درمان تایم
درمان تایم
بهترین مدل های پنس جراحی

بهترین مدل های پنس جراحی

پنس جراحی یکی از ابزارهای پر کاربرد که از قدیم در طب و جهت جراحی کردن و بخش های مختلف پزشکی و اتاق عمل مورد استفاده قرار می گرفته است. انواع پنس ها نیز با توجه به نوع کاربردشان در پزشکی و جراحی کاربرد دارند. با توجه به این موضوع ما قصد داریم تا در این مطلب با معرفی و بررسی بهترین مدل های جراحی شما را با این ابزار جراحی آشنا نموده تا شما بتوانید با آگاهی و اطلاعات بیشتری اقدام به خرید و تهیه آن نمایید. لطفا با ما همراه باشید.

پنس جراحی چیست؟

این ابزار از قدیم الایام وجود داشته و در اوایل دوران باستان و قرون وسطی توسط پزشکان ساخته شده است.  اما در همان دوران این ابزار جراحی از نظر مدل تکمیل تر و روانه بازار گردید.  تا به امروزه که پنس در مدل های مختلف ارائه می گردد که هر کدام کاربرد متفاوتی دارد.

یکی از مواردی که پنس های جدید را با پنس های قدیمی متفاوت نموده است،  مواد و جنس آنها می باشد.  مواد جدید به کار رفته در پنس ها از فولاد ضد زنگ،  کروم و تیتانیوم است. همچنین پنس ها به لحاظ شکل انواع مختلفی از جمله نوک بلند،  نوک کوتاه تا کج و راست دارند. همچنین برخی پنس ها به شکل دندانه می باشد که هر کدام از این ابزارها با توجه به نوع بافت و وسیله ای برای نگه داشتن و دستکاری در نظر و ارائه می شوند.

بنابراین علت تنوع پنس ها نیز برای استفاده در عملیات و رویه ها جهت استراتژیک تر و دقیق تر شدن می باشد و وسیله ای است که نقش گرفتن،  جمع کردن یا تثبیت بافت انسان را جهت جلوگیری از خونریزی دارد.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پنس جراحی موجود در بازار

انواع پنس جراحی

به طور کلی پنس ها در دو نوع بدون قفل ( نام دیگر آن انگشت شست فورسپس یا وانت می باشد ) و قفل دار موجود هستند که این دو نوع به صورت ده ها شکل و مدل تخصصی برای کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. اصلی ترین پنس های جراحی عبارتند از:

  • پنس هموستات یا پنس رگ گیر که برای گرفتن رگ ها و شریان ها کاربرد دارد
  • پنس کوخر که در انواع مستقیم و خمیده بوده و جهت گرفتن احشام سفت و محکم و نیز به منظور نگهداری بافت ها ( جلوگیری از لغزیدن ) و کنترل خونریزی
  • پنس های دندانه دار جهت گرفتن پوست بدن و پوسته های داخل بدن
  • پنس مخصوص شستشو یا پنس مخصوص گرد جهت پرپ کردن بیماران
  • پنس تناکولوم جهت گرفتن و نگه داشتن بخش هایی مانند رگ های خونی در جراحی زنان برای گرفتن جسم رحم
  • پنس کلمپ آلیس جهت کلمپ کردن روده بزرگ
  • پنس آلیس جهت گرفتن اندام داخلی بدن مانند چربی های داخلی
  • پنس مخصوص کریسون جهت جراحی های استخوانی
  • پنس سی دی باکی جهت انسداد عروق بوده و کلمپ عروق در عمل های شریانی مورد استفاده قرار می گیرند.

همچنین پنس ها با توجه به آلیاژ به کار رفته در آنها دارای قیمت های مختلفی هستند. در ادامه شما را با چند نمونه از بهترین مدل های پنس جراحی آشنا می کنیم.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پنس جراحی موجود در بازار

پنس جراحی کد 55009

از پنس های جراحی برای گرفتن،  جمع کردن و ثابت نگه داشتن بافت بدن استفاده می کنند و به دلیل جنس و کیفیت انواع مختلفی دارند.  استفاده از ابزارهای جراحی از جمله پنس که از قدیم نیز مورد استفاده قرار می گرفته که کار جراحی را راحت تر می کند.

این پنس یک ابزار برای جراحی می باشد که شکل قیچی مانندی دارد و در ابعاد ۱۵*۴*۱ طراحی شده است. وزن این پنس ۱۹ گرم بوده که سبک و استفاده از آن راحت و آسان می باشد. این پنس عملکردی عالی دارد.

این پنس همچنین خوش دست بوده و به راحتی در دست جای می گیرد.  این پنس در جراحی های کوچک و بزرگ جهت جلوگیری از خونریزی و نگهداری بافت مورد استفاده قرار می گیرد.

 

بهترین مدل های پنس جراحی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پنس جراحی موجود در بازار

 

پنس ارباز ایمپکس کد SKJMRJN002369

این ابزار یک پنس جراحی است که از آن می توان در نگهداری بافت و بخیه زدن استفاده نمود.  این پنس همچنین چند کاربره بوده و علاوه بر کاربرد در پزشکی و جراحی،  در صنعت و هنر جهت جا به جایی اشیای ریز نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

بدنه باریک و ارگونومیک این پنس به راحتی در دست جا گرفته و استفاده از آن راحت می باشد.  جنس بدنه این محصول از استیل براق بوده که توسط کمپانی ARBIZ طراحی و ارائه شده است.  ابعاد این پنس ۱۵*۰.۵*۰.۱ سانتی متر می باشد.

وزن این پنس نیز سبک و در حدود ۱۴ گرم است.  از این ابزار می توان برای تعمیرات موبایل و انجام ریزه کاری ها نیز استفاده نمود. این پنس خوشدست و ضد زنگ می باشد و دوام و ماندگاری خوبی دارد.

 

بهترین مدل های پنس جراحی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پنس جراحی موجود در بازار

 

پنس جراحی مدل Gold

پنس دسته طلا یکی دیگر از بهترین مدل های پنس جراحی که در ست های جراحی کاربرد دارد و از آن برای بخیه در بیمارستان نیز استفاده می شود. این پنس خوشدست بوده و عملکرد عالی دارد به طوری که به دلیل نرمی و روانی بالا در کارهای طولانی و ظریف جراحی و بخیه زنی مورد استفاده قرار می گیرد.

ابعاد این پنس در اندازه های ۱۲*۷*۲ سانتی متر است و وزن آن ۲۲ گرم می باشد. جنس این پنس نیز از استیل ضد زنگ است و قابلیت شست و شوی و ضدعفونی را دارد.

این پنس به دلیل سبکی و نرمی که دارد برای استفاده دانشجویان،  پزشکان،  دامپزشکی و کادر درمانی فوق العاده مناسب و عالی می باشد.  زیرا استفاده از این پنس ساعات طولانی کار در اتاق عمل و بخیه زنی را برای شما راحت تر می کند.

 

بهترین مدل های پنس جراحی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پنس جراحی موجود در بازار

 

پنس پروفیت مدل دندانه دار کد 15

یکی دیگر از بهترین مدل های پنس جراحی محصول پروفیت مدل دندانه دار با کد 15 است که در پزشکی و جراحی کاربرد دارد. این پنس دارای بدنه باریک و ارگونومیک بوده و به خوبی در دست جای می گیرد.

جنس استیل به کار رفته در این پنس ضد زنگ بوده و مقاومت بالایی در برابر حرارت و انواع روش های استریلیزاسیون از جمله فور،  اتوکلاو و غیره داشته و رنگ آن تغییری نمی کند. ابعاد این پنس در اندازه های ۰.۶*۰.۸*۱۵.۵ سانتی متر می باشد.

همچنین طول دندانه در این پنس ۲.۰ سانتی متر بوده و دندانه ها در این پنس طوری کنار هم قرار گرفته اند که استفاده از آن را راحت تر نموده است. این پنس سبک وزن ( دارای وزنی به اندازه ۱۵ گرم ) می باشد و برای استفاده طولانی مدت در اتاق عمل مناسب است.

 

بهترین مدل های پنس جراحی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پنس جراحی موجود در بازار

 

پنست جراحی مدل SK_16

پنس های جراحی با توجه به نوع استفاده در شکل های مختلف ارائه می شوند و هر کدام کاربرد خاصی دارند.  پنست جراحی مدل SK_16 یکی از ابزارهای پزشکی و اتاق عمل می باشد که در ابعاد ۲*۳*۱۶ طراحی و ارائه گردیده است.

این محصول وزنی به اندازه ۱۰۰ گرم دارد و در جراحی های مختلف و جهت گرفتن و نگه داشتن بافت مورد استفاده قرار می گیرد.  جنس این پنست از استیل ضد زنگ می باشد و قابلیت شست و شوی را نیز دارد.

این پنست سری کج و خمیده دارد و از آن برای کارهای ظریف و تعمیر موبایل و جابه جایی اجسام ریز نیز می توان استفاده نمود.

 

بهترین مدل های پنس جراحی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پنس جراحی موجود در بازار

 

پنس مدل 25

یکی دیگر از بهترین مدل های پنس جراحی مدل 25 با سری کج و خمیده است که برای کاربردهای دیگری چون تعمیر موبایل،  ریزه کاری ها و جابه جایی اجسام ریز نیز می توان از آن بهره برد.

ابعاد این پنس در اندازه های ۲۵*۷*۱ سانتی متر می باشد.  طول بدنه و باریک این پنس امکان استفاده راحت و آسان را به کاربر می دهد.  همچنین طراحی آن به گونه ای است که به خوبی در دست جای بگیرد.

وزن این پنس ۱۰ گرم است و جنسی از استیل دارد. از این محصول می توان در  بخیه زنی نیز به دلیل ظرافت و طراحی خاص آن استفاده کرد.  این محصول قابلیت ضد عفونی را دارد و در برابر رطوبت و حرارت از خود مقاومت خوبی نشان می دهد.

 

بهترین مدل های پنس جراحی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پنس جراحی موجود در بازار

 

پنس مدل CDT-16

ابعاد این پنس در اندازه های ۱*۱۶ سانتی متر می باشد و وزنی به اندازه ۳۰ گرم دارد.  این پنس خوشدست بوده و به خوبی در دست جای می گیرد.

جنس پنس از استیل ضد زنگ است و قابلیت شست و شوی را دارد.  همچنین می توان آن را با روش های مختلف ضد عفونی کرد،  بدون آنکه نگران تغییر رنگ آن بود.  زیرا که مقاومت خوبی از خود در برابر حرارت و رطوبت نشان می دهد.

از ویژگی های دیگر این پنس دارای دسته دندانه دار می باشد که جهت سهولت کاربری طراحی شده است و برای استفاده درمانی،  صنعتی و خانگی مناسب می باشد.  این پنس همچنین طرحی با دو خم دندانه دارد که استفاده از آن را راحت تر نموده است.

 

بهترین مدل های پنس جراحی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پنس جراحی موجود در بازار

 

پنس مدل 9p

ابعاد این پنس در اندازه های ۱۰*۱ می باشد و جنسی از استیل دارد. این محصول یک پنس جراحی کارآمد و با کیفیت عالی است که در برابر حرارت و رطوبت از خود مقاومت بالایی نشان می دهد.

به طوری که با استلریزه کردن آن با روش های مختلف رنگ آن تغییری نمی کند.  این پنس همچنین خوشدست می باشد و به گونه ای طراحی شده است که به خوبی در دست جای می گیرد.

عملکرد و کارآیی بالای این پنس باعث شده است که در بخش های مختلف پزشکی و جراحی و اتاق عمل  بتوان از آن استفاده نمود. این پنس در قسمت دسته دارای حلقه بوده که استفاده از آن را برای کاربران هر چه راحت تر و آسان تر نموده است.

 

بهترین مدل های پنس جراحی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پنس جراحی موجود در بازار

 

پنس کد 8765

یکی دیگر از بهترین مدل های پنس جراحی محصول با کد 8765 می باشد که جهت کاربردهای درمانی و اتاق عمل مورد استفاده قرار می گیرد.

این محصول جنسی از استیل دارد.  همچنین ضد زنگ است و مقاومت بالایی در برابر حرارت و رطوبت دارد.  به طوری که با عمل استلریزاسیون تغییر رنگ نمی دهد و دارای رنگ ثابت و دوام بالایی می باشد.

همچنین خوشدست بوده و عملکرد خوبی دارد. در بخیه زنی و در بخش های مختلف پزشکی و کادر درمانی می توان از آن استفاده نمود.  این محصول در ابعاد ۳*۱۰ سانتی متر طراحی و ارائه شده است.  به دلیل طراحی خوب و سبک بودن امکان استفاده آسان و راحت را به کاربر می دهد.

 

بهترین مدل های پنس جراحی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پنس جراحی موجود در بازار

 

پنس کد 6542

پنس های جراحی کار را در هنگام عمل در اتاق عمل و در بخش های مختلف پزشکی برای کاربر آسان تر می کنند.  همچنین جهت بخیه زنی،  گرفتن و نگهداری بافت و غیره یک ابزار مفید و پرکاربرد می باشند.

پنس ها به دلیل نوع کاربردشان در هر یک از بخش های پزشکی دارای شکل و طرح متفاوت هستند. محصول کد 6542 یکی از پنس های مورد استفاده در جراحی می باشد که دارای عملکرد و کیفیت بالایی می باشد.

این پنس در ابعاد ۵*۱۲ سانتی متر طراحی شده است و وزنی در حدود ۴۵ گرم دارد.  این پنس همچنین از جنس استیل می باشد که خاصیت ضد زنگ دارد و می توان آن را با روش های مختلف بعد از اتمام کار ضد عفونی نمود،  بدون آنکه تغییری در رنگ آن ایجاد گردد.  این محصول دسته ای حلقه ای همانند قیچی دارد که استفاده از آن را برای کاربر راحت تر کرده است.

 

بهترین مدل های پنس جراحی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پنس جراحی موجود در بازار

 

معرفی و راهنمای خرید بهترین پنس های جراحی

برای خرید یک محصول مطمئن و خوب نیاز به فروشگاهی معتبر می باشد که محصولات را با کیفیت و قیمت مناسب ارائه دهد. سايت دیجی کالا یکی از قدیمی ترین فروشگاه های اینترنتی و ارائه کننده انواع کالاها از برندهای معتبر و با کیفیت داخلی و خارجی است که محصولات را با پایبندی به سه اصل پرداخت در محل،  ضمانت بازگشت کالا و تضمین در کیفیت و سلامت فیزیکی کالا،  آنها را در اختیار مشتریان و مصرف کنندگان قرار می دهد.

بنابراین شما می توانید جهت انتخاب و خرید بهترین مدل های پنس جراحی به این فروشگاه مراجعه نموده و با محصولات متنوع و با کیفیت در این زمینه آشنا شوید.  امیدواریم این مطلب شما را جهت انتخاب و خرید ایمن و مطمئن این محصول آگاهی و یاری کرده باشد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط