درمان تایم
درمان تایم
آشنایی با بهترین شربت های خوراکی برند یوروویتال

آشنایی با بهترین شربت های خوراکی برند یوروویتال

یوروویتال یکی از برندهای برتر و قدرتمند آلمانی در زمینه تولید انواع مکمل های خوراکی و درمانی ست، و توانسته محصولات با کیفیت بالا و بی نظیری را به سرتاسر جهان عرضه کند. انواع مکمل و شربت های خوراکی این برند نیز در ایران از فروش خوبی برخوردار بوده و برای افرادی که به دنبال بهترین مکمل های غذایی هستند یک گزینه مناسب و عالی می باشد.

بنابراین ما در این مقاله از سایت درمان تایم سعی کرده ایم تا با معرفی و بررسی چند نمونه از بهترین شربت های خوراکی برند یوروویتال شما را هر چه بیشتر با این محصولات آشنا کنیم تا چنانچه قصد خرید داشته باشید بتوانید با آگاهی و اطمینان بیشتری دست به انتخاب بزنید. لطفا با ما همراه باشید.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع شربت های خوراکی برند یوروویتال موجود در بازار

معرفی و نحوه خرید اینترنتی بهترین شربت های خوراکی برند یوروویتال

یکی از فروشگاه هایی که می توان برای خرید اینترنتی بهترین شربت های خوراکی برند یوروویتال به شما معرفی کنیم، سایت دیجی کالا می باشد. زیرا که این فروشگاه از قدیمی ترین آنلاین شاپ ها در ایران است و محصولات خویش را با پایبندی به سه اصل پرداخت در محل، ضمانت بازگشت کالا و تضمین در کیفیت و اصالت کالا در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

در واقع این سایت به عنوان یکی از نمایندگان اصلی محصولات برندهای معتبر داخلی و خارجی انواع کالاها را با کیفیت و قیمت مناسب ارایه می دهد. بنابراین می توان اطمینان حاصل کرد که این محصولات اصل بوده و دارای کیفیت استاندارد می باشند.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع شربت های خوراکی برند یوروویتال موجود در بازار

در این راستا نیز بهترین شربت های خوراکی برند یورویتال توسط این سایت عرضه و به فروش می رسد که می توانید به سایت دیجی کالا مراجعه نموده و با اطمینان خرید کنید. ما در ادامه نیز چند نمونه از بهترین شربت های خوراکی برند یوروویتال را به شما معرفی می کنیم که آشنایی با این محصولات می تواند برای شما در انتخاب و خرید رضایتبخش و ایمن کمک نماید.

شربت کیندر مولتی ویتامین یوروویتال – 200 میلی لیتر

شربت کیندر مولتی ویتامین یووروویتال حاوی زینک بوده که برای کودکان بالای یک سال ضروری و مهم می باشد. این محصول دارای مواد مغذی است که هر فردی در رژیم غذایی خود به آن نیاز دارد. از جمله ویتامین های مهم موجود در این شربت ویتامین D می باشد که باعث جذب بهتر کلسیم از رژیم غذایی می شود.. همچنین به استخوان ها و دندان ها استحکام می بخشد.

شربت کیندر مولتی ویتامین یوروویتال - 200 میلی لیتر

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع شربت های خوراکی برند یوروویتال موجود در بازار

این شربت حاوی زینک است که در حفظ عملکرد سیستم عصبی، تقویت سلامت بدن، افزایش فدرت ذهنی، بهبود تمرکز، حافظه، تعادل و کاهش استرس های وارده به بدن نقش  دارد. از دیگر ویژگی ها و خواص استفاده از این شربت حفظ سلامت پوست، مو، ناخن، مخاط دهان، لب ها و زبان می باشد. همچنین از بلوغ زودرس و کهولت در فرد جلوگیری می کند. در ترمیم زخم ها موثر است و باعث تقویت قوای بینایی، بویایی و چشایی و نیز قدرت بخشی سیستم ایمنی در نوزادان شده و به رشد طبیعی و  حفظ استخوان های نرمال آنها کمک می کند.

شرایط مصرف و نگهداری این شربت طبق موارد زیر اینگونه می باشد:

  • در کودکان 4 ماه تا 1 سال؛ یک و نیم قاشق مرباخوری در روز
  • کودکان بزرگتر از 1 سال؛ یک قاشق مرباخوری و دو بار در روز
  • پیش از مصرف باید شربت را به خوبی تکان دهید
  • از دسترس اطفال دور نگه داشته شود.
  • در محیط خنک و خشک و به دور از یخ زدگی نگهداری کنید
  • شربت را بعد از باز شدن درب آن حتما آن را در یخچال نگهداری نمایید
  • خانم های باردار و یا شیرده باید قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنند
  • بهترین زمان مصرف این شربت با معده پر و ترجیحا بعد از وعده صبحانه می باشد.
  • هر یک قاشق مرباخوری معادل 5 میلی لیتر است.
  • استفاده از این شربت برای بزرگسالان و کودکان و نوجوانان مناسب است.

شربت ایموفیل جویس یوروویتال حجم 200 میلی لیتر

شربت ایموفیل جویس یکی دیگر از محصولات یوروویتال می باشد که در حجم 200 میلی لیتر تولید و عرضه می شود. این شربت برای کودکان چهار سال به بالا و نوجوانان مناسب و قابل استفاده است. این محصول دارای کیفیت فوق العاده ای می باشد و تاریخ انقضا آن طولانی مدت بوده و می توان در دراز مدت از آن استفاده کنید.

شربت ایموفیل جویس یوروویتال حجم 200 میلی لیتر

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع شربت های خوراکی برند یوروویتال موجود در بازار

از مزایای مهم استفاده از این شربت می توان به حفظ سلامت و تقویت سیستم عمومی بدن اشاره کرد. زیرا که همه ویتامین ها و عناصر مورد نیاز بدن را دارا می باشد. از جمله ترکیبات مهم و اصلی شامل ویتامین های A، D و زینک ( روی )، منیزیم، آهن، مس، سلنیوم، منگنز، ید و کروم هستند.

این شربت همچنین ویتامین های گروه B مانند B1، B3، B5، B6، B12 و ال کارنیتین و کولین را نیز شامل می شود. این مواد و عناصر اصلی برای تقویت سیستم ایمنی، بهبود عملکرد مغز و اعصاب، حفظ سلامت قلب و سیستم عروقی و به طور کلی رشد و تقویت سیستم عمومی بدن کودک مفید و موثر است. با این حال توصیه می شود قبل از استفاده جهت دوز مصرفی حتما با پزشک کودک خود مشورت کنید.

شربت استئوجویس یوروویتال – 200 میلی لیتر

این محصول برای کودکان و نیز بزرگسالان تهیه و ارایه می شود، و برای رشد و تقویت استحکام استخوان ها و دندان ها و تقویت عملکرد عضلات مفید و مناسب است. این شربت همچنین به دلیل دارا بودن انواع ویتامین و عناصر معدنی نظیر روی، کلسیم، منیزیم و ویتامین D و نیز ریز مغذی ها از پوکی استخوان جلوگیری می کند.

شربت استئوجویس یوروویتال - 200 میلی لیتر

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع شربت های خوراکی برند یوروویتال موجود در بازار

روش استفاده او نگهداری ز این شربت به قرار زیر می باشد:

  • در کودکان 1 تا 7 سال؛ یک قاشق مرباخوری ( 5 میلی لیتر ) و یک بار در روز
  • کودکان 7 تا 12 سال؛ یک قاشف مرباخوری و دو بار در روز
  • بزرگسالان 12 سال به بالا؛ یک قاشق مربخوری و سه بار در روز

توصیه می شود که بعد از باز کردن در بطری شربت را حتما داخل یخچال نگهداری کنید. این شربت دوز کلسیم و زینک بالایی ندارد و جای نگرانی برای رسوب کلسیم نیست.

موارد منع مصرف عبارتند از :

  • برای مصرف در دوران بارداری و یا شیردهی با پزشک مربوطه حتما مشورت کنید.
  • دور از دسترس اطفال و نور و در جای خنک از آن نگهداری نمایید

لازم به ذکر است که بگوییم این شربت صرفا یک مکمل تغذیه ای بوده و برای تشخیص، درمان و یا پیشگیری نمی باشد.

شربت امگا 3 پلاس یوروویتال- 200 میلی لیتر

این شربت یکی از پرفروش ترین محصولات برند یوروویتال بوده که حاوی مقدار زیادی از روغن کبد ماهی است که حجم 1200 میلی گرم را تشکیل می دهد. اسیدهای چرب موجود در این روغن ماهی شامل دی اچ آ و ای پی آ می باشند. همچنین از دیگر محتویات این شربت مقادیر سرشاری از ویتامین های A و D هستند.

این محصول برای کودکان و هم بزرگسالان مناسب است. مصرف این شربت برای خانم های باردار و شیرده به رشد طبیعی مغز و چشم جنین و نوزاد کمک می کند. ویتامین D و A موجود در این شربت نیز باعث عملکرد طبیعی سیستم ایمنی بدن نوزادان می شود. علاوه بر آن ویتامین A در روند تمایز سلولی جنین و حفظ بینایی او موثر است و ویتامین D نیز باعث روند تقسیم سلولی به شکل طبیعی می شود. همچنین برای رشد استخوان های نوزاد موثر و مفید می باشد.

شربت امگا 3 پلاس یوروویتال- 200 میلی لیتر

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع شربت های خوراکی برند یوروویتال موجود در بازار

از دیگر ویتامین های موجود در این شربت ویتامین E بوده که از سلول ها در برابر استرس اکسیداتیو محافظت می کند. امگا تری از سری عناصر ضروری برای رشد و نمو کودک است که کمبود آن می تواند علایمی چون اختلال بیش فعالی، کم توجهی، عملکرد ضعیف مغز، و ضعف بینایی را برای کودکان به وجود بیاورد. همچنین امگا تری باعث تکامل جنین شده و موجب تقویت سیستم قلبی و عروقی می شود.

بنابراین می توان مزایای استفاده از شربت امگا3 پلاس یوروویتال را در موارد زیر خلاصه نمود:

  • رشد جسمی و ذهنی کودکان و نوجوانان
  • بهبود عملکرد طبیعی مغز و سیستم عصبی
  • کمک به بهبود و تقویت سیستم قلبی و عروقی
  • تقویت سیستم ایمنی
  • کمک به حفظ سلامت و تقویت سیستم عمومی بدن

روش مصرف این شربت برای کودکان روزانه یک قاشق مرباخوری و برای بزرگسالان دو قاشق مرباخوری و طبق نظر پزشک می باشد. این شربت در حجم 200 میلی لیتر تولید و ارایه می شود.

شربت آرژی پلاس یوروویتال 200 میلی لیتر

آخرین محصولی که قصد داریم از برند یورویتال در این مطلب به شما معرفی کنیم شربت آرژی پلاس یوروویتال بوده که در حجم 200 میلی لیتر تهیه و ارایه می شود. این محصول یک مکمل بی نظیر حاوی آل آرژنین، ویتامین ها و مواد معدنی است که برای کودکان بالای 4 سال به بالا و بزرگسالان مناسب می باشد.

استفاده از این شریبت در تقویت سیستم ایمنی و رشد کودک بسیار موثر است، زیرا که دارای کلسیم، ویتامین D3 و فسفر می باشد. بنابراین این عناصر به رشد و تکامل طبیعی استخوان در کودکان و همچنین حفظ استخوان ها به بزرگسالان کمک می کند.

شربت آرژی پلاس یوروویتال 200 میلی لیتر

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع شربت های خوراکی برند یوروویتال موجود در بازار

از دیگر مواد معدنی در این شربت عنصر ید می باشد که باعث رشد و بهبود عملکرد ادراکی و تولید هورمون های تیرویید و عملکرد طبیعی آن می شود. ویتامین D3 موجود در این شربت نیز در عملکرد سیستم ایمنی بدن موثر است. همچنین موجب جذب کلسیم، فسفر و تنظیم سطح طبیعی کلسیم در خون می شود.

ال آرژنین یک اسید آمینه نیمه ضروری برای بدن که تاثیرات مثبت و مستقیمی در تقسیم سلولی، عملکرد طبیعی سیستم ایمنی و سنتز پروتیین در کودکان دارد. از دیگر فرآورده های تهیه شده در این شربت ویتامین های گروه B و ویتامین A و پتاسیم و روی هستند که همه آنها نقش حیاتی برای رشد و تقویت سیستم عمومی بدن و سلول ها دارند.

شرایط و نحوه مصرف شربت آرژی پلاس یوروویتال 200 میلی لیتر شامل موارد زیر است:

  • در دمای پایین تر از 25 درجه سانتی گراد و خنک و محیط خشک نگهداری شود.
  • این شربت دارای تاربخ انقضای سه ماهه می باشد ، بنابراین بعد از باز شدن درب شربت آن را در داخل یخچال نگهداری و به مدت سه ماه از آن استفاده کنید.
  • قبل از مصرف ابتدا بطری را به خوبی تکان دهید.
  • این شربت باید با نظر پزشک و طبق دوز تجویز شده مصرف گردد.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع شربت های خوراکی برند یوروویتال موجود در بازار

معرفی برند یوروویتال Eurho vital

یکی از برندهای معروف آلمانی که فعالیت آن در زمینه تولید مکمل های غذایی و رژیمی است. شرکت یوروویتال از سال 1993 فعالیت خود را آغاز نموده و تا کنون تواتسته است یکی از مهم ترین تامین کنندگان مواد اولیه دارویی باشد و محصولات خود را با کیفیتی مطابق استاتداردهای روز دنیا را ارایه دهد.

معرفی برند یوروویتال Eurho vital

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع شربت های خوراکی برند یوروویتال موجود در بازار

در ایران نیز برخی از مکمل های برند یوروویتال از کشور آلمان و با نظارت کارشناسان این شرکت تولید و تهیه می شود. یکی از نمایندگان رسمی تولید محصولات و مکمل های یوروویتال در ایران شرکت حکیم طب با پروانه رسمی می باشد که محصولات خود را طبق استانداردهای شرکت یورویتال آلمان تهیه و ارایه می کند.

برخی از مکمل های این برند شامل انواع مکمل های بدنسازی، مکمل های غذایی کودکان، مکمل های تقویت قوای جنسی مردان و زنان، مکمل های تغذیه ای زنان و مردان و غیره، که طیف گسترده ای از محصولات  را برای همه سنین و نوع جنسیت شامل می شود.

تمامی محصولات شرکت یوورویتال مورد تایید وزارت بهداشت و سازمان و غذا و دارو هستند، و اعتبار و سلامت آنها قابل پیگیری می باشند. همچنین این محصولات به اشکال مختلف قرص، شربت و کپسول های مکمل دارویی و تغذیه ای ارایه می شوند و شامل تنوع زیادی هستند.

ما در این مطلب به پنج نمونه از بهترین شربت های خوراکی برند یوروویتال اشاره نمودیم که توسط سایت دیجی کالا عرضه و به فروش می رسد، و جزو پرفروش ترین محصولات برند یوروویتال می باشند. بنابراین چنانچه قصد دارید با محصولات دیگر و انواع مکمل های یوروویتال آشنا شوید، سایت دیجی کالا یکی از فروشگاه های معتبر و نمایندگان اصلی این برند که با مراجعه به آن می توانید با اطمینان خرید کنید.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع شربت های خوراکی برند یوروویتال موجود در بازار

همینطور چنانچه علاقه مند به آشنایی با موضوعات مربوط به تجهیزات به روز  پزشکی و سلامت و درمان هستید، می توانید مقالات ما را سایت درمان تایم دنبال نمایبد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط