درمان تایم
درمان تایم
معرفی بهترین مارک های کپسول ویتامین ث

معرفی بهترین مارک های کپسول ویتامین ث

ویتامین ث یکی از عناصر معدنی و مهم و ضروری برای بدن است که نقش زیادی بر تقویت و سلامت بدن دارد.  همچنین باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود و از بدن در برابر ایجاد بیماری جلوگیری می کند.  از این رو می توان از طریق رژیم غذایی می توان نیاز روزانه بدن را به این ویتامین تامین نمود.

با این حال افرادی هستند که به طور کامل نمی توانند از طریق غذا ویتامین های مورد نیاز خود را در بدن تامین کنند،  که برای این افراد بهترین راهکار استفاده از مکمل های ویتامین ث می باشد.  ویتامین ث به شکل های مختلفی از جمله قرص،  آمپول و کپسول و شربت وجود دارد.

کپسول ویتامین ث

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع کپسول ویتامین ث موجود در بازار

ما در این مقاله از سایت درمان تایم قصد داریم تا بهترین مارک های کپسول ویتامین ث را برای شما معرفی کنیم که می تواند به شما در انتخاب و خرید این محصول کمک کند.  لطفا با ما همراه باشید.

کپسول ویتامین ث و زینک 10 میلی گرمی یوروویتال بسته 60 عددی

ویتامین ث یکی از عناصر و مواد معدنی ضروری و مورد نیاز برای بدن است که به ترمیم بافت های بدن کمک می کند و یک تقویت کننده قوی برای سیستم ایمنی بدن می باشد.  کپسول ویتامین ث و زینک یوروویتال از بهترین مکمل های غذایی و دارویی است که به رشد و ترمیم سلول های بدن کمک نموده و باعث حفظ سلامت مو و دندان و ناخن ها می شود.

این کپسول در بسته ۶۰ تایی می باشد که وزن ۱۰ میلی گرم دارد و حاوی زینک ( روی ) است.  به همین دلیل استفاده از این کپسول به تقویت مو کمک کرده و از ریزش مو جلوگیری می کند.  همچنین این کپسول به دلیل دارا بودن ویتامین ث در ترمیم زخم ها موثر می باشد و باعث سفتی ناخن ها و فرم گرفتن آنها می شود.

کپسول ویتامین ث و زینک 10 میلی گرمی یوروویتال بسته 60 عددی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع کپسول ویتامین ث موجود در بازار

استفاده از این کپسول برای سلامت پوست نیز مفید است،  و سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند. شما می توانید روزانه ۱ عدد کپسول را به همراه غذا با آب زیاد میل کنید. این کپسول برای استفاده بزرگسالان مناسب است و باید از دسترس اطفال دور نگه داشته شود. همچنین از نگهداری این محصول در تابش مستقیم آفتاب و حرارت پرهیز نموده و باید آن را در جای خنک و دور از نور ( دمای کمتر از ۲۵ درجه سانتی گراد ) قرار دهید.

لازم به ذکر است که این محصول جهت تشخیص،  درمان و یا پیشگیری از بیماری نبوده و در صورتی که به بیماری خاصی مبتلا هستید و یا قبل از مصرف آن حتما با پزشک و یا داروساز مربوطه مشورت کنید.

کپسول ویتامین C پلاس و زینک 10 میلی گرم آپوویتال بسته 30 عددی

یکی دیگر از محصولات در زمینه بهترین مارک های کپسول ویتامین ث،  محصول زینک به همراه ویتامین ث پلاس آپوویتال است که برای بزرگسالان مناسب بوده و به صورت روزانه باید مصرف شود.

ویتامین ث موجود در این کپسول یکی از آنتی اکسیدان های قوی برای محافظت سلول های بدن در برابر رادیکال های آزاد می باشد.  همچنین باعث ترمیم و بهبود بافت های سلولی می شود. از دیگر مزایای استفاده از این کپسول وجود زینک یا همان روی است که از ریزش مو در بزرگسالان جلوگیری می کند.

کپسول ویتامین C پلاس و زینک 10 میلی گرم آپوویتال بسته 30 عددی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع کپسول ویتامین ث موجود در بازار

این محصول همچنین پروتئین لازم برای استخوان ها را از طریق سنتز کلاژن تامین نموده و موجب تقویت استخوان ها،  غضروف ها،  پوست و رگ های خونی می شود. دیگر آنکه میزان جذب آهن را در خون افزایش می دهد.

این محصول برای بزرگسالان تهیه و تولید شده است،  که برای نحوه مصرف پزشکان  توصیه می کنند روزانه ۱ عدد از کپسول را با مقدار آب کافی به همراه غذا میل نمایند. خانم های باردار و شیرده باید این کپسول را با مشورت پزشک مصرف کنند. همچنین توصیه می شود از مصرف خودسرانه این کپسول بدون تجویز پزشک خودداری گردد.

کپسول ویتامین ث و زینک و د3 یوهلث بسته 32 عددی

این کپسول حاوی ویتامین های ضروری از جمله ویتامین ث و د3 می باشد که ممکن است در رژیم غذایی برخی افراد به ندرت وجود داشته باشد.  همچنین روی موجود در این کپسول باعث تقویت و بهبود ریزش مو در افراد می شود.

استفاده روزانه ۲ الی ۳ عدد از این کپسول باعث می شود تا فرد در طول روز انرژی کافی را داشته باشد.  این کپسول همچنین به دلیل دارا بودن ویتامین های ث و د3 که آنتی اکسیدان های قوی هستند،  باعث استحکام لثه ها و مفاصل می شود. دیگر آنکه از ایجاد بیماری های آرتریتی و سرطان و قلبی و عروقی جلوگیری می کند.

کپسول ویتامین ث و زینک و د3 یوهلث بسته 32 عددی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع کپسول ویتامین ث موجود در بازار

زینک موجود در این کپسول نیز باعث شادابی مو می شود،  و به سلامت پوست کمک می کند.  این محصول برای افراد بزرگسال مناسب و طراحی شده است.  با این حال در صورت بیماری خاص و یا ایجاد عارضه و یا حساسیت باید حتما قبل از مصرف با پزشک و یا متخصص تغذیه خود مشورت نمایید.

کپسول زینک ویتامین ث وان ا دی بسته 30 عددی

یکی دیگر از بهترین مارک های کپسول ویتامین ث محصول زینک پلاس حاوی ویتامین ث و ان ا دی می باشد که در یک بسته ۳۰ تایی طراحی و تهیه شده است. این محصول با دارا بودن خاصیت آنتی اکسیدانی قوی که دارد مانع از ایجاد سرطان شده و با رادیکال های آزاد مبارزه می کند.

استفاده از این محصول همچنین باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود.  ترکیبات موثر در این محصول به سلامت پوست،  مو و ناخن ها کمک می کند.  از آنجایی که این مکمل دارای ویتامین های موثر و مفید می باشد،  بنابراین مصرف آن می تواند بدن را در مقابل بیماری مقاوم کند. این کپسول باید با تجویز پزشک مصرف شود.

کپسول زینک ویتامین ث وان ا دی بسته 30 عددی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع کپسول ویتامین ث موجود در بازار

با این حال برای مصرف آن توصیه می کنیم که روزانه ۱ عدد از این کپسول را با آب کافی به همراه غذای خود میل کنید.  این محصول دارای کیفیت خوب  برخوردار است که در سایت دیجی کالا با قیمت مناسب ارائه می شود.

ویتامین ث و فواید آن

ویتامین ث یک آنتی اکسیدان و عنصر قوی می باشد و به نام آسکوربیک اسید نیز شناخته می شود. این ویتامین به عنوان یک ماده مغذی نقش های گوناگونی را برای سلامت بدن ایفا می کند،  و کمبود آن باعث مشکلات زیادی برای بدن می شود.

ویتامین ث در مواد غذایی نظیر میوه ها و سبزیجات از جمله مرکبات،  فلفل دلمه ای،  توت فرنگی و کلم بروکلی به وفور موجود است.  همچنین در مواد مغذی مانند زیره این ویتامین یافت می شود.  این ویتامین نقش به سزایی در تقویت و بهبود سیستم ایمنی بدن ایفا می کند. همچنین علاوه بر حمایت از سیستم دفاعی در سنتز کلاژن نیز مشارکت دارد.

ویتامین ث و فواید آن

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع کپسول ویتامین ث موجود در بازار

با این حال اگر رژیم غذایی مناسبی ندارید و به اندازه کافی ویتامین ث دریافت نمی کنید.  یا اینکه سیگار می کشید،  و یا به بیماری خاصی مبتلا هستید و یا داروی خاصی استفاده می کنید.  بهتر است از مکمل ویتامین ث استفاده نمایید.  البته باید قبل از استفاده مکمل ویتامین ث جهت نحوه مصرف و دوز مصرفی آن با پزشک و یا متخصص تغذیه خود مشورت کنید.

مکمل های ویتامین ث به اشکال زیر در بازار موجود هستند که عبارتند از:

  • کپسول ویتامین ث
  • قرص های جویدنی و یا ویفر ویتامین ث
  • قرص جوشان ویتامین ث
  • آمپول ویتامین ث

( در مطالب بعدی در مورد هر کدام از اشکال مختلف ویتامین ث شرح داده و مزایای هر یک را توضیح خواهیم داد ).

همچنین از فواید مهم ویتامین ث می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کمک به سنتز سازی کلاژن
  • تقویت و بهبود لثه ها
  • تقویت سلامت پوست
  • جذب مواد معدنی
  • کاهش خطر ابتلا به نقرس
  • مبارزه با رادیکال های آزاد و پیشگیری و درمان سرطان
  • درمان سرماخوردگی و آنفلوآنزا
  • کاهش خطر سکته مغزی

علائم کمبود ویتامین ث چیست؟

از مهم ترین علائم کمبود ویتامین ث بیماری اسکوروی می باشد که فرد را دچار خستگی و درماندگی شدید می کند.  همچنین از علائم دیگر بیماری اسکوروی می توان به تضعیف قدرت استخوان ها و ماهیچه ها و همینطور ضعف سیستم ایمنی اشاره کرد.

علائم کمبود ویتامین ث چیست؟

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع کپسول ویتامین ث موجود در بازار

علائم دیگری که می تواند ناشی از کمبود ویتامین ث در بدن ظاهر شود شامل موارد زیر هستند:

  • کبودی سریع پوست
  • تورم و خونریزی و التهاب لثه ها
  • خشکی و شکنندگی مو
  • تاخیر در بهبود زخم ها
  • ایجاد نقطه های قرمز روی پوست
  • خون دماغ شدن
  • ناراحتی و مشکلات گوارشی مانند اسهال
  • بیماری خود ایمنی
  • افزایش وزن به علت کاهش متابولیسم بدن
  • سرطان و گرفتگی عروق
  • تورم مفاصل
  • بیماری کیسه صفرا
  • سکته مغزی

کپسول ویتامین ث چیست؟

کپسول ویتامین ث از محبوب ترین نوع این مکمل می باشد.  زیرا که استفاده از آن راحت است.  این کپسول حاوی ۱۰۰۰ میلی گرم ویتامین ث می باشد.  کپسول های ویتامین ث معمولا به صورت ترکیبی با فلاونوئید یا سایر مواد معدنی تهیه و عرضه می شوند.

کپسول ویتامین ث چیست؟

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع کپسول ویتامین ث موجود در بازار

فواید دیگر استفاده از کپسول ویتامین ث در این است که به دلیل مواد معدنی به کار رفته در آن تحمل معده در جذب آن افزایش می یابد.  همینطور برای افرادی که دچار ناراحتی و حساسیت های معده هستند مناسب می باشد.

طریقه مصرف کپسول ویتامین ث

برای نحوه مصرف این محصول کافيست آن را به طور کامل همراه با یک لیوان آب میل کنید.  بنابراین نباید کپسول را جویده و یا برای خوردن آن را خرد نمایید.  زیرا که این کار باعث می شود تا کپسول یکجا آزاد شده و بلع و جذب آن را در معده مشکل کند. همچنین ممکن است که عوارض جانبی برای فرد به همراه داشته باشد.

با این حال باید از مصرف خودسرانه این دارو پرهیز نموده و جهت تعیین دوز مصرفی با پزشک و داروساز مربوطه و یا متخصص تغذیه خود مشورت نمایید.  زیرا که این کپسول جهت درمان و تشخیص نیست.

طریقه مصرف کپسول ویتامین ث

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع کپسول ویتامین ث موجود در بازار

خرید اینترنتی بهترین مارک های کپسول ویتامین ث

یکی از فروشگاه های معتبر که می توان برای خرید اینترنتی به آن مراجعه نمود،  سايت دیجی کالا می باشد.  این فروشگاه یکی از آنلاین شاپ های قدیمی و از بهترین سایت ها برای خرید انواع کالاهاست. زیرا که محصولات این سایت ارائه شده از  برندهای معتبر و معروف خارجی و داخلی می باشد که از قیمت مناسب نیز برخوردار هستند.

فروشگاه دیجی کالا همچنین محصولات خویش را با پایبندی به سه اصل پرداخت در محل،  ضمانت بازگشت کالا و تضمین در کیفیت و سلامت فیزیکی کالا به مشتریان ارائه می دهد،  و این موضوع به مصرف کنندگان این اطمینان را می دهد که انتخابی امن و خریدی رضایتبخش داشته باشند.

ما در این مطلب چند نمونه از بهترین مارک های کپسول ویتامین ث را به شما معرفی نمودیم که می تواند به شما در انتخاب و خرید این محصول کمک نماید. همچنین شما می توانید انواع مکمل های ویتامین ث را به صورت آنلاین از سایت دیجی کالا خریداری نموده و درب منزل تان تحویل بگیرید.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع کپسول ویتامین ث موجود در بازار

چنانچه شما علاقه مند به موضوعاتی در زمینه تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی و سلامتی هستید،  می توانید مقالات ما را در سایت درمان تایم دنبال کنید.  محصولات معرفی شده در سایت درمان تایم بر اساس تکنولوژی پیشرفته روز دنیا می باشد که توسط دیجی کالا ارائه می شود.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط