درمان تایم
درمان تایم
بهترین چراغ قوه های پزشکی

بهترین چراغ قوه های پزشکی

چراغ قوه طبی یکی از انواع چراغ های پزشکی است که در طراحی و مدل های مختلف در بازار موجود می باشد.  از آنجایی که نورپردازی مناسب و استاندارد یکی از مولفه های مهم در معاینه جسمی و جراحی است.  بنابراین باید چراغ قوه ای را انتخاب نمود که سیستم روشنایی آن به گونه ای باشد که بتواند بهترین عملکرد را داشته و از عوارض جانبی جلوگیری کند.

ما در این مقاله قصد داریم تا با معرفی چند نمونه از بهترین چراغ قوه های پزشکی شما را هر چه بیشتر با این محصول آشنا کنیم تا شما با آگاهی کامل نسبت به انتخاب و خرید آن اقدام کنید.  لطفا با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

انواع مختلف چراغ پزشکی

نورپردازی صحیح و درست پزشکی در معاینه می تواند در درمان و معالجه بیمار تاثیر گذاشته و او را بهبود بخشد.  با توجه به نوع کاربرد و سطوح تخصصی در هر قسمت بدن از مدل های مختلف چراغ قوه در پزشکی استفاده می شود که شامل چراغ معاینه،  مدادی،  چراغ پیشانی پزشکی،  رومیزی و جراحی و غیره هستند که چهار مورد زیر از اصلی ترین مدل ها می باشند که در ادامه به شرح مختصری از هر یک می پردازیم:

چراغ معاینه پزشکی

از چراغ معاینه جهت روشن تر کردن قسمت بدن و ناحیه برای اندازه گیری تشخیصی و معاینه ساده بینایی و سایر فرآیندهای سرپایی استفاده می شود. همچنین برای انعطاف پذیری بیشتر این ابزار را می توان به صورت دیواری یا رومیزی و یا آویزان به سقف نیز نصب نمود.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع چراغ قوه پزشکی موجود در بازار

چراغ قوه پزشکی

این چراغ قوه ها ظاهری کوچک و ساده دارند و به صورت جهت دار نوردهی را انجام می دهند.  جهت معاینه های دقیق و بررسی دهان و گلو و ارزیابی دانش آموزان و زخم ها مورد استفاده قرار می گیرند.

هدف از استفاده این چراغ قوه ها روشن نمودن یک ناحیه خاص و محدود با نور سفید و روشن می باشد که پزشک متخصص بتواند نتیجه گیری و یا تشخیص را انجام دهد. این ابزار قابل حمل،  سبک و همه کاره است.  به طوری که یک وسیله کاربردی در جعبه ابزار تیم درمان می باشد.

همچنین با توجه به خروجی نور و اندازه آن و روشنایی چراغ قوه ها بسته به نیاز در مدل های مختلفی هستند.

چراغ وودز

این نوع از چراغ های پزشکی در طیف گسترده ای از موقعیت های تحقیقاتی و کاربردی پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد.  به طوری که از طریق لامپ های وودز کوچک می توان به وجود قارچ ها،  باکتری ها و ویروس ها پی برده و در تشخیص تغییرات رنگدانه پوست بیمار کمک می کند.

این چراغ ها شرایط پوستی و ناهنجاری هایی که با چشم غیر مسلح نمی توان آنها را دید،  به خوبی نشان می دهد و جهت تشخیص خراش یا ساییدگی چشم استفاده می شود. چراغ های وودز دارای لنز ذره بین دار نمای دقیق تری را از آنچه می بینید به شما می دهد.

چراغ های جراحی

چراغ های جراحی در اتاق های عمل کاربرد دارند. برخی از آنها شامل یک دوربین و یک صفحه نمایش مانیتوری هستند که به تکمیل روند روشنایی به کادر درمان کمک می کنند.  در این چراغ ها از آخرین نوآوری های پزشکی استفاده شده است،  و لامپ های آنها اغلب از نوع چراغ معاینه ال ای دی می باشد. این چراغ ها به صورت دیواری یا آویزان به سقف قابل نصب هستند.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع چراغ قوه پزشکی موجود در بازار

معرفی و راهنمای خرید بهترین چراغ قوه های پزشکی

سايت دیجی کالا از بهترین فروشگاه های اینترنتی با چندین سال سابقه درخشان در فروش و ارائه انواع کالاها از برندهای مختلف و معتبر داخلی و خارجی است که محصولات خویش را با پایبندی به سه اصل پرداخت در محل،  ضمانت بازگشت کالا و تضمین در کیفیت و سلامت فیزیکی کالا به مشتریان عرضه می کند.

در این راستا انواع چراغ های پزشکی از جمله چراغ قوه پزشکی از برندهای به نام و معتبر داخلی و خارجی توسط سایت دیجی کالا عرضه و به فروش می رسد که شما می توانید جهت انتخاب و خرید بهترین چراغ قوه های پزشکی به آن مراجعه نمایید. در ادامه به چند نمونه از انواع چراغ قوه پزشکی اشاره می کنیم که در این سایت جزو محصولات پر فروش و محبوب در این زمینه هستند.

چراغ قوه پزشکی مدل Art02

چراغ قوه پزشکی مدل Art02. یکی از بهترین محصولات در این زمینه است که برای پزشکی و مراکز درمانی مورد استفاده قرار می گیرد.  این محصول دارای شدت نور کافی جهت مشاهده گلو و دهان می باشد.

ابعاد محصول در اندازه های ۱۴*۱*۱ سانتی متر طراحی شده است.  این چراغ قوه وزنی در حدود ۲۰ گرم دارد و بسیار سبک و استفاده از آن راحت می باشد.  از دیگر ویژگی های این چراغ قوه اینکه دارای لامپ ال ای دی می باشد که سفید رنگ است و رنگ ها را تغییر می دهد.

جنس این محصول از آلومینیوم بوده و دارای استحکام و محکمی خوبی می باشد. این چراغ قوه سفید رنگ است و دارای طرح شیم و جذابی نیز می باشد.  بنابراین می توان در مناسبت های ویژه این چراغ قوه را به پزشکان جهت معاینه و تشخیص بیماری هدیه داد.

 

بهترین چراغ قوه های پزشکی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع چراغ قوه پزشکی موجود در بازار

 

چراغ قوه پزشکی مدل 910

این محصول ابزار کاربردی و مفید جهت معاینه و تشخیص بیماری است که به دفعات زیاد می توان از آن استفاده نمود. چراغ قوه پزشکی مدل 910 دارای کیفیت بالای روشنایی و جنس بدنه مرغوب می باشد.  همچنین نوع و دوام باتری آن خوب بوده و دارای کارکرد طولانی مدت است.

ابعاد این چراغ قوه در اندازه های ۱.۱*۱.۱*۹.۳ سانتی متر می باشد و و وزنی در حدود ۲۷ گرم دارد.  جنس آلومینیومی این چراغ قوه دوام آن را بیشتر نموده است و از استحکام بالایی برخوردار می باشد.  چراغ به کار رفته در این محصول همچنین از نوع ذره بینی بوده و برای معاینات معمولی می توان از آن استفاده کرد.

این محصول با توجه به کیفیت و کارآیی خوب از قیمت مقرون به صرفه ای نیز برخوردار است،  و می توان آن را برای هدیه به پزشکان با قیمتی مناسب خریداری نمود.

 

بهترین چراغ قوه های پزشکی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع چراغ قوه پزشکی موجود در بازار

 

چراغ قوه پزشکی ریشتر مدل 5070 N

ریشتر یکی از بهترین برندهای چراغ قوه پزشکی و طبی می باشد که محصولاتش از دوام و کارآیی نسبتا بالایی برخوردار است.  از این رو یکی از محبوب ترین برندهای چراغ قوه پزشکی در نزد مخاطبان می باشد.

چراغ قوه پزشکی ریشتر مدل N 5070 یکی از بهترین محصولات برند ریشتر که بسیار سبک و با شدت نور مناسب است.  این چراغ قوه دارای دو باتری مدل AAA با بدنه آلومینیومی می باشد.  همچنین گیره ای جهت آویز کردن به جیب در این چراغ قوه تعبیه شده است که سهولت کاربری را آسان می کند.

چراغ این محصول با تماس با گیره آهنی روشن و خاموش می شود.  طراحی این محصول بسیار شیک بوده و چراغ آن در رنگ های متنوع ۲۴۰۰ لوکس و از نوع ال ای دی می باشد.  این محصول در ابعاد ۱۴*۲ سانتی متر طراحی شده است و دارای وزنی در حدود ۱۵۰ گرم می باشد.

 

بهترین چراغ قوه های پزشکی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع چراغ قوه پزشکی موجود در بازار

 

چراغ قوه پزشکی مدل SG2A

یکی دیگر از بهترین چراغ قوه های پزشکی مدل SG2A است که دارای وزنی در حدود ۱۵ گرم می باشد.  این محصول دارای چراغ قوه ای با رنگ نور آفتابی بوده که علاوه بر شکیل بودن دید را نیز بهتر می کند.

این محصول سبک بوده و به راحتی مورد استفاده قرار می گیرد.  جنس آلومینیومی این چراغ قوه محکم بوده و از این رو کارکرد طولانی مدت دارد.  این چراغ قوه با دو باتری نیم قلمی کار می کند و دارای گیره ای می باشد که به راحتی از جیب می توان آن را آویزان نمود. این محصول در ابعاد ۱۳.۹*۱.۲*۱.۲ سانتی متر طراحی شده است.

 

بهترین چراغ قوه های پزشکی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع چراغ قوه پزشکی موجود در بازار

 

چراغ قوه پزشکی ضدآب مدل Strong Fire

از خصوصیات بارز این چراغ قوه ضد آب بودن این محصول می باشد که آن را از سایر مدل های مشابه متمایز کرده است.  بنابراین با تماس با بزاق دهان هیچ گونه صدمه ای به آن نرسیده و می توان به راحتی از آن استفاده کرد.

ابعاد این چراغ قوه در اندازه های ۱۲*۲ سانتی متر طراحی شده است و دارای وزنی در حدود ۱۱۰ گرم می باشد.  این محصول جنسی از آلومینیوم دارد که بسیار محکم و مقاوم است.  می توان با استفاده از این چراغ قوه به راحتی ته گلو و دهان را مشاهده نمود.

 

بهترین چراغ قوه های پزشکی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع چراغ قوه پزشکی موجود در بازار

 

چراغ قوه پزشکی زنیت مد مدل ZTH-4010

ابعاد این چراغ قوه در اندازه های ۱*۱۳.۵ سانتی متر می باشد و وزنی در حدود ۱۰۰ گرم دارد و دارای عملکردی بسیار خوب و استحکام بالاست. زیرا بدنه آن از جنس آلومینیوم می باشد که روکش رنگ شده روی آن دارد.

این محصول با دو باتری نیم قلمی کار می کند و برای تمام دانشجویان و شاغلین پزشکی و پیراپزشکی یک چراغ قوه خوب و مناسب است.  نور این چراغ قوه همچنین مناسب بوده و به راحتی می توان به وسیله آن دهان و گلو را معاینه کرد.

امیدواریم این مطلب توانسته باشد به شما در انتخاب و خرید بهترین مدل چراغ قوه پزشکی کمک نماید.  شما می توانید جهت محصولات متنوع تر و بیشتر در این زمینه به فروشگاه اینترنتی دیجی کالا مراجعه کنید.

 

بهترین چراغ قوه های پزشکی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع چراغ قوه پزشکی موجود در بازار

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط