درمان تایم
درمان تایم
بهترین مارک های قلم پاکسازی پوست کدام اند؟

بهترین مارک های قلم پاکسازی پوست کدام اند؟

امروزه پلاسما درمانی با استفاده از قلم پاکسازی پوست یکی از جدیدترین روش ها برای درمان بیماری های پوستی به جای لیزر درمانی می باشد که نسبت به آن نیز هزینه کمتری دارد و می توان از آن علاوه بر مطب و کلینیک های پزشکی در منزل هم استفاده کرد.

ما در این مقاله قصد داریم تا با معرفی بهترین مارک های قلم پاکسازی شما را هر چه بیشتر با این محصول آشنا نموده تا شما بتوانید با آگاهی و اطلاعات بیشتری نسبت به خرید اقدام کنید. با ما در این مقاله در تیم پزشکی درمان تایم همراه باشید.

قلم پاکسازی پوست چیست؟

قلم پاکسازی پوست یا بیوتی پن یکی از روش های جدید جهت از بین بردن هر گونه خال،  تتو،  کک و مک و غیره است که از طریق پلاسما تراپی این کار را انجام می دهد.  این روش طیف وسیعی از درمان های پوستی را شامل می شود و راهکار بسیار موثری برای رفع مشکلات پوستی می باشد.

قلم پاک سازی پوست

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع قلم پاکسازی پوست موجود در بازار

در این روش سلول های فیبروپلاست پوست توسط گرما فعال می شوند و با تحریک تولید کلاژن و الاستین در پوست،  ضایعات پوستی بهبود می یابد.

قلم پاکسازی پوست در واقع یک دستگاه خانگی بوده که با بهره گیری از علم و تکنولوژی روز طراحی و عرضه شده است،  و می توان از آن جهت حفظ زیبایی و سلامت پوست استفاده نمود. این قلم سبک بوده و به راحتی در همه جا قابل استفاده می باشد.  همچنین پاکسازی و درمان پوستی با قرار دادن سوزن  بر سر قلم انجام می گیرد.  این سوزن ها در اندازه های مختلف بوده و از هر کدام از آنها با توجه به نیاز و عمق ضایعه استفاده می شود.

مزایا و کاربردهای قلم پاکسازی پوست

  • درمان افتادگی پوست و سفت کنندگی صورت
  • رفع آفتاب سوختگی و لکه های پوستی
  • از بین بردن چین و چروک ها و خطوط ریز و سطحی پوست
  • پاک کردن تتو محل ابرو
  • حذف زگیل و خال های گوشتی و برجسته

خرید اینترنتی و معرفی بهترین مارک های قلم پاکسازی پوست

سايت دیجی کالا یکی از قدیمی ترین فروشگاه های معتبر اینترنتی که ارائه کننده انواع کالا از برندهای مختلف داخلی و خارجی می باشد. این سایت محصولات خویش را با کیفیت و قیمت مناسب در اختیار مشتریان و مصرف کنندگان قرار می دهد.

در این راستا انواع بهترین مارک های قلم پاکسازی پوست توسط این سایت ارائه می شود که از برندهای معتبر بوده و دارای کیفیت استاندارد هستند.  بنابراین شما می توانید جهت خرید ایمن و رضایتبخش از سایت دیجی کالا اقدام نموده و از انتخاب خود نسبت به کیفیت محصولات اطمینان حاصل کنید. ما در ادامه به چند نمونه از پر فروش ترین انواع قلم پاکسازی از برندهای معتبر اشاره نمودیم.

قلم پاکسازی پوست مدل BEAUTY PEN

از ویژگی های این محصول از بین بردن هر گونه خال،  تتو،  خالکوبی،  کک و مک و غیره می باشد که با بهره گیری از فنآوری کربن-یون و بدون استفاده از شوک الکتریکی این کار انجام می گیرد. سر سوزنی بزرگ این قلم که به نام Coarse Nededle نیز شناخته می شود،  برای حذف خال های بزرگ پف کرده در پوست قابل استفاده است.

قلم پاکسازی پوست مدل BEAUTY PEN

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع قلم پاکسازی پوست موجود در بازار

به همراه این قلم ۱۰ سوزن یک بار مصرف به همراه کابل شارژ میکرو USB ارائه می شود که جهت ریزه کاری های پوست و رفع رنگدانه و ریز خال ها کاربرد دارند. همچنین. سوزن یا سری ها قابل شستشو می باشند،  و قلم مجهز به دکمه روشن و خاموش است. نمایشگر عددی و بزرگ این قلم امکان مشاهده شدت و میزان کار را به کاربر می دهد.

این محصول همچنین دارای موتور ۹ سرعته می باشد که با استفاده از ورودی میکرو USB نیز شارژ می شود.  رنگ های سفید،  بنفش،  نقره ای و طلایی این قلم در بازار موجود است که رنگ سفید آن توسط دیجی کالا به مشتریان عرضه می شود. سوزن های این محصدل در مجموعه ای به نام Fine Nededle بسته بندی شده اند.

قلم پاکسازی پوست پی ای ای مدل پلاسما فیوژن

این محصول یکی از بهترین مارک های قلم پاکسازی می باشد که توسط کمپانی اپتیفو طراحی شده است.  قلم پاکسازی پوست پی ای ای مدل پلاسما فیوژن هر گونه لک،  رنگدانه،  خال،  زگیل و جای جوش و زخم را از بین می برد.

قلم پاکسازی پوست پی ای ای مدل پلاسما فیوژن

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع قلم پاکسازی پوست موجود در بازار

این محصول در لیفتینگ و جوانسازی پوست نیز موثر بوده و تاثیرات آن بلافاصله بعد از استفاده قابل مشاهده می باشد.  همچنین در دراز مدت نتایج قطعی برای پوست دارد.  این قلم با تحریک زیستی غیر مستقیم بر روی بافت های عمقی پوست باعث تولید کلاژن و الاستین توسط غدد هورمونی پوست می شود.

با تولید الاستین و کلاژن بافت همبند بازسازی شده و استحکام و حجم ناحیه مورد درمان بهبود می یابد.  استفاده از این محصول همچنین خطوط ریز در صورت و خط لبخند و نیز افتادگی پوست و پشت پلک را از طریق کربونیزاسیون ( فرکانس تولید شده بالاتوسط دستگاه ) رفع می کند.  به طوری که با تولید یون های پایدار سطح پوست با یون های ناپایدار هوا جرقه ای ایجاد نموده که باعث سوزاندن هر گونه ضایعات پوستی می گردد.

فرکانس تولید شده توسط این قلم مناسب و دارای انرژی ملایم است.  بنابراین هیچ گونه خطر و عوارض جانبی برای پوست ندارد.  این قلم توسط باتری و کابل USB قابل شارژ می باشد و دارای سری قابل شستشو است. تعداد سری های ( سوزن ) این محصول ۵ عدد می باشد.  همچنین صفحه LED موجود در این قلم جهت کنترل سطح کار کاربرد دارد.

این محصول قابل استفاده به صورت خشک و نیز مرطوب است،  و دارای طراحی ارگونومیک می باشد.  برای نتیجه گیری بهتر  با توجه به عمق و اندازه سطح ضایعه پوستی باید از این قلم استفاده نمود. همچنین این قلم در دو رنگ سفید و سیاه موجود است.

قلم پاکسازی پوست میوتو ایتالیا مدل BELLISSA

ایجاد خال و زگیل و هر گونه لک و مک و ضایعه پوستی بر روی صورت و یا بدن ظاهر ناخوشایندی دارد و راهکارهایی از جمله قلم پاکسازی پوست می تواند به رفع کامل و بهبود مشکلات پوستی کمک نماید.  همچنین می تواند روند سلامت پوست را تا سالیان زیادی راحت نموده و تاثیر محصولات مراقبتی و جذب آنها را بر روی پوست بیشتر کند.

قلم پاکسازی پوست میوتو ایتالیا مدل BELLISSA

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع قلم پاکسازی پوست موجود در بازار

از این رو قلم پاکسازی پوست میوتو یک محصول قدرتمند و کاربردی برای افرادی است که از ضایعات پوستی نظیر خال،  زگیل،  رنگدانه و لک و غیره بر روی پوست خود رنج می برند.  این محصول دارای ۹ درجه شدت و قدرت قابل تنظیم می باشد که با توجه به میزان و عمق ضایعه می توان از آن برای از بین بردن خال و رنگدانه و زگیل و غیره استفاده کرد.

از دیگر ویژگی های این قلم دارا بودن سوزن دائمی و یک بار مصرف است که به وسیله آنها می توان کوچک ترین لک ها را از بین برد.  بنابراین به عنوان مصارف شخصی و در کلینیک های مراقبت از پوست به کار برده می شود.

این قلم با باتری لیتیومی کار می کند و قابلیت نگهداری شارژ را به مدت طولانی دارد. مزایای این قلم نسبت به سایر محصولات مشابه طراحی ارگونومیک و سبک که استفاده آن را برای کاربران آسان و لذت بخش نموده است. همچنین با کمک این قلم شما می توانید از شر سول های زائد و مرده پوست خلاص شوید و به پوست تان اجازه دهید تا راحت نفس بکشد.

این محصول هم می تواند به صورت خشک و نیز مرطوب نیز استفاده شود و برای افرادی که می خواهند حتی در پیری نیز پوست زیبایی داشته باشند یک انتخاب مناسب و کاربردی است.  قلم پاکسازی پوست میوتو مدل بلسا نقش بسیار موثری در پاکسازی دارد.  به طوری که با استفاده از این قلم پاکسازی و زیبایی پوست در اولویت قرار می گیرد.

این دستگاه همچنین با تابعیت از دما جریان گردش خون را افزایش می دهد و این کار باعث می شود تا روند پاکسازی و درمان هر چه بهتر و سریع تر انجام گیرد.  از دیگر ویژگی های این قلم جوانسازی پوست می باشد که با استفاده از نور سفید LED قدرتمندی که دارد،  این کار را به خوبی انجام داده و تمام ناخالصی ها نظیر چین و چروک،  خال و غیره به کلی از بین می روند.

سوزن های این قلم قابلیت شستشو دارند و دارای ۶ عدد هستند. این قلم به دلیل سبک بودن یک وسیله مناسب و جیبی برای مسافرت می باشد تا در هر مکانی بتوانید از زیبایی مورد نظر خود بهره مند شده و لذت ببرید.  این قلم به رنگ رز گلد بوده و جهت استفاده بهینه به همراه محصول دفترچه راهنما نیز ارائه می شود.

قلم پاکسازی پوست پلاسما پن مگلو مدل بیوتی

یکی دیگر از بهترین مارک های قلم پاکسازی پوست محصول پلاسما پن مدل بیوتی آلمانی است که دارای تاییدیه های Rohs و CE می باشد.  این قلم بی نظیر برای از بین بردن کک و مک،  تتو،  خال،  و زگیل و خال های گوشتی بسیار موثر عمل نموده و برای سالن های زیبایی و کلینیک پزشکان مناسب است.

از دیگر کاربردهای این قلم لیفت چشم و صورت،  پلکسر لیفت نوک بینی و قبقب می باشد.  این قلم همچنین جای زخم و جوش بر روی پوست را نیز از بین می برد.

قلم پاکسازی پوست پلاسما پن مگلو مدل بیوتی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع قلم پاکسازی پوست موجود در بازار

برای از بین بردن خال و هر گونه رنگدانه و لک بر روی پوست،  دمای قلم تا ۲۰۰۰ درجه سانتی گراد بالا رفته و با نوک تیزی که این محصول دارد زخم هایی در حدود ۰.۰.۶ میلی متر در ناحیه مورد نظر ایجاد می کند که منجر به درمان و رفع ضایعه پوستی می شود. در روند کار توسط این قلم نیز هیچ اسکاری بر روی پوستباقی نمانده و درمان بدون خونریزی انجام می گیرد.

قلم پاکسازی پوست پلاسما پن مگلو مدل بیوتی دارای ۳ عدد سری قابل شستشو و طراحی ارگونومیک است که استفاده را برای کاربر هر چه راحت و آسان تر می کند.  این محصول به رنگ آبی بوده و در طیف رنگی آبی تا آبی کمرنگ،  ارغوانی،  نیلی و چند رنگ موجود می باشد.

قلم پاکسازی پوست بیکو مدل زیکن

این قلم پالس های پلاسمایی را که در هوای یونیزه شده بین دستگاه و پوست ایجاد گردیده است را به وسیله هندپیس منتقل می کند.  با این عمل قوس الکتریکی کوچکی ایجاد می شود که انرژی پلاسمایی را از طریق هندپیس به سلول های پوستی انتقال می دهد. بخار ایجاد شده باعث می شود تا پوسته هایی روی پوست تشکیل گردد که نشان دهنده تخریب سلول های پوستی می باشد.

گرمایش حاصل از پلاسما در زیر پوست،  سلول ها را مجدد تولید و بازسازی می کند.  همچنین باعث تحریک تولید کلاژن می شود که حاصل آن از بین رفتن خطوط ریز و چین و چروک سطحی و سفت شدن پوست است.

قلم پاکسازی پوست بیکو مدل زیکن

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع قلم پاکسازی پوست موجود در بازار

پلاسمای این قلم مانند لیزر عمل می کند که با هدف گیری و تخریب سلول های زائد موجب احیا و بازسازی سلول های پوستی می شود که در نتیجه بافت پوست بهبود می یابد.  از دیگر ویژگی های این محصول جوان سازی و کاهش افتادگی پلک های پایین و بالا می باشد.  همچنین باعث حذف هر گونه خال،  زگیل،  رنگدانه و لک از روی پوست می شود.

از این محصول می توان بدون درد و خونریزی در مصارف شخصی و در کلینیک و سالن های زیبایی جهت درمان های پوستی استفاده کرد.  این قلم دارای ۳ عدد سوزن با طراحی ارگونومیک است که استفاده از آن راحت و آسان می باشد.  در روند کار با این قلم هیچ گونه جای زخم و اسکاری بر روی پوست به جا نمی ماند.

امیدواریم این مطلب توانسته باشد به شما در انتخاب و خرید بهترین مارک قلم پاکسازی پوست که مورد نیاز شماست یاری نماید.  شما همواره می توانید جهت انتخاب و خرید محصولات متنوع و بیشتر در این زمینه به فروشگاه اینترنتی دیجی کالا مراجعه کنید. با ما تیم درمان تایم در مقالات بعدی نیز همراه باشید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط