درمان تایم
درمان تایم
خرید اینترنتی انواع قرص جویدنی ویتامین ث

خرید اینترنتی انواع قرص جویدنی ویتامین ث

قرص جویدنی ویتامین ث یکی از اشکال مختلف مکمل این ویتامین است که برای افرادی که از خوردن کپسول و یا آمپول آن خودداری می کنند،  مورد استفاده قرار می گیرند.  همچنین استفاده از قرص جویدنی ویتامین ث می تواند جایگزین مناسبی برای افرادی باشد که برای بلع کپسول آن دچار مشکل هستند.

ما در این مطلب از سایت درمان تایم به بررسی انواع قرص جویدنی ویتامین ث می پردازیم و چند نمونه از بهترین محصولات را در این زمینه به شما معرفی می کنیم.  تا در صورتی که قصد خرید این محصول را دارید با کسب اطلاعات بیشتر اقدام به خرید نمایید.  بنابراین تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

قرص جویدنی ویتامین ث چیست؟

قرص جویدنی ویتامین ث یکی از انواع مکمل ویتامین ث می باشد که نحوه مصرف آن جویدنی است.  قرص های جویدنی ویتامین ث که به صورت آبنبات مکیدنی و  ویفر ( wafer ) می باشند که از اشکال دارویی این مکمل بوده و بعد از چند ثانیه از قرار گرفتن روی زبان حل می شوند،  از این رو می توانید ذرات حل شده را به همراه یک لیوان آب قورت بدهید.

همچنین برای مصرف آبنبات های مکیدنی ویتامین ث لازم است تا قبل از قورت دادن خوب جویده شوند تا ماده موثر داخل آن به طور کامل آزاد گردد.

قرص جویدنی ویتامین ث چیست؟

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع قرص جویدنی ویتامین ث موجود در بازار

استفاده از قرص های جویدنی برای افرادی مناسب بوده که در بلع کپسول مشکل دارند.  همچنین به دلیل طعم خوب برای کودکان مفید و مناسب می باشد.  زیرا که قابلیت جویدن داشته و بلع برایشان راحت تر است.

ما در ادامه به چند نمونه از بهترین مارک های قرص جویدنی ویتامین ث از سایت دیجی کالا اشاره می کنیم،  که می تواند به شما در انتخاب و خرید این محصول کمک نماید.

قرص ویتامین ث 500 میلی گرم جویدنی آبورنز بسته 50 عددی

این قرص از سری مکمل های جویدنی ویتامین ث می باشد که در بسته ۵۰ تایی تهیه و ارائه شده است.  این قرص محصول شرکت آبورنز بوده و یکی از بهترین مکمل های ویتامین ث می باشد که خاصیت آنتی اکسیدانی دارد.  همچنین باعث تقویت و بهبود سیستم ایمنی می شود و با رادیکال های آزاد مبارزه کرده و از ایجاد سرطان جلوگیری می کند.

از دیگر خواص این محصول تحریک ساخت و تولید سایر آنتی اکسیدانی هاست. استفاده از این قرص همچنین مانع چین و چروک پوست می شود.  ویتامین ث موجود در این قرص نقش اساسی را در کلاژن سازی می تواند ایفا نموده و ترمیم زخم را تسریع بخشد.

قرص ویتامین ث 500 میلی گرم جویدنی آبورنز بسته 50 عددی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع قرص جویدنی ویتامین ث موجود در بازار

ین قرص با دو طعم پرتقالی و توت فرنگی ارائه می شود،  و مناسب بزرگسالان است.  این قرص همچنین کمک به جذب آهن در بدن نموده و یک محصول قوی و با کیفیت می باشد. نحوه مصرف این قرص روزانه ۱ الی ۲ عدد بوده که با توجه به نیاز روزانه و تشخیص پزشک باید مصرف شود.

موارد منع مصرف این قرص عبارتند از:

  • تداخل دارویی و استفاده همزمان از چند دارو
  • افراد یا سابقه نارسایی کلیوی و یا حساسیت به هر یک از اجزا فرآورده
  • دوران بارداری و شیردهی

برای نگهداری این دارو بهتر است آن را در جای خنک،  دور از نور و رطوبت نگه داشته و از دسترس اطفال دور نگه دارید. این قرص صرفا یک مکمل غذایی بوده و جهت درمان،  تشخیص و پیشگیری نمی باشد.

قرص جویدنی ویتامین ث 250 میلی گرم یوروویتال بسته 60 عددی

یکی دیگر از انواع قرص های جویدنی ویتامین ث مکمل غذایی یوروویتال با طعم پرتقال است که در بسته ۶۰ تایی ارائه می شود.  این محصول می تواند جایگزین مناسبی برای قرص و کپسول بوده و به خوبی ویتامین ث بدن را تامین کند.

همچنین برای افرادی که به دلایلی نمی توانند کمبود ویتامین ث را از راه غذا جبران نمایند،  یک محصول مناسب و مفید می باشد.  از دیگر مزایا و ویژگی های این قرص رفع ضعف و خستگی در بدن است.  از این رو برای افرادی که فعالیت های سنگین روزانه انجام می دهند،  یک محصول قوی با کارآیی بالا می باشد. به طوری که انرژی را در آنها به طرز قابل توجهی افزایش می دهد.

قرص جویدنی ویتامین ث 250 میلی گرم یوروویتال بسته 60 عددی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع قرص جویدنی ویتامین ث موجود در بازار

این محصول هم برای بزرگسالان و نیز کودکان بالای ۳ سال به صورت مصرف روزانه ۱ عدد توصیه می شود.  با این حال افرادی که دچار سنگ کلیه و بیماری های کلیوی هستند،  باید با تجویز پزشک آن را مصرف کنند.

این قرص همچنین دارای طعم پرتقالی بوده که کودکان را ترغیب به استفاده از آن می کند،  و به صورت جویدنی باید مصرف شود.  از دیگر ویژگی های این قرص بهبود و تقویت سیستم ایمنی می باشد.  قرص جویدنی یوروویتال بسته ۶۰ عددی یک محصول آلمانی و از بهترین برندهای تولید کننده های معتبر در زمینه انواع مکمل غذایی و دارویی ست.  این شرکت محصولات خود را با کیفیت برتر و با توجه به آخرین تکنولوژی روز به دنیا ارائه می دهد.

قرص جویدنی ویتامین ث 250 آوه ثنا بسته 30 عددی

قرص جویدنی ویتامین ث آوه ثنا در بسته ۳۰ تایی تولید و ارائه می شود.  این محصول دارای حجم ۲۵۰ میلی گرم می باشد و از کیفیت بالایی برخوردار است.  ویتامین ث موجود در این قرص دارای خواص بسیاری برای سلامتی و بهبود سیستم ایمنی بدن می باشد.

از مزایا و ویژگی های دیگر این قرص جویدنی تقویت و رفع ضعف و خستگی بدن بوده که برای افرادی که در طول روز فعالیت های سنگین انجام می دهند،  یک محصول مناسب و مفید است. این قرص همچنین باعث بهبود سلامت پوست می شود.

قرص جویدنی ویتامین ث 250 آوه ثنا بسته 30 عددی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع قرص جویدنی ویتامین ث موجود در بازار

ویتامین ث موجود در این قرص می تواند در سنتز کلاژن که از پروتئین های اصلی در بدن بوده به عنوان یک کمک کننده نقش موثری داشته باشد. استفاده از این قرص همچنین مانع از ایجاد سرطان می گردد،  و به خوبی نیاز روزانه بدن به ویتامین ث را تامین می کند.

برای نحوه مصرف این قرص روزانه یک عدد را در دهان به خوبی جویده و سپس ذرات حل شده را به همراه یک لیوان آب قورت دهید.  استفاده از این قرص برای تمام سنین به ویژه کودکان بالای ۳ سال پیشنهاد می شود.  با این حال در صورت حساسیت و یا داشتن بیماری خاصی و نیز بارداری و شیردهی توصیه می گردد حتما قبل از مصرف با پزشک خود مشورت نمایید.

قرص جویدنی ویتامین ث فانتوم نوتریشن – 1000 میلی گرم بسته 60 عددی

یکی دیگر از انواع قرص های جویدنی ویتامین ث محصول فانتوم نوتریشن می باشد که برای افراد ۱۲ سال به بالا تولید و تهیه شده است.  این محصول کاملا ایرانی بوده و دارای طعم بسیار خوبی می باشد.  به همین دلیل برای خردسالان و افرادی که برای بلع کپسول مشکل دارند مناسب و سازگار است.

استفاده از این قرص جویدنی به دلیل دارا بودن ویتامین ث موجود مانع ایجاد رادیکال های آزاد مضر در بدن می شود.

قرص جویدنی ویتامین ث فانتوم نوتریشن - 1000 میلی گرم بسته 60 عددی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع قرص جویدنی ویتامین ث موجود در بازار

از این رو از ایجاد سرطان و بیماری های دیگر در بدن جلوگیری می کند.  استفاده از این محصول همچنین باعث حفظ و تقویت سلامت عمومی بدن می شود و بهبود سیستم ایمنی بدن کمک می کند.

شما می توانید روزانه ۱ عدد قرص جویدنی میوه ای ویتامین ث فانتوم نوتریشن را پس از وعده غذایی به خوبی جویده و بعد حل ذرات در دهان به همراه یک لیوان آب میل کنید.  این محصول حاوی ۱۰۰۰ میلی گرم ویتامین ث می باشد و در بسته ۶۰ تایی تولید و ارائه می شود.

قرص جویدنی ویتامین ث ویتامین هاوس بسته 30 عددی

یکی از بهترین انواع قرص جویدنی ویتامین ث این محصول است که با کیفیت فوق العاده به مص ف کنندگان ارائه می شود.  این محصول حاوی ۵۰۰ گرم ویتامین ث بوده که می تواند در حفظ سلامت و بهبود سیستم عمومی بدن مفید باشد.

طبق تحقیقات به عمل آمده ویتامین ث یکی از آنتی اکسیدانی های قوی برای مبارزه با رادیکال آزادی است که عامل ایجاد سرطان هستند.  همچنین این ویتامین فرد را در برابر بیماری های قلبی محافظت می کند و نقش به سزایی در ترمیم و بازسازی بدن دارد.  دیگر آنکه از ابتلا به بیماری اسکوری و افزایش کلسترول بد در خون جلوگیری می کند.

استفاده از این محصول با دارا بودن ویتامین ث در جذب آهن بدن و پیشگیری از ابتلا به بیماری اسکوری و کاهش کلسترول موثر است. همچنین مانع ایجاد سرطان و رفع خستگی و تقویت سیستم ایمنی بدن می شود. بنابراین یک مکمل مفید و قوی در هنگام مبتلا شدن فرد به سرماخوردگی و آنفلوآنزا می باشد و می تواند ابتلا به آب مروارید را به تعویق بیاندازد.

قرص جویدنی ویتامین ث ویتامین هاوس بسته 30 عددی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع قرص جویدنی ویتامین ث موجود در بازار

این محصول تحت لیسانس برند هاوس کره جنوبی تولید شده و برای بهبود زخم ها یک محصول بی نظیر می باشد.  لازم است برای نگهداری این قرص از دسترس اطفال و نور و رطوبت دور شود. همچنین منع مصرف آن برای خانم های باردار و شیرده می باشد،  و باید با تجویز با پزشک و یا داروساز مربوطه مصرف شود. این محصول دارای طعم توت بوده که جویدن آن را برای افراد لذت بخش نموده است.

قرص جویدنی ویتامین ث 250 ویتاول بسته 30 عددی

اما آخرین محصول برای انواع قرص جویدنی ویتامین ث محصول ویتاول می باشد که دارای طعم لیموست.  ویتامین ث موجود در این قرص به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند و در درمان و بهبود هر چه سریع تر سرماخوردگی و آنفلوآنزا موثر می باشد.

این محصول همچنین کمک بسیاری به رفع خستگی و افزایش انرژی می کند.  از این رو برای افرادی که در طول روز فعالیت های سنگین انجام می دهند،  استفاده از این محصول مفید و مناسب است.  از دیگر ویژگی ها و مزایای استفاده از این قرص کاهش کلسترول بد خون،  کمک به جذب آهن و مشارکت در سنتز کلاژن می باشد. این محصول در بسته ۳۰ عددی تولید و ارائه می شود.

قرص جویدنی ویتامین ث 250 ویتاول بسته 30 عددی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع قرص جویدنی ویتامین ث موجود در بازار

این محصول برای بزرگسالان و کودکان بالای ۳ سال قابل استفاده است.  شما می توانید روزانه ۱ عدد از این قرص را در دهان گذاشته و خوب بجوید و بعد از حل شدن ذرات آن را به همراه یک لیوان آب قورت بدهید.  توصیه می شود قبل از هر اقدامی برای مصرف و در صورت داشتن بیماری خاص و یا حساسیت حتما با پزشک و یا متخصص تغذیه خود مشورت نمایید.

معرفی بهترین قرص های جویدنی ویتامین ث از سایت دیجی کالا

سايت دیجی کالا از قدیمی ترین فروشگاه های اینترنتی و آنلاین شاپ های معتبر در ایران می باشد که با ارائه انواع کالاهای معتبر داخلی و خارجی توانسته است مشتریان و مصرف کنندگان زیادی را خدمات رسانی نماید.

زیرا که فروشگاه دیجی کالا با پایبندی به سه اصل پرداخت در محل،  ضمانت بازگشت کالا و تضمین در کیفیت و اصالت کالا محصولات با کیفیتی را به مشتریان و مصرف کنندگان ارائه می دهد.  در این راستا نیز انواع قرص جویدنی ویتامین ث توسط این سایت عرضه و به فروش می رسد که ما چند نمونه از بهترین محصولات در این زمینه را به شما معرفی کردیم.

معرفی بهترین قرص های جویدنی ویتامین ث از سایت دیجی کالا

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع قرص جویدنی ویتامین ث موجود در بازار

شما همواره می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی دیجی کالا با انواع قرص های جویدنی ویتامین ث آشنا شده و نسبت به انتخاب ایمن و خرید رضایتبخش اطمینان حاصل کنید.

همچنین چنانچه شما علاقه مند به مطالعه و آشنایی با موضوعات در زمینه انواع تجهیزات پزشکی و سلامت هستید،  می توانید مقالات ما را در سایت درمان تایم دنبال نمایید.

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط