درمان تایم
درمان تایم
بهترین سافت ژل های امگاتری

بهترین سافت ژل های امگاتری

سافت ژل های امگاتری یک نوع خاصی از کپسول های این مکمل هستند که به صورت نرم ژلاتینی تهیه و به بازار عرضه می شوند.  هر سافت ژل امگاتری تقریبا حاوی ۱۰۰۰ میلی گرم روغن ماهی می باشد که ۳۰۰ میلی گرم آن شامل اسیدهای چرب غیر اشباع امگاتری EPA و DHP است.

در این مقاله از سایت درمان تایم قصد داریم تا شما را با بهترین سافت ژل های امگاتری آشنا کنیم که از محصولات برند و با کیفیت در این زمینه هستند. لطفا با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

آشنایی با بهترین سافت ژل های امگاتری

این محصول در واقع نوعی کپسول نرم امگاتری می باشد که به صورت ژلاتینی تهیه شده است.  برای افرادی که در بلع و جذب کپسول امگاتری مشکل دارند،  می توانند به راحتی از این محصول استفاده کنند.

آشنایی با بهترین سافت ژل های امگاتری

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع سافت ژل های امگاتری موجود در بازار

مصرف مکمل امگاتری بیشتر از هر چیزی،  برای کاهش کلسترول بد خون،  کمک به تنظیم چربی های خون، بهبود مشکلات سیستم قلبی-عروقی و تقویت بینایی استفاده می شود. بزرگسالان می توانند از این محصول برای بلع و جذب راحت تر و سریع تر در بدن استفاده کنند.

در ادامه به چند نمونه از بهترین سافت ژل های امگاتری اشاره می کنیم که توسط سایت دیجی کالا ارائه و عرضه می شود و جزو محصولات باکیفیت و پرفروش در این زمینه می باشند.  بنابراین چنانچه شما قصد دارید تا بهترین سافت ژل های امگاتری را تهیه کنید،  می توانید این محصول را با قیمت و کیفیت مناسب از سایت دیجی کالا خریداری نمایید.

سافت ژل امگا ۳ ۱۰۰۰ میلی گرمی نکستایل ویتامینز بسته 60 عددی

یکی از بهترین سافت ژل های امگاتری این محصول است که در بسته ۶۰ عددی طراحی و ارائه می شود.  استفاده از این سافت ژل  به کاهش کلسترول کمک می کند.  همچنین باعث سلامت و بهبود و تقویت سیستم قلبی-عروقی در بدن می شود.

سافت ژل امگا ۳ ۱۰۰۰ میلی گرمی نکستایل ویتامینز بسته 60 عددی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع سافت ژل های امگاتری موجود در بازار

از دیگر مزایای این سافت ژل کمک به کاهش التهاب بدن می باشد و مشکلات بینایی را نیز تا حد قابل توجهی مرتفع می سازد.  استفاده از این سافت ژل برای افراد زیر ممنوع است.

  • زنان باردار و شیرده
  • افرادی با سابقه بیماری
  • افرادی که از سایر داروها نیز استفاده می کنند
  • افراد مبتلا به اختلالات کبدی
  • افراد تحت درمان با داروهای ضد انعقاد خون

لازم به ذکر است که این کپسول صرفا مکمل بوده و جهت تشخیص،  درمان و پیشگیری نمی باشد. بنابراین باید قبل از هر استفاده ای از این محصول حتما با پزشک و یا داروساز مربوطه مشورت نمایید. برای نحوه استفاده از این سافت ژل روزی یک یا دو عدد به همراه غذا میل شود.

سافت ژل امگا 3 مخصوص زنان دانا بسته 60 عددی

استفاده از این سافت ژل معده را اذیت نمی کند و برای افرادی که دچار بلع غذا هستند،  مناسب می باشد. دوره استفاده از این سافت ژل محدود بوده و باید در بازه زمانی کوتاه مدت مصرف شود.

همچنین برای نحوه مصرف این کپسول لازم است روزانه ۱ الی ۳ عدد به همراه غذا میل کنید.  استفاده از این محصول به بهبود سلامت قلب و عروق کمک می کند و در تقویت بینایی موثر می باشد. این سافت ژل در بسته ۶۰ عددی طراحی و تولید شده است.

سافت ژل امگا 3 مخصوص زنان دانا بسته 60 عددی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع سافت ژل های امگاتری موجود در بازار

از دیگر مزایای این سافت ژل استفاده راحت و بلع آسان برای افراد بزرگسال می باشد. با این حال توصیه می شود برای استفاده و دوز مصرفی از این محصول با پزشک و یا داروساز مربوطه مشورت نمایید.

سافت ژل امگا 3 1000 میلی گرمی سنتروویت بسته 30 عددی

این محصول تغلیظ شده روغن ماهی بوده که حدود ۱۰۰۰ میلی گرم از وزن و حجم این سافت ژل را تشکیل می دهد.  سافت ژل امگاتری سنتروویت در بسته ۳۰ تایی طراحی و تولید شده است.

از مزایای استفاده از این محصول می توان به بهبود و تقویت سیستم قلبی و عروقی اشاره کرد.  استفاده از این سافت ژل باعث تنظیم میزان کلسترول مفید در بدن می شود. همچنین برای افرادی که دچار بیماری و عارضه آرتروز و آرتریت روماتوئید هستند،  استفاده از این محصول موجب کاهش درد و التهاب در آنها می شود.

سافت ژل امگا 3 1000 میلی گرمی سنتروویت بسته 30 عددی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع سافت ژل های امگاتری موجود در بازار

این سافت ژل به صورت کپسول طراحی شده و از نوع ویتامین و مواد معدنی می باشد. برای استفاده از این سافت ژل باید روزانه ۱ عدد کپسول را به همراه وعده غذایی و یک لیوان آب میل کنید.  این محصول حاوی دو نوع اسید چرب ایکوزاپنتا انوئیک اسید ( به مقدار ۱۸۰ میلی گرم ) و دوکوزا هگزا انوئیک اسید بوده که دارای ۱۲۰ میلی گرم می باشد.

سافت ژل امگا 3 پلاس ویتامین D3 دانا بسته 30 عددی

سافت ژل امگاتری حاوی ویتامین D3 است که در بسته ۳۰ تایی تولید و ارائه می شود. این محصول در شکل کپسول نرم ژلاتینی طراحی شده است که برای افرادی که در بلع و جذب این مکمل مشکل دارند،  مناسب و مفید می باشد.

از ویژگی ها و مزایای استفاده از این سافت ژل که آن را از سایر محصولات مشابه متمایز کرده است،  می توان به بهبود و تقویت سیستم ایمنی و کمک به جذب کلسیم و فسفر اشاره نمود.  همچنین استفاده از این محصول باعث سلامت قلب و عروق می شود.

سافت ژل امگا 3 پلاس ویتامین D3 دانا بسته 30 عددی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع سافت ژل های امگاتری موجود در بازار

دیگر آنکه در کاهش التهاب بدن موثر بوده و بینایی و مفاصل و استخوان ها را به دلیل دارا بودن ویتامین D تقویت می کند.  این محصول همچنین حاوی ایکوزاپنتانوئیک اسید ( مقدار ۱۸۰ میلی گرم ) و دوکوزاهگزانوئیک اسید ( ۱۲۰ میلی گرم ) می باشد.  برای استفاده از این محصول بهتر است روزانه ۱ عدد از این کپسول ژلاتینی نرم را به همراه غذا و با یک لیوان آب میل کنید. با این حال توصیه می شود حتما قبل از مصرف با پزشک و یا داروساز مربوطه مشورت نمایید.

سافت ژل امگا 3 مکس اونیو بسته 60 عددی

یکی دیگر از بهترین سافت ژل های امگاتری که توسط سایت دیجی کالا عرضه و به فروش می رسد،  محصول شرکت مکس انیو می باشد.  این محصول در بسته ۶۰ تایی تولید و تهیه شده است.

سافت ژل امگا 3 مکس اونیو بسته 60 عددی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع سافت ژل های امگاتری موجود در بازار

از مزایای این محصول اینکه بدون جیوه می باشد و استفاده از آن برای بدن ضرری ندارد.  دیگر آنکه در کاهش التهاب بدن موثر بوده و به سلامت قلب و عروق و بهبود آن کمک می کند.  افراد بزرگسال می توانند این سافت ژل را روزانه به مقدار ۲ الی ۴ عدد با یک لیوان آب به همراه غذا میل نمایند. مصرف این سافت ژل همچنین به کاهش کلسترول بد در خون کمک می کند.  این محصول طعم و بوی مطبوعی دارد و از قیمت مناسبی نیز برخوردار می باشد.  با این حال توصیه می شود قبل از هر اقدامی با پزشک مربوطه مشورت نمایید.

فواید مصرف سافت ژل امگاتری

استفاده از سافت ژل که به صورت کپسول نرم ژلاتینی می باشد، برای بزرگسالان مناسب است که  به بلع و جذب سریع و راحت در بدن کمک می کند و باعث کاهش غلظت تری گلیسیرید و تنظیم چربی های خون آنها می شود. مهم ترین و اصلی ترین مزایا و  فواید استفاده از سافت ژل امگاتری موارد زیر هستند:

  • افزایش دریافت اسیدهای چرب غیر اشباع و کاهش کلسترول بد خون
  • پیشگیری از پیدایش و پیشروی سرطان
  • افزایش مقاومت بدن
  • جلوگیری از پوکی استخوان و کمک به بهبود مفاصل
  • رشد سلول های مغزی
  • پیشگیری از لختگی خون
  • جلوگیری از ایجاد بیماری های قلبی و عروقی

فواید مصرف سافت ژل امگاتری

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع سافت ژل های امگاتری موجود در بازار

به طور کلی هر سافت ژل و یا کپسول نرم ژلاتینی امگاتری حاوی مقداری بین ۱۰۰۰ تا ۱۲۰۰ میلی گرم روغن ماهی می باشد که برای مصرف روزانه یک فرد بزرگسال مفید است.

 روش مصرف و نگهداری سافت ژل امگاتری چگونه است؟

نحوه استفاده صحیح سافت ژل امگاتری به این صورت که شما می توانید روزانه ۱ تا ۲ کپسول را بعد از غذا به همراه یک لیوان آب مصرف کنید.  البته میزان دوز مصرفی هر فرد باید با توجه به نظر و با مشورت پزشک و یا داروساز مربوطه باشد.

با این حال برای استفاده این محصول توصیه می کنیم که آن را همانند اکثر داروها در دمای اتاق نگهداری کنید و در محل امن و دور از تماس با حرارت و گرمای زیاد قرار دهید. همچنین بهتر است از نگهداری این کپسول در مواجه با رطوبت،  یا تابش مستقیم آفتاب و دسترسی اطفال جلوگیری کنید.  برای نتیجه بهینه از این کپسول لازم است که آن را به طور مداوم استفاده نمایید.

معرفی بهترین سافت ژل های امگاتری

یکی از قدیمی ترین فروشگاه های اینترنتی که از آنلاین شاپ های معروف و معتبر. در زمینه فروش ارائه انواع کالاها از برندهای داخلی و خارجی ست، سايت دیجی کالا می باشد. سایت دیجی کالا محصولات خویش را با پایبندی به سه اصل پرداخت در محل،  ضمانت بازگشت کالا و تضمین در کیفیت و قیمت مناسب در اختیار مشتریان و مصرف کنندگان قرار می دهد.

این فروشگاه انواع مکمل غذایی و دارویی نظیر سافت ژل های امگاتری را با کیفیت و قیمت مناسب از انواع برندهای معتبر داخلی و خارجی به مشتریان ارائه می دهد.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع سافت ژل های امگاتری موجود در بازار

ما در این مطلب به ۵ نمونه از بهترین سافت ژل های امگاتری اشاره نموده و آنها را به شما معرفی و بررسی کردیم.  جهت آشنایی با محصولات بیشتر و متنوع تر می توانید به سایت دیجی کالا مراجعه و و نسبت به خرید آنها اقدام کنید.

همچنین شما می توانید در صورت تمایل و علاقه به آشنایی موضوعات مختلف در زمینه انواع تجهیزات پزشکی و بیمارستانی جدید مقالات ما را در سایت درمان تایم دنبال نمایید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط