درمان تایم
درمان تایم
آشنایی با بهترین دستگاه های ال ای دی تراپی

آشنایی با بهترین دستگاه های ال ای دی تراپی

نور درمانی یکی از روش های جدید جهت جوانسازی و درمان انواع مشکلات و بیماری های پوستی نظیر زخم، زگیل،  رنگدانه و غیره می باشد که توسط دستگاه خاص این کار انجام می گیرد.

در اغلب دستگاه های ال ای دی تراپی از نور قرمز و یا آبی در آن استفاده می شود،  که با توجه به طراحی پیشرفته و تکنولوژی به کار رفته در آن از سایر نورها نظیر زرد،  سبز،  بنفش و غیره نیز بهره گرفته شده است.

این محصول به دلیل عدم آسیب به پوست و تاثیر زیادی که در بهبود زخم و عارضه های پوستی دارد،  مورد توجه متخصصین زیبایی و پوست می باشد که با سرعتی بالا مشکلات پوستی را به نحو عالی درمان می کند.

بنابراین ما در این مقاله قصد داریم تا با معرفی چند نمونه از بهترین دستگاه های ال ای دی تراپی شما را هر چه بیشتر با انواع این دستگاه بی نظیر آشنا نموده تا چنانچه قصد خرید با کیفیت و قیمت مناسب این محصول را دارید،  بتوانید اطلاعات کافی را در این زمینه کسب نمایید.  لطفا با ما تیم پزشکی درمان تایم در این مقاله همراه ما باشید.

راهنمای خرید بهترین دستگاه های ال ای دی تراپی

برای خرید هر محصول با کیفیت فروشگاه معتبری نیاز است تا بتوان نسبت به نسبت به انتخاب ایمن و رضایتبخش اطمینان حاصل نمود.  یکی از قدیمی ترین فروشگاه های اینترنتی که انواع کالاها را با کیفیت و قیمت استاندارد از برندهای معتبر داخلی و خارجی به مشتریان ارائه می دهد،  سايت دیجی کالا می باشد.

راهنمای خرید بهترین دستگاه های ال ای دی تراپی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه های ال ای دی تراپی موجود در بازار

این فروشگاه محصولات خویش را با پایبندی به سه اصل پرداخت در محل،  ضمانت بازگشت کالا و تضمین در کیفیت و سلامت فیزیکی کالا در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.  در این راستا نیز انواع بهترین دستگاه های ال ای دی تراپی توسط این سایت عرضه می شود که جزو محصولات پر فروش جدید و محبوب مشتریان می باشد. ما در ادامه به سه نمونه آن اشاره می کنیم.

دستگاه ال ای دی تراپی دی و ار کد 2019

از ویژگی های مهم این دستگاه از بین بردن رنگدانه های پوست می باشد که با استفاده از گردش ۶ رنگ  این کار را انجام می دهد.  این دستگاه همچنین به سفت شدن پوست کمک می کند و در درمان بسیاری از عارضه های پوستی موثر و مفید است.

درمان آکنه و رفع چین و چروک و کلسیم سازی بدن از جمله کاربردهای دیگر این دستگاه می باشد.  ۷ نور رنگی این دستگاه هر کدام کاربرد خاصی دارد که عبارتند از چراغ قرمز جهت سفید و تجدید و بازسازی پوست،  و نیز منافذ باز پوست را درمان می کند.

نور آبی باعث کاهش فعالیت سبوم و از بین بردن آکنه می شود و چربی اضافی پوست را کم نموده و در بهبود پوست روغنی موثر می باشد.  چراغ نوری الی ای دی سبز برای پوست های حساس و خشک کاربرد دارد و پوست را تسکین می بخشد.

دستگاه ال ای دی تراپی دی و ار کد 2019

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه های ال ای دی تراپی موجود در بازار

از چراغ ال ای دی زرد برای شستشوی پوست،  اریتم و رنگدانه پوست استفاده می شود. چراغ نوری ال ای دی ارغوانی ترشح غدد چربی پوست را کنترل و تثبیت می کند،  همچنین برای متعادل سازی پوست مناسب است.  چراغ بنفش رنگ ال ای دی نیز علائم آکنه،  کک و مک را از روی پوست از بین می برد،  و در نهایت گردش ۶ نور موجب رفع هر گونه لک از روی پوست شده و پوست در روند درمان ترمیم عمیق و لطیف می شود.

دو لامپ uvb با طول موج ۳۲۰ nm که به همراه محصول بوده و قابل نصب نیز می باشند جهت روشنایی و مکمل کلسیم کاربرد دارند. به طوری که بعد از تابش روی پوست با انجام واکنش فتو شیمیایی،  تبدیل به ویتامین D3 کلسترولسترول به کولکالسیفرول می شود که حاوی ویتامین D3 بوده که برای متابولیسم و جذب کلسیم و فسفر در بدن مفید است.

این محصول ساخت کره و با برق خانگی کار می کند.  بنابراین به همراه آن آداپتور برق جهت شارژ دستگاه ارائه می شود. همچنین دارای یک عدد سری می باشد.  این محصول دارای طراحی ارگونومیک است و در رنگ های سفید،  سفید صدفی و چند رنگ ارائه می شود.

دستگاه ماسک ال ای دی تراپی امگا لایت مدل Light 7

دستگاه ماسک ال ای دی تراپی امگا لایت مدل سون برای صورت و بدن و نیز گردن کاربرد دارد و یکی از جدید ترین تکنولوژی ها برای زیبایی و درمان پوست می باشد.  در زیر این دستگاه به طور سرتا سری ال ای دی تعبیه شده که از آن برای درمان استفاده می شود.

این دستگاه به راحتی و به طور ثابت روی تخت قرار می گیرد و برای نگه داشتن آن نیاز به دست یا تکیه گاه نیست.  از دیگر ویژگی های این محصول دارای تایمر تا ۶۰ دقیقه و وجود رنگ هایی نظیر قرمز،  آیی،  سبز، زرد،  بنفش،  آبی روشن و سفید می باشد که طیف وسیعی از درمان های پوستی را شامل می شود.  این محصول همچنین قابلیت تنظیم نور را داراست،  که به وسیله آن می توان شدت نور مورد نظر را تغییر داد.

دستگاه ماسک ال ای دی تراپی امگا لایت مدل Light 7

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه های ال ای دی تراپی موجود در بازار

تعداد سری این دستگاه یک عدد می باشد که به همراه محصول ارائه می شود.  این دستگاه از طراحی ارگونومیک برخوردار است و به همین دلیل استفاده از آن راحت و آسان می باشد.  این محصول با انرژی برق کار می کند و می توان از آن به صورت خشک و هم مرطوب نیز استفاده کرد.

دستگاه تونل ال ای دی تراپی مدل TATL 7

یکی دیگر از بهترین دستگاه های ال ای دی تراپی محصول تونلی مدل TALT 7 است که با استفاده از انرژی برق شارژ می شود. نور درمانی یک فنآوری جدید که برای درمان بسیاری از مشکلات پوستی مورد استفاده قرار می گیرد و مورد توجه متخصصین پوست می باشد.

این محصول دارای ۷ نوع ال ای دی است که هر کدام با طول موج های متفاوت کاربردهای مختلفی دارند.  از آنجایی که دستگاه های نور درمانی از قدرت کمتری نسبت به سایر محصولات برخوردار هستند،  بنابراین آسیبی به پوست وارد نمی کنند.

دستگاه تونل ال ای دی تراپی مدل TATL 7 مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه های ال ای دی تراپی موجود در بازار

دستگاه تونل ال ای دی تراپی مدل TALT 7 دارای یک عدد سری بوده و از طراحی ارگونومیک برخوردار می باشد.  این محصول کاربردی و موثر برای درمان انواع بیماری های پوستی کاربرد دارد و شفافیت و درخشش پوست را افزایش می دهد.  از این محصول می توان به صورت خشک و نیز مرطوب استفاده نمود.

دستگاه ال ای دی تراپی چیست؟

نور درمانی از روش های نوین در جوانسازی و بهبود پوست می باشد که به وسیله دستگاه مخصوص پوست در معرض نور مرئی با طول موج های مختلف قرار می گیرد.  به طوری که نور با نفوذ در پایین ترین سطوح پوست،  بدون حرارت و ایجاد هیچ گونه زخمی حتی ریز و کوچک، پوست را ترمیم و بازسازی می کند.

جدید ترین دستگاه های ال ای دی تراپی دارای هفت نوع ال ای ای با رنگ های قرمز،  آبی،  سبز،  زرد،  بنفش،  آبی روشن و سفید هستند که هر کدام از آنها با توجه به کاربردهای مختلف طول موج های متفاوتی نیز از خود ساطع می کنند.

نور قرمز برای رفع التهاب و قرمزی پوست کاربرد دارد که به عمق پوست نفوذ می کند. همچنین به دلیل تحریک ترشح الاستین و کلاژن در درمان آکنه و کاهش چین و چروک موثر است.  از نور سبز برای روشن تر شدن پوست استفاده می شود.  نور آبی بر خلاف نور قرمز از طول موج کوتاه تری برخوردار می باشد که جهت درمان پوست های مستعد آکنه مورد استفاده قرار می گیرد.

نور زرد رنگ برای بهبود و رفع قرمزی پوست کاربرد دارد.  از نور آبی روشن نیز برای کلاژن سازی و افزایش متابولیسم سلول های پوستی استفاده می شود.  در نهایت نور سفید نیز به تقویت و استحکام پوست کمک می کند.

دستگاه ال ای دی تراپی چیست؟

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه های ال ای دی تراپی موجود در بازار

این دستگاه برای پوست صورت و بدن و گردن کاربرد دارد و همراه درمان هایی نظیر لایه برداری شیمیایی،  درمان های لیزری و میکرونیدلینگ و غیره عملکرد خارق العاده ای داشته و سرعت ریکاوری پوست را جهت از بین بردن باکتری ها،  کاهش التهاب و تقویت روند درمان بسیار بالا می برد.

با توجه به نوع درمان نیز می توان همزمان از یک یا چند رنگ نور استفاده کرد.  استمرار و مداومت درمان با استفاده از این دستگاه نتایج خارق العاده ای را پدید می آورد.  این دستگاه با انواع رنگ و نوع پوست سازگاری دارد و همه افراد می توانند از آن استفاده کنند.

مزایای استفاده دستگاه ال ای دی تراپی

  • نور درمانی روشی ملایم بوده و به پوست آسیب نمی زند.
  • عدم ایجاد درد
  • به استراحت نیاز ندارد
  • برای انواع پوست قابل استفاده است
  • در منزل هم می توان از آن استفاده کرد
  • هر نور دارای طول موج مختلف بوده که دارای مزیت خاصی می باشد
  • استفاده از دستگاه ال ای دی تراپی روشی بسیار ایمن و بی خطر است

معایب دستگاه ال ای دی تراپی

  • در پوست های شل بی تاثیر می باشد
  • عمل لایه برداری را به دلیل عدم از بین بردن لایه خارجی انجام نمی دهد و برای بهبود تن پوست به روش های قوی تری مانند میکرونیدلینگ، لایه برداری شیمیایی و غیره نیاز است.

استفاده دستگاه ال ای دی تراپی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه های ال ای دی تراپی موجود در بازار

ما در این مطلب به سه نمونه از بهترین دستگاه های ال ای دی تراپی اشاره نمودیم که می تواند به شما در انتخاب و خرید این محصول کمک نماید.  شما می توانید جهت آشنایی با محصولات بیشتر و متنوع در این زمینه به فروشگاه اینترنتی دیجی کالا مراجعه نمایید.  امیدواریم از مطالعه این مطلب لذت برده و اطلاعات کافی را برای خرید ایمن و رضایتبخش این محصول کسب کرده باشید.  چنانچه علاقه مند به مطالعه محصولات جدید در زمینه پزشکی و سلامت هستید ما را در  مقالات بعدی درمان تایم دنبال کنید.

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط