درمان تایم
درمان تایم
آشنایی با چند نمونه از بهترین مدل های فریم عینک طبی برای خرید

آشنایی با چند نمونه از بهترین مدل های فریم عینک طبی برای خرید

از آنجایی که چشم عضو حساسی از بدن می باشد و ممکن است به دلیل عوامل محیطی و ژنتیکی دچار مشکلاتی از قبیل تاری دید،  دور بینی،  نزدیک بینی،  آستیگماتیسم،  پیر چشمی و غیره شود.  بنابراین مراقبت های ویژه و استفاده از عینک طبی مناسب می تواند در درمان و کنترل بیماری های چشمی موثر باشد.

در ادامه این مقاله از درمان تایم شما را با چند نمونه از بهترین مدل های فریم عینک طبی آشنا می کنیم که می تواند به شما در انتخاب و خرید یک عینک مناسب و دلخواه تان کمک نماید.  لطفا با ما در این مقاله همراه باشید.

راهنمای خرید اینترنتی بهترین مدل های فریم عینک طبی زنانه و مردانه

فروشگاه های اینترنتی معتبر نظیر دیجی کالا یکی از منابع در دسترس و ایمن  برای خرید بهترین مدل های فریم عینک طبی می باشد.  زیرا که این فروشگاه انواع کالا ها را از برندهای معتبر داخلی و خارجی با کیفیت و قیمت مناسب ارائه می دهد.  بنابراین می توان با اطمینان از کیفیت و سلامت فیزیکی کالا نسبت به خرید محصولات از این سایت اقدام کرد.

در این راستا نیز انواع مدل های فریم عینک طبی با کیفیت بالا توسط این سایت عرضه و به فروش می رسد که شما عزیزان می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی دیجی کالا بهترین مدل های فریم عینک طبی را با ضمانت در خرید و رضایت هر چه بیشتر انتخاب کنید.

راهنمای خرید اینترنتی بهترین مدل های فریم عینک طبی زنانه و مردانه

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع مدل های فریم عینک طبی موجود در بازار

ما در ادامه نیز چند نمونه از پرفروش ترین مدل های فریم عینک طبی زنانه و مردانه را معرفی نموده ایم که جزو محصولات محبوب مصرف کنندگان در این زمینه هستند و می تواند به شما در انتخاب و خرید این محصول کمک نماید.

فریم عینک طبی فیلا مدل VF9971-08FT

از مواردی که در زدن عینک  بسیار مهم می باشد و باعث می شود تا عینک به خوبی بر روی چشم قرار بگیرد،  استفاده از فریم مناسب است.  فریم عینک با توجه به فرم و شکل صورت باید طوری انتخاب شوند تا به راحتی بر روی چشم قرار بگیرند.

فریم عینک طبی فیلا مدل VF9971-08FT دارای جنسی از کائوچو می باشد که به صورت گرد طراحی شده است.  این محصول رنگی مشکی دارد و برای علاقه مندان به فرم های گرد و به ویژه تیپ و استایل های خاص و سنگین مناسب می باشد.

فریم عینک طبی فیلا مدل VF9971-08FT

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع مدل های فریم عینک طبی موجود در بازار

عرض فریم در اندازه ۱۴۵ میلی متر بوده و عرض پل آن ۱۸ میلی متر است. از دیگر ویژگی های این عینک بی رنگ بودن عدسی آن می باشد که انتخاب را برای هر نوع سلیقه ای آسان نموده است.  این محصول همچنین دارای عدسی با عرض ۵۰ میلی لیتر می باشد. البته باید گفت که این عینک اشعه ماورا بنفش را جذب می کند و محافظ UV ندارد.

برای استفاده روزمره این عینک یک محصول کاملا کاربردی و  مفید است. افرادی که می خواهند تا عینکی ماندگار با دوام زیاد خریداری کنند انتخاب این محصول برایشان مناسب می باشد.  این عینک همچنین برای افراد با فرم های صورت قلبی،  لوزی،  مربع و مستطیل کاربرد دارد.

فریم عینک طبی مدل فریم عینک طبی مونته کارلو مدل 5955 کد 113

یکی دیگر از بهترین مدل های فریم عینک طبی که به همراه عدسی بی رنگ ارائه می شود،  محصول مونته کارلو مدل 5955 کد 113 بوده که برای استفاده طولانی در شبانه روز مناسب و کاربردی است.

جنس فریم این عینک از تیتانیوم می باشد و شکل آن چند ضلعی می باشد. این فریم مشکی رنگ است و برای افرادی که به تیپ و استایل سنگین علاقه دارند،  مناسب و سازگار می باشد.  همچنین افرادی که دارای فرم صورت بیضی شکل،  قلبی،  گرد،  لوزی،  مربع و مستطیلی هستند،  می توانند از آن استفاده کنند.

فریم عینک طبی مدل فریم عینک طبی مونته کارلو مدل 5955 کد 113

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع مدل های فریم عینک طبی موجود در بازار

فریم این عینک ۱۴۰ میلی متر و دارای عدسی با عرض ۵۰ میلی متر می باشد.  عرض پل این عدسی نیز ۲۰ میلی متر است که ظرافت و زیبایی در آن به خوبی نمایان می باشد.  همچنین دسته این فریم از کائوچو است که کیفیت و مقاومت بالایی دارد.

این محصول برای افرادی که از عینک های دو دید و تدریجی و آفتابی با نمره چشم استفاده نموده بسیار کاربردی و مناسب است.  همچنین می توان از آن برای کار با رایانه و رانندگی نیز استفاده کرد.  این عینک وسعت دید بسیار زیاد و وزن کم را بدون دغدغه و با بینایی راحت و بهتر برای کاربر ایجاد می کند.  لازم به ذکر است که در صورت استفاده به عنوان عینک آفتابی این عینک فاقد محافظت UV می باشد.

فریم عینک طبی زایس مدل MZ207

یکی دیگر از عینک های زنانه و مردانه با فریم عالی و با کیفیت محصول طبی زایس مدل MZ207 است که ساخت آلمان می باشد.  جنس فریم این عینک از کائوچو است که بسیار محکم و مقاوم بوده و لولا و دسته آن نیز از جنس فلز و فنری با کیفیت عالی ساخته شده است.

فریم این عینک رنگی قهوه ای دارد که دارای ترکیبی از رنگ تیره و روشن می باشد که زیبایی عینک را دو برابر نموده است. عرض فریم ۱۴۵ میلی متر و عرض پل آن ۱۶ میلی متر می باشد.

از دیگر ویژگی های این محصول فریم خاص و چند ضلعی بودن آن بوده  که به صورت کلاب مستر طراحی شده است. این محصول جزو با کیفیت ترین عینک های اروپایی که فریم آن فاقد شیشه موقت می باشد.  به طوری که برای استفاده عدسی های طبی و آفتابی و شب مناسب است.

فریم عینک طبی زایس مدل MZ207 مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع مدل های فریم عینک طبی موجود در بازار

عدسی با عرض ۵۸ میلی متر با این فریم سازگار بوده و فاقد محافظت UV اشعه ماورا بنفش می باشد.  افراد با فرم صورت های بیضی،  قلب،  مربع و مستطیل می توانند از این فریم عینک استفاده کنند.  این عینک به دلیل جنس خاص و کیفیت بی نظیر جزو گران ترین محصولات در این زمینه است.  برای استفاده روزمره و رانندگی کاربرد دارد.

فریم عینک طبی مدل مربعی

این مدل عینک به دلیل طراحی خاص و شیک توانسته جزو پر فروش ترین باشد و جایگاه ویژه ای را به دلیل فرم و شکل فریم در بین مخاطبان خود دارد.

شیشه های این عینک کاملا استاندارد طراحی و ساخته شده است و دارای UV400 می باشد که جذابیت را افزایش می دهد.  همچنین به دلیل قابلیت محافظت از چشم در برابر آفتاب از طرفداران زیادی برخوردار است.

این عینک فوق العاده سبک و با کیفیت می باشد و قابلیت تعویض شیشه را دارد.  به طوری که در صورت تعویض شیشه و نمره دار کردن عینک می توانید از شیشه فعلی آن جهت زیبایی و در شب نیز استفاده کنید.

فریم عینک طبی مدل مربعی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع مدل های فریم عینک طبی موجود در بازار

جنس فریم این عینک از استیل ضد زنگ و به شکل مربعی است. رنگ فریم مشکی بوده و طراحی عرض فریم در اندازه ۱۴۰ میلی متر و عرض پل ۳۵ میلی متر می باشد.  این محصول همچنین عدسی به عرض ۵۰ میلی متر دارد.  برای افرادی که دارای فرم صورت بیضی،  قلب،  گرد و مثلثی هستند،  این عینک مناسب است.

همچنین به افرادی که دارای صورت های تپل و یا دماغ های بزرگ دارند،  استفاده از این عینک توصیه می شود.  زیرا در جذابیت بیشتر ظاهرشان موثر است.  از این عینک می توان برای کاربری روزمره و طولانی مدت،  رانندگی،  کار با رایانه و گوشی و نیز در آب و هوای آفتابی استفاده نمود.

فریم عینک طبی کارل لاگرفلد مدل KL974V1

از دیگر مدل های پر فروش برای انواع فریم عینک محصول کارل لاگرفلد مدل KL974V1 می باشد که دارای قابلیت های ویژه و فوق العاده برای استفاده روزمره و طولانی مدت است.

این محصول دارای جنسی از استات که نوعی فلز با کیفیت و مرغوب می باشد که نسبتا سبک بوده و می توان از آن به راحتی برای مدت طولانی و به طور روزمره استفاده کرد.  فریم این عینک مربعی شکل است و رنگ مشکی دارد.

فریم عینک طبی کارل لاگرفلد مدل KL974V1

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع مدل های فریم عینک طبی موجود در بازار

عرض فریم این عینک ۱۴۰ میلی متر می باشد که با انواع فرم صورت درشت و ریز نقش متناسب است.  این عینک همچنین عدسی به عرض ۵۰ میلی متر دارد. عرض پل این عدسی ۱۷ میلی متر و رنگ عدسی بی رنگ می باشد. این عینک با فرم صورت گرد،  قلبی و لوزی مناسب و برای خانم ها و آقایان قابل استفاده است.

ویژگی های یک عینک طبی مناسب و استاندارد

در نظر داشتن دو مولفه عدسی و فریم برای انتخاب بهترین عینک طبی بسیار مهم است که بهره گیری از مشاوره و راهنمایی های متخصصان چشم پزشکی و یا اپتومتریست ها می تواند در انتخاب شما برای خرید یک عینک طبی خوب با تمام استانداردهای پزشکی کمک نماید.

همچنین انتخاب یک عینک طبی متناسب با ویژگی های استاندارد در درمان و کنترل ضعف و مشکلات بینایی موثر است.  بنابراین شما می توانید با استفاده از مشاوره های پزشکان و با توجه به بودجه مورد نظر خود اقدام به انتخاب و خرید عینک طبی دلخواه تان نمایید.

در ادامه به شرح توضیحاتی مختصر در مورد دو ویژگی عدسی و فریم عینک طبی می پردازیم.

عدسی یا لنز مناسب

عدسی یا لنز عینک طبی در رفع مشکلات بینایی بسیار تاثیر گذار می باشد و مهم ترین بخش در عینک برای درمان و زیبایی محسوب می شود.

از آنجایی که در گذشته به دلیل استفاده از عدسی های شیشه ای امکان شکسته شدن و سنگینی عینک وجود داشت.  اما با وجود تکنولوژی و فناوری های جدید امروزه عدسی های غیر شیشه ای و پلاستیکی طراحی و ارائه می شوند که سبک بوده و نور را بیشتر از عدسی های شیشه ای بازتاب می دهند.

این عدسی ها همچنین از قیمت و هزینه ای کمتری برخوردار هستند و مورد استقبال افراد زیادی می باشند. عدسی های غیر شیشه ای از چشم ها در برابر اشعه فرا بنفش و نور خورشید نیز محافظت می کنند و برای یک انتخاب خوب و استاندارد گزینه مناسبی هستند.

فریم عینک طبی

فریم عینک طبی باید از جنس خوبی برخوردار باشد تا به راحتی نشکند و پوست را دچار التهاب نکند. همچنین سبک وزن باشد تا به خوبی بر روی چشم قرار بگیرد،  تا در زمانی که می خواهید از عینک به مدت طولانی استفاده کنید،  سنگینی آن شما را آزرده نکند.

طراحی فریم عینک نیز از عوامل دیگری است که بسته به رنگ پوست و موی افراد،  تیپ شخصیتی و فرم صورت و سایر موارد دیگر باید در انتخاب عینک طبی به آن توجه نمود.

ما در این مطلب به چند نمونه از بهترین مدل های فریم عینک طبی اشاره کردیم و ویژگی های آنها را بررسی کردیم تا شما بتوانید با اطلاعات بیشتری در این زمینه دست به انتخاب بزنید و محصول مورد نظر خود را با توجه به بودجه مد نظرتان خریداری کنید.

همچنین می توانید جهت آشنایی با محصولات بیشتر و متنوع تر انواع فریم های عینک طبی به سایت دیجی کالا مراجعه نموده و جهت سفارش و خرید اقدام کنید.

چنانچه شما علاقه مند به مطالعه و آشنایی با محصولات جدید و متنوع در زمینه بررسی و معرفی انواع  تجهیزات زیبایی و سلامت هستید، می توانید مقالات بعدی ما را نیز در درمان تایم دنبال نمایید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط