درمان تایم
درمان تایم
بهترین مارک دستگاه نبولایزر

بهترین مارک دستگاه نبولایزر

یکی از روش های درمانی موثر جهت بیماری های تنفسی استفاده از دستگاه نبولایزر می باشد که علاوه بر آن کاربردهای مختلف و بسیاری برای نبولایزر شناخته شده است.  ما در این مقاله از درمان تایم به بررسی و معرفی چند نمونه از بهترین مارک های دستگاه نبولایزر می پردازیم تا شما عزیزان با کسب اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه های نبولایزر،  نحوه عملکرد و آشنایی با کاربرد و نحوه استفاده آنها بتوانید با آگاهی و اطمینان دست به انتخاب و خرید این محصول بزنید.  لطفا با ما تا آخر این مقاله همراه باشید.

دستگاه نبولایزر چیست؟

نبولایزر دستگاهی است که محلول های پایه آب را به ذرات و قطرات ریز تبدیل نموده تا از این طریق داروها و محلول های دارویی استنشاقی به ریه ها و قسمت های مختلف سیستم تنفسی نفوذ نماید.

استفاده از نبولایزر یکی از روش های درمانی موثر برای بهبود بیماری هایی چون برونشیت،  آسم و سایر اختلالات و مشکلات تنفسی می باشد. زیرا که انتقال مستقیم دارو به ریه و دستگاه تنفسی باعث کاهش دوز دارو شده و عوارض مصرف جانبی داروها را در بیمار کم می کند.

موارد استفاده از نبولایزرها زمانیست که بیماران از تکنیک تنفسی خاصی برای درمان بهره ببرند،  که جهت هماهنگی حرکات تنفسی در کودکان خردسال و سالخوردگان می باشد. همچنین برای نبولایزرهای خانگی افرادی که دچار انسداد مکرر جریان هوا یا حجم پایی تنفسی هستند،  و نیز بیمارانی که دارو یا دوزهایی جهت استنشاق معمولی ( استنشاق پودر خشک یا دوز اندازه گیری شده ) نیاز دارند،  مورد استفاده قرار می گیرند.

به طور کلی دستگاه نبولایزر تا زمانی که فرد به طور طبیعی قادر به نفس کشیدن نباشد،  کاربرد دارد. تمامی دستگاه های نبولایزر نیز تا ۱۸ ماه دارای گارانتی و ۵ سال خدمات پس از فروش می باشند.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع نبولایزر موجود در بازار

انواع دستگاه نبولایزر

دستگاه نبولایزر در سه نوع اصلی رایج است که شامل موارد زیر می باشد:

  • جت:  جهت ایجاد هوازی از گاز فشرده در این دستگاه استفاده می شود.
  • اولتراسونیک: ذرات ایجاد شده در این دستگاه بزرگ تر از نبولایزر جت بوده و هوایی از طریق ارتعاشات با فرکانس بالا را ایجاد می کند.
  • مش مایع: این دستگاه ریزترین ذرات را ایجاد کرده و از گران ترین محصولات در این زمینه است. این دستگاه با تشکیل آئروسل از یک شبکه ریز عبور و دارو را به قسمت های مختلف سیستم تنفسی می رساند.

موارد استفاده از دستگاه نبولایزر

  • درمان بیماری آسم
  • فیبروز کیستیک
  • عفونت های ریوی
  • بیماری انسداد مزمن ریوی
  • آسیب حاد ریوی
  • تنفس در بیماران سرطانی پیشرفته
  • کاربرد انسولین

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع نبولایزر موجود در بازار

خرید بهترین دستگاه های نبولایزر

دستگاه نبولایزر توسط پزشک و با توجه به شرایط بیمار و کاربرد آن در مدل ها و قیمت های مختلف عرضه می شود.  این دستگاه در فروشگاه های لوازم و تجهیزات پزشکی به صورت حضوری و اینترنتی موجود می باشد.

یکی از فروشگاه های اینترنتی که سابقه درخشانی در ارائه و عرضه انواع تجهیزات پزشکی از جمله نبولایزر دارد،  فروشگاه اینترنتی دیجی کالاست.  این سایت محصولات خویش را با پایبندی به سه اصل پرداخت در محل،  ضمانت بازگشت کالا و تضمین در کیفیت و اصالت کالا به مشتریان عرضه می کند.

در این راستا نیز بهترین مارک های دستگاه نبولایزر از برندهای مختلف داخلی و خارجی با کیفیت و قیمت مناسب توسط این سایت ارائه می شود که شما می توانید جهت آشنایی و خرید این محصول به دیجی کالا مراجعه نمایید. ما در ادامه به چند نمونه از بهترین مارک های دستگاه نبولایزر اشاره می کنیم که جزو محصولات پرفروش و محبوب در این زمینه هستند.

نبولایزر اولتراسونیک بیمارستانی امرن مدل U780

این دستگاه دارای حجم بالا برای استفاده انواع داروهاست.  همچنین برای استفاده بیماران مبتلا به آسم،  برونشیت مزمن،  آلرژی و دیگر مشکلات تنفسی بهترین انتخاب می باشد.  جهت استفاده از این دستگاه کافيست فقط دکمه تعبیه شده بر روی آن را فشار داده تا از این طریق کار کند.

این دستگاه همچنین دارای خروجی قابل تنظیم تا حداکثر ۳ میلی متر بر دقیقه است و توسط نمایشگر زمان باقی مانده بر اساس دقیقه را نشان می دهد.  این دستگاه برای بیماری های دستگاه تنفسی تحتانی مانند سرماخوردگی،  آسم،  آلرژی و غیره بیشترین کاربرد را دارد.

 

بهترین مارک دستگاه نبولایزر

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع نبولایزر موجود در بازار

 

نبولایزر کینگیلد مدل NE803

دستگاه نبولایزر کینگلد مدل NE803 یکی دیگر از بهترین گزینه ها برای رساندن دارو به قسمت های مختلف دستگاه تنفسی از طریق استنشاق می باشد.  این دستگاه با تکنولوژی هوای فشرده طراحی شده است و دارای کارآیی منحصر به فرد با قدرت خوب می باشد.

این دستگاه همچنین به دلیل حفظ تناسب بالا در افشاندن آئروسل به بیمار دارای کارآیی بالاست.  این دستگاه دارای ماسک و رابط بینی بوده و حمل آن آسان می باشد.  به طوری که می توان به راحتی در منزل و کلینیک آن را حمل و استفاده نمود.

جهت استفاده راحت از این محصول دکمه تعبیه شده بر روی آن موجود است.  این دستگاه همچنین دارای ظرفیت مخزن حداکثر ۸ میلی لیتر و شیلنگ رابط می باشد.  برای داروهای استنشاقی و بیماری های تنفسی مانند آسم،  سرما خوردگی،  برونشیت و غیره این دستگاه کاربرد دارد.

در این دستگاه به جای استفاده از آب معمولی از آب مقطر استفاده می شود و در آن باتری قلمی غیر قابل شارژ به کار رفته است. به همراه محصول اقلامی نظیر ماسک صورت بزرگسال،  ماسک صورت کودک،  کاپ دارو،  لوله هوا و پنج عدد فیلتر یدک نیز ارائه می شود.

 

بهترین مارک دستگاه نبولایزر

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع نبولایزر موجود در بازار

 

نبولایزر بریسک مدل CN136

این محصول به دلیل سرعت،  قدرت و کارآیی بالایی که دارد جایگزین مناسبی برای روش های درمانی در بیماری های تنفسی می باشد. دستگاه نبولایزر بریسک دارو را به ذراتی با قطر ۳ الی ۶ میکرومتر تبدیل نموده تا دارو به عمق شش ها و کیسه های هوایی نفوذ کند.

از دیگر ویژگی های این محصول سرعت ۵ الی ۸ لیتر بر دقیقه بوده که نسبت به مدل های مشابه منحصر به فرد و کم نظیر است. این دستگاه راحتی و آسانی را برای کاربر فراهم می کند و مانع از خستگی کاربر به ویژه کودکان می شود.

این دستگاه مخزنی با حجم ۶ میلی لیتر را دارا می باشد و برای افراد مختلف از جمله کودکان جهت مصرف خانگی مفید و کاربردی است. با استفاده از این دستگاه استنشاق دارو راحت تر انجام می گیرد و دارو به اعماق شش ها و کیسه های هوایی نفوذ کرده و اثربخشی بالایی دارد.

به همراه این محصول دفترچه راهنمای کامل جهت استفاده صحیح آن و نیز نازال ماسک ارائه می شود. این محصول کم صدا و کم مصرف بوده و جهت انتقال دارو به دستگاه تنفسی از طریق سیستم مجاری تنفسی و جلوگیری از تجمع ترشحات ریوی،  کاهش و درمان سرفه،  پیشگیری از آتلکتازی،  کاهش چسبندگی،  کمک به برگشت خون،  کاهش درد و اسپاسم در بدن می توان از آن استفاده نمود.

 

بهترین مارک دستگاه نبولایزر

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع نبولایزر موجود در بازار

 

نبولایزر بیورر مدل IH21

محصول بیورر یکی از بهترین مارک های دستگاه نبولایزر که به ریه ها اکسیژن کافی رسانده و باعث دفع کامل دی اکسید کربن از ریه و شش ها می شود.  این دستگاه از شیوه های درمان سریع برای جلوگیری و رفع مشکلات تنفسی می باشد.

این محصول دارای دو ماسک دهانی مناسب کودکان و بزرگسالان است که از طریق تبخیر دارو و فشرده سازی هوای خروجی دارو را مستقیما به ریه ها می رساند.  این محصول همچنین دارای سیستم خاموشی خودکار می باشد که پس از مدت زمان مشخص در صورت عدم استفاده دستگاه خاموش می شود. دستگاه نبولایزر بیورر برای درمان انواع بیماری های تنفسی مانند آسم،  سرماخوردگی و غیره مناسب است.

این دستگاه همچنین سیستم تنفسی را به طور کامل ضد عفونی نموده و دارای قابلیت پخش مواد ضد عفونی کننده می باشد.  دستگاه بیورر دارای ظرفیت نبولایزیشن ۰.۲ میلی لیتر در دقیقه بوده و برای جلوگیری از حملات فشار هوا ( بالا- پایین ) طراحی شده است.  ابعاد این محصول در اندازه های ۱۰*۱۸*۳۰ سانتی متر و همچنین دو سری مختلف برای دستگاه و دو عدد ماسک مخصوص کودک و بزرگسال نیز به همراه این دستگاه ارائه می شود.

 

بهترین مارک دستگاه نبولایزر

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع نبولایزر موجود در بازار

 

نبولایزر امرن مدل NE-C803-E

روش درمانی این محصول همچون مدل های دیگر دستگاه های نبولایزر به طور استنشاقی می باشد.  به همراه این محصول دو عدد ماسک و فیلتر هوای ۵ قسمتی ارائه می شود که مناسب برای استفاده کودکان و بزرگسالان است.

این محصول محلول های دارو را با بخار سرد نبولایزر نموده و به طور مستقیم به اعماق شش ها و کیسه های هوایی می رساند.  این دستگاه به گونه ای طراحی شده است که سهولت کاربری را فراهم می نماید و در طرح و رنگ سفید می باشد. برای درمان بیماری های سرماخوردگی،  آسم و مشکلات تنفسی این دستگاه کاربرد دارد.  بنابراین می توانید در منزل و کلینیک های درمانی از آن استفاده کنید.

 

بهترین مارک دستگاه نبولایزر

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع نبولایزر موجود در بازار

 

نبولایزر کابانا مدل Rj-2 p

محصول کابانا مدل Rj-2 p در طرح و رنگ صورتی خاکستری طراحی شده است که طرحی فانتزی دارد.  این دستگاه دارو را از طریق استنشاق به قسمت های مختلف دستگاه تنفسی می رساند.  از این محصول می توان جهت بهبود بیماری های تنفسی استفاده نمود.

این دستگاه با تکنولوژی هوای فشرده طراحی شده و کارآیی بسیار بالایی دارد.  همچنین این دستگاه به حفظ تناسب بالا درافشاندن آئروسل کمک می کند. باید برای این دستگاه به جای آب معمولی از آب مقطر استفاده نمود.  زیرا که آب معمولی موجب ایجاد رسوب در محفظه می شود و خلل در کار دستگاه ایجاد می کند.

بر روی دستگاه یک دکمه تعبیه شده که برای راحتی کاربر می توان از آن استفاده نمود.  این دستگاه قابل حمل و جا به جایی بوده و می توان از آن در منزل و کلینیک استفاده کرد.  این محصول دارای ظرفیت مخزن حداکثر ۱۰ میلی لیتر نیز است.

همچنین به همراه این محصول دو عدد ماسک صورت مخصوص بزرگسال و اطفال و دو عدد کاپ دارو،  لوله هوا و نیز کیف برزنتی جهت نگهداری دستگاه ارائه می شود. کاربرد این دستگاه جهت مصرف داروهای استنشاقی می باشد.

 

بهترین مارک دستگاه نبولایزر

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع نبولایزر موجود در بازار

 

نبولایزر بی ول مدل PRO-110

یکی دیگر از بهترین مارک های دستگاه نبولایزر محصول بی ول مدل PRO-110 که داروها را به ذراتی با قطر ۸ میلی لیتر تبدیل می کند تا اثربخشی بیشتری داشته باشند.  سرعت پاشیدن این دستگاه همچنین ۰.۴ میلی لیتر در دقیقه است و دارای وزنی در حدود ۱.۳۴۵ کیلو گرم می باشد.  این محصول جهت مصرف داروهای استنشاقی کاربرد دارد،  و از طریق استنشاق دارو را به قسمت های مختلف دستگاه تنفسی می رساند.

یک عدد ذره کننده،  شلنگ هوایی،  کلاهک دهانی و بینی،  دو عدد ماسک بزرگسال و کودک و پنج عدد فیلتر و کیفی نگهدارنده و حمل دستگاه و نیز دفترچه راهنما اقلامی هستند که به همراه محصول ارائه می شوند. این دستگاه در ابعاد ۱۳.۷*۱۷.۳*۹.۶ سانتی متر با حداکثر فشار هوای ۲.۲ بار طراحی شده است.  این دستگاه همچنین دارای قابلیت تبدیل کننده دارو به ذره با حداقل ظرفیت ۲ میلی لیتر می باشد.

 

بهترین مارک دستگاه نبولایزر

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع نبولایزر موجود در بازار

 

نبولایزر فولی مدل W005 سایز M

نبولایزر فولی برای بیماری ها و مشکلات تنفسی نظیر آسم،  انسداد ریه،  برونشیت حاد و مزمن،  عفونت. ریه و تورم لوزالمعده و سایر عارضه های تنفسی کاربرد دارد.  این دستگاه دارای وزن کم و سبک و طراحی عروسکی ( مشکی پنگوئنی ) است کخ مناسب برای استفاده کودکان می باشد.

این دستگاه همچنین دارای قیمت مناسب بوده و به لحاظ کارکرد،  کارآیی بالایی دارد.  این دستگاه مورد تایید وزارت بهداشت است و برچسب اصالت کالا بر روی آن می باشد که از این لحاظ می تواند اطمینان شما را بیشتر کند. بنابراین برای مصارف خانگی و نیز مراکز درمانی مناسب و قابل استفاده است.

کارکرد این دستگاه همچنین کم صدا بوده و فقط حدود ۶۰ دسی بل صدا تولید می کند.  روش درمانی این دستگاه به صورت استنشاقی می باشد.  به همراه این محصول نیز اقلامی چون لوله هوا،  قطعه دهانی،  دو عدد ماسک،  پنج عدد فیلتر یدکی،  یک عدد فیوز یدکی و یک عدد دفترچه راهنمای فارسی و انگلیسی جهت استفاده صحیح از دستگاه ارائه می شود. در این دستگاه از ماده ضد حساسیت جهت کاربری راحت و آسان نیز استفاده شده است.

 

بهترین مارک دستگاه نبولایزر

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع نبولایزر موجود در بازار

 

نبولایزر آ ایکس دی مدل 305

یکی از بهترین محصولات در زمینه انواع دستگاه نبولایزر محصول آ ایکس دی مدل 305 می باشد که دارو را به طور استنشاقی و ریزپاش به قسمت های مختلف دستگاه تنفسی می رساند.  این دستگاه در درمان و بهبود بیماری هایی مانند برونشیت و آسم بسیار موثر است.  از آنجایی که تاثیر دارو از این طریق بسیار سریع می باشد،  این دستگاه به گونه ای طراحی شده است که از تأثیر دارو بر بافت های دیگر بدن جلوگیری می کند. به همین دلیل مورد توجه بوده و از امتیازات اصلی آن می باشد.

با استفاده از این دستگاه همچنین عملکرد ماهیچه های تنفسی و استقامت فعالیت های عمومی افزایش می یابد،  و دستگاه تنفسی تهویه شده و سرفه درمان می شود.  این دستگاه از تجمع ترشحات ریوی و آتلکتازی جلوگیری می کند و نیز باعث کاهش چسبندگی،  کمک به بازگشت خون،  کاهش درد و کم شدن اسپاسم می شود. این دستگاه برای رفع عفونت های تنفسی احتقان،  سینوزیت و سرماخوردگی و مرطوب شدن راه های تنفسی برای افرادی که در محیط های خشک دچار مشکلات تنفسی شده نیز کاربرد دارد.

 

بهترین مارک دستگاه نبولایزر

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع نبولایزر موجود در بازار

 

نبولایزر اکیومد مدل NF80

یکی دیگر از بهترین مارک های دستگاه نبولایزر محصول اکیومد مدل NF80 است که از طریق استنشاق دارو را به بخش های مختلف سیستم تنفسی می رساند و اثربخشی بالایی دارد.  این محصول همچنین از قدرت و کارآیی بالا برخوردار می باشد و دارای قابلیت تنظیم جهت اثربخشی بیشتر داروست.

به همراه این محصول ماسک مخصوص استفاده کودکان و بزرگسالان ارائه می شود و برای تمام سنین کاربرد دارد.  همچنین آداپتور ۱۲۷ نیز همراه محصول می باشد تا بتوان دستگاه را از این طریق شارژ نمود.  این دستگاه جهت سرماخوردگی،  آسم و درمان بیماری های تنفسی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

بهترین مارک دستگاه نبولایزر

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع نبولایزر موجود در بازار

 

ما در اینجا چند نمونه از بهترین دستگاه های نبولایزر را معرفی نمودیم که می تواند به شما در انتخاب و خرید این محصول کمک کند.  شما می توانید جهت آشنایی و خرید محصولات متنوع و بیشتر در زمینه انواع دستگاه نبولایزر به فروشگاه اینترنتی دیجی کالا مراجعه کنید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط