درمان تایم
درمان تایم
بهترین شربت های مکمل برند ویتابیوتیکس

بهترین شربت های مکمل برند ویتابیوتیکس

ویتابیوتیکس یکی از برندهای معروف و معتبر در زمینه تولیدات مکمل های دارویی و غذایی است که محصولات آن تحت لیسانس انگلستان تهیه شده و از کیفیت بالایی برخوردار می باشند.  محصولات این برند شامل انواع مکمل ها و قرص ها و داروهای خوراکی و موارد دیگر در این زمینه هستند که برای تمام سنین مناسب بوده و آقایان و خانم ها را نیز شامل می شوند.

 استفاده از مکمل های خوراکی و دارویی می تواند به عنوان یک کمکی و تقویت کننده بدن در رژیم غذایی گنجانده شوند،  اما کیفیت این محصولات از اهمیت زیادی برخوردار هستند.

بنابراین ما در سایت درمان تایم همواره قصد داشته ایم تا بهترین محصولات را چه به لحاظ دارویی و چه مکمل غذایی و خوراکی به شما معرفی کنیم که شما بتوانید با خیالی امن و آسوده نسبت به انتخاب و خرید آن اقدام کنید.  در ادامه با چند نمونه از بهترین شربت های مکمل برند ویتابیوتیکس آشنا می شویم.

شربت استئوکر ویتابیوتیکس – 200 میلی لیتر

یکی از مشکلاتی که برای برخی افراد وجود دارد،  کمبود روی یا اختلال در متابولیسم روی می باشد که در صورتی که عدم درمان می تواند بر روی سلامتی بدن عوارض و تاثیرات منفی زیادی از جمله کاهش قوه بینایی و چشایی،  تاخیر در بلوغ جنسی به ویژه در مردان،  ریزش مو و خشکی پوست،  توقف و یا کاهش رشد و وزن و اشتها،  ابتلا به انواع عفونت را بگذارد.

شربت استئوکر ویتابیوتیکس - 200 میلی لیتر

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع شربت های مکمل برند ویتابیوتیکس موجود در بازار

همچنین کمبود ویتامین D نیز عوارض جانبی خود را به همراه دارد که از جمله مهم ترین این علائم ناتوانی در کلسیفیه کردن استخوان ها می باشد که نتایجی نظیر تاخیر در رشد و شکل گیری غیر عادی استخوان کودکان و خراب شدن سریع دندان و نرمی استخوان را در بر می گیرد.

شربت استئوکر ویتابیوتیکس یکی از مکمل های دارویی و غذایی برای کودکان و بزرگسالان تهیه شده که هدف آن رفع کمبود ویتامین D و روی است.  استفاده از این محصول به دلیل دارا بودن مواد معدنی غنی ضعف عضلانی را کاهش داده و از بروز پیری زودرس جلوگیری می کند. همچنین مانع از بیماری پوکی استخوان ها در بزرگسالان می شود.

این محصول بی نظیر برای موارد دیگری نظیر رفع مشکلات قلبی و عروقی،  بهبود فشار خون بالا،  کمک به عملکرد طبیعی بدن،  برطرف کردن بی اشتهایی و تقویت عضلات و اعصاب نیز مورد استفاده قرار می گیرد.  همچنین نیاز به  منیزیم و کلسیم بدن را نیز تامین می کند.

نحوه مصرف این محصول در رده های سنی مختلف به شرح زیر می باشد:

  • کودکان رده سنی ۱-۲ سال؛  یک قاشق مرباخوری سر پر و دو بار در روز
  • کودکان رده سنی ۳-۱۲ سال؛ یک قاشق مربا خوری پر و دو الی سه بار در روز
  • بزرگسالان ۱۲ سال به بالا؛  دو قاشق مرباخوری پر و روزی دو بار
  • خانم های باردار و شیرده؛ دو قاشق مرباخوری پر و دو بار در روز

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع شربت های مکمل برند ویتابیوتیکس موجود در بازار

بهتر است قبل از مصرف شیشه شربت را به خوبی تکان دهید.  خانم های باردار و شیرده و افراد با سابقه بیماری و با در صورت مصرف همزمان داروهای دیگر حتما با پزشک مشورت نمایند. همچنین از قرار دادن شربت در یخچال خودداری کنید. بهترین زمان مصرف این شربت یک ساعت بعد از غذا و به همراه یک لیوان آب است.

شربت میم اورنج ویتابیوتیکس میر  – 200 میلی لیتر

یکی دیگر از محصولات شرکت ویتابیوتیکس شربت میم اورنج میر می باشد که در حجم ۲۰۰ میلی لیتر تولید و ارائه گردیده است. این محصول یک مکمل کامل و غنی از ویتامین های مورد نیاز برای کودکان و نوجوانان می باشد.

شربت میم اورنج ویتابیوتیکس میر  - 200 میلی لیتر

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع شربت های مکمل برند ویتابیوتیکس موجود در بازار

از آنجایی که کودکان و نوجوانان در سنین رشد هستند،  مصرف این مکمل خوراکی می تواند نیاز بدن آنها را به ویتامین تامین کرده و به رشد و تقویت آنها کمک کند. از جمله ویتامین های اصلی و مهم بدن که در ترکیب این شربت می باشد،  ویتامین های گروه B و ید و روی و آهن و سلنیوم هستند.

بدن ما در طول روز به ویتامین و عناصر معدنی نیاز دارد و در صورتی که با کمبود این مواد مواجه گردد،  فرد دچار انواع بیماری ها و مشکلات می گردد.  تحقیقات اخیر نشان داده که علت اصلی بروز انواع سرطان در بدن نیز به دلیل کمبود عناصر و ویتامین های معدنی از جمله ویتامین B می باشد.  همچنین در صورتی که مواد معدنی و مورد نیاز بدن از طریق مواد غذایی به دلایل مختلف تامین نشود،  بهترین راهکار استفاده از مکمل های دارویی و خوراکی است.

بنابراین استفاده از این محصول در سنین رشد به فرد کمک می کند تا علاوه بر رشد و تقویت جسمی در حفظ سلامتی و بهبود عملکرد سیستم ایمنی آنها نیز موثر می باشد.  به طوری که مقاومت بدن آنها را در برابر بیماری ها افزایش می دهد. این شربت همچنین در میزان اشتهای کودک تاثیر دارد و سوخت و ساز بدن او را تنظیم می کند.

از دیگر ویژگی ها و مزایای این محصول تقویت حافظه و یادگیری در کودکان است.  این محصول را می توانید به صورت زیر مصرف نمایید.

  • برای کودکان ۱-۱۲ سال؛ یک قاشق مرباخوری و دو بار در روز
  • در بزرگسالان ۱۲ سال به بالا؛ دو قاشق مرباخوری و دو بار در روز

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع شربت های مکمل برند ویتابیوتیکس موجود در بازار

نکته: یک قاشق مرباخوری معادل ۵ میلی لیتر می باشد.  با این حال توصیه می شود قبل از مصرف حتما با پزشک و یا متخصص تغذیه مشورت کنید.

شربت ایمیونس ویتابیوتیکس – 200 میلی لیتر

شربت ایمیونس ویتابیوتیکس در حجم میلی لیتر برای افرادی مناسب است که می خواهند سیستم ایمنی و عملکرد بدنی خود را تقویت و بهبود ببخشند.  این مکمل یک محصول کامل و جماعت و غنی از ویتامین و عناصری می باشد که شما برای حفظ سلامتی و سرخوشی به آن نیاز دارید. از آنجایی که این شربت دارای حجم بالایی از ویتامین ها و مواد مغذی ست،  بنابراین استفاده منظم از آن می تواند سیستم ایمنی فرد را بهبود و همچنین تقویت کند و مقاومت او را در برابر انواع بیماری ها از جمله سرماخوردگی،  آنفلوآنزا و کرونا بالا ببرد.

شربت ایمیونس ویتابیوتیکس - 200 میلی لیتر

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع شربت های مکمل برند ویتابیوتیکس موجود در بازار

از دیگر ویژگی های این شربت دارا بودن منیزیم و منگنز است که عملکرد مغز و سیستم عصبی را بهبود می بخشد.  این محصول دارای ویتامین های B2, B3, B6 می باشد و مقاومت بدن را در برابر عفونت ها ایمن و مقاوم می کند.  این شربت همچنین حاوی زینک و سلنیوم بوده که دو عنصر مهم برای فعال کردن آنزیم های آنتی اکسیدانی است.  از جمله آنتی اکسیدان های قوی که در بدن وجود دارد ویتامین D3 می باشد که همراه آنتی اکسیدان های دیگر باعث تقویت سیستم ایمنی و عملکرد صحیح آن می شود.

این محصول همچنین فاقد نمک،  مخمر و رنگ های مصنوعی است و یکی از بهترین شربت های مکمل برند ویتابیوتیکس می باشد.  جهت مصرف این شربت کافيست آن را خوب تکان دهید و طبق دستور زیر استفاده کنید.

  • در کودکان ۱ تا ۲.۵ قاشق مرباخوری پر و دو بار در روز
  • در بزرگسالان ۱ تا ۲ قاشق مرباخوری پر و روزی دو بار

نحوه مراقبت از این شربت اینکه در جای خشک و خنک ( در دمای ۲۰ الی ۳۰ درجه سانتی گراد ) نگهداری شود،  و از دسترس کودکان دور باشد.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع شربت های مکمل برند ویتابیوتیکس موجود در بازار

موارد منع مصرف این دارو:

  • خانم های باردار و شیرده
  • استفاده از داروهای دیگر و یا تداخل دارویی
  • دارا بودن سابقه بیماری خاص
  • استفاده بیش از ۳ ماه از باز شدن درب بطری ( تاریخ انقضاء سه ماهه)

لازم است که بگوییم که این شربت برای تشخیص،  پیشگیری و یا درمان نیست،  و باید قبل از مصرف آن با پزشک یا داروساز مربوطه مشورت نمایید.

شربت فروگلوبین ب 12 ویتابیوتیکس – 200 میلی لیتر

از انواع دیگر مکمل های شرکت ویتابیوتیکس شربت فروگلوبین ۲۰۰ میلی لیتر که یکی از بهترین و پرفروش ترین محصولات این برند می باشد.  این شربت برای رفع کمبود و جبران ویتامین B در بدن تولید و تهیه شده و حاوی ویتامین های B12 و B6 است.  این محصول باعث رفع خستگی و بهبود ضعف عضلانی می شود و فوق العاده در افزایش انرژی و تمرکز در بزرگسالان مفید است.

شربت فروگلوبین ب 12 ویتابیوتیکس - 200 میلی لیتر

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع شربت های مکمل برند ویتابیوتیکس موجود در بازار

همچنین استفاده از این شربت برای خانم های باردار و شیرده مانع از ایجاد کم خونی در آنها می شود.  زیرا که یکی از محصولات عالی در این زمینه می باشد.  به طوری که آهن را به صورت تدریجی جذب بدن کرده و از رسوب آهن در دستگاه گوارشی و معده جلوگیری می کند و اثر ملایمی نیز بر معده دارد. بنابراین برای  رفع کم خونی در بزرگسالان و کودکان فوق العاده موثر است.

از دیگر ویژگی های این محصول دارا بودن عناصری چون روی،  مس و منگنز می باشد که از مواد اصلی برای رنگدانه های طبیعی تیره در رنگ دهی چشم ها،  مو و پوست و شادابی آن، به عنوان محرک مغز ( مس )،  استخوان سازی و حفظ کلسیم و افزایش سطح هموگلوبین ( عنصر روی یا همان زینک ) هستند.

روی موجود در این شربت همچنین مانع خشکی پوست،  کاهش اشتها و کم خونی و یبوست می شود،  و از ایجاد بیماری بری بری و مگالوبلاستیک جلوگیری می کند. این شربت با دارا بودن بودن ویتامین های گروه B از سیستم ایمنی دفاع و آن را تقویت نموده و تحریک پذیری و خارش اندام را کاهش می دهد.  دیگر آنکه عملکرد سیستم عصبی را بهبود می بخشد و مانع پرخاشگری می شود.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع شربت های مکمل برند ویتابیوتیکس موجود در بازار

برای استفاده این شربت بزرگسالان روزانه دو بار و در هر بار ۱ قاشق مرباخوری،  و کودکان ۷ تا ۱۲ سال روزانه یک الی دو بار و در هر بار ۱ قاشق مرباخوری و البته با تجویز پزشک می توانند آن را مصرف کنند. موارد منع مصرف این شربت نیز برای خانم های باردار و شیرده می باشد.  همچنین افرادی که همزمان از داروی دیگری استفاده می کنند،  باید قبل از مصرف آن با پزشک یا داروساز مربوطه مشورت نمایند.

شربت ول کید ویتابیوتیکس – 200 میلی لیتر

محصول دیگری که قصد داریم از برند ویتابیوتیکس به شما معرفی کنیم و جزو یکی از پرفروش ترین محصولات این شرکت می باشد،  شربت ول کید ویتابیوتیکس است که در حجم ۲۰۰ میلی لیتر تهیه و تولید شده است.  این محصول دارای ویتامین های گروه B می باشد و برای رفع و تقویت عضلات و افزایش انرژی مفید است.

شربت ول کید ویتابیوتیکس - 200 میلی لیتر

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع شربت های مکمل برند ویتابیوتیکس موجود در بازار

از دیگر ویژگی ها و خواص این شربت ترمیم و بهبود سریع زخم،  تقویت بویایی،  چشایی و بینایی در کودکان می باشد.  این محصول باعث تقویت سیستم ایمنی می شود.  استفاده از این شربت همچنین در تقسیم بندی سلول های طبیعی کودکان موثر است. از این رو یک محصول مناسب و مفید و نیز تقویتی  برای رشد و تکامل در کودکان می باشد.

این محصول با طعم وانیل تهیه شده  است که مصرف آن برای کودکان لذت بخش بوده و آنها را ترغیب به خوردن شربت می کند.  همچنین از دیگر ترکیبات عالی این شربت می توان به فولیک اسید و آهن اشاره کرد که به تقویت سیستم عمومی بدن کودک کمک نموده و مانع از ایجاد کم خونی می شود.

برای نگهداری و مصرف شربت ول کید لطفا موارد زیر را رعایت نمایید:

  • در جای خشک و خنک نگهداری شود
  • میزان دوز مصرفی برای نوزادان ۳-۶ ماهه نصف قاشق مرباخوری بعد از خوردن غذا
  • این شربت باید از دسترس اطفال دور نگه داشته شود.
  • این شربت یک مکمل خوراکی بوده و جهت تشخیص، پیشگیری و درمان نمی باشد.

شربت آسماویت ویتابیوتیکس – 200 میلی لیتر

شربت آسماویت ویتابیوتیکس یک شربت مکمل برای کودکان و هم بزرگسالان است که در حجم ۲۰۰ میلی لیتر تهیه و ارائه می شود.  این محصول دارای طعم پرتغال می باشد که برای کودکان خوشایند بوده و آنها را ترغیب می کند.

شربت آسماویت ویتابیوتیکس - 200 میلی لیتر

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع شربت های مکمل برند ویتابیوتیکس موجود در بازار

ویژگی های مهم استفاده از این محصول کاهش علائم ناشی از عفونت های سیستم تنفسی می باشد.  از این رو برای افرادی که دچار بیماری و مشکلات تنفسی و یا سرفه های خشک و شدید هستند مفید و به درمان آنها کمک می کند.

این شربت همچنین حاوی ویتامین های ضروری و مهم برای بدن می باشد که ویتامین های A, C, D, E و ویتامین های گروه B را شامل می شوند. از دیگر عناصر و ترکیبات این شربت که جهت رشد و تقویت بدن بوده اسید فولیک، سلنیوم، منیزیم و آهن می باشند. این عناصر باعث تقویت قوای جسمی کودک هستند و به تقویت قدرت تنفس کمک می کند. همچنین مانع ایجاد کم خونی در کودکان و بهبود آن در بزرگسالان می شود.

برای مصرف این شربت طبق روش های زیر می توان عمل نمود:

  • در کودکان 1-4 سال یک قاشق مرباخوری و روزی دو بار
  • در کودکان بالای 4 سال یک قاشق مرباخوری و روزی سه بار
  • در بزرگسالان دو قاشق مرباخوری و روزی دو بار

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع شربت های مکمل برند ویتابیوتیکس موجود در بازار

این محصول فاقد هر گونه رنگ دهنده و طعم دهنده مصنوعی است و عاری از مواد آلرژی زا و یک ترکبب عالی می باشد. با این حال توصیه می شود قبل از مصرف با پزشک مربوطه و یا داروساز خود مشورت نمایبد.

معرفی برند ویتابیوتیکس

یکی از شرکت های موفق و معتبر در زمینه تولید مکمل های دارویی و خوراکی برند ویتابیوتیکس است که محصولات آن بطور تخصصی برای تمام سنین و جنسیت تهیه و ارایه می شود. این محصولات بر اساس آخرین تحقیقات دانشمندان در زمینه های مختلف دارویی، پزشکی و علوم تغذیه تولید می گردد.

شرکت ویتابیوتیکس از سال های 1971 به بعد آغاز به کار نموده و تا کنون 50 سال از فعالیت این شرکت می گذرد. این شرکت اولین تولیدات خود را در زمینه از بین بردن زخم های دهانی شروع کرد و بعد از آن شروع به اولین و غنی ترین مکمل های خوراکی از جمله امگا اچ 3 نمود. با این حال این محصول همچنان با توجه به پیشرفت و تکنولوژی و به روزرسانی مواد به سراسر جهان صادر می شود.

معرفی برند ویتابیوتیکس

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع شربت های مکمل برند ویتابیوتیکس موجود در بازار

به طور کلی تمامی محصولات این شرکت از سه مرحله که شامل نوآوری محصول ( مرحله اول )، اثربخشی محصول ( مرحله دوم )، و در آخر بررسی طبیعی بودن ترکیبات ( مرحله سوم ) بوده برای تولید می گذرند. ویتابیوتیکس اولین شرکتی می باشد که بر اساس نیاز افراد و با توجه به گروه های سنی مختلف مکمل های تغذیه ای را تولید نموده، و از این لحاظ تحولاتی عظیم را پدید آورده است.

خاطر نشان می کنیم که محصولات شرکت ویتابیوتیکس طبق آخرین استاتداردهای اروپا تهیه و تولید می گردد و همه آنها از کیفیت استاندارد و بالایی برخوردار می باشند. به طوری که محصولات این برند با به روز ترین فرمولاسیون و مطابق با آخرین نیازهای جامعه بوده و جزو پرفروش ترین مکمل های تغذیه ای هستند. در حال حاضر شرکت ویتابیوتیکس مکمل های خوراکی خود را به صد کشور در دنیا صادر می کند، و دارای چهار جایزه کویین اواردز و سه جایزه بوتز می باشد.

خرید اینترنتی بهترین شربت های مکمل برند ویتابیوتیکس

یکی از فروشگاه های معتبر برای خرید بهترین مکمل های شربت و دارو ویتابیوتیکس که از آنلاین شاپ های معروف نیز بوده سایت دیجی کالاست. سایت دیجی کالا از قدیمی ترین فروشگاه ها می باشد که انواع کالاها را با کیفیت و قیمت مناسب با پایبندی به سه اصل پرداخت در محل، ضمانت بازگشت کالا و تضمین در اصالت و سلامت کالا به مشتریان و مصرف کنندگان ارایه می دهد. این فروشگاه به عنوان نماینده معتبر در ایران انواع محصولات از برندهای معتبر داخلی و خارجی را عرضه و به فروش می رساند که ویتابیوتیکس یکی از آنهاست.

خرید اینترنتی بهترین شربت های مکمل برند ویتابیوتیکس

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع شربت های مکمل برند ویتابیوتیکس موجود در بازار

بنابراین می توان این اطمینان را داشت که سایت دیجی کالا بهترین محصولات برند ویتابیوتیکس را با کیفیت اصل و استاندارد به مشتریان ارایه می دهد.

ما در این مطلب به چند نمونه از پرفروش تزین و محبوب ترین شربت های مکمل غذایی از برند ویتابیوتیکس اشاره نمودیم. شما همواره می توانید جهت خرید محصولات متنوع و بیشتر این برند به سایت دیجی کالا مراجعه نموده و نسبت به انتخاب ایمن و خرید رضایتبخش خود اطمینان حاصل کنید.

همچنین در صورتی که علاقه مند به موضوعات مختلف و به روز در زمینه معرفی انواع تجهیزات پزشکی و سلامت  هستید می توانید مقالات بعدی ما را در سایت درمان تایم دنبال نمایید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط