درمان تایم
درمان تایم
بهترین دستگاه های پالس اکسیمتر

بهترین دستگاه های پالس اکسیمتر

در شرایط کنونی که انواع آلودگی ها و بیماری ها از جمله کرونا سیستم تنفسی برخی افراد را دچار اختلال کرده است.  استفاده از دستگاه پالس اکسیمتر برای اندازه گیری میزان اکسیژن خون قبل از وخیم تر شدن حال بیمار می تواند مفید باشد.

بنابراین ما در این مطلب قصد داریم تا با معرفی و بررسی چند نمونه از بهترین دستگاه های پالس اکسیمتر شما را هر چه بهتر با این محصول آشنا نموده و به شما کمک کنیم تا با آگاهی و اطلاعات بیشتری نسبت به انتخاب و خرید این دستگاه اقدام کنید.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پالس اکسیمتر موجود در بازار

راهنمای انتخاب و خرید بهترین دستگاه های پالس اکسیمتر

از آنجایی که هنگام خرید دستگاه پالس اکسیمتر تاییدیه وزارت بهداشت و همچنین کیفیت محصول، یکی از نکات مهمی است که باید به آن توجه داشت.  از این رو مراجعه به فروشگاه های معتبر جهت خرید این کالا حائز اهمیت می باشد.

سایت دیجی کالا یکی از قدیمی ترین فروشگاه های معتبر اینترنتی با چندین سال سابقه درخشان است که انواع کالاها از برندهای مختلف داخلی و خارجی را با کیفیت و درجه مرغوبیت عالی و استاندارد ارائه و عرضه می کند.  در این راستا نیز انواع بهترین دستگاه های پالس اکسیمتر توسط این سایت به فروش می رسد، تمامی محصولات دیجی کالا با پایبندی به سه اصل پرداخت در محل،  ضمانت بازگشت کالا و تضمین در کیفیت و سلامت فیزیکی کالا در اختیار مشتریان و مصرف کنندگان قرار می گیرد.

ما در ادامه به چند نمونه از بهترین دستگاه های پالس اکسیمتر که ارائه کننده آن سايت دیجی کالا است،  اشاره می کنیم. لطفا با ما همراه باشید.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پالس اکسیمتر موجود در بازار

پالس اکسیمتر بیورر مدل PO30

یکی از شاخص های سلامتی میزان اکسیژن محلول در خون می باشد که می توان از طریق اندازه گیری آن به میزان سلامتی فرد پی برد.  دستگاه پالس اکسیمتر بیورر مدل PO30 علاوه بر سنجش میزان ضربان قلب،  میزان اکسیژن محلول در خون فرد را نیز اندازه گیری می کند.

این دستگاه کوچک بوده در ابعاد ۶۱*۳۶*۳۲ میلی متر طراحی شده است. همچنین وزنی به اندازه ۵۷ گرم دارد که سبک می باشد. بنابراین می توانید آن را در همه جا با خود حمل نموده و در ورزش های مختلفی مانند کوه نوردی،  اسکی،  پیاده روی و غیره  با خود به همراه داشته باشید.

جهت حمل آسان این محصول، یک کمربند در نظر گرفته شده که در کوه نوردی و اسکی می توانید از آن استفاده کنید.  این محصول همچنین دارای صفحه نمایش بزرگ می باشد که استفاده از آن را راحت تر می کند.

از قابلیت های دیگر این دستگاه مجهز به سیستم خاموشی خودکار و هشدار میزان باتری کم است.  نمایشگر این دستگاه اعداد را به صورت رنگی نشان می دهد.  این دستگاه سیگنال را به صورت دیجیتالی ارسال می کند. دستگاه پالس اکسیمتر بیورر مدل PO30 یکی از بهترین محصولات این برند جهت بررسی وضعیت سلامت بدن می باشد که برای ورزش و فعالیت هایی با تحرک بالا مناسب و قابل استفاده است.

 

بهترین دستگاه های پالس اکسیمتر

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پالس اکسیمتر موجود در بازار

 

پالس اکسیمتر بیورر مدل PO 80

بیورر یکی از برندهای معتبر  در زمینه تولید انواع تجهیزات و دستگاه های پزشکی می باشد که محصولات خود را با کیفیت و کارآیی استاندارد به متقاضیان عرضه می کند.  دستگاه پالس اکسیمتر بیورر مدل PO 80 یکی دیگر از محصولات این برند است که علاوه بر میزان ضربان قلب،  میزان اکسیژن محلول در خون را نیز سنجش و اندازه گیری می کند.

از قابلیت های این دستگاه سیستم خاموشی خودکار می باشد.  همچنین در مقایسه با مدل PO30 از حافظه ای برخوردار است که می تواند به طور دائمی و در طول ۲۴ ساعت ضربان قلب را اندازه گیری و در خود ذخیره کند. بنابراین افرادی که ضربان قلب شان در حال نوسان می باشد،  استفاده از این دستگاه می تواند به آنها کمک کند تا وضعیت جسمی خود را به طور منظم کنترل کنند.

این دستگاه همچنین برای انجام فعالیت ها و ورزش هایی مانند اسکی،  کوه نوردی و هوانوردی نیز مناسب است،  تا افراد بتوانند وضعیت سلامت جسمانی خود را در ارتفاعات بالا بررسی نمایند. این دستگاه قابلیت تنظیم روشنایی در سه حالت را دارد که استفاده از این محصول را برای کاربران آسان تر می کند. شارژ این دستگاه از طریق پورت USB امکان پذیر می باشد.

بنابراین می توانید در هر مکانی با اتصال این ضربان سنج به کامپیوتر یا لپ تاپ، آن را شارژ کنید.  به همراه این دستگاه کمربند جهت استفاده در ارتفاعات بالا مثل اسکی،  کوه نوردی و هوانوردی ارائه می گردد. استفاده از این دستگاه بدون درد و راحت است.  همچنین در صورت استفاده نکردن از دستگاه به طور خودکار خاموش می شود.

 

بهترین دستگاه های پالس اکسیمتر

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پالس اکسیمتر موجود در بازار

 

پالس اکسیمتر مدل K8

این دستگاه میزان اکسیژن محلول در خون را اندازه گیری می کند،  و وسیله مناسب و کاربردی جهت بررسی و کنترل وضعیت جسمانی فرد می باشد.  استفاده از این دستگاه برای ورزش های مختلفی مانند کوه نوردی و اسکی و ارتفاعات بالا جهت سنجش اکسیژن خون مناسب است.

این دستگاه سیگنال را به طور دیجیتالی ارسال می کند.  این دستگاه همچنین چگونگی ارسال اکسیژن به قسمت های دورتر از قلب مانند دست و پاها را بررسی و سنجش نموده و استفاده از آن آسان و بی درد می باشد.

بنابراین این پالس اکسیمتر یک ابزار غیر تهاجمی است،  بدون اینکه سوزنی داخل بافت بدن از طریق دستگاه به بدن فرو برده شده و فقط به نوک انگشتان دست متصل می شود. این دستگاه همچنین کوچک و سبک وزن می باشد.  نحوه کار این دستگاه این گونه است که جهت اندازه گیری میزان اکسیژن و ضربان قلب دو طول موج نور را ارسال می کند. بنابراین هنگامی که دستگاه ارزیابی خود را به پايان می رساند،  صفحه نمایش میزان درصد اکسیژن و نیز ضربان قلب را نمایش می دهد.

این محصول یکی از بهترین دستگاه های پالس اکسیمتر می باشد که جهت انجام ورزش های مختلف و در ارتفاعات بالا مناسب و قابل استفاده است.  این دستگاه همچنین علاوه بر میزان اکسیژن خون،  میزان ضربان قلب را نیز اندازه گیری می کند.

 

بهترین دستگاه های پالس اکسیمتر

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پالس اکسیمتر موجود در بازار

 

پالس اکسیمتر یوول مدل YX102

یکی دیگر از بهترین دستگاه های پالس اکسیمتر محصول يووول شیائومی مدل YX102 می باشد.  این محصول برای اندازه گیری میزان اکسیژن خون طراحی شده است.  با استفاده از این دستگاه بدون آنکه فشار و دردی احساس کنید،  می توانید به راحتی از طریق نوک انگشتان خود جهت اندازه گیری میزان اکسیژن به دستگاه متصل شوید.

این دستگاه سرعت بالایی جهت سنجش میزان اکسیژن دارد و در مدت کوتاهی پارامتر میزان اکسیژن خون را اندازه گیری و به کاربر اعلام می کند.  از قابلیت های این دستگاه مجهز به سیستم زنگ هشدار است و در صورتی که میزان اکسیژن در این دستگاه کمتر از ۹۰ درصد ( میزان نرمال اکسیژن خون بین ۹۵ تا ۹۷ می باشد ) را نشان دهد،  زنگ هشدار به صدا در می آید.

این دستگاه همچنین میزان ضربان قلب را نیز اندازه گیری می کند.  دستگاه پالس اکسیمتر مدل YX102 صفحه نمایشی از نوع LED دارد و دارای نشانگر باتری نیز می باشد.  این پالس اکسیمتر سیگنال خود را به صورت دیجیتالی ارسال می کند.

 

بهترین دستگاه های پالس اکسیمتر

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پالس اکسیمتر موجود در بازار

 

پالس اکسیمتر اکیومد مدل A300

دستگاه پالس اکسیمتر اکیومد مدل A300 یک محصول کاربردی و پیشرفته برای استفاده در ارتفاعات بالا و ورزش های مختلفی چون کوه نوردی و اسکی است. ابعاد این دستگاه در اندازه های ۶۰*۳۰*۵۰ میلی متر و وزن آن ۶۰ گرم بوده که بسیار سبک می باشد. بنابراین به راحتی می توانید آن را حمل و جا به جا نمایید.

این دستگاه در کنار دقت و سرعت بالایی که دارد از تکنولوژی ضد لرزش نیز برخوردار است. این دستگاه همچنین مجهز به سیستم خاموشی خودکار می باشد که صورت استفاده نکردن بعد از چند ثانیه خاموش می شود.

صفحه نمایش این دستگاه بزرگ است و به همین دلیل قابل استفاده برای همه کاربران به ویژه سالمندان می باشد تا بتوانند نتیجه سنجش میزان اکسیژن خود را مشاهده کنند.  صفحه نمایش این دستگاه همچنین از جنس OLED بوده که به صورت دستی قابل تنظیم است.

این دستگاه از الگوریتم پیشرفته DSP برخوردار بوده و به همین دلیل تحت شرایط پرفیوژن پایین دقت اندازه گیری را بهبود می بخشد.  دستگاه پالس اکسیمتر مدل A300 همچنین میزان هموگلوبین SPO2 و ضربان نبض PR را نیز اندازه گیری می کند. این دستگاه از طریق دو عدد باتری نیم قلمی شارژ می شود.

روش سنجش اکسیژن در این دستگاه به صورت انگشتی است، که با اتصال سر انگشتان به دستگاه میزان اکسیژن محلول در خون اندازه گیری می شود.  این دستگاه دکمه روشن و خاموش نیز دارد و روش ارسال سیگنال در این پالس اکسیمتر به صورت دیجیتالی است.

 

بهترین دستگاه های پالس اکسیمتر

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پالس اکسیمتر موجود در بازار

 

پالس اکسیمتر بیمارستانی چویس مد مدل MD300M

امروزه وضعیت سلامت جسمی افراد با پارامترهای مختلفی اندازه گیری می شود.  پارامترهایی از جمله میزان فعالیت های ورزشی روزانه،  میزان وضعیت سلامت روانی،  میزان ضربان قلب و میزان اکسیژن محلول در خون و غیره که با اندازه گیری این معیارها و بررسی آنها در مقایسه با سن فرد می توان به اطلاعات بیشتری در رابطه با وضعیت سلامت فرد دست پیدا کرد.

دستگاه پالس اکسیمتر چویس مد یک محصول پرکاربرد و ضروری بوده که جهت سنجش و اندازه گیری میزان اکسیژن خون مورد استفاده قرار می گیرد. ابعاد این دستگاه در اندازه های ۱۳۰*۶۰*۳۰ میلی متر و وزن آن ۲۰۰ گرم می باشد.  پالس اکسیمتر چویس مد مدل MD300M یک دستگاه با مدل بیمارستانی است که برای استفاده در کلینیک های درمانی و بیمارستان ها کاربرد دارد.

این دستگاه سیگنال خود را به صورت دیجیتالی ارسال می کند و روش سنجش آن نیز دیجیتالی می باشد.

به همراه این پالس اکسیمتر آداپتور،  پایه شارژ و باتری ارائه می شود که استفاده از آن را راحت تر نموده است. همچنین برای تمام سنین بزرگسال و نوزادان قابل استفاده و مناسب می باشد. چنانچه میزان اکسیژن محلول در خون با استفاده از این دستگاه کمتر از ۹۰ درصد را نشان دهد،  زنگ هشدار دستگاه به صدا در می آید. این دستگاه همچنین دکمه روشن و خاموش دارد. به همراه محصول نیز پروب بزرگسال و نوزاد ارائه می گردد.

 

بهترین دستگاه های پالس اکسیمتر

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پالس اکسیمتر موجود در بازار

 

پالس اکسیمتر کریتیو مدل SP-20

محصول پالس اکسیمتر مدل SP-20 یک دستگاه سنجش اکسیژن خون است که ابعادی به اندازه ۲۵*۱۵۸*۷۳ میلی متر دارد.  این محصول دارای وزن ۲۳۰ گرم می باشد که بسیار سبک و کوچک بوده و برای استفاده در خانه و هنگام حرکت مناسب است.

این دستگاه قابلیت هایی چون صفحه نمایش چرخان TFT در سایز ۳.۵ اینچ و نمایش دما و SPO2،  PR، PI% و Plethysmograghy را دارد. دستگاه پالس اکسیمتر کریتیو میزان اکسیژن محلول در خون را به طور دقیق اندازه گیری می کند،  به طوری که میزان درصد اشباع اکسیژن خون سرخرگ در آن قابل اندازه گیری می باشد.

دستگاه پالس اکسیمتر کریتیو مدل SP-20 نمودار تغییرات ضربان قلب را نشان می دهد.  از ویژگی های دیگر این محصول قابلیت نمایش تاریخ،  قابلیت تنظیم صدا و نور و ظرفیت حافظه اندازه گیری به مدت ۱۰۰۰ ساعت است.

این پالس اکسیمتر همچنین قابلیت خاموشی خودکار را دارد و دارای پایه شارژ نیز می باشد.  به همراه این محصول محافظ سیلیکونی جهت نگهداری دستگاه،  آداپتور برق،  پروب بزرگسال و نوزاد و کودک و نیز دفترچه راهنما جهت سهولت کاربری ارائه می شود.  همچنین مدت زمان استفاده از شارژ ۲۰ ساعت است.  این محصول برای تمام سنین قابل استفاده می باشد.

 

بهترین دستگاه های پالس اکسیمتر

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پالس اکسیمتر موجود در بازار

 

پالس اکسیمتر مایکرولایف مدل OXY 300

پالس اکسیمتر مایکرولایف مدل OXY 300 به صورت نقطه ای میزان درصد اشباع اکسیژن هموگلوبین را در سرخرگ اندازه گیری می کند.  همچنین اندازه گیری میزان ضربان قلب بزرگسالان و کودکان با استفاده از این دستگاه امکان پذیر است.

این دستگاه بدون آنکه حفره یا زخمی را در بدن ایجاد کند،  میزان اکسیژن را سنجش می کند.  میزان اشباع اکسیژن،  درصد هموگلوبین در سرخرگ را نشان می دهد که این مقداراکسیژن موجود در خون سرخرگی پارامتر مهمی در بررسی وضعیت سلامت سیستم تنفسی می باشد.

از این دستگاه می توان در منزل و نیز در بخش پزشکی ( بیمارستان و مراکز درمانی ) استفاده نمود.  این دستگاه از تکنولوژی Photoelectric Oxyhemoglobin Inspection برخوردار است.  این محصول قابلیت هایی چون اندازه گیری ضربان نبض را تا ۲ موج نوری با طول موج های مختلف دارد. این دستگاه همچنین مجهز به سنسور سر انگشت می باشد که با تماس و اتصال سر انگشتان به دستگاه میزان اکسیژن را اندازه گیری می کند.

در مورد نحوه کار این دستگاه لازم به ذکر است که در مجاورت دستگاه های الکترومغناطیسی مانند تلفن همراه یا تاسیسات رادیویی عملکرد آن دچار اختلال و مشکل می شود.  بنابراین بهترین راه رعایت فاصله یک متری و قرار دادن این دستگاه با دستگاه های الکترومغناطیسی می باشد.  همچنین نباید از این دستگاه در محیط های CT اسکن و MRI استفاده کنید.

جهت حصول نتیجه بهتر نیز انگشتی که با آن تست انجام می دهید را بعد از هر  تست گرفتن با این دستگاه با  الکل ضد عفونی نمایید.  نباید این دستگاه با آب یا هر گونه مایعات دیگری تماس داشته باشد. همچنین در صورتی که در دراز مدت از دستگاه استفاده نمی شود،  بهتر است باتری آن را خارج نموده تا دوام و ماندگاری بیشتری داشته باشد.  ابعاد این دستگاه در اندازه های ۳*۳*۶ میلی متر است و وزنی به اندازه ۴۰ گرم دارد. به همراه این دستگاه کیف،  بند آویز و دو عدد باتری نیم قلمی ارائه می شود. این دستگاه سیگنال خود را به صورت دیجیتالی ارسال می کند.

 

بهترین دستگاه های پالس اکسیمتر

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پالس اکسیمتر موجود در بازار

 

پالس اکسیمتر جامپر مدل JPD-500D

یکی دیگر از بهترین دستگاه های پالس اکسیمتر مدل JPD-500D می باشد که محصول و طراحی شده شرکت جامپر است.  این دستگاه دارای صفحه تمام رنگی بوده و نمایش اعداد در آن واضح و با کیفیت می باشد.  به طوری که برای همه افراد به ویژه سالمندان قابل مشاهده است.

این دستگاه از سیستم آلارم و بیبپ برخوردار می باشد و می توانید دستگاه را برای دادن صدا و یا بی صدا کار کردن نیز تنظیم نمایید.  از دیگر ویژگی های این دستگاه وزن سبک ( وزن ۱۰۰ گرم ) و ابعاد جمع و جور در اندازه های ۱۰*۷*۵ میلی متر است که قابل حمل در همه جا می باشد.

بنابراین می توانید از آن در ارتفاعات بلند و نیز برای ورزش های مختلف استفاده کنید.  به همراه این دستگاه باتری،  کیف و بند جهت حمل دستگاه نیز ارائه می شود. این دستگاه کاملا هوشمند بوده و اکسیژن محلول در خون را به طور دقیق اندازه گیری می کند.  روش ارسال سیگنال در این دستگاه به صورت دیجیتالی است.

 

بهترین دستگاه های پالس اکسیمتر

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پالس اکسیمتر موجود در بازار

 

پالس اکسیمتر کریتیو مدیکال مدل PC-60B1

اطلاع از میزان اکسیژن خون پارامتر مهمی در تشخیص و درمان بیماری ها و آسیب های بافتی بدن از جمله ریه ها و قلب می باشد.  بنابراین استفاده از یک دستگاه پالس اکسیمتر با عملکرد و کیفیت بالا می تواند اطلاعات بیشتری را در ارتباط با میزان سلامت جسم به فرد بدهد.

پالس اکسیمتر کریتیو مدیکال مدل PC-60B1 یک محصول ضربان سنج دو کاربره است که علاوه بر اندازه گیری میزان اکسیژن محلول در خون،  میزان ضربان قلب را نیز در هر دقیقه اندازه گیری می کند.  بنابراین می توانید به طور مرتب اطلاعات بیشتری را در مورد سلامت جسمانی خود از ارتباط با  میزان اکسیژن خون و سن خود به دست آورید.

این دستگاه همچنین قابلیت روشن و خاموشی خودکار را دارد.  از این رو با ورود انگشت دستگاه روشن و در صورت خارج کردن انگشت دستگاه بعد از مدتی کوتاه خاموش می شود. همچنین دستگاه مجهز به سیستم آلارم صوتی و تصویری می باشد که در صورت غیر مجاز بودن میزان اکسیژن و یا ضربان قلب در بازه این آلارم به صدا در می آید.

ابعاد این دستگاه ۶۰*۳۵*۳۳ میلی متر است و وزنی به اندازه ۶۰ گرم دارد که بسیار سبک و قابل حمل می باشد.  این دستگاه سیگنال خود را به صورت دیجیتالی ارسال می کند.  همچنین دستگاه دارای سنسور جهت گیری بوده که با توجه به این ویژگی می توانید صفحه نمایشگر دستگاه را نسبت به جهت دید تنظیم نمایید.

از دیگر ویژگی های این دستگاه که آن را از سایر محصولات مشابه متمایز کرده است،  نشانگر باتری می باشد که مقدار شارژ باقی مانده را نشان می دهد.  به همراه این دستگاه دو عدد باتری نیم قلمی،  بند و رابط نیز  ارائه می شود.

 

بهترین دستگاه های پالس اکسیمتر

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پالس اکسیمتر موجود در بازار

 

دستگاه پالس اکسیمتر چیست؟

دستگاه پالس اکسیمتر یک ابزار قابل حمل و غیر تهاجمی می باشد و بدون ایجاد زخم یا حفره ای در بدن میزان اکسیژن محلول در خون را اندازه گیری می کند.  در برخی از دستگاه های پالس اکسیمتر برای اندازه گیری نقطه ای میزان درصد اشباع اکسیژن هموگلوبین سرخرگی این وسیله طراحی شده است.

در واقع  میزان اشباع اکسیژن نشان دهنده مقدار هموگلوبین در خون سرخرگی می باشد که توسط این دستگاه اندازه گیری و نمایش داده می شود،  و پارامتر مهمی برای بررسی وضعیت سلامتی سیستم تنفسی است. همچنینشرایط مختلفی از جمله اختلال در عملکرد ارگان ها ( ناشی از بیهوشی،  مشکلات پس از جراحی و یا آزمایشات پزشکی،  کرونا و غیره ) هستند که سطح اکسیژن خون را کاهش می دهند.

بنابراین مهم ترین عامل در بیماری های تنفسی کمبود اشباع اکسیژن در خون انسان بوده که توسط این دستگاه قابل اندازه گیری است،  و می توان قبل از بروز بیماری و وخیم تر شدن حال بیمار آن را بررسی نموده و اقدامات مفید را در این باره انجام داد.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پالس اکسیمتر موجود در بازار

ما در این مطلب به ده نمونه از بهترین دستگاه های پالس اکسیمتر اشاره کردیم.  امیدواریم این مطلب توانسته باشد شما را در انتخاب و خرید بهترین دستگاه پالس اکسیمتر یاری کند.  شما می توانید جهت آشنایی و خرید محصولات بیشتر و متنوع تر در این زمینه به سایت دیجی کالا مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط