس و غیره )؛ این پدها دارای ترکیبات ویژه و منحصر به فرد بوده که برای رفع هر گونه التهاب و درد مناسب هستند.  این پدها فاقد تداخل دارویی می باشند و با تلفیقی از طب سنتی بر پایه تکنولوژی نوین صنعت دارویی تهیه شده اند.

انواع پد درمانی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پد درمانی موجود در بازار

برای خانم های باردار، کودکان و افراد دارای حساسیت باید با مجوز پزشک و با احتیاط مصرف شود. همچنین در صورت بروز عوارضی مانند سوزش و یا خارش شدید از ادامه درمان پرهیز گردد.

  • پد ضد تب؛ این پد برای کاهش سریع تب طراحی شده و نیز برای تسکین درد دندان و سردرد نیز استفاده می شود.  این پد روی پیشانی قرار می گیرد و در صورت بالا بودن تب می توان از چند پد استفاده نمود.
  • پد ضد اسهال؛ کاربرد این پد برای رفع اسهال ناشی از باکتری، ویروس، انگل و اسهال های ترشحی و اسموتیک می باشد. از این پد همچنین برای رفع دردهای شکمی و سوهاضمه و نیز بهبود علایم در سندروم روده تحریک پذیر یا IBS نیز کاربرد دارد. هر پد ضد اسهال یکبار مصرف بوده و باید در زیر ناف و روی پوست تمیز چسبانده شود.
  • پد لاغری؛ این پد علاوه بر دفع سموم روده باعث افزایش متابولیسم بدن و ارتقا عملکرد سیستم غدد درون ریز می گردد. به طوری که چربی ها و قندها را می سوزاند و لاغری را به طور موضعی ایجاد می کند. در نتیجه با استفاده این پد وزن نیز کاهش می یابد. استفاده از این پد برای خانم های شیرده و در حین قاعدگی ممنوع بوده و افرادی که دچار حساسیت های شدید پوستی نیز هستند، باید از استفاده از این پد پرهیز کنند.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پد درمانی موجود در بازار

  • پد ضد سرگیجه؛ این پد اغلب برای افرادی که در سفرهای دریایی، زمینی و هوایی دچار سرگیجه و تهوع می شوند مناسب و قابل استفاده است. با این حال خانم های باردار و افراد شیمی درمانی نیز برای رفع حالت های سرگیجه و تهوع خود می توانند از پد ضد سرگیجه استفاده کنند.

برای استفاده از این پد کافیست چسب شفاف را از روی آن بردارید و پد ضد سرگیجه را در قسمت پشت نرمه گوش ( ناحیه ای که مو ندارد ) و یا شقیقه بچسبانید.

پد ضد درد

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پد درمانی موجود در بازار

ما در ادامه چند نمونه از بهترین مدل های پد درمانی در انواع مختلف را به شما عزیزان معرفی می کنیم تا با آشنایی و شناخت بیشتر بتوانید محصول مورد نظر خود را انتخاب و تهیه نمایید.

 پد گرم و سرد اچ ام مدل 30×15

محصول اچ ام مدل 30*15 یک پد کاربردی ست، و دارای مزایای ویژه نسبت به محصولات مشابه خود می باشد. به طوری که انواع دردها را پوشش می دهد. از جمله کاربردهای این می توان به رفع دردهای عضلانی، دردها و انقباضات شکمی دوران پریودی، صدمات ناشی از تصادف، کوفتگی شدید، سردردهای میگرنی، واکنش تزریقی درون عضلانی و ورم ها و التهابات به ویژه تورم حاصل از جراحی اشاره نمود.

 پد گرم و سرد اچ ام مدل 30x15

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پد درمانی موجود در بازار

این پد همچنین باعث پایین آوردن تب می شود و از تاول زدن پوست در سوختگی های سطحی جلوگیری می کند. این محصول یک پک سرمایی و هم گرمایی ست. به طوری که مواد و ترکیبات موجود در این پد به مدت طولانی گرما و سرمای تولید شده را در خود نگه می دارند.

برای گرم نمودن پد، آن را به مدت 15 دقیقه در آب جوش قرار دهید. همچنین برای سرمادرمانی با این پد کافیست آن را به مدت 1 الی 2 ساعت در داخل فریزر قرار داده و سپس استفاده نمایید.

ابعاد این محصول در اندازه های 30*15*1 سانتی متر می باشد. کاربردهای این پد از این هم فراتر رفته و می توان از آن برای حمل بوتاکس، انسولین و مواد غذایی و گرمادرمانی اندام ها نیز استفاده نمود. این محصول به شکل مستطیل و در حجم بزرگ ارایه می شود.

پد ضد درد قاعدگی کوبایاشی مدل 8342 بسته 3 عددی

کوبایاشی یکی از برندهای موفق ژاپنی در زمینه تولید ابزارهای سلامت و درمانی از جمله انواع پد است. محصولات این برند با بهره گیری از تکنولوژی برتر دنیا تهیه و به بازار عرضه می شود. پد ضد درد میگرن کوبایاشی یک محصول بی نظیر و خاص از محصولات این شرکت می باشد که با تکنولوژی خاص روانه بازارهای جهانی شده است.

پد ضد درد قاعدگی کوبایاشی مدل 8342 بسته 3 عددی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پد درمانی موجود در بازار

به طوری که می توان از ویژگی های خاص این پد به مقاوم بودن آن در برابر نفوذ رطوبت اشاره نمود. این پد خواص تسکین دهنده و ضد التهاب دارد و برای خانم هایی که از دردهای شدید دوران قاعدگی رنج می برند، مناسب و مفید است.

با استفاده از این محصول همچنین انقباضات شکمی در دوران پریودی کاملا رفع شده و فرد احساس آسودگی و آرامش می کند. این پد در ابعاد 15*12*3 سانتی متر و به شکل بیضی طراحی شده و یک محصول کاملا کاربردی و قوی می باشد.

از مزایا و ویژگی های دیگر این این محصول علاوه تسکین دهندگی، قدرت چسبندگی خوب و طراحی مناسب است. زیرا که به گونه ای طراحی شده که به دلیل فرم و ضخامتش برای فردی که آن را در زیر لباس استفاده می کند از روی لباس تشخیص داده نمی شود. این محصول به صورت یک پک سه عددی ارایه شده و برای کسانی که می خواهند آن را در بیرون از منزل هم استفاده کنند، کاربردی و مناسب می باشد.

پد خنک کننده و ضد تب رازان فارمد مدل Cooling Patch

این محصول یک پد خنک کننده و ضد تب آن هم برای خستگی و سردردهای ناشی از کار و فعالیت در فصل تابستان می باشد. از آنجایی که بعد از خستگی و فعالیت آن هم در هوای گرم اغلب افراد به دنبال راهی برای خنک کردن بدن هستند، استفاده از پد خنک کننده و ضد تب رازان یک محصول کاربردی و مفید برای فرونشاندن تب و حرارت بدن می باشد.

پد خنک کننده و ضد تب رازان فارمد مدل Cooling Patch

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پد درمانی موجود در بازار

بنابراین به جای اینکه در فصل تابستان از دوش آب سرد برای خنک کردن خود استفاده کنید، و یا به سراغ کمپرس های یخ برای تسکین بروید، راه حلی آسان تر را به شما پیشنهاد می کنیم. این پد یک خنک کننده قوی ست که با سرعت قابل توجهی شما را خنک می کند. این پد پوستی همچنین برای کاهش سریع تب، تسکین سریع سردرد و میگرن نیز کاربرد دارد، و حس تازگی به فرد می بخشد.

مزیت دیگر استفاده از پد خنک کننده و ضد تب رازان برگرفته از طب سنتی می باشد و ترکیبات و مواد موثره آن بر پایه تکنولوژی نوین صنعت دارویی تهیه شده است. از این رو تاثیری سریع تر از داروهای خوراکی دارد و عوارض ناشی از خوردن داروهای خوراکی را نیز کاهش می دهد. بنابراین افرادی که داروهای شیمیایی مصرف می کنند، استفاده این پد با ترکیبات ویژه ای که دارد. باعث می شود تا علاوه بر کاهش مصرف داروهای شیمیایی،  میزان عوارض این داروها نیز در این افراد به حداقل برسد.

این محصول در ابعاد 9*16  سانتی متر طراحی شده و مقاوم در برابر نفوذ رطوبت می باشد. در ترکیبات این پد از گیاه نعناع که یک خنک کننده قوی استفاده شده است. همچنین منتول ( دارای 5/. درصد ) از ترکیبات و فراورده نهایی این محصول می باشد.

این محصول به دلیل دارا بودن نعناع برای تسکین دندان درد و سردرد نیز کاربرد دارد. همچنین در رفع شادابی و رفع خستگی موثر است. این پد یک خنک کننده سریع و به شکل مستطیل بوده که در یک بسته 4 عددی ارایه می شود.

پد ضد اسهال رازان فارمد مدل Anti Diarrhea Patch

یکی دیگر از محصولات از برند رازان فارمد محصول ضد اسهال مدل Anti Diarrhea Patch می باشد که در ابعاد 7*7 سانتی متر طراحی و ارایه شده است. اغلب ترکیبات این محصول گیاهی بوده و دارای مواد موثره ای نظیر میخک، دارچین چینی، دار فلفل می باشد که تاثیر فوق العاده ای درمان و رفع اسهال دارد. از دیگر ترکیبات این محصول فرآورده نهایی جهت داشتن 0.015 درصد پیپراین است که جهت گرفتگی و التهابات، بهبود دردهای شکمی و سوء هاضمه و رفع اسهال مفید و کاربردی می باشد.

پد ضد اسهال رازان فارمد مدل Anti Diarrhea Patch

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پد درمانی موجود در بازار

این پد یک محصول کاربردی و بی نظیر که خواصی چون ضد باکتری را نیز به همراه دارد. به طوری که اسهال های ناشی از انگل، باکتری و ویروس را به خوبی بهبود می بخشد. این پد به شکل مربعی طراحی شده است و به صورت 8 تایی ارایه می شود.

ویژگی دیگر این محصول بهبود علایم سندروم روده تحریک پذیر یا IBS و همچنین درمان اسهال های ترشحی و اسموتیک می باشد. استفاده از این پد گرفتگی های شکم و سوء هاضمه را نیز از بین می برد. این پد به صورت چسبی طراحی شده است و بهترین روش استفاده و گرفتن نتیجه چسباندن آن در زیر ناف می باشد. این محصول 4 الی 8 ساعت کارآیی دارد.

پچ ضد سرگیجه رازان فارمد مدل Motion Sickness Patch

آخرین محصولی که قصد داریم معرفی کنیم باز هم از شرکت رازان بوده که یک پد ضد سرگیجه مدل Motion Sickness Patch و برای افرادی که دچار سرگیجه و سردردهای مختلف بوده مناسب است. این محصول با دارا بودن ترکیباتی چون عصاره گل تاتوره، عصاره زنجبیل، منتول و بورنیول برای افرادی که از خوردن مسکن و یا داروهای شیمایی به هر دلیلی امتناع می کنند مفید بوده و با استفاده از آن عرض نیم ساعت حالشان بهبود پیدا می کند.

پچ ضد سرگیجه رازان فارمد مدل Motion Sickness Patch

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پد درمانی موجود در بازار

از انجایی که برخی از سرگیجه ها توام با تهوع است؛ مانند بسیاری از سرگیجه های ناشی از سفرهای زمینی، هوایی و یا دریایی، و یا بیماران تحت شیمی درمانی، تهوع و سرگیجه های دوران بارداری و یا سرگیجه و تهوع های ناشی از خواندن کتاب در خودرو و یا وسیله نقلیه دیگر و سایر موارد، بنابراین استفاده از این محصول پیشنهاد می شود.

این پد یکی از شاهکارها و محصولات بی نظیر شرکت رازان فارمد می باشد که بر پایه طب سنتی و با تکنولوژی روز دنیا تهیه شده است. محصولات این شرکت با کمپانی های بزرگ دنیا چون آمریکا و انگلستان برابری می کند. از این رو که این محصولات تاثیری فوق العاده و سریع در درمان دارند.

استفاده از پد سرگیجه رازان فارمد نیز به طور موضعی باعث می شود تا فرد مصرف داروهای شیمیایی را کاهش داده و از این طریق میزان عوارض این داروها در فرد به حداقل برسد. میزان کارایی این محصول 8 الی 12 ساعت بوده و شامل دو عدد پد می باشد. همچنین نحوه استفاده آن در پشت لاله گوش و یا روی شقیقه به صورت همزمان است. پدهای این محصول دایره ای شکل می باشند.

خرید اینترنتی بهترین مدل های پد درمانی در انواع مختلف

از آنجایی که خرید محصولات پزشکی و درمانی باید با دقت و ظرافت خاصی انجام شود. بنابراین بهتر است برای انتخاب و خرید اینترنتی بهترین مدل های پد درمانی به فروشگاه های معتبری مراجعه کرده تا از کیفیت و قیمت آن اطمینان حاصل کنید.

 سایت دیجی کالا یکی از قدیمی ترین فروشگاه های اینترنتی و از آنلاین شاپ های معتبر برای انتخاب و خرید بهترین مدل های پد درمانی ست. زیرا که این سایت شناخته شده می باشد و از طرفی محصولات خویش را با پایبندی به سه اصل پرداخت در محل، ضمانت بازگشت کالا و تضمین در کیفیت، اصالت و سلامت کالا ارایه می دهد.

این سایت نماینده فروش بسیاری از برندهای معتبر می باشد و انواع کالاها را با کیفیت  مرغوب و قیمت مناسب عرضه می کند. در این راستا نیز بهترین محصولات و تجهیزات پزشکی از جمله انواع پد درمانی از برندهای معتبر و معروف داخلی و خارجی توسط این سایت ارایه و عرضه می شود که شما می توانید با اطمینان محصول مورد نظر خود را تهیه کنید.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پد درمانی موجود در بازار

تمام سعی در این سایت بر این است که بتوانیم مطالبی را به شما ارایه دهیم که بتواند به شما در انتخاب بهترین محصول مورد نظرتان و کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه کمک کند. ما در این مطلب پنج نمونه از  بهترین مدل های پد درمانی را به شما معرفی کردیم که بتواند به شما در انتخاب این محصول هر چه بهتر و بیشتر کمک نموده و با آگاهی و اطلاعات بیشتری اقدام به خرید کنید. همچنین شما می توانید برای آشنایی و خرید محصولات بیشتر و متنوع تر در این زمینه به سایت دیجی کالا مراجعه نمایید. امیدواریم از این مطلب نهایت لذت و بهره را برده باشید.

در صورتی که تمایل و علاقه مند به آشنایی و مطالعه موضوعات مرتبط با انواع تجهیزات به روز و جدید پزشکی، بیمارستانی و درمانی جهت اوتخاب و خرید این محصولات هستید، می توانید مقالات ما را در سایت درمان تایم دنبال کنید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط