درمان تایم
درمان تایم
آشنایی با بهترین مدل های کلاه جراحی

آشنایی با بهترین مدل های کلاه جراحی

کلاه جراحی یکی از پوشش های ضروری برای جراح و پرسنل درمانی محسوب می شود.  جنس این کلاه از پنبه یا ویسکوز است تا از این طریق از انتقال هر گونه آلودگی به ناحیه سر و نیز ایجاد تعریق جلوگیری کند.

کلاه های جراحی بر اساس استانداردهایی ساخته و دوخته می شوند،  که مورد تایید سازمان نظام پزشکی می باشد،  و از انتقال هر گونه آلودگی به بیمار جلوگیری می کند. جنس کلاه های جراحی از پارچه های باکیفیت است.  همچنین قابلیت شست و شوی و دوام زیادی دارند.

این کلاه دارای خاصیت ضد آب است و می توان چندین بار با آب آن را شست و شوی داد. کلاه های جراحی در رنگ های متنوع و برای تمام سلیقه ها طراحی و دوخت می شوند. کلاه جراحی برای مردان و زنان قابل استفاده است.  همچنین به دلیل داشتن الگو و دوخت مناسب برای هر نوع مرکز درمانی مورد استفاده قرار می گیرد.

ما در این مطلب سعی داریم تا با معرفی و بررسی چند نمونه از بهترین مدل های کلاه جراحی شما را با  این محصول آشنا نموده تا شما با آگاهی بیشتری نسبت به انتخاب و خرید آن اقدام نمایید. لطفا در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع کلاه جراحی موجود در بازار

کلاه جراحی تادو مدل H121

کلاه جراحی تادو مدل H121 یک محصول کاربردی و مفید برای جراحی در اتاق عمل می باشد،  که بسیار به جراح و پرسنل بخش های مختلف کمک می کند تا از ریزش موی آنها جلوگیری شده و از انتقال هر گونه آلودگی پیشگیری می کند.

ابعاد این کلاه در اندازه های ۳۰*۲۰*۱۵ سانتی متر و وزن آن ۳۰ گرم است.  جنس این کلاه از لاتکس می باشد. از این کلاه می توان در بخش های مختلف در کلینیک های زیبایی،  دندانپزشکی،  دامپزشکی و بیمارستان ها و کلینیک های درمانی استفاده نمود.

این کلاه همچنین از پشت دارای دو بند است،  که در پشت سر کاملا محکم می شود. همچنین برای همه قابل استفاده می باشد.  این کلاه به هیچ وجه از روی سر فرد نمی افتد.  جنس این کلاه از پارچه بوده و همه افراد و پرسنل درمانی می توانند از آن استفاده کنند.

 

آشنایی با بهترین مدل های کلاه جراحی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع کلاه جراحی موجود در بازار

 

کلاه جراحی تادو مدل H140

یکی دیگر از بهترین مدل های کلاه جراحی مدل H140 است،  که قابل استفاده برای پرسنل بخش های مختلف در کلینیک های زیبایی،  دندانپزشکی،  دامپزشکی،  بیمارستان ها و کلینیک های درمانی می باشد. کلاه جراحی تادو مدل H140 از ریزش مو و انتقال هر گونه آلودگی جلوگیری می کند.

همه افراد می توانند از این کلاه استفاده کنند،  زیرا در قسمت پشتی این کلاه دو بند قرار داده شده است،  که به وسیله آن می توانید کلاه را در پشت سر کاملا محکم کنید. در این صورت به هیچ وجه از روی سر فرد نمی افتد.

جنس این کلاه از پارچه لاتکسی می باشد. ابعاد این کلاه در اندازه های استاندارد  ۳۰*۲۰*۱۵ و وزن ۳۰ گرم طراحی شده است.  این کلاه پوششی مناسب برای همه کادر و پرسنل درمانی می باشد که به راحتی می توان از آن استفاده نمود.

 

آشنایی با بهترین مدل های کلاه جراحی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع کلاه جراحی موجود در بازار

 

کلاه جراحی تادو مدل H202

کلاه جراحی یکی از پوشش هایی است که برای کادر درمانی بسیار لازم و ضروری است.  همچنین کمک نموده تا  آلودگی به بیمار منتقل نشود و از ریزش مو جلوگیری می کند.

همه پرسنل درمانی در بخش های مختلف در کلینیک های زیبایی،  دندانپزشکی،  دامپزشکی و بیمارستان ها و کلینیک های درمانی می توانند از آن استفاده کنند.  این کلاه در قسمت پشتی دارای دو بند می باشد که کلاه را در پشت سر کاملا محکم می کند. بنابراین به این وسیله به هیچ وجه کلاه از روی سر فرد نمی افتد.

بندهای نگهدارنده در اندازه های استاندارد طراحی شده اند.  این کلاه همچنین دارای کش جمع کننده کلاه در قسمت انتهایی است که به خوبی کلاه را روی سر محکم نگه می دارد.  ابعاد این کلاه در اندازه های استاندارد ۳۰*۲۰*۱۵ سانتی متر می باشد و وزن آن نیز مناسب و سبک ( ۳۰ گرم ) است،  و جنسی از نخ دارد.

 

آشنایی با بهترین مدل های کلاه جراحی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع کلاه جراحی موجود در بازار

 

کلاه جراحی تادو مدل H110

یکی از محصولات برند تادو کلاه جراحی مدل H 110 می باشد که برای جراح و یا کادر درمانی قابل استفاده و مناسب است. همچنین از این کلاه جراحی می توان در بخش های مختلف درمانی از جمله کلینیک های زیبایی،  دندانپزشکی،  دامپزشکی،  بیمارستان ها و کلینیک های درمانی استفاده نمود.

این کلاه از ریزش موی افراد و انتقال هر گونه آلودگی به بیمار جلوگیری می کند.  این کلاه همانند سایر محصولات مشابه در برند تادو در پشت دو بند دارد،  که وقتی کلاه روی سر قرار می گیرد کاملا محکم می شود. بنابراین به هیچ وجه از روی سر نمی افتد.

ابعاد این کلاه در اندازه های استاندارد ۳۰*۲۰*۱۵ سانتی متر و وزن ۳۰ گرم می باشد.  جنس این کلاه از پارچه لاتکسی است و از کیفیت و مرغوبیت خوبی برخوردار است و به مدت طولانی می توان از آن استفاده نمود.

 

آشنایی با بهترین مدل های کلاه جراحی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع کلاه جراحی موجود در بازار

 

کلاه جراحی جاما کد 3820702

جاما یکی از برندهای معتبر در زمینه تولید و طراحی انواع کلاه جراحی و لوازم جانبی و تجهیزات پزشکی می باشد.  یکی از محصولات جاما کلاه جراحی کد 3820702 است که از پشت باز می باشد و ارتفاع آن ده سانتی متری است.

کلاه جراحی جاما کد 3820702 فری سایز می باشد،  و بندهای آن قابل تنظیم است. در این کلاه لوگوی برند جاما به عنوان JAMA دوخته شده و ابعاد آن در اندازه های ۱۵*۱۰*۱ سانتی متر می باشد. این کلاه وزنی به اندازه ۲۰ گرم دارد و قابل استفاده برای کادر درمانی از جمله کلینیک های زیبایی،  دندانپزشکی،  دامپزشکی،  بیمارستان ها و کلینیک های درمانی است.

 

آشنایی با بهترین مدل های کلاه جراحی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع کلاه جراحی موجود در بازار

 

کلاه جراحی جاما مدل ضربان قلب کد 3820704

یکی دیگر از بهترین مدل های کلاه جراحی محصول جاما مدل ضربان قلب می باشد که توسط شرکت تبیان طب دیبا رازی تولید و طراحی شده است.  پارچه این کلاه از جنس ترگال می باشد.

در روی این کلاه طرح ضربان و قلب که نشان سلامت بوده طراحی و گلدوزی شده است.  پشت این کلاه باز می باشد،  و ارتفاعی به اندازه ۱۰ سانتی متر دارد.  این کلاه جراحی فری سایز است و از پشت دارای دو بند می باشد. بندهای آن قابل تنظیم بوده و  می توان آن را با توجه به اندازه سر بر روی سر محکم کنید.

ابعاد این کلاه در اندازه های ۱۵*۱۰*۱ سانتی متر است و وزنی به اندازه ۲۰ گرم دارد.  این کلاه سبک می باشد و استفاده از آن راحت و آسان است.

 

آشنایی با بهترین مدل های کلاه جراحی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع کلاه جراحی موجود در بازار

 

کلاه جراحی طرح صورتک کد 002

در حوزه های پزشکی و پیراپزشکی کلاه جراحی یکی از ابزارها و وسایل مورد نیاز و کاربردی در جراحی و کادر درمانی در بخش های مختلف در کلینیک های زیبایی،  دندانپزشکی،  دامپزشکی،  بیمارستان ها و کلینیک های درمانی می باشد.

این کلاه مناسب پرسنل اتاق عمل و کلینیک ها بوده و برای حفاظت از سلامت فردی طراحی شده است. این کلاه پزشکی از آلوده شدن موی سر پرسنل جلوگیری می کند.  جنس پارچه این کلاه از کرپ اسکاچی می باشد،  و به صورت دو لایه به کار رفته است.

بنابراین می توان از این کلاه به مدت طولانی مدت استفاده نمود.  همچنین پارچه این کلاه از الیاف نخی و خنک می باشد،  که مانع از ایجاد تعریق می شود.  یکی از دغدغه های کادر درمانی ریزش مو است که این کلاه از ریزش مو جلوگیری می کند.  دور نگه داشتن از آسیب های UV یکی از مزیت های استفاده از این کلاه جراحی می باشد.

این کلاه دور سری به اندازه ۶۸ سانتی متر و ارتفاعی به اندازه ۱۲ سانتی متر دارد.  از این کلاه خانم ها و هم آقایان می توانند استفاده کنند.  این محصول یکی از بهترین مدل های کلاه جراحی می باشد که از دوام و ماندگاری خوبی برخوردار است.

 

آشنایی با بهترین مدل های کلاه جراحی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع کلاه جراحی موجود در بازار

 

کلاه جراحی تادو مدل H142

پرسنل درمانی و جراحان نیاز به پوشش مناسب دارند،  و برای اینکه آلودگی به موی آنها منتقل نشود و موی سر آنها ریزش پیدا نکند. بنابراین استفاده از کلاه جراحی می تواند به کادر درمان کمک کند تا از انتقال بیماری جلوگیری شود.

این کلاه جراحی برای تمام کادر درمانی و پرسنل پزشکی قابل استفاده و مناسب می باشد.  کلاه جراحی تادو مدل H142 یکی دیگر از محصولات این برند است که در قسمت پشتی این کلاه دو بند قرار دارد که به وسیله آن کلاه در پشت سر محکم می شود،  و به هیچ وجه از روی سر نمی افتد.

ابعاد این کلاه در اندازه های ۳۰*۲۰*۱۵ سانتی متر بوده و وزنی به اندازه ۱۵ گرم دارد،  که بسیار سبک بوده و می توانید با استفاده از آن احساس راحتی کنید. جنس این کلاه همچنین از پارچه لاتکس می باشد.  این کلاه طرح خالدار و شیکی دارد.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع کلاه جراحی موجود در بازار

 

کلاه جراحی طرح دندان پزشک مدل 001

کلاه جراحی طرح دندان پزشک مدل 001 یکی از محصولات پر کاربرد و مفید در حوزه پزشکی و پیرا پزشکی بوده که برای محافظت از سلامت فردی طراحی شده است. جهت جلوگیری از آلوده شدن میکرو ارگانیسم های موهای پرسنل اتاق عمل،  کلینیک ها و غیره از این محصول می توان استفاده نمود.

جنس پارچه این کلاه از الیاف نخی و خنک می باشد که مانع از ایجاد تعریق می شود و استفاده از آن راحت و آسان است. این کلاه همچنین به دلیل دارا بودن جنس پارچه خوب و با کیفیت دوام و ماندگاری بالایی دارد.

مساله ریزش مو یکی از دغدغه های پرسنل پزشکی در هنگام انتخاب کلاه است.  بنابراین استفاده از این کلاه مانع از ریزش مو شده و پوست سر را از آسیب های اشعه UV دور نگه می دارد.  این کلاه دارای گیره نگهدارنده ماسک می باشد  و در ابعاد ۶۸*۱۲*۱ سانتی متر طراحی شده است. این کلاه وزنی به اندازه ۱۱ گرم دارد.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع کلاه جراحی موجود در بازار

 

کلاه جراحی طرح فلامینگو 008

کلاه های پزشکی اغلب از الیاف و پارچه های مناسب تهیه شده تا مانع ریزش مو  شوند.  همچنین کلاه جراحی مناسب و با کیفیت، پوست سر را از آسیب های UV دور نگه می دارد.  کلاه جراحی طرح فلامینگو 008 توسط فروشنده ماسک نو تهیه و ارائه گردیده است.

این برند انواع کلاه جراحی را که از جنس های مرغوب نخی،  تترون و ترگال و غیره را ارائه می دهد. کلاه های جراحی این برند از تنوع طرح و رنگ نیز برخوردار هستند.  دور سر تمامی کلاه های این برند در اندازه نهایتا ۶۸ سانتی می باشد.

کلاه جراحی طرح فلامینگو 008 یکی از محصولات این برند دارای ابعادی در اندازه های ۶۸*۱۲*۱ سانتی متر و وزنی به اندازه ۱۱ که از کیفیت و ماندگاری خویی برخوردار است.

این کلاه قابل استفاده برای خانم ها و نیز آقایان می باشد.  جنس این کلاه از ترگال است،  و لوگو طرح فلامینگو روی کلاه تعبیه شده است. شما می توانید با این کلاه راحت بوده و به دلیل ماندگاری و کیفیت بالا می توانید از آن به مدت طولانی استفاده کنید.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع کلاه جراحی موجود در بازار

 

راهنمای خرید بهترین مدل های کلاه جراحی

سايت دیجی کالا از قدیمی ترین فروشگاه های اینترنتی با چندین سال سابقه درخشان ارائه کننده انواع کالاها از برندهای معتبر داخلی و خارجی می باشد که با پایبندی به سه اصل پرداخت در محل،  ضمانت بازگشت کالا و تضمین در کیفیت و اصالت کالا محصولات خویش را در اختیار مشتریان و مصرف کنندگان گرامی قرار می دهد.

در این راستا نیز انواع بهترین مدل های کلاه جراحی با کیفیت و قیمت مناسب توسط سایت دیجی کالا عرضه و به فروش می رسد.  شما می توانید جهت محصولات متنوع تر و بیشتر در این زمینه به سایت دیجی کالا مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط