درمان تایم
درمان تایم
بهترین نمایشگر ضربان قلب

بهترین نمایشگر ضربان قلب

احساس تپش قلب یکی از مواردی است که افراد از آن شکایت دارند.  با اینکه تپش قلب نا منظم و با ضربات خاص تکرار شونده را نباید نادیده گرفت.  اما گاهی اوقات تپش قلب دلیل بر وجود بیماری نیست.  با این حال جهت اطمینان از سلامت قلب و تشخیص و بررسی سلامتی فرد استفاده از نمایشگر ضربان قلب که میزان ضربان قلب را اندازه گیری می کند،  می تواند راهگشا باشد.

زیرا که در برخی مواقع میزان تپش قلب تنگی رگ های قلبی را نشان می‌دهد،  و یا اینکه ناشی از پر کاری غده تیروئید است که در صورت بی توجهی می تواند سکته و مشکلات قلب را برای فرد به همراه داشته باشد.

ما در این مقاله با بررسی و معرفی چند نمونه از بهترین نمایشگرهای ضربان قلب سعی داریم شما را هر چه بیشتر با این محصول آشنا نماییم، تا شما بتوانید با اطلاعات کافی دست به انتخاب و خرید بزنید.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع نمایشگر ضربان قلب موجود در بازار

معرفی بهترین دستگاه های نمایشگر ضربان قلب

سايت دیجی کالا یکی از فروشگاه های اینترنتی معتبر با چندین سال سابقه درخشان است که انواع کالا را از برندهای مختلف داخلی و خارجی و با کیفیت و قیمت مناسب ارائه می دهد.  از آنجایی که انتخاب و خرید یک محصول باکیفیت نیازمند فروشگاهی معتبر می باشد.  بنابراین می توانید برای خرید بهترین نمایشگرهای ضربان قلب به سایت دیجی کالا مراجعه کنید و نسبت به انتخاب این محصول با کيفيت و دوام بالا اطمینان حاصل کنید.

زیرا که این سایت محصولات خویش را با پایبندی به سه اصل پرداخت در محل،  ضمانت بازگشت کالا و تضمین در کیفیت و سلامت فیزیکی کالا در اختیار مشتریان قرار می دهد.  ما در ادامه این مطلب شما را با چند نمونه از بهترین دستگاه های نمایشگر ضربان قلب آشنا می کنیم.  لطفا با ما همراه باشید.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع نمایشگر ضربان قلب موجود در بازار

نمایشگر ضربان قلب بیورر PM45

این نمایشگر دارای ساعت زنگ دار و ضد آب نبض سنج می باشد.  این محصول بندی قابل تنظیم دارد و همچنین دارای ساعت با دو بند است.  نمایشگر ضربان قلب بیورر PM45 قابلیت تعویض بند را دارد.  همچنین می توان آن را با لباس ورزشی خود ست و هماهنگ کنید.

بندهای این نمایشگر ضربان قلب سفید و آبی می باشد و نیز بندهای ساعت مچی این محصول قابل تهیه در رنگ های مختلف و شیک است. این محصول همچنین میزان کالری سوخت شده را تخمین می زند. این نمایشگر دارای روش سنجش دقیق ضربان قلب ECG می باشد و یک عدد چست بلت ( بند قفسه سینه )،  یک عدد بند یدک و یک عدد نگهدارنده مخصوص دوچرخه سواری به همراه دارد.

همچنین به همراه این محصول یک عدد کیف نگهداری و راهنمای استفاده و کارت ضمانت نیز ارائه می شود. روش ارسال سیگنال این نمایشگر به صورت آنالوگ است و خاصیت ضد آب آن تا عمق سی متری های آب قابل استفاده می باشد.

 

بهترین نمایشگر ضربان قلب

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع نمایشگر ضربان قلب موجود در بازار

 

نمایشگر ضربان قلب بیورر PM110

نمایشگر ضربان قلب بیورر PM110 به گونه طراحی شده است که به عنوان یک ورزشکار می توانید از آن به صورت دستکش برای اندازه گیری میزان ضربان قلب استفاده کنید.  این محصول یکی از بهترین نمایشگرهای ضربان قلب می باشد که طراحی سه بخشی دارد.  بنابراین به آسانی ضربان سنج قلب بر روی دست قرار می گیرد.

این محصول یک دستکش تعبیه شده دارد که در ساختار آن سوراخ های ریزی قرار گرفته است که عبور هوا را آسان تر می کند.  به دلیل همین ویژگی میزان تعریق دست با استفاده از این محصول کاهش می یابد.

روی دستکش یک پارچه برزنتی چسب دار روی دستکش قرار گرفته که گیره های روی ضربان سنج به آن وصل می گردد که تعداد ضربان قلب را آسان تر می کند. همچنین این ابزار میزان کالری مصرف شده را اندازه گیری نموده و همین عامل میزان تغییرات متابولیسم بدن را در طول زمان ارائه می دهد.

این نمایشگر قابلیت نمایش ساعت را دارد و برای اندازه گیری مدت زمان فعالیت می توان از آن استفاده نمود.  بر روی این نمایشگر یک کرونومتر تعبیه شده که می توان مدت زمان مناسب را برای انجام فعالیت های ورزشی تعیین کرد.  اندازه گیری ضربان قلب در این دستگاه با استفاده از یک حسگر انگشتی انجام می گیرد.

جنس دستکش نمایشگر، قابلیت شست و شوی را دارد.  این دستگاه میزان ضربان قلب را در هنگام انجام تمرینات ورزشی نشان می دهد و بنابراین این دستگاه مناسب برای ورزش کردن می باشد،  و مشکلی برای استفاده از آن نخواهید داشت. روش ارسال سیگنال در این دستگاه به صورت آنالوگ است.

این دستگاه نمایشگر همچنین امکان نمایش ضربان قلب را بدون نوار دور سینه دارد.  همچنین می توان دستکش را از روی نمایشگر جدا کرده و آن را بشویید.

 

بهترین نمایشگر ضربان قلب

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع نمایشگر ضربان قلب موجود در بازار

 

نمایشگر مچی ضربان قلب بیورر مدل PM90

یکی دیگر از بهترین نمایشگرهای ضربان قلب محصول بیورر مدل PM90 می باشد که ابعادی در اندازه های ۴۹*۴۷*۱۴ دارد.  این نمایشگر مدل مچی بوده و می توان آن را بر روی مچ دست محکم ببندید.  جنس بند این نمایشگر از نوع لاستیکی است و قفل بندی سگکی مدل  ساده دارد.

این محصول دارای صفحه نمایش LCD است و امکان تنظیم یادآور و سنسور ارتفاع سنج را دارد.  بنابراین برای ورزش های خارج از منزل مناسب و قابل استفاده می باشد. این دستگاه همچنین امکان نمایش کالری مصرفی با واحد kcal را به کاربر می دهد.

این محصول چربی سوزانده شده را با واحد g/oz تخمین می زند و قابلیت نمایش ارتفاع فعلی و حداکثر ارتفاع ( صعود ) را جهت تست ورزشی دارد. این نمایشگر همچنین آمادگی جسمانی فرد را با درجه های یک ( پایین ترین حد ) تا درجه پنج ( بالاترین حد ) نشان می دهد.

از دیگر ویژگی های این نمایشگر،  قابلیت نمایش سوخت و ساز پایه بدن به صورت AMR و BMR و نمایش حداکثر اکسیژن مصرفی و زمان سنج است.  توصیه خودکار تمرینات ورزشی،  آلارم نمایش میانگین ضربان قلب در هر دور ( ثبت تا ۵۰ دور ) و همچنین قابلیت اتصال به کامپیوتر از دیگر قابلیت های این محصول می باشد.  جهت اتصال به کامپیوتر باید از نرم افزار Easy Fit استفاده شود که از سایت Beurer قابل دانلود است.

روش سنجش این دستگاه به صورت ECG یا الکترو کاردیوگرام می باشد که دارای دقت زیادی است.  این نمایشگر همچنین خاصیت ضد آب دارد و به همراه دستگاه نوار دور سینه،  بند کشی قابل تنظیم،  کیف حمل و نگهداری و نیز کابل اتصال به کامپیوتر ارائه می شود.  این دستگاه به روش دیجیتالی سیگنال خود را ارسال می کند. در صورت تردید و یا وجود بیماری با استفاده از این محصول حتما با پزشک خود مشورت نمایید.

 

بهترین نمایشگر ضربان قلب

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع نمایشگر ضربان قلب موجود در بازار

 

نمایشگر ضربان قلب بیورر مدل PM250

یکی دیگر از بهترین محصولات بیورر در زمینه انواع نمایشگر ضربان قلب مدل PM250 می باشد.  این محصول ضربان سنج مناسب برای استفاده ورزشکاران است. دستگاه مورد نظر دارای قابلیت اندازه گیری متابولیسم بدن را دارد،  که برای ورزشکاران جهت سنجش سوخت و ساز بدن مناسب می باشد.

این دستگاه با استفاده بر روی بازو و یا نوار دور سینه میزان ضربان قلب را اندازه گیری می کند.  همچنین به گونه ای طراحی شده است که میانگین و حداکثر ضربان قلب را نیز نشان می دهد.  به دلیل همین ویژگی می توان میزان فعالیت بدن را در مدت زمان طولانی سنجش و بررسی نمود.

از ویژگی های دیگر این دستگاه سنجش میزان کالری مصرفی می باشد که می توانید به وسیله آن میزان وزن خود را کنترل نمایید. این دستگاه همچنین سرعت و مسافت پیموده شده را نیز اندازه گیری می کند،  که جهت پیشرفت در فعالیت های روزانه می توان از آن استفاده نمود. این دستگاه قابلیت سنجش میزان سرعت و مسافت طی شده و باقی مانده را نیز دارد و مجهز به GPS می باشد.

این نمایشگر انعطاف پذیر بوده و حداکثر و میانگین ضربان قلب را به صورت الکتروکاردیوگرام یا EPG و به طور دقیق اندازه گیری می کند. این نمایشگر سیگنال را به صورت آنالوگ و یا با کمک بلوتوث انتقال می دهد.  میزان سنجش چربی سوزی و محدوده ورزش فردی و قابلیت اتصال به گوشی هوشمند از دیگر ویژگی های این محصول است. این دستگاه جهت استفاده و اتصال به گوشی های هوشمند با آیفون های 4s به بالا اندروید 4.3 سازگار می باشد.

 

بهترین نمایشگر ضربان قلب

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع نمایشگر ضربان قلب موجود در بازار

 

نمایشگر ضربان قلب بیورر PM200

یکی دیگر از بهترین نمایشگر های ضربان قلب در برند بیورر مدل PM200 است که یک گزینه مناسب برای استفاده ورزشکاران می باشد.  این محصول قابلیت اندازه گیری متابولیسم بدن را دارد که برای ورزشکاران مناسب و کاربردی است.

برای اندازه گیری ضربان قلب با استفاده از این دستگاه باید آن را روی بازو و یا به دور قفسه سینه ببندید.  این محصول همچنین امکان اندازه گیری و نمایش میانگین و حداکثر ضربان قلب را به کاربر می دهد. بنابراین با بهره گیری از این ویژگی می توانید میزان فعالیت بدن را در مدت زمان طولانی بررسی کنید.

از دیگر ویژگی های این نمایشگر،  سنجش میزان کالری مصرفی می باشد که به کنترل میزان وزن کمک می کند.  قابلیت سنجش سرعت و مسافت پیموده شده از ویژگی های دیگر این دستگاه است که می توانید میزان پیشرفت فعالیت های روزانه خود را بررسی کنید.

همچنین قابلیت نمایش ساعت و تاریخ و نیز کرنومتر و GPS از دیگر امکانات این محصول هستند. این نمایشگر میزان مسافت باقی مانده را نیز محاسبه می کند.  با استفاده از این نمایشگر می توانید به گوشی تلفن همراه هوشمند با سیستم عامل های اندروید،  IOS و نیز Black berry OS از طریق جک 3.5 میلی متری متصل شده تا اطلاعات ضبط شده را به آن منتقل کنید. این نمایشگر امکانات زیادی را به یک ورزشکار حرفه ای می دهد تا از این طریق بتواند حداکثر ضربان قلب،  میزان کالری مصرفی،  مسافت طی شده و تاریخ و ساعت را اندازه گیری نموده و مشاهده کند.

 

بهترین نمایشگر ضربان قلب

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع نمایشگر ضربان قلب موجود در بازار

 

روش سنجش در این نمایشگر  ECG یا الکتروکاردیوگرام است و این دستگاه سیگنال خود را به روش آنالوگ ارسال می کند.

امیدواریم این مطلب توانسته باشد شما را در انتخاب و خرید بهترین دستگاه های نمایشگر ضربان قلب یاری کند.  شما می توانید جهت محصولات متنوع و بیشتر در این زمینه به سایت دیجی کالا مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط