درمان تایم
درمان تایم
بهترین دستگاه های تست قند خون

بهترین دستگاه های تست قند خون

دیابت از جمله بیماری هایی است که باید توسط فرد مبتلا به طور مرتب کنترل گردد.  زیرا در غیر این صورت عواقب بد و خطرناکی را برای بیمار به همراه دارد.  بنابراین یکی از راهکارهای موثر که می تواند به بیمار کمک کند تا در طول روز چندین بار میزان قند خون خود را جهت گزارش دهی به پزشک چک کند،  استفاده از دستگاه تست قند خون می باشد.

ما در این مطلب با بررسی چند نمونه از بهترین دستگاه های تست قند خون به معرفی عملکرد و ویژگی های آنها می پردازیم،  تاشما بتوانید با اطمینان از کیفیت و آگاهی از عملکرد آنها دست به انتخاب ایمن و رضایت بخش این محصولات بزنید.  با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه تست قند خون موجود در بازار

دستگاه تست قند خون آوان مدل AGM01 به همراه 100 عدد نوار تست قند خون

اندازه گیری و سنجش قند خون توسط خود فرد ( خود پایشی ) یکی از ضروری ترین بخش های درمان برای بیماران دیابتی است که در انجمن ها،  موسسات جهانی و کلینیک های دیابت جزو دستورالعمل های اصلی بودا که باعث می شود تا روند درمان بهتر انجام گیرد.

دستگاه تست خون آوان مدل AGM01 دارای ابعاد کوچکی در اندازه های ۸۲.۵*۵۲.۵*۱۸.۲ سانتی متر می باشد و وزن آن ۴۷ گرم است.  بنابراین یک محصول کاربردی و قابل حمل برای  بیماران دیابتی بوده تا به طور منظم و در هر جا بتوانند میزان قند خون خود را اندازه گیری کنند.

این دستگاه صفحه نمایشی با ابعاد ۳۷*۳۱ میلی متر دارد و نتایج آزمایش را به وضوح و کیفیت خوب نشان می دهد.  جهت استفاده از این دستگاه کافيست تا یک قطره خون را روی نوار قرار دهید.  پس از ۵ ثانیه نتیجه تست روی صفحه نمایش ظاهر می گردد.

این محصول همچنین دارای ۹۰۰ حافظه می باشد و به همراه نتیجه تست،  زمان و تاریخ آن را نیز ذخیره می کند.  دستگاه آوان قابلیت میانگین گیری از نتایج را دارد.  به طوری که میانگین ۱۴.۷ و ۳۰ تست اخیر را محاسبه و نمایش می دهد.  بعد از انجام تست نیز در صورتی که نوار مصرف شده را از دستگاه خارج کنید،  پس از ۵ ثانیه دستگاه خاموش می شود. این دستگاه مورد تایید اداره کل تجهیزات پزشکی و آزمایشگاه مرجع سلامت مطابق با استاندارد جهانی می باشد و برای کاربرد خانگی مناسب است.

به همراه این محصول ۱۰۰ عدد نوار تست قند خون و ۱۰ عدد سوزن تست ارائه می گردد که مقرون به صرفه بوده و خیال شما را تا مدتی از خرید آن راحت می کند.  این دستگاه قابل شارژ با باتری سکه ای CR2030 می باشد. همچنین در صورت استفاده نکردن از  دستگاه به طور خودکار بعد از دو دقیقه خاموش می شود.

 

بهترین دستگاه های تست قند خون

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه تست قند خون موجود در بازار

 

دستگاه تست قند خون گود لایف مدل CS-301

این محصول یک دستگاه کوچک و در ابعاد ۱.۵*۴.۵*۹ سانتی متر است که در همه جا می تواند همراه همیشگی شما باشد.  از آنجایی که خودپایشی قند خون از ضروری ترین بخش های درمان است.  بنابراین استفاده از دستگاه تست قند خون گود لایف مدل CS-301 یکی از کاربردی ترین محصولات در این زمینه می باشد تا بتوانید به وسیله آن قند خون خود را به طور دقیق و منظم چک و اندازه گیری کنید.

از قابلیت های ویژه این دستگاه نمایشگر تعویض باتری است.  همچنین این قابلیت را دارد تا خطاهای محاسباتی تست قند خون را نیز نشان دهد.  به همراه این دستگاه کیف جهت نگهداری محصول،  یک بسته ۵۰ عددی سوزن و یک بسته ۵۰ عددی نوار تست نیز ارائه می گردد.

ویژگی سوزن ارائه شده در این محصول ۲۸G و نوار مخصوص مدل CS-301 می باشد.  وزن دستگاه سبک بوده و ۵۴ گرم است که امکان حمل آسان و راحت را به کاربر می دهد.  این دستگاه نتیجه تست را در عرض ۵ ثانیه را در صفحه نمایشگر خود نشان می دهد.  صفحه نمایشگر از نوع LCD و حداقل خون مورد نیاز برای تست با این دستگاه ۰.۵ میکرو لیتر می باشد.

دفترچه راهنمایی نیز به همراه محصول ارائه می شود که نحوه استفاده از دستگاه را به طور کامل شرح داده است.  این دستگاه همچنین با استفاده از باتری سکه ای شارژ شده و کار می کند.

 

بهترین دستگاه های تست قند خون

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه تست قند خون موجود در بازار

 

دستگاه تست قند خون کلور چک مدل TD-4230 به همراه یک بسته نوار تست و سوزن

دستگاه تست قند خون کلور چک محصولی بی نظیر برای بیماران دیابتی می باشد. از آنجایی که یکی از دغدغه های بیماران دیابتی پیدا نکردن نوار تست مناسب است.  این دستگاه تست قند خون به همراه خود ۱۰ عدد نوار تست و ۱۰ عدد سوزن دارد.  همچنین پکیج همراه این محصول شامل یک بسته نوار تست قند خون کلور چک ۵۰ عددی و یک بسته ۱۰۰ عددی سوزن لنست چهار پر می باشد که همراه محصول ارائه می شود،  و تا مدت ها نیاز شما را از خرید برطرف می کند.

از طرفی بر خلاف آنکه نوار تست باید مطابق با برند دستگاه انتخاب شود،  محدودیتی در انتخاب لنست وجود نداشته و می توانید از نوار تست های موجود در بازار نیز استفاده کنید.  با این حال ارائه این  محصول و اقلام آن به گونه ای است که تا مدتی طولانی از خرید نوار تست بی نیاز هستید.  همچنین دارای سری قابل تعویض اتو لنست می باشد.

همچنین کیفی جهت نگهداری دستگاه نیز ارائه می گردد که می توانید همه جا آن را با خود همراه باشید.  از ویژگی های دیگر این دستگاه قابلیت تنظیم هشدار است،  تا بتوانید از نتیجه خطا در تست آگاهی پیدا کنید.  دیگر آنکه این دستگاه قابلیت تعویض باتری را دارد،  که می توانید در زمان خالی شدن باتری از باتری جدید برای کار با دستگاه استفاده نمایید.

برای کار با دستگاه باید از قلم همراه دستگاه استفاده نموده و یکی از سوزن ها را داخل قلم فرو کنید.  این دستگاه قابلیت تنظیم شدت پرتاب سوزن را از ۰ تا ۵ دارد. بنابراین پس از فرو کردن سوزن در داخل قلم و بستن در قلم،  می توانید شدت پرتاب را روی عدد دلخواه از صفر تا پنج تنظیم نمایید.

توجه داشته باشید که هر چه شدت پرتاب بیشتر باشد،  لنست در پوست بیشتر فرو رفته و خون گیری بیشتری را می توانید از نوک انگشتتان بگیرید. برای انجام تست خون با استفاده از این دستگاه به ۰.۷ میکرو لیتر خون نیاز است. این دستگاه نتیجه تست را عرض ۵ الی ۷ ثانیه نشان می دهد.

این محصول یکی از بهترین دستگاه های تست قند خون می باشد که با تکنولوژی مربوط به کشور آلمان طراحی شده است.  در این دستگاه صفحه نمایشگر تعبیه شده جهت مشاهده نتیجه تست خون نیز وجود دارد.

 

بهترین دستگاه های تست قند خون

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه تست قند خون موجود در بازار

 

دستگاه تست قند خون کرسنس مدل IS643212-R

این دستگاه در ابعاد ۱.۵*۹.۳*۴.۷ و وزن ۵۱.۵ گرم می باشد.  به همراه این محصول کیف محافظ جهت نگهداری آن نیز ارائه می شود که می توانید همه جا با خود این دستگاه را به همراه داشته باشید.  این دستگاه به دلیل کیفیت و عملکرد عالی جزو پر فروش ترین و بهترین دستگاه های تست قند خون است که در کشورهای آمریکا،  انگلستان،  کانادا،  استرالیا،  آلمان،  فرانسه،  ژاپن،  کره جنوبی،  نیوزیلند،  هندوستان،  هنگ کنگ و بسیاری از کشورهای اروپایی و آمریکایی متقاضی زیادی دارد.

از قابلیت های این دستگاه می توان به حافظه دارای ظرفیت ۱۰۰۰ نتیجه آن اشاره کرد.  همچنین نمایش میانگین نتایج از ۱، ۷، ۱۴، ۳۰، ۹۰ و روشن و خاموش شدن خودکار،  خون گیری از سایر نقاط بدن،  اتصال به کامپیوتر ( برای اتصال به سیستم کامپیوتر نرم افزار smartlog یا care PC نیاز است ) و تلفن همراه و نیز تنظیم هشدار از دیگر قابلیت های این دستگاه می باشد که آن را به محصولی بی نظیر و کاربردی تبدیل نموده است.

این دستگاه کاربرد خانگی دارد و مجهز به صفحه نمایش با اندازه ۳*۳.۵ سانتی متر می باشد.  بنابراین اطلاعات حاصل از نتایج تست خون را به خوبی و با وضوح طوری نشان می دهد که برای اکثر افراد خوانا و آسان است. این دستگاه توسط دو باتری سکه ای کار می کند،  که همراه محصول ارائه می شود.

از اقلام دیگر همراه این دستگاه ۱۰ عدد نوار تست،  ۱۰ عدد سوزن و دفترچه راهنما به صورت فارسی و انگلیسی می باشد.  همراه این دستگاه کارت گارانتی مادام العمر و دفترچه ثبت نتایج نیز موجود است.  این دستگاه نمایشگر همچنین قابلیت تعویض باتری دارد و محدوده اندازه گیری دستگاه به ترتیب برای مواردی نظیر هماتو کریت ۱۵-۶۰ درصد،  دما ۵-۵۰ درصد و رطوبت ۱۰-۹۰ درصد می باشد.

قلم لانست موجود در این دستگاه دارای قابلیت تنظیم شدت پرتاب از ۱ تا ۵ است. بنابراین برای استفاده افراد حساس به درد مناسب و کاربردی می باشد. نوار تست این دستگاه به گونه ای طراحی شده که نیاز به وارد کردن کد برای انجام تست نیست. همچنین این دستگاه دارای تاییدیه های معتبر جهانی نظیر ADA و استاندارد CE اروپا،  ثبت شده در سایت FDA و استاندارد ISO 15197:2013 است.

دیگر آنکه حداقل خون مورد نیاز برای تست گیری ۰.۵ میکرو لیتر می باشد،  و این دستگاه نتیجه تست را در عرض ۵ ثانیه از انجام خون گیری نشان می دهد.

 

بهترین دستگاه های تست قند خون

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه تست قند خون موجود در بازار

 

دستگاه تست قند خون امبرس اوو مدل 050

یکی دیگر از بهترین دستگاه های تست قند خون محصول امبرس اوو مدل 050 است که از کارآیی و کیفیت خوبی برخوردار می باشد و به وسیله آن می توانید همواره از تغییرات قند خون خود آگاه شوید.  از آنجایی که تغییرات قند خون خطری برای بروز سکته های قلبی و مغزی،  عوارض چشمی،  کلیوی،  عصبی و مشکلات سیستم گردش خون به حساب می آید،  و حتی خطر مرگ را نیز به دنبال دارد.  بنابراین استفاده از این دستگاه می تواند خطر ابتلا به این موارد را تا حد قابل توجهی کاهش دهد و بر فرآیند حفظ سلامت شما موثر است.

زیرا که برنامه درمانی شما توسط پزشک تان با توجه به نتایج تست قند خون تعیین و تنظیم می گردد.  از این رو استفاده از دستگاه تست قند خون مانند امبرس اوو که درصد خطای کمتری دارد، و با آن همواره می آن قند خون را اندازه گیری نموده بسیار حیاتی و ضروری می باشد.

از قابلیت های این دستگاه اتصال به کامپیوتر بوده که به راحتی می توانید نتایج را به سیستم کامپیوترتان منتقل کنید تا در بررسی های بلند مدت مورد استفاده قرار گیرد. برای نتیجه گیری تست توسط این دستگاه  فقط به زمانی کمتر از ۶ ثانیه نیاز دارید. ابعاد این دستگاه در اندازه های ۱۰*۵*۳ سانتی متر و وزن آن ۵۰ گرم است. برای گرفتن نتیجه نیازی به کد نمی باشد. این دستگاه همچنین دارای حافظه ای است که ۳۰۰ نتیجه را در خود ذخیره می کند.

صفحه نمایش این دستگاه بزرگ و از نوع LCD است به صورتی که اکثر افراد به راحتی می توانند نتایج را مشاهده کنند،  و خوانا برای همه افراد می باشد.  این دستگاه همچنین میانگین نتایج را در بازه های ۷، ۱۴، ۳۰ روزه ارائه می دهد.

این دستگاه قابلیت تعویض باتری را دارد و به محض خالی شدن باتری می توانید آن را تعویض کنید.  به همراه دستگاه نیز یک عدد سوزن زن،  ۵۰ عدد نوار تست و دفترچه راهنما ارائه می شود.

امکان تنظیم هشدار از ویژگی های دیگر این دستگاه می باشد.  حداقل خونی که برای تست با این دستگاه مورد نیاز است ۰.۶ میکرو لیتر می باشد.  سوزن زن همراه این محصول دارای طراحی استاندارد است.

 

بهترین دستگاه های تست قند خون

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه تست قند خون موجود در بازار

 

دستگاه تست قند خون یو رایت مدل TD-4279 به همراه 10عدد نوار

از نشانه های بیماری دیابت،  کاهش وزن شدید،  تشنگی مداوم،  خستگی زودرس،  تاری دید و غیره هستند که شما می توانید از طریق دستگاه تست قند خون این عارضه را در بدن خود تشخیص دهید. از آنجایی که در انواع دیابت وجود مشکل برای تولید انسولین و یا ضعف گیرنده های انسولین می باشد،  بنابراین کنترل این بیماری با اندازه گیری دقیق قند خون توسط دستگاه امکان پذیر است.

همچنین اگر شما دچار مشکل دیابت هستید، می توانید با اندازه گیری روزانه قند خون، رژیم غذایی مناسب را با تجویز پزشک انتخاب نموده و وضعیت بهبود و سلامتی خود را به طور مستمر بررسی نمایید.

از این رو ما دستگاه تست قند خون يو رایت را به شما پیشنهاد می کنیم.  این دستگاه دارای قابلیت هایی می باشد که برای بیماران دیابتی بسیار کاربردی و مفید است.  از ویژگی های این دستگاه می توان به قابلیت نمایشگر تاریخ،  ساعت و تعویض باتری و کد گزاری اتوماتیک آن اشاره کرد.  همچنین این دستگاه میانگین نتایج را جهت به دست آوردن تصویر کلی از تغییرات وضعیت فرد را محاسبه و نشان می دهد.

حداقل خون مورد نیاز برای تست گیری توسط این دستگاه ۰.۶ میکرو لیتر می باشد.  این دستگاه حداکثر پس از ۵ ثانیه از انجام تست،  نتیجه را نشان می دهد.  ابعاد این دستگاه در اندازه های ۹۴*۵۲*۲۱ سانتی متر و وزن آن ۶۰ گرم است. با استفاده از دستگاه يو رایت مدل TD-4279 علاوه بر نوک انگشتان می توانید از نقاط دیگر بدن نیز خون گیری را انجام دهید.

این دستگاه فاقد قابلیت اتصال به کامپیوتر برای انتقال اطلاعات می باشد.  این دستگاه توسط باتری کار می کند و باتری آن طول عمر زیادی دارد.  با استفاده از این دستگاه همچنین می توانید هنگام نمونه گیری زنگ هشدار آن را تنظیم نموده تا نتیجه تست به طور دقیق اندازه گیری شود. این دستگاه ساخت کشور تایوان و مورد تایید آزمایشگاه رفرانس و وزارت بهداشت ایران که از بهترین دستگاه های تست قند خون است که می تواند انتخاب خوب و بی نظیر برای شما باشد.

 

بهترین دستگاه های تست قند خون

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه تست قند خون موجود در بازار

 

دستگاه تست قند خون اینفوپیا مدل گلوکولب

این دستگاه یک گلوکومتر که برای کاربرد خانگی طراحی شده است و برای اندازه گیری قند خون در منزل می توانید از آن استفاده کنید.  حداقل خون مورد نیاز برای تست گیری در این دستگاه تنها ۱ میکرو لیتر می باشد که نتیجه تست را در عرض ۵ ثانیه نشان می دهد.

مانیتور کد گزاری خودکار گلوکولب ابزار مفیدی بوده که برای مدیریت بیماری دیابت طراحی شده است.  از قابلیت های ویژه و منحصر به فرد این دستگاه امکان شناخت فعالیت،  ۵ آلارم یا زنگ هشدار روزانه،  توانایی تنظیم میانگین می باشد که آن را در میان رقبای خود ممتاز نموده است.

 این دستگاه قند خون را با دقت بالایی اندازه گیری می کند و طراحی آن مطابق با استاندارد ISO 15197:2015 می باشد.  این دستگاه دارای قابلیت کد گذاری خودکار بوده که مانع از بروز خطر نتایج نادرست ناشی از خطاهای کدگذاری می شود.

همچنین این دستگاه قابلیت بارگیری ( با استفاده از نرم افزار مدیریت ) و نیز قابلیت اتصال به کامپیوتر را دارد که می تواند سابقه و پیشینه ای از میزان قند خون را برای شما ایجاد کند.  با استفاده از کنتور خودکار دستگاه که قابلیت خواندن دمای محیط را دارد، نیز شما می توانید نتایج درستی را از تست گیری توسط این دستگاه کسب کنید.

به این صورت که اگر کنتور تشخیص دهد،  آزمایش در محیطی انجام گرفته که خارج از پارامترهای تایید شده می باشد.  هشدار خطایی توسط دستگاه نشان داده می شود تا بتوانید شرایط را تغییر داده و سپس اندازه گیری را به طور دقیق انجام دهید.  حافظه داخلی دستگاه می تواند تا ۵۰۰ نتیجه را در خود ذخیره کند.

این دستگاه همچنین امکان تنظیم میانگین های اندازه گیری شده را به شما می دهد.  دیگر آنکه می توانید با فعال یا غیر فعال کردن هر یک از ویژگی ها بر حسب نیاز خود و به راحتی از این دستگاه استفاده کنید.  این دستگاه با باتری ۲۰۳۲ قابل شارژ است.

 

بهترین دستگاه های تست قند خون

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه تست قند خون موجود در بازار

 

دستگاه تست قندخون کد فری مدل SD به همراه یک بسته نوار تست و یک بسته سوزن

محصول قند خون کد فری یکی از بهترین دستگاه های تست قند خون می باشد که علاوه بر قیمت مناسب،  جایگاه مطلوبی نیز در میان مردم دارد.  این دستگاه دارای حافظه ای با قابلیت ذخیره نتایج ۵۰۰ تست است که به کاربر امکان بررسی هر یک از نتایج را می دهد.

این دستگاه همچنین این قابلیت را دارد که در صورت پر شدن حافظه اطلاعات قدیمی تر را پاک نموده و نتایج جدید را ذخیره کند.  حداقل خون مورد نیاز برای تست قند خون توسط این دستگاه ۰.۹ میکرو لیتر می باشد. این دستگاه نتیجه تست گیری را کمتر از ۵ ثانیه در صفحه نمایش خود نشان داده که برای همه افراد قابل مشاهده و خوانا است.

با استفاده از این دستگاه می توانید میانگین گیری را به صورت هفتگی،  ماهانه و ۱۵ روزه نیز انجام دهید،  که امکان گزارش دهی به پزشک همواره به وسیله این دستگاه برای شما فراهم می باشد.  این دستگاه قند خون پایین تر از حد نرمال را از طریق فعال شدن هشدار اعلام می کند.  همچنین می توانید با استفاده از این دستگاه هشدارهای تکرار شونده جهت یادآوری سالمندان و افراد نیازمند به اندازه گیری منظم قند خون به تعداد ۴ مرتبه در روز را تنظیم نمایید.

از اقلام همراه این محصول یک بسته ۱۰۰ عددی سوزن لنست،  یک بسته نوار ۵۰ عددی و لنست می باشد.  این دستگاه توسط باتری سکه ای کار می کند و وزنی به اندازه ۵۰ گرم دارد که قابل حمل بوده و جا به جایی آن راحت و آسان است.  این دستگاه مجهز به نمایشگر تعویض باتری می باشد.

 

بهترین دستگاه های تست قند خون

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه تست قند خون موجود در بازار

 

دستگاه تست قند خون آگاماتریکس مدل AgaMatrix Jazz Wireless 2 به همراه نوار مجموعه 4 عددی و سوزن مجموعه 2 عددی

از آنجایی که اندازه گیری قند خون به طور مرتب برای مبتلایان به دیابت امری ضروریست.  از این رو استفاده از دستگاه تست خون که دارای دقت بالا در اندازه گیری بوده می تواند به این افراد کمک کند تا نتایج معین و دقیقی را از انجام تست جهت گزارش دهی به پزشک داشته باشند.

محصول تست قند خون مدل Jazz Wireless 2 یکی از ساخته های برند آگا ماتریکس می باشد  که با طراحی منحصر به فرد و ویژه امکانات خوبی را برای کاربران فراهم نموده است. قابلیت های این دستگاه شامل صفحه نمایش LED و  دارای دقت ۹۹ درصد،  مجهز به فنآوری بلوتوث و نیز آپدیت کردن نتایج در اپلیکیشن به صورت خودکار هستند.

این دستگاه همچنین با سیستم عامل های iOS و اندروید قابل پشتیبانی است،  که می توانید نتایج حاصل از تست گیری را در آن مشاهده کنید.  این دستگاه وزنی به اندازه ۲۰ گرم دارد و بسیار سبک می باشد که می توان در همه جا آن را حمل نمود.

حداقل خون مورد نیاز برای انجام تست با استفاده از این دستگاه ۰.۵ میکرو لیتر بوده و مدت پاسخگویی نتیجه تست نیز  ۵ ثانیه است. این دستگاه مورد تایید وزارت بهداشت و اداره تجهیزات و ملزومات پزشکی بوده و دارای گواهینامه های استاندارد FCC، CE، FDA نیز می باشد.

لوازم جانبی این دستگاه ۴ بسته ۵۰ عددی نوار تست قند خون،  ۲ بسته ۱۰۰ عددی سوزن و نیز قلم لنست و دفترچه راهنمای فارسی و انگلیسی هستند که به همراه دستگاه جهت سهولت کاربری ارائه می شود.  این دستگاه همچنین قابلیت تعویض باتری را دارد،  که به محض تمام شدن باتری می توانید آن را تعویض کنید.  سوزن مناسب و ارائه شده با این دستگاه از نوع یک بار مصرف Gauge 33 است.

 

بهترین دستگاه های تست قند خون

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه تست قند خون موجود در بازار

 

دستگاه تست قند خون استار مدل Apex Bio-AST

این دستگاه امکان اندازه گیری قند خون را به طور میانگین در دوره های ۷، ۱۴، ۳۰، ۹۰ روزه به کاربر می دهد. از قابلیت های ویژه این دستگاه نشانه گذاری بر روی تست ها می باشد که به طور برنامه ریزی شده از ۴ نوع زنگ جهت هشدار برخوردار است.

از مزیت های دیگر استفاده از این دستگاه نوارهای ارائه شده محصول هستند که قابلیت جذب سریع خون را دارند.  این دستگاه در ابعاد ۵*۲.۵*۸.۵ سانتی متر طراحی شده است.  همچنین وزنی به اندازه ۸۰ گرم دارد.

سوزن های این دستگاه نیز متناسب با پوست بوده و از ایجاد زخم های خطرناک بر روی پوست افراد دیابتی جلوگیری می کند. نمایشگر تعویض باتری و صفحه نمایش LCD از دیگر ویژگی های این دستگاه می باشد.  از اقلام همراه این دستگاه می توان به ۲ عدد باتری جهت شارژ دستگاه،  ۵۰ عدد نوار تست،  ۱۰ عدد سوزن و کیف نگهدارنده محصول اشاره نمود.

حداقل خون مورد نیاز برای انجام تست گیری توسط دستگاه ۰.۵ میکرو لیتر و زمان پاسخگویی به تست ۵ ثانیه است.  این دستگاه همچنین بدون نیاز به وارد کردن کد، نمونه گیری را انجام می دهد.  حافظه دستگاه ۱۰۰۰ تست را در خود ذخیره می کند.

همچنین نوار تست این دستگاه مناسب برای استفاده در دستگاه تست قند خون گلوکوشور می باشد.  این محصول یکی از بهترین دستگاه های تست قند خون ساخت کشور تایوان بوده که تاییدیه های جهانی و نیز وزارت بهداشت ایران را به خود اختصاص داده است.

 

بهترین دستگاه های تست قند خون

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه تست قند خون موجود در بازار

 

راهنمای خرید بهترین دستگاه های تست قند خون

از آنجایی که خرید ایمن و کارآمد  یک محصول نیازمند فروشگاهی معتبر می باشد،  تا از طریق آن بتوانید محصولات متنوع،  با کیفیت و با قیمت مناسب را تهیه کنید.  بنابراین سايت دیجی کالا به عنوان یک فروشگاه اینترنتی معتبر و کارآمد یک انتخاب خوب برای شماست.

زیرا که این سایت با پایبندی به سه اصل پرداخت در محل،  ضمانت برگشت کالا و تضمین در کیفیت و سلامت فیزیکی کالا محصولات خویش را در اختیار مشتریان و مصرف کنندگان خویش قرار می دهد.  در این راستا نیز انواع بهترین دستگاه های تست قند خون توسط این سایت عرضه و به فروش می رسد که هم دارای کیفیت و قیمت مناسب هستند و نیز جزو محصولات پر فروش و محبوب مصرف کنندگان می باشند.

بنابراین شما می توانید با مراجعه به سایت دیجی کالا با انواع دستگاه های تست قند خون آشنا شده و نسبت به خرید ایمن و رضایت بخش این محصول اقدام کنید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط