درمان تایم
درمان تایم
بهترین ترازوهای دیجیتالی

بهترین ترازوهای دیجیتالی برای سنجش وزن و توده های چربی

امروزه به دلیل مصرف غذاهای مضر و نامناسب فوت فود و غیره وزن افراد دچار تغییرات افزایش و کاهش می شود که با خرید ترازو وزن کشی می توانید به طور مرتب وزن خود را کنترل نمایید.  زیرا که تغییرات وزن می تواند باعث بروز بیماری های مختلفی چون قند خون و فشار خون بالا شده و فرد را با مشکلاتی مواجه کند.

بنابراین استفاده از ترازو وزن کشی یکی از بهترین راهکارها برای این موضوع می باشد تا به وسیله آن بتوانید کاهش و افزایش وزن خود را به طور مرتب کنترل کنید.  معمولا اغلب افراد برای وزن کشی به داروخانه ها مراجعه می کنند،  اما راه حل آسان تر اینکه شما با تهیه یک ترازوی خانگی می توانید هر زمان که نیاز بود وزن خود را اندازه گیری نموده و کنترل کنید.

ما در این متن به بررسی چند نمونه از بهترین ترازوهای دیجیتالی برای سنجش وزن پرداخته ایم که می تواند به شما در انتخاب و خرید این محصول یاری کند.  چنانچه تمایل دارید تا با آگاهی و اطلاعات بیشتری اقدام به خرید نمایید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع ترازو دیجیتال موجود در بازار

ترازوی وزن کشی چیست؟

یکی از اصلی ترین ترازوها دستگاه وزن کشی است که میزان وزن یا جرم یک انسان را اندازه گیری و نمایش می دهد. ترازو در لغت به معنای هم سطح بودن است و دارای قطعاتی می باشد.  ساده ترین ترازوها از یک شاهین و دو کفه تشکیل شده اند. به طوری که برای اندازه گیری وزن، جسم در یک پله یا کفه ترازو قرار می گیرد،  و شاهین به حالت تعادل در می آید.  اساس کار این ترازوها بر قوانین اهرم است.

البته امروزه دیگر این ترازوهای کارآیی ندارند و به مدل های پیشرفته تری تغییر شکل یافته اند.  به طوری که از مدل ترازوی قپانی،  ترازوی عقربه ای به مدل های ترازوی دیجیتالی تغییر شکل داده که ترازوهای دیجیتالی نسبت به مدل های قبلی بسیار دقیق و حساس تر می باشند.

انواع ترازو کاربرد آن

امروزه تراروها به دو مدل و نوع عقربه ای و دیجیتالی موجود هستند که در زیر به ویژگی های هر یک از آنها به طور خلاصه اشاره می کنیم.

ترازوی عقربه ای

ترازوهای عقربه ای همانطور که از اسمشان هم پیداست،  اندازه گیری وزن را توسط عقربه نشان می دهند.  این ترازوها استحکام زیادی دارند و دقت آنها در مقایسه با ترازوهای دیجیتالی کمتر بوده و در حدود یک کیلو گرم می باشد.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع ترازو دیجیتال موجود در بازار

ترازوی دیجیتالی

در برخی از این ترازوها علاوه بر سنجش وزن،  می توان دمای محیط را نیز اندازه گیری نمود. از این دستگاه در همه فروشگاه ها جهت ارائه خدمات استفاده شده و بسیار مورد نیاز است.  ترازوی دیجیتالی در فروشگاه ها امکان ارسال گزارش فروش را به صورت روزانه،  هفتگی و ماهانه به کاربر می دهد.

فاکتور فروش ترازو که در آن مشخصات کامل فروشگاه اعم از نام فروشگاه،  ساعت و تاریخ فروش،  آدرس و غیره رای مشتری نیز ارسال می گردد.

ترازو دیجیتال دارای مدار الکتریکی با مجموعه ای از بردها و قطعات دیجیتالی می باشد.  نحوه کار این ترازو به صورت اتوماتیک است که بعد از اینکه جسم مورد نظر روی ترازو قرار بگیرد،  نمایشگر تعبیه شده در ترازو،  نتیجه سنجش وزن را نمایش می دهد.

صفحه نمایشگر در ترازوهای دیجیتالی در دو نوع LCD و LED می باشد که نتیجه وزن را به صورت اعداد بر روی صفحه نمایشگر به نمایش در می آورد.  در فروشگاه ترازوی دیجیتالی علاوه بر اندازه گیری وزن قیمت کالا را نیز نشان می دهد،  و دارای حافظه کیبوردی جهت ثبت نام و قیمت واحد و در انتها محاسبه کل فاکتور است.

در ترازوهای دیجیتالی برای اندازه گیری وزن بدن و توده های چربی  قابلیت های زیادی وجود دارد که می توان به برخی از آنها مانند قابلیت اندازه گیری دما و رطوبت هوا،  سیستم خاموشی خودکار و نیز قابلیت اندازه گیری توده های چربی و  غیره اشاره نمود.

نکات و معیارهای خرید بهترین ترازوهای دیجیتالی برای سنجش وزن

هر ترازویی قابل خرید نیست،  بلکه برای اندازه گیری وزن باید ترازویی را انتخاب کنید که دقت بالایی داشته باشد.  دقت ترازو میزان انحراف از عدد واقعی وزن شما را نشان می دهد.  دقت ترازو با واحد گرم تعیین و بیان می شود.

همچنین حداکثر میزان قابل تحمل وزن ترازو نیز در انتخاب و خرید این دستگاه بسیار حائز اهمیت است.  به عنوان مثال اگر وزنی به اندازه ای ۱۲۰ کیلو گرم دارید،  باید ترازوی دیجیتالی خریداری نمایید که ظرفیت تحمل وزن تا حداکثر ۱۵۰ کیلو گرم را داشته باشد. همچنین برای افراد بالای وزن ۱۵۰ کیلو گرم انتخاب ترازویی با ظرفیت تحمل ۱۵۰ کیلو گرم و بیشتر،  بهترین گزینه است.

کیفیت دستگاه از معیارهای دیگری می باشد که برای انتخاب بهترین ترازوی دیجیتالی برای سنجش وزن و توده های چربی باید به آن توجه نمایید.  همچنین توجه به متریال استفاده شده و کشور و برند سازنده ترازو از معیارهای مهم دیگر در انتخاب و خرید بهترین ترازوی دیجیتالی برای سنجش وزن می باشد.

برندهای معتبر تولید کننده ترازوهای دیجیتالی اغلب آلمانی،  چینی،  کره ای،  کانادایی،  ژاپنی،  سوئیسی و اسپانیایی هستند. ترازوهای دیجیتالی در متریال های شیشه نشکن،  پلاستیک و آلومینیومی ساخته می شوند.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع ترازو دیجیتال موجود در بازار

خرید اینترنتی و معرفی بهترین ترازوهای دیجیتالی برای سنجش وزن

خرید اینترنتی برای انتخاب و سفارش هر محصولی از جمله ترازوی وزن کشی کار شما را آسان تر می کند و در این حال دیگر وقت خود را از دست نمی دهید. همچنین انتخاب فروشگاهی معتبر جهت خرید یک محصول با کيفيت می تواند به شما اطمینان دهد که محصول مناسب و درستی را تهیه نموده آید.

در این راستا سايت دیجی کالا از قدیمی ترین فروشگاه های اینترنتی و ارائه کننده انواع کالاها از جمله بهترین ترازوهای دیجیتالی برای سنجش وزن و توده های چربی از برندهای معتبر و با کیفیت داخلی و خارجی است که محصولات خویش را با پایبندی به سه اصل پرداخت در محل،  ضمانت بازگشت کالا و تضمین در کیفیت و سلامت و اصالت کالا در اختیار مشتریان و مصرف کنندگان قرار می دهد.

بنابراین شما می توانید با خیالی آسوده جهت انتخاب و آشنایی بهترین ترازوهای دیجیتالی برای سنجش وزن و توده های بدنی به این سایت مراجعه کنید.  ما در ادامه به چند نمونه پر فروش و محبوب از بهترین ترازوهای دیجیتالی اشاره می کنیم.

ترازو هوشمند شیائومی مدل Mi-Smart-Scale2

رنگ و طراحی این ترازو سفید ارائه شده است و بسیار ظریف و زیبا می باشد.  استفاده از آن راحت است و ابعاد جمع و جوری در اندازه های ۲۸*۲۸*۲.۲ سانتی متر دارد.  این ترازو شاخص توده بدنی BMI را دارا می باشد که با استفاده از نرم افزار مخصوص می توانید میزان توده های چربی را نیز به وسیله این دستگاه اندازه گیری کنید.

این دستگاه قابلیت تحمل وزن تا ۱۵۰ کیلو گرم را دارد،  و دقت سنجش آن بالاست. سیستم عامل های اندروید ۴.۴ و IOS ۹.۰ این دستگاه را پشتیبانی می کند که به وسیله آن می توانید اطلاعات در مورد وزن را در سیستم کامپیوتر و لپ تاپ خود ذخیره کنید.  این ترازو همچنین قابلیت اتصال به گوشی هوشمند از طریق نرم افزار Fit Mi را نیز دارد.

ترازوی هوشمند شیائومی دارای ورژن بلوتوث نیز می باشد. از دیگر ویژگی های این ترازو سیستم خاموشی خودکار است و دارای پایه های لاستیکی می باشد که در کف ترازو جهت جلوگیری از لرزش و اندازه گیری دقیق وزن تعبیه شده است.

این ترازو با باتری قلمی کار می کند و نمایشگر آن LED با نور سفید می باشد.  دیگر ویژگی های این ترازو کالیبراسیون خودکار و طراحی زیبا و کلاسیک است.  این ترازو وزنی به اندازه ۱.۲ کیلو گرم دارد و می توانید به صورت واحدهای اندازه گیری پوند و کیلو گرم وزن خود را سنجش کنید.

 

بهترین ترازوهای دیجیتالی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع ترازو دیجیتال موجود در بازار

 

ترازو دیجیتال کمری فیت مدل B Wave

ترازوی دیجیتال فیت یکی از بهترین محصولات در این زمینه می باشد که ظرفیت کششی حداکثر ۱۸۰ کیلو گرم دارد.  این محصول از طراحی زیبا با بدنه ای شیشه ای برخوردار است که ضخامتی به اندازه ۸ میلی متر دارد.

این محصول یک ترازوی منحصر به فرد با ویژگی های خاص می باشد که بسیار خوش ساخت بوده و به دلیل نمایشگر بزرگ ال سی دی علاوه بر دقت بالا در نمایش،  وزن شما را با کمترین درصد خطا نشان می دهد.

این ترازو همچنین دارای دماسنج بوده و دمای هوا را نیز اندازه گیری می کند. ابعاد این ترازو در اندازه های ۲۰*۹*۱۵ سانتی متر است. بیشترین وزن قابل تحمل این ترازو ۱۸۰ کیلو گرم می باشد. این دستگاه با دو عدد باتری کار می کند.

دقت این ترازو بسیار بالا می باشد و با درصد خیلی کمی وزن شما را اندازه گیری می کند.  این ترازو نمایشگری از نوع LCD دارد.  این ترازو همچنین دارای دماسنج محیطی می باشد و دمای محیط را با دقت بالا اندازه گیری می کند. این دستگاه با باتری قلمی قابل شارژ است. این ترازو از نوع کمری و به رنگ مشکی می باشد.

 

بهترین ترازوهای دیجیتالی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع ترازو دیجیتال موجود در بازار

 

ترازو دیجیتال بادی کر مدل MB-26

ابعاد این ترازوی دیجیتالی در اندازه های ۲۶*۲۶*۳ سانتی متر است و نوع باتری قابل استفاده در این ترازو نیم قلمی می باشد.  بیشترین وزن قابل تحمل برای این ترازو ۱۸۰ کیلو گرم است.  این ترازو با دو باتری کار می کند.

نمایشگر این ترازو از نوع LED است.  دقت این ترازو بالا می باشد.  برای استفاده از این ترازو نیاز به سطح صافی مثل کاشی و سرامیک است و نباید آن را روی فرش و یا ممکن قرار دهید.  در این صورت می توانید به دقت وزن خود را اندازه گیری کنید.

این ترازو دارای کیفیت ساخت عالی می باشد. همچنین شیشه ای نشکن دارد و در مقابل ضربه مقاوم است. وزن این ترازو ۰.۹ کیلو گرم می باشد.  این ترازو قابل شارژ با باتری است. این محصول در چند رنگ ارائه و عرضه می شود.

 

بهترین ترازوهای دیجیتالی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع ترازو دیجیتال موجود در بازار

 

ترازو دیجیتال بادی کر طرح گرانیت مدل GM-26

یکی دیگر از بهترین ترازوهای دیجیتالی برای اندازه گیری وزن و توده های چربی محصول بادی کر طرح گرانیت مدل GM-26 می باشد.  این محصول در ابعاد و اندازه های ۲۶*۲۶*۳ سانتی متر است. این ترازو با باتری نیم قلمی کار می کند.

این ترازو بیشترین وزنی که تحمل می کند حدود ۱۸۰ کیلو گرم می باشد. این ترازو با باتری کار می کند و   تعداد باتری قابل استفاده برای این دستگاه دو عدد است. ترازوی دیجیتال بادی کر طرح گرانیت همچنین دارای نمایشگر LED می باشد که صفحه شیشه ای نشکن و وزنی به اندازه ۰.۹ کیلو گرم دارد.

این ترازو را فقط باید در سطوح صاف مثل کاشی و سرامیک استفاده کنید،  و نباید آن را روی فرش و موکت قرار دهید. این ترازو در رنگ مشکی ارائه شده است.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع ترازو دیجیتال موجود در بازار

 

ترازو دیجیتال هدیه مدل الگانس مربعی

این ترازو در رنگ مشکی تولید و عرضه می شود. ترازوی دیجیتال هدیه مدل الگانس مربعی ظرفیت حداکثر تا وزن ۱۸۰ کیلوگرم را دارد. این ترازو دارای دقت بالای زیادی می باشد.  همچنین از شیشه فوق مقاوم سکوریت با ضخامت ۸ میلی متری ساخته شده است.

ترازوی دیجیتال هدیه مدل الگانس مربعی علاوه بر نمایش وزن،  دمای محیط را نیز نمایش می دهد و قابلیت نمایش قدرت باتری را همچنین دارد. جهت فعال کردن سیستم کالیبراسیون خودکار با استفاده از این ترازو،  باید عملیات وزن گیری را دو یا سه بار انجام دهید.

همچنین مجهز بودن دستگاه به سیستم سنسور این امکان را به آن می دهد تا از فشار اضافی جلوگیری کند.  ابعاد این دستگاه در اندازه های ۳۰*۳۰*۰.۸ سانتی متر می باشد.  این ترازو با دو باتری نیم قلمی کار می کند.  این ترازو همچنین وزنی در حدود ۲.۲ کیلو گرم دارد.

این ترازو مجهز به سیستم خاموشی خودکار بوده و در صورت استفاده نکردن بعد از چند ثانیه خاموش می شود. نوع نمایشگر در این ترازو دیجیتال ۶۴ در ۳۰.۵ میلی متری است.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع ترازو دیجیتال موجود در بازار

 

ترازو دیجیتال بادی کر مدل کاکتوس

این ترازو برای اندازه گیری وزن بدن مناسب می باشد.  رنگ این ترازو سفید است و ظرفیت و تحمل وزن حداکثر ۱۸۰ کیلو گرم را دارد.  این ترازو دارای طراحی زیبا با بدنه ای شیشه ای است که ضخامتی به اندازه ۶ میلی متر دارد.

محصول بادی کر مدل کاکتوس یک ترازوی منحصر به فرد و خوش دست بوده که جایگاه ویژه ای را در گروه کالایی و ردیف محصولات مشابه خود دارد.  صفحه نمایش این ترازو از نوع ال سی دی می باشد که وزن شما را با دقت بالا و با درصد خطای بسیار کم نشان می دهد.  علاوه بر آن دما سنج محیط نیز بوده و در نشان دادن دمای محیط نیز درصد خطای کمی دارد. همچنین از قابلیت نمایش شارژ باتری برخوردار است.

ابعاد این ترازو در اندازه های ۲۸*۲۸*۳ سانتی متر و وزن آن ۱.۵ کیلو گرم است. این دستگاه انرژی خود را با استفاده از دو باتری نیم قلمی تامین می کند.  دیگر آنکه دارای سوئیچ تغییر واحد اندازه گیری بوده تا در صورت لزوم و نیاز بتوانید آن را از کیلوگرم به پوند یا بالعکس تغییر دهید.

ترازوی دیجیتال بادی کر مدل کاکتوس همچنین مجهز به عملکرد On Auto برای مدت ۸ ثانیه می باشد.  این ترازو به سفارش امارات در کشور چین ساخته شده و در ایران هم جزو محصولات پر فروش و محبوب در این زمینه است.

واحدهای اندازه گیری در این دستگاه کیلو گرم و پوند می باشد.  همچنین نمایشگری از نوع LED دارد که نشکن و مقاوم در برابر ضربه است.  گستره دقت این ترازو ۱۰۰ گرم می باشد.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع ترازو دیجیتال موجود در بازار

 

ترازو دیجیتال شیائومی مدل هوشمند MI SCALE 2 GLOBAL VERSION

این محصول یکی از بهترین محصولات برند شیائومی با پک مخصوص گلوبال است که می توانید جهت رسیدن به تناسب اندام مد نظر خود از آن استفاده کنید.  پک این محصول دارای اپلیکیشن شیائومی بوده که جهت رسیدن به تناسب اندام مورد نظر طراحی شده است.

این محصول تقریبا جدید می باشد که پک گلوبال آن با استانداردهای آمریکا و اروپا طراحی شده است و به لحاظ دقت و سرعت از کیفیت بالایی برخوردار می باشد.  این محصول نیز به روز رسانی شده و ای ادات آن برطرف گردیده است. این دستگاه یک ترازوی فوق العاده برای کاهش و مقیاس وزن می باشد.

برای اینکه بتوانید از امکانات این دستگاه استفاده کنید،  باید نسخه جدید آن را خریداری نمایید. این محصول بسیار ساده و کاربردی است و در عین حال زیبایی و جذابیت دارد. ابعاد این دستگاه در اندازه های ۲۸*۲۸*۲ سانتی متر بوده و وزنی تقریبا سبک دارد.

این دستگاه ترازو با سه باتری نیم قلمی کار می کند و بیشترین وزن قابل تحمل آن ۱۵۰ کیلو گرم می باشد.  نوع نمایشگر آن LED است که شیشه ای نشکن و مقاوم در برابر ضربه می باشد.  با استفاده از این ترازو می توانید وزن خود را را به راحتی اندازه گیری و چک  نموده و نسبت به کاهش و یا افزایش وزن خود با برنامه ریزی اقدام کنید. این محصول در رنگ های سفید و سفید صدفی ارائه و عرضه می شود.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع ترازو دیجیتال موجود در بازار

 

ترازو دیجیتال بادی کر طرح گل مدل FW-26

یکی دیگر از بهترین ترازوهای دیجیتالی محصول بادی کر طرح گل مدل FW-26 است که ابعادی در اندازه های ۲۶*۲۶*۳ سانتی متر دارد.  باتری این محصول از نوع نیم قلمی می باشد و توسط دو باتری کار می کند.

بیشترین وزن قابل تحمل توسط این دستگاه ترازو ۱۸۰ کیلو گرم است و وزن خود دستگاه ۰.۹ کیلو گرم می باشد.  این ترازو کیفیت ساخت عالی دارد.  صفحه نمایش این ترازو از نوع LED است که شیشه ای نشکن و در برابر ضربه مقاوم می باشد.

استفاده از این دستگاه فقط بر روی سطح صاف مثل کاشی و سرامیک امکان پذیر است و نباید آن را روی فرش و موکت قرار دهید. این دستگاه ترازو در رنگ سفید و طرح گلدار تولید و طراحی شده که جذابی خاصی را به محیط می بخشد و می توانید به راحتی از آن استفاده کنید.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع ترازو دیجیتال موجود در بازار

 

ترازو دیجیتال پرسونال اسکیل مدل Business counting

طراحی این محصول بی نظیر و جذاب بوده و در رنگ های بی رنگ و بی رنگ شفاف ارائه و عرضه می شود.  ابعاد این ترازو همچنین در اندازه های ۳۳*۳۳*۴۰ سانتی متر بوده و وزنی در حدود ۲.۱۲۰ کیلو گرم دارد.  این ترازو حداکثر وزنی را که تحمل می کند ۱۸۰ کیلو گرم می باشد.

با استفاده از این محصول می توانید وزن خود را با دقت بالایی اندازه گیری کنید.  همچنین نوع نمایشگر آن دیجیتالی است و واحد اندازه گیری آن به صورت کیلو گرم می باشد.  این ترازو مجهز به سیستم خاموشی خودکار است و صفحه نمایشی به بزرگی ۲۲ میلی متر دارد که به وضوح و بزرگی وزن شما را نمایش می دهد.

این ترازو مجهز به سنسور فشار دقیق می باشد و با هر گونه فشار اضافی به آن هشدار می دهد.  طراحی به روز و شیک آن جذابیت خاصی دارد و دارای سیستم خاموشی خودکار و تنظیم صفر می باشد که در صورت استفاده نکردن از آن بعد از چند ثانیه خاموش می شود.  این محصول دارای شیشه نشکن فوق العاده ضخیم با قطر ۶ میلی متر بوده که بستر محکمی را برای ایمنی دستگاه ایجاد کرده است.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع ترازو دیجیتال موجود در بازار

 

ترازو دیجیتال افق کد 2

این ترازو کمک می کند تا به تناسب اندامتان اهمیت دهید و به طور دقیق وزن خود را مرتب و منظم بررسی نمایید.  این ترازو در رنگ های سفید،  بی رنگ و بی رنگ شفاف تولید و طراحی شده است.  این مدل شیشه ای و شفاف می باشد که طراحی جذاب آن خیره کننده است.

این ترازو همچنین قابلیت تحمل وزن تا ۱۵۰ کیلو گرم را دارد و ابعاد آن در اندازه ۳.۲*۳۰*۳۰ سانتی متر می باشد و فضای زیادی را در منزل اشغال نمی کند. همچنین وزنی در حدود ۲.۱۴۰ کیلو گرم دارد.  این ترازو دارای شیشه نشکن به ضخامت ۸ میلی متر است. میزان دقت این ترازو ۵۰ گرم می باشد.

برای فاصله گذاری ترازو از سطح زمین این دستگاه دارای ۴ پایه است که زیر آن تعبیه شده که نتیجه وزن دقیق تر باشد.  ترازو دیجیتال افق سفید یکی از بهترین ترازوهای دیجیتالی از برند ایرانی است که قابلیت سنجش دمای محیط را نیز دارد.

این ترازو همچنین میزان شارژ باتری را هم نمایش می دهد. این ترازو دارای قابلیت خودکار خاموش نیز بوده و چند ثانیه بعد از استفاده نکردن خاموش می شود. واحد اندازه گیری این ترازو بر اساس کیلو گرم می باشد.  بنابراین بهتر است بعد از تهیه آن دکمه کنار باتری را از حالت خاموش روی کیلو گرم ( دکمه دارای نماد KG است ) قرار دهید.

باتری قابل استفاده و مناسب این ترازو از نوع سکه ای می باشد و این دستگاه با منبع انرژی ۱.۵ ولت و یا بک عدد باتری کار می کند. این ترازو برای افرادی مناسب و برگزیده است که می خواهند به طور دقیق وزن خود را اندازه گیری کنند.  این دستگاه دارای نمایشگری می باشد که نتیجه وزن را به خوبی و با وضوح نمایش می دهد.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع ترازو دیجیتال موجود در بازار

 

امیدواریم این مطلب توانسته باشد شما را در انتخاب بهترین دستگاه های ترازوی دیجیتالی کمک و یاری کند.  ما در این مطلب به چند نمونه از بهترین ترازوهای دیجیتالی برای سنجش وزن و توده های چربی اشاره نمودیم.  شما می توانید جهت آشنایی محصولات متنوع و بیشتر در این زمینه به سایت دیجی کالا مراجعه و نسبت به انتخاب و خرید بهترین محصول اقدام نمایید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط