درمان تایم
درمان تایم
بهترین مدل های تشک طبی

انواع بهترین مدل های تشک طبی

تشک طبی به داشتن خوابی راحت و آرام کمک می کند.  به ویژه اگر فردی دچار ناراحتی های عضلانی و مشکلات مربوط به ستون فقرات باشد،  استفاده از تشک طبی می تواند در کاهش و بهبود شرایط جسمی فرد تاثیر بگذارد.

بنابراین اگر شما قصد خرید تشک طبی را دارید،  باید قبل از خرید نسبت به نوع و کیفیت آن اطمینان حاصل نموده و بدانید که چه نوع تشکی برایتان مناسب بوده و خوابی عمیق و آرام را برای شما تضمین می کند. همچنین راحتی،  مدل و اندازه تشک و تناسب آن با تخت تان از دیگر ویژگی هایی می باشد که باید در انتخاب تشک طبی آن را مد نظر قرار دهید.

بنابراین ما در این مقاله سعی داریم تا با معرفی و بررسی چند نمونه از بهترین مدل های تشک طبی شما را هر چه بیشتر در این زمینه یاری دهیم و به شما کمک کنیم تا با آگاهی و اطلاعات بیشتری اقدام به خرید نمایید. در ابتدا به توضیحاتی در مورد تعریف و نکاتی در مورد تشک طبی می پردازیم. لطفا با ما همراه باشید.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع تشک طبی موجود در بازار

تشک طبی چیست؟

تشک های طبی به آن دسته از تشک ها نسبت داده می شود که در تولید آن از مواد اولیه و متریالی استفاده شده است که در زمان خواب از بدن و ستون فقرات به خوبی محافظت می کند.  نرمی و سفتی این تشک ها ایده آل و متعادل می باشد و در هنگام خواب حس بی وزنی را در فرد ایجاد می کنند.

از این رو فرد می تواند خواب آرام و راحت را تجربه کند و هر عادت نامناسب بدنی که در هنگام خواب دارد با استفاده از تشک طبی اصلاح نماید.  بنابراین اگر به دلایلی از مشکلاتی نظیر آرتروز و دیگر امراض درد ستون فقرات رنج می برید،  پزشکان ارتوپد استفاده از تشک طبی را توصیه می کنند.

همچنین مزیت تشک های طبی مرغوب نسبت به دیگر تشک های بی کیفیت،  حذف درد بدن و داشتن خوابی آرام و راحت و عمیق برای فرد است.

انواع تشک های طبی

تشک های طبی با توجه به نوع مواد به کار رفته و نیز شیوه ساخت شان در مدل های مختلف می باشند،  که هر کدام از این مدل ها نیز ممکن است کیفیت متفاوتی داشته باشند. بنابراین انتخاب تشک طبی بستگی به کیفیت و عادت خوابتان دارد.  در ادامه به پنج مدل و دسته از تشک های طبی اشاره می کنیم:

تشک فنری منفصل

این تشک ها قدمتی دیرینه دارند و جزو اولین و قدیمی ترین تشک های طبی هستند.  البته این تشک ها نیز به روز شده و در مدل های امروزی به دو دسته تشک فنر متصل و تشک فنر منفصل ارائه می شوند. البته تشک های فنری متصل به دلیل ایرادات و تکان های بسیار در زمان جا به جایی کم کم جای خود را به تشک های فنری متصل دادند.

اما در تشک های فنری منفصل این ایرادات تا حد زیادی برطرف گردید.  به طوری که در طراحی این تشک ها پاکت هایی مجزا تعبیه شده بود که فنرها در داخل آن قرار داشت.  منفصل بودن فنرها باعث مجزا عمل کردن آنها می شود،  و تکان،  لرزش و صدا را در تشک در هنگام جا به جایی به حداقل می رساند. تشک های منفصل دوام و طول عمر بیشتری نسبت به تشک های دارای فنرهای یک تکه دارند.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع تشک طبی موجود در بازار

تشک مموری فوم

تشک مموری فوم دارای فوم پلی یورتان حافظه دار می باشد که به ویسکو الاستیک نیز مشهور است.  این فوم برای اولین بار جهت کاهش آسیب به سرنشینان در صنعت فضانوردی مورد استفاده قرار می گرفت و به دلیل انعطاف پذیری بالا بعدها در صنعت تشک به کار برده شد.

تشک های مموری فوم در زمان خواب شکل بدن فرد را به خود گرفته و نسبت به حرارت و فشار واکنش نشان می دهند. به دلیل همین ویژگی خوابی آسوده و راحت را با استفاده از این تشک ها می توانید تجربه کنید.  همچنین در این تشک ها لرزش و تکان های شدید به صفر رسیده و در مقابل جا به جایی عملکرد خوبی را از خود نشان می دهد.

تشک طبی لاتکس

این تشک ها از صمغ درخت کائوچو به نام لاتکس تولید و ساخته می شوند.  به دلیل همین ویژگی استفاده از این تشک ها در حفظ محیط زیست و بازیافت اهمیت زیادی دارند.

این تشک ها انعطاف پذیری بالایی داشته و نیز حالت و شکل بدن را به خود می گیرند.  همچنین بر خلاف مموری فوم ها به حالت قبلی خود سریع تر باز می گردند. این تشک ها محافظ خوبی برای ستون فقرات و شانه ها هستند.  به طوری که کمترین فشار را به این نقاط وارد نموده و توازن خوبی را ایجاد می کنند.

از این رو برای افرادی که از در های عضلانی و استخوانی رنج می برند،  استفاده از این مدل تشک ها مناسب بوده و توسط پزشکان ارتوپدی نیز توصیه می گردد. ویژگی دیگر این تشک ها همانند تشک های مموری فوم عدم تکان و لرزش می باشد و باعث می شود تا بر اثر جا به جا شدن خواب شریک شما به هم نخورد.

تشک طبی هیبریدی

یکی دیگر از تشک های طبی که استفاده از آنها برای جلوگیری از فشار اضافی به ستون فقرات توسط پزشکان ارتوپدی توصیه و تاکید می شود،  تشک های طبی هیبریدی می باشد.  این تشک ها ترکیبی از تشک های مموری فوم و تشک فنری داخلی است که بهترین راحتی را برای مشتریان فراهم می آورد.

تشک های هیبریدی از فوم های مموری یا لاتکس تهیه شده اند و ستون فقرات را در بهترین حالت خود قرار می دهند. به طوری که با استفاده از این تشک ها فرد احساس بی وزنی زیادی نموده و در ایجاد خوابی راحت و عمیق موثر می باشد.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع تشک طبی موجود در بازار

تشک طبی فوم

این تشک ها به دلیل تنوع فوم در وزن و ضخامت های مختلف مدل های زیادی دارند.  از جمله فوم ژل،  فوم لاتکس،  فوم پلی یورتان و فوم جامد و غیره همگی نمونه هایی از انواع تشک فوم طبی هستند.

این تشک ها نیز برای افرادی که از کمر درد رنج می برند مناسب است و همچون دیگر تشک های طبی به لحاظ تکان و لرزش در هنگام جا به جایی عملکرد خوبی دارند. استفاده از تشک های فوم نرمی و لطافت رضایت بخشی را برای فرد فراهم می کند.  در این تشک ها فوم به طور یکنواخت در سطح تشک استفاده شده است.

انتخاب و خرید تشک طبی

به دلیل رقابت در بازار برخی از فروشندگان تشک های غیر استاندارد و یونولیتی را به جای تشک های طبی اصل و با نام برندهای معتبر معرفی می کنند. این تشک ها با اینکه بسیار سبک و ارزان تر از تشک های طبی اصل هستند،  اما به لحاظ کیفیت غیر استاندارد بوده و عوارض بدی همچون کمر درد و درهی عضلانی و غیره را  به همراه دارند.

بنابراین برای انتخاب یک تشک طبی مناسب و استاندارد باید کیفیت و قیمت را با هم مورد بررسی قرار داده و درست ترین تصمیم را در این زمینه بگیرید. همچنین برای خرید تشک ابتدا باید بدانید به چه نوع تشکی نیاز داشته و در مورد برند آن تشک اطلاعات لازم را کسب نمایید.

یکی از معروف ترین تولید کنندگان تشک های های طبی و ارتوپدیک برند و فروشگاه رویال می باشد که یک برند ایرانی است.  این شرکت با تولید و ارائه تشک های با کیفیت و درجه یک توانسته تا طرفداران زیادی را به خود جلب کند. به طوری که با در اختیار گذاشتن مجموعه ای از تخت و تشک های استاندارد و مناسب تلاش نموده تا کاربران بتوانند خواب راحت و آرامی را تجربه نمایند.

انتخاب تشک های طبی رویال هم به لحاظ کیفیت درجه یک و نیز قیمت مناسب به دلیل تولید داخلی می تواند گزینه مناسبی برای افرادی باشد که از دردهای عضلانی و درد کمر رنج می برند و بودجه کافی برای خرید تشک های طبی خارجی ندارند.

از  برندهای معروف در زمینه تولید انواع تشک طبی که می توان به آن اشاره کرد تشک های طبی و ارتوپدیک زست آلمانی و تشک طبی دانلوپیلو و غیره هستند.  همچنین باید توجه داشته باشید که در هنگام خرید تشکی با ابعاد مناسب تخت خواب خود انتخاب نمایید.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع تشک طبی موجود در بازار

معرفی و راهنمای خرید بهترین مدل های تشک طبی

سايت دیجی کالا یکی از قدیمی ترین فروشگاه های اینترنتی و ارائه کننده انواع کالاها است که محصولات خویش را با پایبندی به سه اصل پرداخت در محل،  ضمانت بازگشت کالا و تضمین در کیفیت و اصالت کالا در اختیار مصرف کنندگان و متقاضیان قرار می دهد.

در این راستا انواع بهترین مدل های تشک طبی تولید برند رویال و سایر برندهای معتبر و با کیفیت داخلی و خارجی توسط این سایت عرضه و به فروش می رسد که شما می توانید جهت آشنایی و خرید این محصول به فروشگاه دیجی کالا مراجعه کنید.

ما در ادامه به چند نمونه از بهترین مدل های تشک طبی از برند رویال ایرانی اشاره می کنیم.

تشک طبی رز خواب مدل رز6 یک نفره سایز 200×90 سانتی متر

ابعاد این محصول در اندازه های ۹۰*۲۰۰ سانتی متر می باشد که برای تخت یک نفره مناسب است. الیاف موجود در این تشک از پلی استر صد درصد بوده و لایه داخلی ترموباند می باشد.  پارچه تشک ژاکارد است که مرغوب و با کیفیت بوده و قابلیت شست و شوی با دست را دارد.

در این تشک از اسفنج ۲۰ کیلویی استفاده شده است و فنر تعبیه شده به تشک فریم دار می باشد. تشک طبی رز خواب مدل رز6 یک نفره یک محصول استاندارد برای داشتن خوابی راحت است. تشک به گونه ای طراحی و طراحی شده که ستون فقرات در وضعیت مناسب قرار بگیرد و از فشار اضافی به آن جلوگیری می کند.

این تشک خوابی آرام و لذت بخش را به شما هدیه می کند و مانع از دردهای عضلانی بعد از بیدار شدن می شود.  همچنین نمی گذارد که به دلیل وزن زیاد فرد دچار درد در ناحیه ستون فقرات و کمر شود. یکی از الیاف داخلی این تشک موکت ترموفلت است که تشک را سفت و محکم نگه می دارد.

 

بهترین مدل های تشک طبی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع تشک طبی موجود در بازار

 

تشک طبی رویال مدل RACHEL2 دونفره سایز 160×200 سانتی متر

تشک طبی رویال مدل RACHEL2 یک محصول طبی و مناسب دو نفره می باشد که در ابعاد ۲۰۰*۱۶۰ سانتی متر طراحی شده است.  میکروفنر بونل موجود در این تشک متراکم بوده و فنری بسیار ریزتر از سایر فنرهای بونل می باشد.  این فنر به صورت متراکم به الیاف داخلی تشک متصل بوده و موجب شده است که وزن به صورت نقطه ای در همه جای تشک تقسیم شود.  این موضوع مانع از ایجاد فشار اضافی به ستون فقرات می گردد.

فنر بونل به صورت قاب و دور تا دور کار و به صورت M تعبیه شده و ارتفاعی به اندازه ۱۶ سانتی متر دارد. بر روی فنر نیز به ترتیب ترموفلت ۱۶۰۰ گرمی،  پارس فوم ویژه ۳۰ و اسفنج ۳۰ کیلویی با قطر ۳۰ میلی متر می باشد.

در این تشک از از پارچه ای از جنس گردبافت استفاده شده است که خاصیت آنتی باکتریال و آنتی استرس دارد.  تراکم این پارچه ۱ کیلو گرم می باشد.  این تشک به گونه ای طراحی شده است که هوا به راحتی جریان دارد.  به طوری که در قسمت دیواره ها ۴ عدد هواکش تعبیه شده می باشد که عبور و جا به جایی هوا را به درون تشک امکان پذیر می کند.

با استفاده از این تشک خوابی آرام و راحت را تجربه می کنید،  و هیچ گونه عوارضی برای پوست ندارد.  زیرا پارچه گردبافت موجود در این تشک حاوی عصاره آلوئه ورا است که مانع از هر گونه ایجاد حساسیت و آلرژی در فرد می شود. این اشک در مدل استاندارد و با کیفیت بالا تولید و طراحی شده است.

 

بهترین مدل های تشک طبی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع تشک طبی موجود در بازار

 

تشک دو نفره طبی فنری رویال مدل 22 سایز 160× 200 سانتی متر

تشک دونفره طبی فنری رویال تک تهران مدل 22 یک محصول دو نفره و تهیه شده از مواد مصرفی عالی برای یک خواب آرام و استراحتی لذت بخش می باشد.  درون این تشک فنر متراکمی تعبیه شده است که مانع از خرابی و نشست زود هنگام تشک می شود.

همچنین گوشه های تشک از فوم تقویت شده که از نشست فنر جلوگیری می کند و عمر مفید و کارآیی تشک را بالا می برد.  ابعاد این تشک در اندازه های ۲۰۰*۱۶۰ سانتی متر می باشد و برای دو نفر طراحی و ساخته شده است.

پارچه ژاکارد موجود در این تشک از چند لایه می باشد و نیز موکت نمدی در این تشک کمترین آسیب را برای فرد فراهم می آورد و مانع از احساس شدن فنر به بدن می شود. همچنین الیاف داخلی از پلی استر است و کارتن محافظ گوشه ها و نایلون سراسری تشک بهترین محافظ جهت فراهم کردن خوابی آرام و راحت برای فرد می گردد. همچنین پارچه ژاکارد موجود در این تشک خاصیت آنتی باکتریال دارد. جهت نگهداری و تمیزی تشک می توانید آن را با دست شست و شوی دهید.

 

بهترین مدل های تشک طبی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع تشک طبی موجود در بازار

 

تشک طبی فنری رویال مدل B90 یک نفره سایز 90 *200 سانتی متر

یکی دیگر از بهترین مدل های تشک طبی محصول فنری رویال مدل B90 می باشد که خوابی راحت را برای شما تضمین می کند.  از آنجایی که تشک طبی باید طبق استانداردهای پزشکی و ارتوپدی بین المللی طراحی و ساخته شود. از این رو این محصول با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا که در ساخت آن به کار رفته است می تواند بیشترین لذت و آرامش را در هنگام خواب و استراحت به شما ببخشد.

این محصول یک تشک طبی و استاندارد است که قابلیت های ویژه برای داشتن یک خواب آرام را فراهم می کند.  استفاده از الیاف داخلی مناسب و فنر متراکم در این تشک از فرسودگی زود هنگام آن جلوگیری می کند و باعث می شود تا فشار به خوبی روی بدن تقسیم شود.

دیواره های تشک با فنر متراکم و ساپورت های M تقویت شده و پارچه رویه آن از جنس ژاکارد می باشد. اندازه این تشک استاندارد ( در اندازه های ۹۰*۲۰۰ سانتی متر ) و مناسب با تخت دو نفره طراحی و ساخته شده است.  از مزیت های استفاده از این تشک ایجاد حس بی وزنی و دفع فشارهای وارده به ستون فقرات و جلوگیری از دردهای عضلانی می باشد که خوابی لذت بخش را برای شما فراهم می آورد. این تشک قابلیت شست و شوی را دارد و می توانید جهت نگهداری و تمیزی آن را با دست و آب ولرم به خوبی شست و شوی دهید.

 

بهترین مدل های تشک طبی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع تشک طبی موجود در بازار

 

تشک طبی رویال مدل مدیکال یکنفره سایز 180×80 سانتی متر

یکی دیگر از بهترین مدل های تشک طبی برند رویال مدل مدیکال یک نفره در سایز و ابعاد ۸۰*۱۸۰ می باشد. لایه رویی این تشک از پارچه ژاکارد مرغوب بوده که حساسیت و آلرژی برای فرد ایجاد نمی کند. در لایه رویی این تشک از فنر استفاده نشده است.

کیفیت این تشک خوابی آرام و لذت بخش را به شما هدیه می دهد،  زیرا که پارچه رویی از جنس ژاکارد  از مرغوب ترین جنس های پارچه در تولید تشک می باشد و مقاومت بالایی دارد.  این تشک همچنین به دلیل دارا بودن الیاف پلی استر از قابلیت ارتجاعی بالایی برخوردار است. یک لایه ۲۰ سانتی متری پلاستوفوم در داخل تشک و در هر طرف دو لایه دیگر تعبیه شده که باعث مقاومت و استحکام تشک می شود.

همچنین یک لایه نمد ۱۴۰۰ گرمی و نیز یک لایه اسفنج ۲ تا ۳ سانتی متری در هر دو طرف تشک می باشد،  که باعث خوش دستی و کارآیی بالای تشک شده است.  تشک قطری در حدود ۲۵ الی ۲۷ سانتی متر دارد و برای اینکه بتوانید به راحتی تشک را شست و شوی دهید،  در قسمتی از تشک زیپ تعبیه شده که در صورت نیاز پارچه را جدا و آن را بشویید. با این حال توصیه می کنیم برای راحتی کار حتما از محافظ تشک ضد آب استفاده نموده تا نیاز به شست و شوی خود تشک نداشته باشید.

ابعاد این تشک در اندازه های ۱۸۰*۸۰ سانتی متر می باشد که یک تشک استاندارد بوده و برای تخت یک نفره طراحی و تولید شده است. زیپدار بودن تشک از مزیت های ویژه آن می باشد که به راحتی می توانید متریال داخلی آن را ببینید. این تشک همچنین قابلیت تحمل وزن تا ۱۲۰ کیلو گرم را دارد و بنابراین برای افراد چاق و سنگین وزن قابل استفاده و مناسب می باشد. پارچه این تشک با ۲ دوخت متفاوت ارائه می شود. الیاف پلی استر با ترموباند،  اسفنج و لایه ترموفلت و پلاستوم از الیاف داخلی و اصلی این تشک هستند.

 

بهترین مدل های تشک طبی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع تشک طبی موجود در بازار

 

تشک رویال مدل طبی فنری کد RW90 یک نفره سایز 90×200 سانتی متر

یکی از مواردی که در کیفیت خواب تاثیر گذار می باشد،  استفاده از تشک خوب و مناسب است.  محصول رویال کد RW90 یکی دیگر از بهترین مدل های تشک طبی تولید این برند می باشد که با رعایت تمام استانداردهای پزشکی و ارتوپدی بین المللی طراحی شده است. با استفاده از این تشک حس بی وزنی داشته و هیچ گونه فشاری را به ستون فقرات خود احساس نمی کنید.

استفاده از این تشک همچنین کیفیت خواب شما را بالا می برد و می توانید بیشترین لذت را از خواب و استراحت خود داشته باشید.  طراحی این تشک زیبا و شکیل است و با سلیقه افراد سختگیر و خوش پسند جور می باشد.

همچنین این تشک جنس پارچه ای از ژاکارد مرغوب دارد و الیاف داخلی آن فنر به همراه فوم هستند. این تشک برای تخت های یک نفره با سایز استاندارد ۹۰*۲۰۰ طراحی شده است.  با استفاده از این تشک بعد از بیدار شدن دچار دردهای عضلانی و استخوانی نخواهید شد.  زیرا طراحی و تولید آن با کیفیت می باشد و ستون فقرات را در حالت مناسبی قرار داده و فشار به خوبی روی بدن تقسیم می گردد.

فنر متراکم در این تشک و به شکل ساپورت های M در دیواره ها و دور تا دور تشک تعبیه شده است و مانع از فرسودگی زود هنگام آن می شود.  این تشک از استانداردهای لازم برخوردار بوده و می تواند مجموعه ای از مواردی که برای یک استراحت عمیق و خواب با کیفیت را می خواهید در اختیار شما بگذارد.  این تشک قابلیت شست و شوی با دست را دارد.  با این حال جهت راحتی کار پیشنهاد می کنیم از محافظ ضد آب برای روی تشک استفاده کنید تا نیاز به شستن آن نداشته باشید.

 

بهترین مدل های تشک طبی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع تشک طبی موجود در بازار

 

تشک طبی فنری نوجوان مامیسا مدل رویال مدیکال یک نفره سایز 180×80 سانتی متر

این محصول برای استفاده و در اندازه تشک نوجوان طراحی شده است.  ابعاد این تشک در اندازه های استاندارد ۸۰*۱۸۰ سانتی متر می باشد.

تشک طبی فنری نوجوان مامیسا مدل رویال یک نفره جنس پارچه ای از نوع سوزنی با خاصیت آنتی باکتریال دارد.  همچنین دارای پاور فریم با قطر ۴ سانتی متر است که از ورود ضربه و فشار به لبه تشک جلوگیری می کند.  جهت تقویت و استحکام تشک ۶ عدد M در کناره و دیواره های آن تعبیه شده و یک لایه یک سانتی متری فوم پلی اتیلنی نیز در دو طرف تشک می باشد.  تراکم فنر موجود در تشک به ازای هر متر مربع ۱۸۷ عدد است.

از ویژگی های دیگر این تشک مجهز بودن آن به کپسول هوا و عایق رطوبت و صوت می باشد که آن را نسبت به سایر محصولات مشابه مزیت و برتری داده است.  با استفاده از این ویژگی شما می توانید خوابی عمیق و بدون دغدغه داشته باشید.  همچنین این تشک به گونه ای طراحی شده که شما می توانید از دو طرف آن استفاده کنید.  این تشک قابلیت شست و شوی را دارد و جهت نگهداری و حفظ آن می توانید آن را با دست و به همراه آب ولرم شست و شوی دهید.

 

بهترین مدل های تشک طبی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع تشک طبی موجود در بازار

 

تشک طبی رویال مدل OLTRAPDIC140 سایز 140×200 سانتی متر

یکی دیگر از بهترین مدل های تشک طبی در برند رویال محصول مدل OLTRAPDIC140 می باشد که ابعادی در سایز و اندازه های ۲۰۰*۱۴۰ سانتی متر دارد. این تشک مناسب تخت های دو نفره کوچک طراحی و تولید شده است.

الیاف داخلی این محصول ریباند ۸۰ کیلویی ویژه می باشد که به ترتیب روی ترموفلت ۱۶۰۰ گرمی و اسفنج ۳۰ کیلویی با قطر ۲۰ سانتی متر کار شده است.  قطر ریباند در اندازه ۱۶ سانتی متری می باشد.  این تشک با دارا بودن چنین الیافی،  منعطف است و عمر مفید و دوام و نیز ماندگاری بسیار بالایی دارد.

جهت تهویه و جا به جایی هوای داخل تشک در دیواره های آن هواکش تعبیه شده که باعث عبور جریان هوا به داخل تشک می شود.  پارچه به کار رفته در تولید این تشک جنسی از گردبافت با تراکم ۱ کیلو گرم دارد که آنتی باکتریال و آنتی استرس است.  بنابراین می توانید خوابی آرام و لذت بخش را با استفاده از این تشک تجربه کنید. ریباند موجود در این تشک مدل طبی می باشد،  و  استانداردهای پزشکی برای طراحی و تولید این تشک در آن رعایت شده است.

 

بهترین مدل های تشک طبی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع تشک طبی موجود در بازار

 

تشک طبی رویال مدل دانلوب یک نفره سایز 180×200 سانتی متر

تشک طبی رویال مدل دانلوب یکی از بهترین مدل های تشک طبی در برند رویال می باشد که طرفداران زیادی دارد.  از مزایای انتخاب این تشک قیمت مناسب و مقرون به صرفه فه آن بوده که باعث شده است مصرف کنندگان زیادی را به سمت این محصول جلب کند.

طراحی این تشک با رعایت استانداردهای پزشکی و ارتوپدی بین المللی صورت گرفته و مورد تایید انجمن پزشکان ارتوپد ایران نیز می باشد. الیاف داخلی این تشک ابر ۲۰ کیلویی ویژه،  فوم سرد و پارچه ژاکارد هستند.  همچنین پارچه ژاکارد موجود در این تشک از نوع مرغوب و با کیفیت می باشد.

از این تشک می توانید در دو حالت زمستان و تابستان برای داشتن خوابی آرام و لذت بخش استفاده کنید.  این تشک بدون آنکه فشار اضافی به ستون فقرات ایجاد کند،  خوابی آرام و با کیفیت را به شما هدیه می بخشد. این تشک همچنین طوری طراحی شده است که در هنگام غلتیدن طرف مقابل احساس لرزش نکنید و مجهز به عایق صوت و لرزش می باشد.

اندازه های این تشک ۱۸۰*۲۰۰ سانتی متر و برای تخت دو نفره استاندارد طراحی شده است.  این محصول همچنین قابلیت شست و شوی با دست را دارد.  با این حال جهت استفاده و نگهداری راحت می توانید از یک محافظ ضد آب برای روی تشک استفاده نموده تا نیاز به شست و شوی تمام تشک را نداشته باشید.

 

بهترین مدل های تشک طبی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع تشک طبی موجود در بازار

 

تشک طبی دانلوپیلو مدل Ephoria یک نفره سایز 120 × 200 سانتی متر

یکی دیگر از بهترین مدل های تشک طبی محصول دانلوپیلو می باشد که در اندازه و ابعاد ۲۰۰*۱۲۰ سانتی متر و برای تخت یک نفره استاندارد طراحی شده است.  الیاف داخلی این تشک از فوم سرد و پلی فوم و لاتکس درجه یک و مرغوب می باشد.

همچنین دارای پوشش دو جداره کاملا بهداشتی و پوشش قابل جا به جایی بوده  که استفاده از آن را راحت تر نموده است.  می توانید این تشک را با استفاده از دست و به همراه آب ( تا درجه ۶۰ سانتی گراد ) بشویید.  همچنین استفاده از محافظ ضد آب می تواند به شما کمک کند تا جهت تمیزی و نگهداری هر چه بهتر این تشک نیاز به شستن همه آن نداشته باشید.

این تشک ساختار ماتریکس دارد که باعث تهویه و عبور جریان هوا به داخل تشک می شود.  این تشک همچنین قابلیت تنظیم رطوبت را دارد. با استفاده از این تشک می توانید خوابی آرام و بدون ایجاد فشار اضافی به ستون فقرات را تجربه کنید.  زیرا این تشک در شما حس بی وزنی را ایجاد می کند که می تواند در کیفیت خواب شما موثر باشد.

 

بهترین مدل های تشک طبی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع تشک طبی موجود در بازار

 

ما در این مطلب به چند نمونه از بهترین مدل های تشک طبی اشاره نمودیم.  امیدواریم این مطلب شما را در انتخاب و خرید بهترین مدل های تشک طبی یاری و کمک کرده باشد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط