درمان تایم
درمان تایم
خرید اینترنتی بهترین مدل های چسب پانسمان

خرید اینترنتی بهترین مدل های چسب پانسمان

چسب پانسمان یکی از تجهیزات درمانی و جزیی از پدهای درمانی محسوب می شود، که برای انواع زخم ها کاربرد دارد. همچنین با توجه به کاربردهای مختلف در مدل های متنوع و دارای گستردگی زیادی می باشد.

بنابراین اگر شما قصد خرید چسب پانسمان به صورت اینترنتی را دارید، کسب اطلاعات در مورد محصول و کاربردها و ویژگی های آن می تواند به شما کمک کند تا بهترین انتخاب را داشته باشید. به همینظور ما قصد داریم تا در این مطلب بهترین مدل های چسب پانسمان را معرفی کنیم و انواع و ویژگی های آنها را توضیح دهیم که می تواند به شما در انتخاب و خرید این محصول هر چه بیشتر کمک نماید. با ما تا انتهای این مقاله از سایت درمان تایم همراه باشید.

چسب پانسمان و انواع آن چیست؟

به کلیه چسب های درمانی که برای انواع پانسمان مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول از پرکاربردترین لوازم مصرفی در پزشکی ست که به دلیل استفاده متنوع و گسترده در پانسمان زخم های مختلف، انواع زیادی دارد.

به طور کلی ویژگی هایی که می توان برای انواع چسب های پانسمان برشمرد به شرح زیر خلاصه می شوند:

  • ضد حساسیت و آلرژی
  • منعطف بودن
  • قابلیت نفوذپذیری هوا
  • محافظت از زخم در برابر عوامل باکتری زا و میکربی
  • عدم چسبندگی روی زخم
  • قابلیت جذب خون و ترشحات از روی زخم
  • ضد آب بودن
  • کنترل خونریزی
  • چسبندگی مناسب

مهم ترین دلیل تنوع مدل های چسب مواد و ترکیبات به کار رفته در آن می باشد. بنابراین ممکن است پوست به یک مدل چسب حساسیت نشان دهد. از این رو انتخاب بهترین مدل چسب برای پانسمان بسیار مهم بوده و باید با توجه به شرایط پوستی فرد آن را تهیه نمود.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع چسب پانسمان موجود در بازار

انواع مدل های مختلف چسب پانسمان عبارتند از:

چسب ضد حساسیت

برای افرادی با پوست حساس مناسب است-اغلب برای انواع زخم بعد از عمل جراحی- نگهداری انواع کاتتر و تیوب- جهت استفاده در نقاط ناهموار بدن- فرم گیری بی نقص و کاهش ورم، به دلیل استریل نبودن در زخم های باز کاریرد ندارد.

چسب لکوپلاست

دارای قابلیت نفوذ هوا به پوست-تثبیت کنندگی انواع پانسمان-ایمن سازی در برابر عفونت-مناسب برای پوست های نسبتا حساس،  با این حال برای افراد حساس به لاتکس توصیه نمی شود.

چسب حصیری

جنس پلی اورتان و پلی استر- به دلیل انعطاف پذیری بالا در بخش های پر تحرک استفاده می شود- تفوذ پذیر نسبت به هوا و بخار آب- عدم چسبیدن به زخم- قابلیت عکسبرداری و رایولوژی- دارای خطوطی برای اندازه گیری در پشت چسب- این چسب نیز به دلیل عدم استریل برای آنژیوکت، زخم های باز یا جراحت های سوختگی کاربرد ندارد

چسب آنژیوکت

ضد حساسیت و دارای چد جاذب کاملا استریل- چسبندگی قوی- مناسب برای فیکس کردن کاتتر، اسکالپ و آنژیوکت جهت جلوگیری از خونریزی و کاهش درد در تزریقات- قابلیت نفوذپذیری هوا- جلوگیزی از تعرق و تورم پوست و فراهم کردن رطوبت کافی برای زخم- ضد آب و یکبار مصرف

چسب پانسمان آماده

یک پد پلیمری ساخته شده درون هیدروژلی- جذب کامل خون و ترشحات زخن با ایجاد یک لایه پوششی- ضد حساسیت و ضد تحریک- نرم و منعطف- امکان حرکت را به نواحی ناهموار می دهد-  ضد آب و کاملا استریل و قابل استفاده در حمام- قابلیت حفظ رطوبت برای بهبود و درمان زخم- دارای سایزبندی مختلف با توجه به نوع و شرایط جراحت

نحوه استفاده و کاربرد چسب پانسمان آماده

ابتدا دست ها را خوب شسته و خشک کنید و سپس محل اطراف زخم را محلول استریل کاملا ضدعفونی نموده و با یک پارچه تمیز خشک نمایید. قسمد پد چسب پانسمان آماده را به طور مستقیم روی زخم گذاشته و لبه های چسب را در اطراف پوست زخم فشار داده و ثابت کنید.

نکته: لازم است در تمامی مراحل از دستکش استفاده نموده و در صورت خونریزی زخم ابتدا خونریزی را کنترل نمایید.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع چسب پانسمان موجود در بازار

عوامل موثر بر قیمت چسب پانسمان

قیمت چسب پانسمان با توجه به شرایط زخم و اندازه و مواد به کار رفته در آن متغیر می باشد. با این حال برای خرید چسب پانسمان رعایت موارد زیر کمک می کند تا بتوانید بهترین محصول را انتخاب کتید. موارد زیر از عواملی که می تواند علاوه بر اینکه انتخاب شما را تحت تاثیر قرار دهد، بر قیمت چسب پانسمان نیز موثر باشند، و عبارتند از:

  • نرم و منعطف بودن
  • نفوذ پذیری هوا
  • قدرت چسبندگی
  • ضد آب بودن
  • سالم بودن بسته بندی محصول
  • ضد حساسیت بودن

معرفی بهترین مدل های چسب پانسمان

برندهای مختلفی در زمینه تولید چسب پانسمان هستند که این محصول را با کیفیت های متفاوت ارایه می دهند. بنابراین بسیار مهم است که بهترین مدل های چسب پانسمان را از فروشگاه های معتبر و تخصصی تجهیزات پزشکی تهیه کنید.

یکی از فروشگاه های آنلاین و معتبر در این زمینه سایت دیجی کالا می باشد که انواع وسایل پزشکی و تجهیزات بیمارستانی را به نمایندگی از برندهای به نام و معروف عرضه می کند.

نمایندگی های مختلف از برندهای مطرح داخلی و خارجی در زمینه تولید انواع وسایل و ابزار پزشکی هستند، که محصولات خود را از طریق دیجی کالا به فروش می رسانند. بنابراین می توان اطمینان حاصل نمود که محصولات ارایه شده توسط دیجی کالا با کیفیت و مرغوب بوده و همچنین از قیمت مناسبی برخوردار هستند.

در این راستا بهترین مدل های چسب پانسمان توسط فروشگاه دیجی کالا عرضه می شود که شما می توانید با مراجعه به این سایت نسبت به انتخاب ایمن و رضایتبخش جهت خرید این محصول اطمینان حاصل کنید.

ما در ادامه به چند نمونه از بهترین مدل های چسب پانسمان اشاره نموده که می تواند به شما در انتخاب و خرید این محصول کمک کند.

چسب پانسمان فارمد پلیمر رایان مدل حصیری کد FIX1510

محصول فارمد پلیمر رایان در مدل و طرح حصیری به متقاضیان ارایه می شود. کاربرد این چسب در مراکز درمانی ست که جهت پانسمان مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین این چسب دارای مواد موثره که به آن خاصیت چسبندگی و انعطاف پذیری نسبتا خوبی می دهد. این محصول متشکل از زینک اکساید بوده و دارای لایه محافظ نیز می باشد. از آنجایی که برای تولید و تهیه این چسب از تجهیزات و کلیه ماشین آلات جانبی استفاده شده است، بنابراین جزو محصولاتی با فروش عمده می باشد.

 

چسب پانسمان فارمد پلیمر رایان مدل حصیری کد FIX1510

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع چسب پانسمان موجود در بازار

ابعاد این محصول در اندازه های 3*15*10 سانتی متر بوده که عرضی در پهنای 15 سانت دارد. این چسب برای همه پوست ها قابل استفاده است. این محصول در شکل و طرح دایره ای ارایه می شود.

چسب پانسمان تری ام مدل Micropore

این یک نوع محصول آمریکایی است که بسیار منعطف و قابلیت نفوذ هوا را دارد. همچنین قدرت چسبندگی آن نرم می باشد. چسب پانسمان تری ام مدل میکروپور برای انواع پانسمان ها و ملحقات درمانی نظیر کتترها قابل استفاده و مناسب است.

این محصول را هم می توان در منزل در جعبه کمک های اولیه نگهداری کرد و نیز برای پرستاران و مراکز تخصصی  قلب، مراقبت  دیالیز، اورژانس، جراحی و غیره قابل استفاده می باشد.

چسب پانسمان تری ام مدل Micropore

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع چسب پانسمان موجود در بازار

ویژگی های اصلی این محصول شامل موارد زیر هستند:

  • ضد حساسیت و جزو چسب های نبافته و جایگزین مناسب برای چسب های زینک اکساید
  • برای محکم و فیکس کردن انواع پانسمان، لوله تراشه و آنژیوکت و غیره کاربرد دارد.
  • جنس چسب از نوع پلی اتیلن است
  • نفوذ پذیر در برابر هوا و بخار آب
  • سازگار با پوست
  • دارای قابلیت جذب و عبور هوا و نیز اکسیژن در تمام سطوح
  • به پوست اجازه تهویه و عبور و رطوبت ناشی از تعریق را می دهد
  • جلوگیری از حرکت آنژیوکت و لوله تراشه و دارای نگهدارندگی عالی در هنگام رطوبت بعد از عمل رینوپلاستی
  • قابلیت پوشانندگی سطح وسیعی از پوست
  • قابل استفاده در طولانی مدت
  • قابل مصرف بودن برای پوست های حساس در هنگام خیس شدن

ابعاد این محصول در اندازه های 2.5*5*5 سانتی متر می باشد و ضد باکتری ست. مواد موثره این چسب از جنس لاتکس طبیعی بوده که به پوست آسیب نمی رساند و برای پوست های حساس مناسب و قابل استفاده است. این محصول همچنین در برابر رطوبت مقاوم می باشد و دایره ای شکل است.

 چسب پانسمان مدیکس مدل 3M125 مجموعه 2 عددی

یکی دیگر از بهترین مدل های چسب پانسمان محصول مدیکس مدل 3M125 در یک مجموعه دو عددی طراحی و ارایه می شود. ابعاد این محصول در اندازه های 4*4*3 سانتی متر طراحی شده و به شکل و در طرح دایره ای و نواری ارایه می گردد.

این چسب برای عمل های زیبایی، انواع لولزم استومی و جهت فیکس کردن آنژیوکت و لوله تراشه کاربرد دارد. همچنین با توجه به کیفیت از قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار می باشد.

 چسب پانسمان مدیکس مدل 3M125 مجموعه 2 عددی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع چسب پانسمان موجود در بازار

از ویژگی های این چسب می توان به موارد زیر اشاره کرد که عبارتند از:

  • ضد حساسیت بودن
  • دارای قدرت چسبندگی بالا و انعطاف پذیر، در عین جدا شدن راحت
  • جایگزین مناسب برای چسب های زینک اکساید
  • دارای کاربرد زیاد
  • مانع از تجمع آب شده و در برابر نفوذ رطوبت مقاوم است
  • مناسب برای افراد سالمند که دارای پوستی با چین و چروک هستند
  • دارای تنفس پوستی

این محصول به چسب تری ام معروف بوده و یک چسب 1.25cm مدیکس با کارایی بالاست. چسب تری ام مدیکس از نوع چسب های نبافته Non-Woven بوده و خاصیتی ضد حساسیت دارد. به طوری که هیچ گونه آثار و عوارضی برای پوست ایجاد نمی کند. این محصول برای تمام پوست ها کاربرد دارد.

چسب پانسمان مارتاتیپ مدل MT02369

از محصولات دیگر در زمینه انواع مدل های چسب پانسمان محصول مارتاتیپ مدل MT02369 می باشد که کاربرد آن فقط برای موارد درمانی و بیمارستانی است. از آنجایی که یکی از دغدغه های افراد به ویژه خانم ها بهبودی جای عمل جراحی بوده، استفاده از این چسب خیال آنها را آسوده می کند. زیرا که کوچک ترین اسکار یا کبودی و التهابی بر روی پوست باقی نمی گذارد.

با این حال باید از این چسب به مدت سه ماه بعد از هر پانسمان به اندازه دلخواه برش و از آن استفاده نمایید. این چسب خاصیت ضد حساسیت دارد. به طوری که هیچ گونه قرمزی، التهاب و خارشی روی پوست با استفاده از این چسب ایجاد نمی شود.

چسب پانسمان مارتاتیپ مدل MT02369

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع چسب پانسمان موجود در بازار

یکی دیگر از موارد کاربرد این چسب به دلیل کوچک بودن برای پانسمان های ظریف مانند انگشتان دست و پا، صورت و غیره می باشد. از ویژگی های دیگر این چسب می توان به نفوذپذیری آن نسبت به هوا و بخار آب اشاره کرد. این محصول به پوست اجازه تهویه را می دهد. همچنین باعث عبور رطوبت ناشی از تعریق می شود.  از این رو وقتی که سطوح وسیعی از پوست را با این چسب پوشش دهید، در استفاده دراز مدت هیچ گونه افتادگی بروز نخواهد داد.

با این حال لازم است خاطر نشان کنیم که این گونه چسب ها استریل نبوده و باید برای پانسمان زخم های باز به صورت مستقیم بر روی پوست قرار نگیرند. ابعاد این محصول در اندازه های 1.25*900 سانتی متر می باشد. از مواد موثره این چسب زینک اکساید بوده که ضد آلرژی زاست. این محصول در برابر نغوذ رطوبت از خود مقاومت نشان می دهد و ضد باکتری ست. به شکل نواری ارایه می شود.

چسب پانسمان مدیکس مدل R-01 مجموعه 2 عددی

این محصول در یک مجموعه دو عددی ارایه می شود که منعطف است و دارای قدرت چسبندگی بالایی می باشد. به دلیل داشتن مواد موثره جایگزین مناسبی برای چسب های زینک اکساید است. این محصول در ابعاد 2.5*1 سانتی متر طراحی و ارایه می شود.

چسب پانسمان مدیکس مدل R-01 مجموعه 2 عددی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع چسب پانسمان موجود در بازار

به دلیل آنکه خاصیت ضد حساسیت دارد برای پوست های حساس مناسب بوده و می توان به راحتی از آن استفاده کرد. این محصول همچنین با تکنولوژی و فرمولاسیون چسب های نبافته Non-Woven طراحی و تهیه شده است. به همین منظور ضد حساسیت بوده و هیچ گونه عوارضی برای پوست ایجاد نمی کند. دیگر آنکه می توان از آن برای انواع پوست ها استفاده نمود.

این محصول یکی از بهترین مدل های چسب پانسمان می باشد که در طرح و شکل حلقه ای ارایه می شود و جزو محصولات پر فروش و محبوب مصرف کنندگان در سایت دیجی کالاست. شما می توانید این محصول را با کیفیت و قیمت مناسب از این سایت تهیه کنید.

ما در این مطلب چند نمونه از بهترین مدل های چسب پانسمان را جهت آشنایی هر چه بیشتر شما با این محصول معرفی و بررسی نمودیم. شما می توانید جهت آشنایی محصولات بیشتر و متنوع در این زمینه به سایت دیجی کالا مراجعه نمایبد  امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید.

در صورتی که علاقه مند به مطالعه و آشنایی با موضوعات مرتبط با وسایل و تجهیزات پزشکی و بیمارستانی هستید، می توانید مقالات ما را در سایت درمان تایم دنبال کنید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط