درمان تایم
درمان تایم
بهترین مدل بادکش بدن

بادکش درمانی چیست؟

بادکش درمانی یکی از تکنیک های موثر و شفابخش در روش های درمان طب سنتی در کشورهای هند،  چین و ایران می باشد که در آن تعدادی فنجان یا لیوان از جنس سفال،  شیشه و یا چوب بامبو روی قسمت های مختلف بدن نظیر کمر،  شکم،  بازوها و غیره قرار می گیرد.  از این طریق یک نیروی مکش یا خلا در داخل فنجان پوست را به سمت بالا می کشد که سبب جمع شدن خون در ناحیه مکش می شود.

بادکش درمانی یک روش شفابخش باستانی است که با استفاده از عمل مکش تنش ها و دردهای عضلانی را کاهش می دهد. همچنین می توان از آن در درمان بسیاری از بیماری ها نیز استفاده نمود.

روش های بادکش درمانی به دو صورت خشک و تر انجام می گیرد. با این حال هر کدام از روش ها باید با تجویز پزشک و تحت نظارت او صورت گیرد.

انواع بادکش درمانی

انواع بادکش به لحاظ نحوه انجام شامل چند دسته هستند که موارد زیر می باشند:

بادکش ثابت

در این روش لیوان ها ثابت بر روی پوست قرار گرفته و بعد از اتمام مکش جدا می شوند.  در این روش ابزار مکش بیشتر از ۱۵ ثانیه بر روی پوست قرار می گیرند.  از بادکش ثابت جهت رفع دردهای ناحیه کمر و کتف استفاده می شود.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه بادکش موجود در بازار

بادکش منقطع

 در این روش ابزار مکنده فقط در حدود ۴ تا ۵ ثانیه در یک قسمت بدن قرار می گیرد و بعد از آن جدا شده و مجددا در همان قسمت مکش انجام می شود. در این روش عمل مکش چندین بار در یک قسمت انجام می گیرد.  هدف از انجام این روش تجمع خون لطیف در یک قسمت می باشد. همچنین ایجاد کبودی در این نوع روش از سایر روش ها کمتر است.  بنابراین جهت آماده کردن موضع جهت انجام بادکش تر و مرطوب مناسب بوده و برای پوست صورت و گونه ها کا برد دارد.

بادکش متحرک

در این روش از روغن های طبیعی مانند روغن زیتون و یا بادام و غیره استفاده می شود.  به طوری که ابتدا موضع را روغن مالی نموده سپس بادکش را به صورت ثابت روی بدن قرار می دهند.  سپس به آرامی بعد از چند ثانیه حرکت داده تا با گرم کردن موضع اسپاسم های عضلانی و خستگی برطرف شود.

برای هر یک از سه روش بادکش درمانی باید قبل از هر اقدامی با پزشک مشورت نموده و قبل از انجام عمل بادکش تا دو سه ساعت از آخرین وعده غذایی سپری شده باشد.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه بادکش موجود در بازار

فواید بادکش بدم برای سلامتی

  • درمان فلج صورت
  • درمانی برای تنگی نفس و سرفه
  • کاهش نشانه های زونا
  • کاهش درد ناشی از دیسک کمر
  • درمان آکنه
  • دفع سنگ کلیه
  • رفع انواع دردها
  • کنترل خونریزی
  • رفع چاقی و لاغری
  • درمان بیماری
  • کاهش التهاب
  • سم زدایی بدن

بادکش به چه افرادی توصیه نمی شود:

  • زنان باردار
  • بانوانی که دوره قاعدگی هستند
  • افراد مبتلا به بیماری سرطان متاستاتیک
  • افراد دچار شکستگی استخوان
  • افراد مسن

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه بادکش موجود در بازار

معرفی و خرید اینترنتی بهترین مدل های بادکش بدن

یکی از فروشگاه های معتبر اینترنتی برای خرید انواع تجهیزات پزشکی و طبی سايت دیجی کالا می باشد.  این سایت با چندین سال سابقه درخشان در زمینه عرضه و فروش انواع کالاها از برندهای معتبر داخلی و خارجی توانسته است مخاطبان زیادی را همه روزه به خود جلب نماید و جایگاه ویژه ای در نزد مشتریان و مصرف کنندگان خویش دارد.

در این راستا انواع بادکش های درمانی توسط این سایت عرضه و به فروش می رسد که به لحاظ کیفیت و قیمت مناسب بوده و می تواند خرید رضایتبخش و ایمن را برای شما فراهم آورد.  ما جهت آشنایی هر چه بیشتر شما با این محصول چند نمونه از بهترین مدل های بادکش بدن را در ادامه آورده ایم که می تواند به شما در انتخاب و خرید ایمن و رضایتبخش کمک نماید.

بادکش بدن 16 لیوانه مدل Sadra

بادکش یکی از روش های سنتی برای درمان بسیاری از بیماری ها در طب می باشد که قدمت دیرینه دارد.  با استفاده از بادکش می توان بسیاری از دردها را تسکین داده و بیماری ها را درمان نمود.  بادکش بدن مدل صدرا یک محصول کاربردی و مفید برای رفع در های ناشی از ترک اعتیاد،  رفع خستگی و کوفتگی عضلات و بهبود دردها و گرفتگی عضلات است.

این بادکش سوپاپ دار بوده و دارای ۱۶ لیوان در سایز مختلف و دسته وکیوم کننده می باشد.  این محصول سموم ناشی از گزیدگی را به خوبی تخلیه کرده و زخم بستر را درمان می کند.  همچنین در رفع دردهای قاعدگی موثر است. برای استفاده از این بادکش فقط کافيست هر یک از لیوان ها به دسته وکیوم متصل شده و بر روی بدن قرار گیرد.

با کشیدن دسته وکیوم بادکشی انجام شده و بعد از اتمام کار لازم است تا دسته ها جدا شود. با فشار دادن سوپاپ ها بعد از مدت زمان مورد نظر لیوان ها از بدن به راحتی جدا شده و نیاز به فشار و کشیدن نمی باشد.

در این محصول عمل مکش با پمپ دستی انجام می گیرد. همچنین بادکش بدن ۱۶ لیوانه مدل صدرا در رنگ و طرح بی رنگ شفاف ارائه می شود. این بادکش در باز کردن منافذ پوست فوق العاده موثر است.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه بادکش موجود در بازار

 

بادکش کی تی ام مدل راکپادز بسته 10 عددی

این بادکش سیلیکونی بوده و تولید شرکت کی تی ام می باشد که محصولات خود را با کیفیت و عملکرد بالا ارائه می کند.  این بادکش دردهای میوفاشیال و تاندونیت ها را کاهش داده و موجب افزایش خونرسانی موضعی به ناحیه مورد نظر بدن می شود.

از دیگر ویژگی های این بادکش مقاومت لیوان ها بوده که خاصیت ضد شکستن دارند.  همچنین با مکش بسیار قوی باعث افزایش نتیجه مطلوب جهت درمان می شوند. با استفاده از این بادکش می توان همزمان با مکش تمرینات همان ناحیه را برای رفع درد و تسکین نیز انجام دهید.

کار با این بادکش راحت و ساده می باشد،  از این رو در کلینیک های فیزیوتراپی،  اسپرت و ماساژ درمانی می توان از این محصول استفاده نمود. برای استفاده از این محصول،  بادکش را بر روی ناحیه مورد نظر از بدن قرار داده و فشار دهید.  همچنین جهت سرعت و قدرت مکش می توانید بادکش را برعکس روی موضع قرار داده و سپس به حالت عادی برگرداند تا کاملا به موضع بچسبد. این محصول در رنگ های مشکی،  سفید،  زرد،  یاسی،  صورتی روشن و سبز کاهویی موجود می باشد.

 

بهترین مدل بادکش بدن

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه بادکش موجود در بازار

 

بادکش بدن مدل KL

یکی دیگر از بهترین مدل های بادکش بدن محصول مدل KL است که برای رفع انواع دردهای مفصلی،  عضلانی،  عصبی و داخلی کاربرد دارد. این محصول دارای ۶ لیوان سوپاپ دار در اندازه های مختلف می باشد.  قطر لیوان ها از ۳ تا ۶.۵ سانتی متر هستند.

برای کار با این بادکش فقط کافيست تا هر کدام از لیوان ها به دسته وکیوم متصل شده و روی بدن قرار گیرد.  سپس با کشیدن دسته وکیوم عمل بادکش انجام می شود،  و می توان دسته ها را جدا کرد. برای جدا کردن با فشار دادن سوپاپ ها لیوان ها به راحتی از بدن جدا شده و نیاز به فشار و کشیدن نیست.

این محصول برای تمام قسمت های مختلف بدن از جمله رفع درد زانو،  ساق پا،  پاشنه،  کف و روی پا،  رفع گرفتگی و اسپاسم عضلانی و درمان سردرد به ویژه میگرن و بهبود برونش ناشی از آلرژی و آسم و غیره کاربرد دارد.  همچنین در درمان واریس و بیماری های روماتیسمی کمک می کند و نیز باعث کنترل فشار خون بالا می شود.

این محصول بدون نیاز به باتری کار می کند و برای رفع خستگی و کوفتگی موثر و کاربردی می باشد.  به همراه محصول نیز برگه راهنمایی جهت نشان دادن اتصال بادکش به نقاط مختلف بدن ارائه می گردد تا هر چه راحت تر بتوان از آن استفاده نمود.  این محصول در دو رنگ سفید و بی رنگ قابل عرضه است.

بهترین مدل بادکش بدن

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه بادکش موجود در بازار

 

بادکش بدن ای اس ان مدل 012

محصول درمانی بدن مدل 012 یک بادکش لیوانی با یک عدد دسته وکیوم کننده به همراه ۱۲ عدد لیوان می باشد.  هر کدام از این لیوان ها دارای سوپاپ هستند و برای استفاده از آنها کافيست فقط لیوان ها را به دسته وکیوم متصل و بر روی بدن قرار دهید،  تا با کشیدن دسته وکیوم بادکشی انجام گیرد.

بعد از مدت زمان مورد نظر می توانید با فشار دادن سوپاپ ها به راحتی لیوان ها را از بدن جدا کنید و نیاز به فشار و کشیدن نیست. این محصول در رنگ و طرح بی رنگ ارائه می شود. استفاده از این بادکش برای رفع دردها و بهبود گرفتگی عضلات و کاهش اسپاسم موثر می باشد. همچنین می توان از آن در مراکز درمانی به روش طب سنتی استفاده نمود.

 

بهترین مدل بادکش بدن

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه بادکش موجود در بازار

 

بادکش رناس طب مدل Form AID

بادکش رناس طب مدل Form AID در رنگ و طرح بی رنگ شفاف موجود و عرضه می شود. این محصول یک بادکش حرفه ای برای رفع درد در تمام قسمت های مختلف بدن می باشد.  این بادکش همچنین مخصوص جهت قسمت های سینه و پشت کاربرد دارد.

در صورتی که از این محصول برای قسمت سینه استفاده می کنید،  باید هر سینه روزانه ده دقیقه بادکش شود. به طور کلی دو سینه باید روزانه بادکش شده و به مدت دو ماه به صورت مرتب این کار را تکرار کنید.

در صورت نیاز می توان به هنگام عمل بادکش از روغن های گیاهی،  ژل روان کننده و غیره جهت تاثیر بهتر بادکش و جلوگیری از خروجی هوا از کاپ استفاده نمود. این بادکش دارای دو عدد کاپ مدرج بوده و استفاده از آن راحت است. همچنین وکیوم های مناسب و شلنگ بسیار کاربردی مانع از هر گونه آسیب و درد به بافت سینه می شود.

دو عدد کاپ،  شلنگ وکیوم و دسته بادکش از اقلام همراه این محصول هستند.  استفاده از این بادکش هیچ گونه خطری و نگرانی را برای کاربر ایجاد نمی کند. همچنین برای مصارف خانگی می توان از این بادکش استفاده کرد.

بهترین مدل بادکش بدن

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه بادکش موجود در بازار

 

بادکش بدن سیلیکونی کد 01

این بادکش از نوع سیلیکونی بوده و استحکام و مقاومت زیادی در برابر خوردگی و پارگی از خود نشان می دهد.  به طوری که به مدت طولانی قابل استفاده است.  این محصول دارای ۵ لیوان در اندازه های مختلف بوده که برای رفع دردها و درمان بسیاری از بیماری ها می توان از آن استفاده نمود.

استفاده از این محصول همچنین باعث رفع خستگی و کوفتگی عضلانی شده و دردهای ناشی از ترک اعتیاد را به طور کامل برطرف می کند.  این محصول در درمان زخم بستر موثر است و سموم ناشی از گزیدگی را تخلیه و دردهای قاعدگی را تسکین می بخشد. بادکش سیلیکونی کد 01 منافذ پوست را بازکرده و پوست را شفاف می کند.

 

بهترین مدل بادکش بدن

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه بادکش موجود در بازار

 

دستگاه بادکش تورنادو مدل 1

این دستگاه در طرح و رنگ سفید طراحی شده است و از قدرت مکش و عملکرد خوبی برخوردار می باشد.  این دستگاه با پمپاژ کار می کند و نیاز به مکش به طور دستی نیست.  این پمپاژ باعث می شود تا مقدار زیادی خون در بافت ها بدن به گردش در آمده و سرعت جریان خون بهبود یابد.

دستگاه بادکش تورنادو مدل 1 همچنین دارای قابلیت تعویض سری می باشد که با هر بار استفاده می توان سری های مختلف را برای آن به کار برد.

استفاده از این دستگاه در از بین بردن سموم ناشی از ترک اعتیاد موثر است.  همچنین باعث رفع دردهای ناشی از قاعدگی،  کوفتگی و خستگی و تسکین دردهای عضلانی و نیز کاهش اسپاسم می شود.

 

بهترین مدل بادکش بدن

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه بادکش موجود در بازار

 

بادکش بدن 8 لیوانه مدل Ariya

بادکش آریا دارای ۸ لیوان سوپاپ دار در اندازه های مختلف می باشد.  همچنین یک دسته وکیوم کننده دارد که سیب راحتی کار می شود.  استفاده از این محصول خستگی و کوفتگی عضلات را برطرف می کند و جهت رفع دردهای ناشی از ترک اعتیاد موثر است.

این محصول همچنین برای درمان زخم بستر نیز کاربرد دارد و سموم ناشی از گزیدگی را تخلیه و دردهای قاعدگی را نیز تسکین می بخشد.  برای نحوه کار با این بادکش کافيست که هر کدام از لیوان ها را به دسته وکیوم متصل نموده و روی بدن قرار دهید.  با کشیدن دسته وکیوم پروسه بادکشی صورت می گیرد.

دسته را جدا کرده تا به خوبی این عمل انجام شود،  و سپس بعد مدت زمان معین سوپاپ ها را با فشار دادن آزاد کرده تا لیوان ها به راحتی از بدن جدا شود. این محصول منافذ پوست را باز می کند. همچنین برای رفع دردهای زانو،  ساق،  پاشنه،  کف و روی پا و رفع اسپاسم های عضلانی و درمان برخی از اختلالات قاعدگی کاربرد دارد.  جهت راهنمایی بیشتر برای استفاده راحت تر از این دستگاه برگه راهنما به همراه محصول ارائه می شود.

 

بهترین مدل بادکش بدن

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه بادکش موجود در بازار

 

بادکش راد مد مدل RM224 بسته 24 عددی

این محصول یک مجموعه از ۲۴ عدد بادکش لیوانی می باشد که در ۶ سایز درجه بندی شده اند.  بادکش راد مد مدل RM224 بی رنگ می باشد و استفاده از آن برای از بین بردن دردهای عضلانی و رفع خستگی موثر است.

همچنین می توان برای رفع درد تمام قسمت های بدن از آن نیز استفاده کرد.  این بادکش برای استفاده در منزل مناسب بوده و قدرت مکش بالایی دارد. برای نحوه استفاده از این بادکش دسته را جدا نموده و بعد از مدت زمان معین،  با فشار دادن سوپاپ ها به راحتی لیوان ها را از روی بدن جدا کنید. به همراه محصول کاتالوگ راهنما،  دسته چهار انگشتی با رابط شلنگ نیز ارائه می شود.

 

بهترین مدل بادکش بدن

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه بادکش موجود در بازار

 

بادکش بدن طهورا مدل 02 بسته 12 عدد

طهورا یکی از بهترین برندهای تولید کننده در زمینه انواع بادکش و تجهیزات طبی می باشد که دارای ۱۲ سر در اندازه های مختلف است. به طوری که ۲ عدد لیوان در حجم ۱۲۵ سی سی با سوپاپ فنری به همراه محصول می باشد و ۸ لیوان در حجم ۱۰۰ سی سی جهت بادکش عادی بدن است.  همچنین دو عدد لیوان کوچک برای بادکش صورت،  شقیقه و غیره می باشد. این محصول در رنگ سفید بوده و برای تمام قسمت های بدن کاربرد دارد.

به همراه این محصول روغن ماساژ نیز ارائه می شود تا به وسیله آن تمام قسمت ها را چرب نموده و عمل بادکش را به راحتی انجام دهید. استفاده از این بادکش در رفع چاقی،  بهبود سینوزیت،  میگرن،  رفع اسپاسم و دردهای عضلانی،  رفع درد پا،  سر درد و کوفتگی و خستگی ناشی از ورزش کردن و یا تجمع اسید لاتیک در بدن موثر و مفید است. به طوری که می توان با استفاده از این بادکش محل درد ناشی از کوفتگی را رفع نموده و محل زخم را نیز بهبود ببخشید.

این بادکش همچنین جهت ایجاد خودسازی در بدن مفید بوده و جریان خون را بهبود می دهد،  و همین موضوع باعث نشاط و شادابی پوست می شود. استفاده از این بادکش سموم ناشی از گزیدگی حشرات را تخلیه و در درمان بیماری های پوستی،  رفع خستگی و سرما خوردگی مزمن و سایر مشکلات بدن موثر می باشد. به همراه این محصول دفترچه راهنما جهت استفاده صحیح از بادکش ارائه می شود تا نتیجه مطلوب حاصل آید.

 

بهترین مدل بادکش بدن

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه بادکش موجود در بازار

 

دستگاه بادکش مدل XU2400 بسته 9

این دستگاه برای رفع انواع دردهای مفصلی،  عضلانی،  عصبی و داخلی کاربرد دارد و دارای یک عدد باکس وکیوم کننده مجهز به ۲ پمپ مکنده ۸ دیافراگمی داخلی می باشد. این دستگاه شامل ۶ لیوان در اندازه های مختلف است و دارای قابلیت تنظیم میزان مکندگی می باشد.

با استفاده از این دستگاه می توان همزمان بادکش و حجامت را انجام داده و به کار خود سرعت بخشید.  جهت استفاده از این دستگاه کافيست هر کدام از لیوان ها را به رابط بی رنگ اتصال شده به شیلنگ سبز متصل نمایید و روی بدن قرار دهید. با کلیک کردن بر روی دکمه مشکی پمپ دستگاه عمل مکندگی و بادکش را انجام می دهد.

عمل بادکش و حجامت در این دستگاه توسط موتور قدرتمند انجام می گیرد.  مزیت این دستگاه نسبت به سایر محصولات مشابه در این است که در دو مد کاری خاموش و روشن لحظه ای و یا دائم کار می کند.  دکمه ولوم قرمز رنگ تعبیه شده بر روی دستگاه میزان مکش را تنظیم نموده و به صورت اتوماتیک سوپاپ های داخل لیوان ها تخلیه هوا را انجام می دهند. از این طریق لیوان ها به راحتی از بدن جدا شده و نیاز به فشار و کشیدن نمی باشد.

این محصول قبل از تحویل تحت کنترل و نظارت فنی QC قرار گرفته است و هیچ گونه نگرانی بابت کیفیت و عملکرد آن وجود ندارد. دقت کنید از ورود چربی یا مایعات به درون شیلنگ پمپ تا حد امکان جلوگیری نمایید.  این دستگاه برای فیزیوتراپی و مطب ها و مصارف خانگی یک محصول فوق العاده کاربردی و حرفه ای می باشد.

 

بهترین مدل بادکش بدن

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه بادکش موجود در بازار

 

دستگاه بادکش مدل KTM مجموعه 12 عدد

این دستگاه از نوع بادکش خشک بوده و مجموعه ای از تعدادی لیوان است که برای ایجاد مکش بر روی پوست بیمار قرار می گیرد. این دستگاه جهت بهبود جریان خون موثر بوده و تنش های عضلانی را کاهش می دهد.

همچنین باعث ترمیم سلول ها در بدن می شود. از دیگر مزایا و ویژگی های این دستگاه شکل دهندگی بافت های اتصال دهنده و ایجاد عروق خونی تازه می باشد. از این دستگاه همچنین می توان برای ماساژ بدن و صورت و افزایش خونرسانی و نیز کمک به کلاژن سازی استفاده نمود.

جهت استفاده از این دستگاه ابتدا محل مورد نظر را با روغن مناسب گیاهی ماساژ دهید. بعد از آن پمپ بادکش را فشار داده و لیوان را بر روی قسمت مورد نظر بگذارید.  سپس پمپ را آزاد کرده و بادکش را ثابت نگه دارید،  و یا اینکه می توانید بادکش را در قسمت مورد نظر حرکت دهید. از این دستگاه به عنوان طب مکمل در درمان می توان استفاده کرد.  به همراه این دستگاه اقلامی چون چهار عدد بادکش شماره ۴ و چهار عدد بادکش شماره ۳ و دو عدد بادکش شماره ۲ و دو عدد بادکش شماره ۱ نیز ارائه می شود.

 

بهترین مدل بادکش بدن

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه بادکش موجود در بازار

 

امیدواریم این مطلب توانسته باشد به شما در انتخاب و خرید بهترین مدل های بادکش بدن کمک نماید.  شما می توانید جهت آشنایی و خرید محصولات بیشتر و متنوع تر در این زمینه به سایت دیجی کالا مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط