درمان تایم
درمان تایم
بهترین پدهای درمانی دفع سموم بدن

بهترین پدهای درمانی دفع سموم بدن

پدهای درمانی دفع سموم بدن برای این طراحی شده اند که مواد اضافی و عناصر سنگین و سموم بدن را دفع کنند. برخی از تولید کننده های این پدها ادعا می کنند که به وسیله این ابزار می توان بیماری های چون دیابت، افسردگی، سلولیت، فشارخون بالا و وزن بالا و سردرد را که توسط سموم در بدن ایجاد شده اند را از بین برد.

با وجود اینکه هنوز این ادعا به لحاظ علمی اثبات نشده که به لحاظ درمانی این پد چه تاثیری در درمان و بهبود بیماری ها دارد؟! اما می توان از آن به عنوان یک ابزار کمکی در تقویت سلامت بدن استفاده کرد.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پدهای درمانی دفع سموم بدن موجود در بازار

با این حال لازم است که مانند هر وسیله و ابزار بهداستی و درمانی این گونه محصولات از کیفیت بالایی برخوردار بوده تا عوارضی را برای فرد ایجاد نکند. ما در این مقاله از سایت درمان تایم دو نمونه از بهترین پدهای درمانی دفع سموم بدن که توسط برند کیوکی تولید و ارایه شده است را معرفی و بررسی می کنیم. لطفا با ما در این مقاله از سایت درمان تایم همراه باشید.

آشنایی با دو نمونه از  پدهای درمانی دفع سموم بدن کینوکی از سایت دیجی کالا

یکی از فروشگاه های معروف و معتبر برای خرید انواع تجهیزات پزشکی و وسایل بهداشتی و سلامت سایت دیجی می باشد. این سایت از آنلاین شاپ های قدیمی در ایران است که منبع خوبی برای خرید محصولات پزشکی و درمانی می باشد. زیرا این سایت محصولات خویش را با پایبندی به سه اصل پرداخت در محل، ضمانت بازگشت کالا و تضمین در کیفیت و سلامت فیزیکی کالا به مشتریان و مصرف کنندگان ارایه و عرضه می کند.

از طرفی سایت دیجی کالا یکی از نمایندگی های اصلی فروش انواع کالاها از برندهای داخلی و خارجی معتبر در دنیا می باشد که همواره توانسته است محصولاتی با کیفیت و قیمت مناسب را در اختیار مشتریان و مصرف کنندگان قرار دهد. از این رو جایگاه ویژه، معتبر و محبوبی را در بین مخاطبان از قدیم تا کنون دارد.

بنابراین شما می توانید انواع محصولات کینوکی از جمله بهترین پدهای دفع سموم بدن این برند را با کیفیت و قیمت مناسب از سایت دیجی کالا تهیه کنید. ما در ادامه به دو نمونه از بهترین پدهای درمانی دفع سموم بدن کینوکی اشاره نمودیم که می تواند به شما در انتخاب و خرید این محصول کمک نماید.

پد دفع سموم بدن کینوکی مدل Kiyome بسته 10 عددی

سبک زندگی شهری و نوع تغذیه باعث می شود تا سموم و مواد زاید باعث مشکلات و اختلال در سبستم گوارشی،  و سایر بخش های بدن شده و عوارضی مانند کج خلقی، سردرد، افسردگی و بیماری و حساسیت و آلرژی به عطر و گرده گلها، اسانس ها و برخی مواد مصنوعی و خوراکی ایجاد کند.

پزشکان جهت پاکسازی سموم بدن و حفظ سلامتی بدن راهکارهایی از قبیل تغذیه سالم، ورزش، دوری از استرس و یوگا و سایر موارد آرام بخشی را توصیه می کنند. در حین حال برخی از محصولات هستند که به گفته عده ای می تواند در جلوگیری از تجمع این سموم موثر باشند. سموم و موادی که در بدن باعث تولید آلرژی و اختلال می کنند، شامل اوره، آرسنیک، جیوه، سرب هستند که می توانند در بدن تولید بیماری کنند.

پد دفع سموم بدن کینوکی مدل Kiyome بسته 10 عددی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پدهای درمانی دفع سموم بدن موجود در بازار

یکی از محصولاتی که به گفته برخی در پیشگیری از ایجاد و انباشت مواد زاید و سمی در بدن مفید است، پد دفع سموم بدن می باشد. پد دفع سموم بدن مدل Kiyome که از محصولات شرکت کینوکی، جهت از بین بردن و جلوگیری از تجمع سموم خطرناک از بدن طراحی و ارایه شده است.

برای استفاده از این محصول باید به مدت دو هفته از آن استفاده نموده و آن را در کف پاهایتان در هنگام خواب قرار دهید. با استفاده از این محصول بعد از مدتی احسای شادابی و نشاط خواهید کرد. این محصول همچنین خستگی پاها را از شما رفع نموده و به زندگی شما بهبود می بخشد. هر پد این محصول به شکل مستطیل بوده و در یک بسته ده تایی ارایه و عرضه می شود.

پد دفع سموم بدن کینوکی مدل mp-913 بسته 10 عددی

مدل دیگر از محصول پد دفع سموم بدن کینوکی مدل mp-913 می باشد که در یک بسته ده تایی طراحی شده و ارایه می شود. این برند سعی نموده است تا با ارایه این محصول تاثیرات مخرب و فراوان زندگی شهری مانند آلودگی هوا، تغذیه غلط و غذاهای فست فودی و غیره را تا حدود زیادی کاهش دهد. به طوری که با استفاده از این محصول می توان از انباشت سموم در بدن جلوگیری نمود.

از طرفی انباشت سموم در بدن باعث بروز علایمی چون کج خلقی، سردرد، اضافه وزن، استرس، اختلال در خواب، مشکلات قلبی، افسردگی، کمبود انرژی، شکنندگی مو، یبوست، بدی تنفس، اختلال در سیستم گوارشی و سوء هاضمه و ایجاد آلرژی نسبت به عطر و مواد مصنوعی و شیمایی دیگر می شود. بنابراین پاکسازی بدن از سموم و مواد زاید برای هر فردی مهم و ضروری ست.

پد دفع سموم بدن کینوکی مدل mp-913 بسته 10 عددی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پدهای درمانی دفع سموم بدن موجود در بازار

چیزی که در پد دفع سموم بدن وجود دارد، عصاره سرکه طبیعی از درخت بامبو می باشد که به گفته تولید کنندگان این محصول دارای اثر درمانی و پاکسازی کننده بر روی بدن است. همچنین باعث رفع خستگی و ایجاد نشاط و شادابی در فرد می شود. این محصول در اندازه 10*10*3 سانتی متر می باشد و به شکل مستطیل است که روی کف پا قرار می گیرد. استفاده از این محصول به مدت دو الی سه هفته توصیه شده است.

از جمله سموم اصلی و خطرناکی که در بدن تولید بیماری می کند می توان به سرب، جیوه، اوره، انگل های میکروسکوپی،  آرسنیک و زواید سوخت و ساز بدن و سلولیت می باشد. استفاده از پد دفع سموم بدن می تواند به عنوان یک کمکی در کنار سایر روش های درمانی جهت پاکسازی بدن از سموم مورد استفاده قرار گیرد. روش های درمانی برای دفع سموم از بدن شامل کنترل استرس، ورزش کردن، مدیتیشن و یوگا، نوشیدن آب کافی، خوردن میوه و سبزیحات سالم و طبیعی و غیره هستند که به گفته پزشکان تاثیر بسیار زیادی برای از بین بردن مواد زاید و حفظ سلامتی بدن دارند.

از آنجایی که رسالت ما در سایت درمان تایم بر این اساس قرار گرفته تا شما عزیزان را با بهترین و به روز ترین تجهیزات پزشکی و بیمارستانی و همچنین ابزار بهداشتی و درمانی آشنا کنیم. همواره سعی داشته ایم محصولاتی را به شما معرفی کنیم که در بین مصرف کنندگان محصولات دیجی کالا به روز و محبوب باشد.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پدهای درمانی دفع سموم بدن موجود در بازار

از این رو مطالب و موضوعات این سایت برگرفته از محصولات مصرفی و محبوب در بین مصرف کنندگان در دیجی کالاست و سایت درمان تایم به عنوان معرف این محصولات آنچه را از نظر مخاطبان بهترین می باشد را مورد بررسی قرار می دهد. امیدواریم از خواندن و مطالعه این مطلب لذت برده باشید.

چنانچه قصد دارید تا با بهترین و به روز ترین محصولات و تجهیزات پزشکی و بیمارستانی و ابزار سلامت جهت انتخاب و خرید آشنا شوید می توانید مقالات ما را در سایت درمان تایم دنبال نمایید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط