درمان تایم
درمان تایم
خرید اینترنتی بهترین چسب لیفت بینی

خرید اینترنتی بهترین چسب لیفت بینی

استفاده از چسب لیفت بینی راه حلی فوری برای بالا کشیدن پوست بینی است که برای زیبایی و خوش فرم کردن بینی کاربرد دارد. در برخی مواقع نیز بعد از عمل جراحی برای بالا نگه داشتن بینی می توان آن را استفاده کرد.

اگر شما قصد خرید اینترنتی چسب لیفت بینی را دارید و به دنبال کسب اطلاعات بیشتر و توضیحات کاملی در این زمینه هستید. در این مقاله با ما همراه باشید تا چند نمونه از بهترین چسب های لیفت بینی را به شما معرفی کنیم، تا با بررسی این محصول شما بتوانید انتخاب امن و خرید رضایتبخشی را تجربه کنید. پس تا انتهای این مقاله همراه ما در سایت درمان تایم باشید.

چسب لیفت بینی

این چسب یک نوع پد و چسب درمانیست که به صورت نواری بی رنگ و ضد آلرژی می باشد. در واقع این ابزار برای لیفت بینی استفاده می شود و با چسب بینی مورد استفاده بعد از عمل جراحی فرق می کند. البته این چسب برای استفاده بعد از عمل جراحی بینی جهت بالا نگهداشتن نوک بینی نیز مناسب است.

چسب لیفت بینی دارای چسبندگی بسیار محکمی ست و ضد تعریق می باشد به طوری که در اثر عرق کردن از روی پوست کنده نمی شود. همچنین به دلیل بی رنگ بودن، به سختی قابل مشاهده بوده و به همراه پوشش کرم پودر و غیره می توان آن را استفاده کرد.

چسب لیفت بینی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع چسب لیفت بینی موجود در بازار

برخی از افراد بر این باورند که استفاده از چسب لیفت بینی می تواند راهکاری فوری، کم هزینه و راحت برای بالا بردن پوست بینی باشد. بنابراین اگر بینی شما مشکل جدی نداشته باشد و یا می خواهید سطح پوست بینی جوان تر و کمی جمع و بهتر دیده شود ( به ویژه در بینی های گوشتی )، استفاده از چسب بینی می تواند یک انتخاب خوب و مناسب باشد.

اما در صورت مشکلات و ناهنجاری های حاد بینی توصیه می شود تا افراد به پزشک متخصص مراجعه نموده تا بهترین روش رفع عیوب بینی به آنها پیشنهاد شده و یا در صورت تشخیص اقدام به جراحی نمایند. بنابراین استفاده از چسب بینی یک راه حل ساده و راحت برای زیباتر کردن فرم بینی محسوب می شود. در حین حال استفاده از چسب لیفت بینی می تواند عوارضی مانند افتادگی نوک بینی را نیز  به همراه داشته باشد.

از آنجایی که چسب لیفت بینی برای جوانسازی و خوش فرم کردن و اصلاح عیوب جزیی بینی استفاده می شود، باید در خرید این محصول دقت کنید. زیرا برخی از محصولات چسبندگی کافی را نداشته و از کیفیت پایینی برخوردارند.

انواع چسب لیفت بینی کدام اند؟

چسب لیفت بینی را می توان برای انواع بینی استفاده نمود. همچنین برای قسمت های مختلف از جمله لیفت گردن و غیره جهت زیباسازی و جوانسازی نیز می توان از آن استفاده کرد و دارای انواع مختلفی است که با توجه به کاربردشان تقسیم بندی می شوند.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع چسب لیفت بینی موجود در بازار

چسب لیفت بینی گوشتی

از جمله اصلی ترین کاربرد این چسب برای بینی های گوشتی می باشد که به راحتی تغییراتی را در آن ایجاد می کند. به طوری که با قرار گرفتن چسب در زیر بینی تا حدودی آن را جمع و جور و کوچک می گرداند.

چسب لیفت بینی استخوانی

با این چسب بینی می توان برجستگی های کوچک روی بینی را تا حدودی صاف نمود. اما برای برجستگی های زیاد و تیغ های بزرگ و نیز بینی قوزدار کارایی ندارد. بلکه باید با حراحی زیبا و یا تزریق ژل این برجستگی ها را اصلاح نمود.

چسب لیفت بینی استخوانی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع چسب لیفت بینی موجود در بازار

چسب لیفت بینی قوزدار

این محصول طوری طراحی و ساخته شده است که به طور موقت به صاف کردن انحراف و قوز بینی کمک می کند. با این حال استفاده از چسب لیفت قوز بینی راه حلی موقتی بوده و باید برای شکل دهی و اصلاح انحراف بینی به پزشک متخصص و یا جراح زیبایی مراجعه کرد.

چسب لیفت بینی نامریی

برای انواع بینی ها در صورتی که بخواهید چسب لیفت بینی دیده نشود می توانید از آن استفاده کنید. این محصول جنسی از لاتکس، سیلیکون و یا پلاستیک دارد و به درمان افتادگی بینی کمک می کند. از این چسب همچنین برای رفع چین و چروک و فرم دهی بینی و نیز سایر قسمت های صورت نیز استفاده می شود.

فواید استفاده از چسب لیفت بینی

  • قابل استفاده برای انواع بینی ( به ویژه بینی گوشتی )
  • عدم عوارض جانبی
  • ضد آلرژی و ضد حساسیت
  • به راحتی قابل برداشت است
  • مقرون به صرفه

با این حال لازم است بگوییم که برای استفاده از چسب های لیفت بینی باید دقت کافی را داشته باشید. زیرا با تمام مزیت هایی که برای آن برشمردیم استفاده طولانی مدت و بیش از حد از چسب لیفت بینی می تواند عوارضی چون حساسیت های پوستی و افتادگی نوک بینی را در برداشته باشد.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع چسب لیفت بینی موجود در بازار

مدت زمان استفاده از چسب لیفت بینی برای بینی های گوشتی حدود 6 تا 8 هفته و برای بینی های استخوانی بین 4 تا 6 هفته بعد از عمل جراحی ست. همچنین مدت زمان استفاده از چسب بینی به طور روزانه حداکثر تا 12 ساعت می باشد.

نحوه استفاده از چسب لیفت بینی
  • ابتدا پوست را کاملا خشک و تمیز کنید.
  • با کمی الکل و پنبه روی بینی را استریل نموده و سپس چسب را کنده و بر روی بینی قرار دهید.

مراحل زدن چسب بر روی بینی شامل موارد زیر بوده که عبارتند از:

  • حدود 6 الی 7 سانتی متر از طول چسب را برش داده و دقیقا وسط نوار را زیر نوک بینی قرار دهید.
  • سپس نوک بینی را به آرامی بالا بکشید و چسب را روی بینی محکم بچسبانید
  • نباید چسب روی بینی خیلی کشیده شود، زیرا باعث چین افتادن روی پوست می گردد.
  • بنابراین با کشش کمتر می توانید چسب را بر روی پوست بینی محکم کنید.
  • بسته به اینکه بینی شما بزرگ یا کوچک است می توانید از چسب های پهن یا ظریف تر استفاده نمایید.
  • می توانید برای اینکه چسب دیده نشود آن را با مواد آرایشی مثل کرم پودر پوشش دهید.
  • لازم به ذکر است که با چسب بینی هیچ گاه به خواب نروید.

معرفی بهترین چسب های لیفت بینی

هر محصولی که با پوست تماس داشته باشد باید از استانداردهای بهداشتی و پزشکی لازم برخوردار بوده تا هیچ گونه عوارض و حساسیتی را برای پوست ایجاد نکند. همچنین برای چسب لیفت بینی قدرت چسبندگی و کارایی آن بسیار اهمیت دارد.

از آنجایی که برندهای مختلفی انواع محصولات پزشکی و وسایل بهداشتی و زیبایی از جمله چسب لیفت بینی را با کیفیت های متفاوتی تولید می کنند. از این رو تشخیص محصول واقعی از فیک کمی با مشکل مواجه است.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع چسب لیفت بینی موجود در بازار

در حین حال فروشگاه هایی چون دیجی کالا که ارایه کننده انواع کالاهاست، یکی از آنلاین شاپ های قدیمی و معتبر می باشد که محصولات خویش را با پایبندی به سه اصل پرداخت در محل، ضمانت بازگشت کالا و تضمین در کیفیت و اصالت کالا به مشتریان و مصرف کنندگان عرضه می کند.

در این راستا بهترین چسب های لیفت بینی توسط این سایت عرضه می شود که از برندهای معتبر داخلی و خارجی بوده و دارای کیفیت و قیمت مناسب هستند. بنابراین شما می توانید با اطمینان از کیفیت و قیمت محصول نسبت به خرید اقدام نمایبد. ما در ادامه به چند نمونه از بهترین چسب های لیفت بینی که توسط این سایت عرضه شده جهت آشنایی هر چه بیشتر شما با این محصول اشاره نموده ایم.

چسب لیفت بینی تری ام مدل ترانسپور

یکی از پرفروش ترین محصولات در این زمینه چسب لیفت بینی تری ام مدل ترانسپور می باشد که اغلب برای جراحی های بینی استفاده می شود. اما می توان آن را به عنوان زیبا کننده بینی نیز استفاده کرد.

این چسب ترانسپور بوده و هیچ گونه عوارض و حساسیتی برای پوست ایجاد نمی کند. همچنین از چسبندگی خوبی برخوردار است. ابعاد این محصول در اندازه های 1*1.25*9 سانتی متر می باشد. با استفاده از این چسب روی پوست هیچ نشان و ردی باقی نخواهد ماند. بنابراین برای پوست های حساس مناسب و قابل استفاده است.

چسب لیفت بینی تری ام مدل ترانسپور

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع چسب لیفت بینی موجود در بازار

این محصول یکی از بهترین چسب های لیفت بینی می باشد که از تعریق پوست جلوگیری می کند. مزیت دیگر این چسب نرمی و انعطاف پذیری آن می باشد که بدون استفاده از لاتکس و داشتن سیستم تنفس پوستی از محبوبیت زیادی در بین مصرف کنندگان برخوردار است. این محصول به شکل حلقه ای طراحی و ارایه می شود.

چسب لیفت بینی مدل TG med

استفاده از چسب لیفت بینی مدل TG med یکی از سریع ترین راه ها برای لیفت و جوانسازی بینی می باشد. این محصول کیفیت و چسبندگی خوبی دارد. همینطور با توجه به کارایی و مرغوبیتش از قیمت مناسبی نیز برخوردار است.

با وجود اینکه چسب های بینی برای اصلاح و فرم گیری بینی به صورت موقت عمل می کنند. اما با استفاده از چسب لیفت مدل TG med می توانید ظاهر بهتری را به بینی خود بدهید. این محصول به طور موقت باعث می شود تا بینی شما بالا نگه داشته شده و در زیبایی آن موثر است.

چسب لیفت بینی مدل TG med

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع چسب لیفت بینی موجود در بازار

پهنای این چسب به عرض 8 سانتی متر می باشد که می توان برای استفاده بهتر آن را به صورت نازک تر برش داده و بر روی بینی قرار دهید. این محصول به شکل حلقه و نواری بوده و حالت دهنده بینی ست. دقت کنید هنگام استفاده از این چسب پوست کاملا خشک و تمیز باشد.

چسب لیفت بینی میدیکو مدل 001 بسته 5 عددی

یکی دیگر از بهترین چسب های لیفت بینی مدل میدیکو 001 است که در یک بسته 5 تایی ارایه می شود. این محصول ابعادی در اندازه های 5*5*1 سانتی متر دارد و در طرح و شکل دایره ای و نواری می باشد.

این چسب کمی ضخیم است و از این رو شاید برای برخی افراد استفاده از آن کمی ناخوشایند باشد. از ویژگی ها و مزایای این محصول مقاوم بودن آن در برابر نفوذ رطوبت است. همچنین محصولی ضد باکتری ست.

چسب لیفت بینی میدیکو مدل 001 بسته 5 عددی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع چسب لیفت بینی موجود در بازار

این محصول برای لیفت و جوانسازی صورت کاربرد دارد و نیز به طور موقت باعث اصلاح و فرم گیری بینی استفاده می شود. از این رو می توان از آن برای زیباسازی بینی و همچنین گردن نیز استفاده کرد.

چسب لیفت بینی تری دی استرانگ مدل 1/22

ابعاد این محصول در اندازه های 5*5*1 سانتی متر بوده و به شکل دایره ای و نواری ارایه و عرضه می شود. این محصول دارای چسبندگی فوق العاده است و برای افرادی که قصد جراحی ندارند، مناسب می باشد.

از آنجایی که لیفت و اصلاح بینی نیاز به مدت زمان طولانی دارد، بنابراین برای رسیدن به نتیجه لازم است تا به طور منظم و دایمی از آن استفاده کنید. با استفاده از این محصول دیگر دغدغه یکسال مراقبت بعد از عمل جراحی را ندارید. همچنین می توانید میزان بالا بردن بینی را متناسب با سلیقه خود با استفاده از این چسب تنظیم کنید.

چسب لیفت بینی تری دی استرانگ مدل 1/22

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع چسب لیفت بینی موجود در بازار

این محصول یکی از بهترین مدل های چسب لیفت بینی می باشد که از محصولات پر فروش و محبوب در بین مصرف کنندگان است. این چسب به شکل و فرم دایره ای و نواری ارایه می شود.

چسپ لیفت بینی هوالین مدل SKJYTR002369 بسته 2 عددی

آخرین محصول که قصد معرفی آن را داریم، چسب لیفت بینی هوالین مدل SKJYTR002369 می باشد که در بسته دو عددی ارایه و عرضه می شود. این محصول هم به عنوان زیباکننده بینی و نیز برای بعد از عمل جراحی بینی قابل استفاده است.

از آنجایی که یکی از دغدغه های اصلی بیماران بهبودی جای عمل می باشد. بنابراین استفاده از چسب لیفت بینی هوالین مدل اسکاجیتر کوچک ترین کبودی و التهابی بر روی پوست و بینی باقی نمی گذارد. این چسب ضد آلرژی و از جنس پلی اتیلن non-woven است که مانع از التهاب و خارش پوست می شود. همچنین از ایجاد حساسیت و قرمزی روی پوست جلوگیری می کند.

چسپ لیفت بینی هوالین مدل SKJYTR002369 بسته 2 عددی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع چسب لیفت بینی موجود در بازار

ابعاد این محصول در اندازه های 1*2*2.5 سانتی متر طراحی شده است و با پوست کاملا سازگار می باشد. البته این چسب استریل نبوده، و نباید از آن برای روی زخم های باز استفاده کنید.

چسب لیفت بینی هوالین مدل اسکاجیتر در واقع یک پد درمانی و پانسمانی ست که علاوه بر بینی برای مناطق حساس و ظریف بدن مانند انگشتان دست و پا، صورت و گردن و غیره نیز می توان از آن استفاده کرد. یکی از ویژگی های این چسب نفوذپذیری آن نسبت به هوا و بخار آب می باشد. به طوری که اجازه تهویه و عبور رطوبت ناشی از تعریق را به پوست می دهد. بنابراین در صورت پوشانندگی سطح وسیعی از پوست و استفاده طولانی مدت از آن افتادگی رخ نخواهد داد. این محصول طولی در حدود 9 متر دارد و ضد آب، حالت دهنده و ضد حساسیت است.

ما در این مقاله از سایت درمان تایم به چند نمونه از بهترین چسب های لیفت بینی اشاره کردیم که می تواند به شما در انتخاب ایمن و خرید رضایتبخش این محصول کمک نماید. شما می توانید جهت آشنایی و خرید محصولات متنوع تر و بیشتر در این زمینه به سایت دیجی کالا مراجعه نمایید.

در صورتی که علاقه مند به آشنایی با موضوعات مرتبط با بهترین و به روز ترین تجهیزات پزشکی و بیمارستانی و سلامت هستید می توانید مقالات ما را در سایت درمان تایم دنبال نمایید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط