درمان تایم
درمان تایم
پر فروش ترین دستگاه های پاکسازی پوست

پر فروش ترین دستگاه های پاکسازی پوست

دغدغه اغلب افراد به ویژه خانم ها برای زیبایی سلامت پوست و شادابی آن است که دوست دارند همواره پوستی جوان و با طراوت،  عاری از هر گونه لک و جوش و تیرگی داشته باشند. راهکارهای زیادی وجود دارد تا از آن طریق بتوان به پوستی زیبا و سالم رسید.

از آنجایی هم که پوست یک عضو خارجی در بدن بوده و بیشتر در معرض آسیب قرار می گیرد، بهترین راهکار برای مراقبت از پوست استفاده از روش های آسان و سریع و موثر برای رفع عوارض و مشکلات پوستی می باشد.

دستگاه پاکسازی پوست یکی از محصولات برای حفظ شادابی و سلامت پوست است که به وسیله آن می توان انواع لک،  جوش،  زخم و خال و غیره را از روی پوست پاکسازی نمود.  بنابراین ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با پر فروش ترین دستگاه های پاکسازی پوست آشنا کنیم که شما بتوانید با خیالی آسوده و هر چه راحت و آسان تر اقدام به خرید محصول مورد نظر خود در این زمینه نمایید.

چنانچه علاقه مند به مطالعه موضوع این مطلب هستید،  ما تیم پزشکی درمان تایم را تا انتهای این مقاله همراهی کنید.

خرید اینترنتی و آشنایی با انواع پر فروش ترین دستگاه های پاکسازی پوست

یکی از فروشگاه های معتبر اینترنتی برای خرید انواع دستگاه های پاکسازی پوست،  سايت دیجی کالا می باشد.  زیرا که این سایت خریدی ایمن و رضایتبخش را به شما هدیه می دهد و می توانید از انتخاب خود نسبت به کیفیت و قیمت محصول اطمینان حاصل کنید.

این سایت محصولات خویش را با پایبندی به سه اصل پرداخت در محل،  ضمانت بازگشت کالا و تضمین در کیفیت و سلامت فیزیکی کالا در اختیار مشتریان و مصرف کنندگان خویش قرار می دهد.

در این راستا نیز انواع دستگاه های پاکسازی پوست توسط این سایت عرضه و به فروش می رسد که شما می توانید با مراجعه به این سایت نسبت به خرید این محصول اقدام کنید.  اما در این زمینه محصولاتی هستند که نسبت به سایر دستگاه های مشابه از فروش بیشتری برخوردار بوده که نشان می دهد به لحاظ کارآیی و عملکرد در سطح بالایی می باشند.

 بنابراین ما در ادامه پنج نمونه از پر فروش ترین دستگاه های پاکسازی پوست از سایت دیجی کالا اشاره می کنیم که به شما کمک می کند تا هر چه بهتر این محصولات را بشناسید و بتوانید محصول مورد نظر خود را برای انجام کارهای پوستی به راحتی انتخاب نمایید.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه پاکسازی پوست موجود در بازار

دستگاه پاکسازی پوست و پاک کننده لک و خال مدل 9LEVEL

این محصول یکی از پر فروش ترین دستگاه های پاکسازی پوست می باشدکه در چهار رنگ سفید،  بنفش،  نقره ای و طلایی ارائه می شود. طراحی ارگونومی و استفاده راحت و آسان این محصول مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده است.

از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه از بین بردن کامل خال های ریز و زگیل و خال های گوشتی می باشد.  به طوری که هیچ اثر و لکی از آن به جا نمی گذارد.  این محصول همچنین برای خال های تخت مناسب بوده و بعد از چند بار استفاده آنها را تا حد قابل توجهی محو می کند.

این دستگاه بسیار کاربردی دارای سه سری برای پاکسازی پوست است که هر کدام برای یک نوع کار طراحی و ارائه می شوند.  با استفاده از این دستگاه دیگر جای نگرانی برای جای جوش و لک در پوست نیست.  این دستگاه همچنین با باتری شارژ می شود و سه عدد باتری برای آن قابل استفاده می باشد.

 

پر فروش ترین دستگاه های پاکسازی پوست

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه پاکسازی پوست موجود در بازار

 

دستگاه پاکسازی پوست میکرودرم مدل دیاموند

این دستگاه در کلینیک های زیبایی و مصرف خانگی کاربرد دارد و در طرح و رنگ سفید ارائه می شود. منبع انرژی این دستگاه برق خانگی است.  سری های این دستگاه جنسی قابل شستشو دارند و هر کدام برای کاربرد خاصی طراحی شده اند.

این محصول علاوه بر پاکسازی برای از بین بردن چین و چروک های خیلی سطحی و ریز پوست نیز کاربرد داشته و تا حدی می توان گفت همانند یک ماساژور صورت عمل می کند.

در واقع با استفاده از این دستگاه می توان پوست را ماساژ سطحی داده و در پاکسازی پوست موثر است.  این دستگاه مجهز به قابلیت تنظیم سرعت می باشد و می توان به طور خودکار و دستی سرعت دستگاه را روی درجه مورد نظر تغییر داد.

 

پر فروش ترین دستگاه های پاکسازی پوست

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه پاکسازی پوست موجود در بازار

 

دستگاه پاکسازی پوست مدل A32

چنانچه دچار لک ناشی از کک و مک و یا زگیل و خال گوشتی می باشید،  این دستگاه یک محصول بسیار کاربردی و مفید است که بعد از مدت کوتاهی از استفاده آن نتایج مطلوب را به ارمغان می آورد.  استفاده از این دستگاه برای لیفت اطراف چشم و صورت مناسب است.

همچنین می توان از این محصول برای پلکسر لیفت نوک بینی و رفع غبغب استفاده کرد.  این دستگاه ضایعات پوستی از قبیل تتو، خال و زگیل و غیره را نیز به خوبی از بین می برد.  دستگاه پاکسازی پوست مدل A32 یک محصول با عملکرد و کیفیت بالاست که جایگاه محبوبی را در بین مصرف کنندگان از آن خود کرده است.

از دیگر ویژگی های این محصول طراحی ارگونومیک می باشد که استفاده از آن را برای کاربران آسان نموده است. همچنین قدرت قابل تنظیم از دیگر مزایای این محصول می باشد.  پاکسازی عمیق این دستگاه همان چیزی است که هر فرد دوستدار پوست به آن نیاز دارد.

این محصول انرژی خود را از طریق برق شهری تامین می کند و دارای سه سری قابل شستشو می باشد که هر کدام کاربرد متفاوتی دارند.  از تجهیزات همراه جهت استفاده راحت این محصول کابل برق،  قلم،  سوزن های قلم و کیف نگهداری هستند که حمل و نقل آن را آسان کرده و به خوبی از دستگاه محافظت می کند. این محصول همچنین دارای استند شارژ بوده و در رنگ نقره ای ارائه می شود.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه پاکسازی پوست موجود در بازار

 

دستگاه پاکسازی پوست تاچ بیوتی مدل TB1769

از ویژگی و مزایای خاص این دستگاه طراحی فوق العاده و منحصر به فرد،  ایجاد ارتعاشات بالا،  قابلیت شارژ مجدد،  عملکرد راحت،  دارای ۵ سطح شدت قابل تنظیم و دارا بودن پایه شارژ بوده که آن را به محصولی کاربردی و ممتاز تبدیل کرده است.

این محصول یکی از بهترین طراحی های برند تاچ بیوتی ( محصول ۲۰۱۷ ژاپن) می باشد که در آن از جدیدترین تکنولوژی پیشرفته زیبایی صورت به کار برده شده است.  عملکرد این محصول به طور لمسی می باشد و استانداردهای FDA و گواهی ثبت اختراع را داراست.  این دستگاه جایگزینی مناسب برای جراحی های دشوار پلاستیک،  لایه برداری با لیزر،  تزریق کلاژن،  پیلینگ با مواد شیمیایی و غیره می باشد.

از دیگر ویژگی های این محصول کمک به تحریک گردش خون،  تخلیه لنف و جدا سازی آرام سلول های مرده پوست است که بعد از یک دوره استفاده شگفتی را می توانید در پوست خود مشاهده کنید.

استفاده از این دستگاه همچنین باعث پاکسازی عمیق پوست از سموم می شود،  و به بهبود عملکرد سایر محصولات مراقبت از پوست کمک می کند.  سفت سازی و تونیگ پوست گردن،  بدن و صورت و نیز کاهش چین و چروک صورت یکی دیگر از مزایای استفاده از این محصول می باشد.

برای افرادی که پوستی با منافذ باز دارند،  و نیز دچار آکنه و کک و مک هستند،  استفاده از دستگاه تاچ بی تی مدل TB1769 معجزه می کند.  این محصول حتی برای پوست های چرب در کاهش ظاهر سلولیتی و توده های چربی موثر بوده و با تحریک غدد باعث متعادل سازی ترشح چربی در پوست می شود. دیگر آنکه با استفاده از این دستگاه می توان جای زخم،  چین و چروک،  لکه های پیری و قرمزی را تا حدود زیادی محو نموده و از بین برد.

این محصول ضد آب بوده و جنسی از استیل دارد.  این محصول با لایه برداری مناسب باعث جوانسازی پوست نیز می شود.  جهت استفاده بهتر از دستگاه برخورداری از ژل هیدرودرمی الزامیست.  کاربرد این دستگاه به طور دائمی و روزانه موجب ماندگاری نتایج می شود.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه پاکسازی پوست موجود در بازار

 

دستگاه پاکسازی پوست مول 7342

یکی از دغدغه ها و مشکلات برای پوست ایجاد خال های ریز و زگیل و خال های گوشتی می باشد که ظاهر ناخوشایندی به پوست می دهد. همچنین افراد می خواهند تا پوستشان یکدست و طبیعی بوده و عاری از  هر گونه خال و زگیل باشد. بنابراین دستگاه پاکسازی پوست مدل 7342 یکی از محصولات در این زمینه است که برای برداشتن تتو،  خال،  کک و مک،  زگیل و ضایعات پوستی مناسب می باشد.

این محصول از طریق برق شهری انرژی خود را تامین می کند و برای مصارف خانگی و حرفه ای طراحی شده است.  این دستگاه دارای ۱۰ سوزن بوده که هر کدام در مراحل مختلف درمان به کار گرفته می شوند.  به طوری که  سوزن های کوچک برای برداشتن مول،  خال ها و رنگدانه های کوچک کاربرد دارد،  و استفاده از سوزن های بزرگ در دنده های کم و زیاد جهت رفع زگیل،  خال و مول های بزرگ تر استفاده می شود.

این محصول همچنین دارای ۹ درجه قدرت می باشد که جهت درمان پوست های مختلف طراحی شده است. نحوه کار به این صورت که دستگاه را به ناحیه مورد نظر به آرامی تماس دهید.  با این کار لک ها کم کم سوخته و رنگدانه ها کمرنگ می شوند.  چنانچه قصد از بین بردن خال های بزرگ تر را داشته باشید باید این روند تکرار شده تا نتیجه مطلوب حاصل گردد. توجه داشته باشید که هنگام کار با دستگاه در جای ثابتی قرار بگیرید.  به طوری که دستگاه متعادل نگه داشته شده و بدون لرزش باشد.

این دستگاه بدون خونریزی خال،  کک و مک و زگیل و غیره را در پوست به راحتی از بین می برد و با حرکت ارتقا یافته و عملکرد قوی،  دما و فشار ثابت شما می توانید از استفاده از آن لذت ببرید.  این محصول دارای طراحی ارگونومیک است و استفاده را برای کاربران آسان تر می کند. همچنین شما می توانید بر اساس نیاز خود شدت و قدرت دستگاه را به میزان دلخواه خود تنظیم نمایید.

 

پر فروش ترین دستگاه های پاکسازی پوست

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه پاکسازی پوست موجود در بازار

 

ما در اینجا به پنج نمونه از پر فروش ترین دستگاه های پاکسازی پوست اشاره کردیم که می تواند به شما در انتخاب ایمن و آسان این محصول کمک نماید.  چنانچه قصد آشنایی و خرید محصولات متنوع و بیشتر در این زمینه را دارید به فروشگاه اینترنتی دیجی کالا مراجعه نمایید.

برای اطلاع از  محصولات جدید و متنوع در زمینه زیبایی و سلامت می توانید  ما را در مقالات بعدی درمان تایم دنبال کنید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط