درمان تایم
درمان تایم
خرید اینترنتی بهترین مدل های چسب زخم

خرید اینترنتی بهترین مدل های چسب زخم

چسب زخم از گذشته یکی از راهکارهای فوری و راحت برای درمان و بهبود زخم های سطحی و خراشیدگی بر روی پوست بوده است. امروزه نیز این چسب با پیشرفت های تکنولوژی دارای تنوع زیادی شده است که بهبود و ترمیم زخم راحت تر و سریع تر انجام می گیرد.

اگر شما قصد خرید اینترنتی چسب زخم را دارید، و می خواهید با انواع این محصول آشنا شده تا بهترین محصول را از لحاظ کیفیت و نیز قیمت انتخاب کنید، مطالعه این مقاله می تواند به شما کمک کند. زیرا که خرید اینترنتی چسب زخم  به صورت بسته ای و زیاد علاوه بر اطمینان از کیفیت می تواند برای شما مقرون به صرفه تر نیز باشد.

بنابراین با ما در این مقاله از سایت درمان تایم همراه باشید تا بهترین مدل های چسب زخم را به شما عزیزان معرفی کرده و شما را با انواع این چسب آشنا کنیم.تا بتوانید بهتر تصمیم بگیرید.

چسب زخم و انواع آن

یک پد درمانی برای پوشانندگی ساییدگی و زخم های جزئی می باشد که بریدگی ها و خراش های سطحی پوست را بهبود می بخشد. این محصول در واقع نوعی بانداژ چسبانیایک و پد گازی محسوب می شود که کاملا هم استریل است.

چسب زخم و انواع آن

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع چسب زخم موجود در بازار

این چسب همچنین در برابر عواملی مانند اصطکاک، باکتری، آسیب و آلودگی از زخم محافظت می کند. در نتیجه مشکلی در روند بهبودی بدن پیش نمی آید. به طور کلی می توان ویژگی های یک جسب زخم خوب را در موارد زیر خلاصه نمود که عبارتند از:

  • استریل بودن
  • قابلیت تهویه هوا برای پوست
  • قابلیت نفوذپذیری رطوبت از روی پوست
  • نداشتن مواد آلرژی زا و تحریک کننده

مهم ترین کاربرد چسب زخم نگه داشتن دو انتهای بریدگی پوست نزدیک هم بوده تا زخم سریع تر بهبود یابد. برخی از چسب های زخم که برای پانسمان استفاده می شوند، از خاصیت ضد عفونی کننده برخوردار هستند.

انواع چسب زخم

چسب ها به طور عمومی و از نظر جنس و ساختار و نیز کاربرد شامل چسب های پارچه ای، نایلونی و گیاهی می باشند، که رایج ترین آنها چسب پارچه ای و نایلونی می باشد.

چسب زخم پارچه ای

این چسب رطوبت را از محل زخم جذب و خونریزی را قطع می کند. همچنین مانع از رسیدن آلودگی به محل زخم می شود. این چسب به دلیل داشتن جنسی از پارچه به تبادل هوا و اکسیژن را بین سطح پوست و محیط بیرونی کمک می کند. همچنین مانع از جمع شدن مایعات و تعرق پوست می شود، و نمی گذارد که سطح خراشیده متورم و آسیب ببیند. این کار به بهبود و ترمیم زخم کمک می کند. با این حال به دلیل نفوذ پذیری در برابر رطوبت سریعا خیس می شود. در این مواقع باید به سرعت چسب را تعویض کرده، زیرا که باعث جذب آلودگی و عفونت به محل زخم می گردد.

چسب زخم پارچه ای

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع چسب زخم موجود در بازار

چسب زخم نایلونی

این چسب زخم بر خلاف نوع پارچه ای در برابر آب و رطوبت مقاوم بوده و مانع از رسیدن رطوبت به زخم می شود. با این حال از نفس کشیدن پوست نیز جلوگیری می کند. در نتیجه زخم دیرتر بهبود می یابد. بنابراین در صورتی که می خواهید زخم با آب تماسی نداشته باشد، استفاده از چسب زخم نایلونی مناسب تر است.

از دیگر مدل های چسب زخم برای کودکان می باشد که از لحاظ کارایی، مدل و جنس مانند چسب های پارچه ای و نایلونی بوده اما به لحاظ طرح متفاوت هستند. به طوری که با طرح و نقش و نگارهای فانتزی کودک را ترغیب می کند.

چسب زخم نایلونی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع چسب زخم موجود در بازار

برخی از بانداژهای پانسمان نیز هستند که به نوعی چسب بوده و برای بهبود زخم استفاده می شوند، و شامل موارد زیر می باشند.

چسب جراحی؛ جهت بانداژ روی زخم کاربرد دارد، به راحتی از پوست جدا می شود، قابلیت عبور هوا، دارای اکسید روی جهت جلوگیری از عفونت، حساس به فشار

چسب درمانی الاستیک؛ انعطاف پذیر، جهت تسکین درد، عاری از لاتکس، حالت دارویی و بدون هیچ واکنشی در اغلب افراد مورد استفاده قرار می گیرد

چسب بخیه؛ به صورت نوارهای کوچک، محافظت از زخم به منظور جلوگیری از عفونت،  باعث کشیده شدن پوست به دور زخم و بهبود آن می شود.

نحوه استفاده صحیح از چسب زخم

  • سطح پوست را کاملا تمیز و خشک نمایید.
  • روی پوست تمیز و یا باند زده چسب را قرار دهید.
  • در صورت لزوم و یا مرطوب شدن چسب آن را تعویض کنید.
  • جهت مراقبت صحیح از زخم، قبل از قرار دادن چسب، بر روی آن مقداری پماد ضد عفونی کننده بزنید.
  • به طور روزانه چسب را تعویض نمایید.

معرفی بهترین مدل های چسب زخم

یکی از سایت های معتبر جهت خرید اینترنتی انواع محصولات پزشکی و بهداشتی از جمله انواع چسب زخم، فروشگاه دیجی کالا می باشد. این سایت یکی از آنلاین شاپ های قدیمی در کشور است که با ارایه محصولات مرغوب و با کیفیت و قیمت مناسب توانسته محبوبیت و جایگاه ویژه ای را در بین مخاطبان در سراسر کشور به دست بیاورد.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع چسب زخم موجود در بازار

از آنجایی که برندهای مختلفی انواع چسب زخم را با کیفیت های متفاوت تولید و عرضه می کنند. نمی توان به راحتی محصول با کیفیت و اصل را از نوع بی کیفیت آن تشخیص داد. به همین دلیل مراجعه به فروشگاه های معتبری نظیر دیجی کالا می تواند یک انتخاب ایمن و خرید رضایتبخش را برای شما فراهم آورد. زیرا که این سایت محصولات خویش را با پایبندی به سه اصل پرداخت در محل، ضمانت بازگشت کالا و تضمین در کیفیت و اصالت کالا در اختیار مشتریان و مصرف کنندگان خویش قرار می دهید.

بنابراین شما می توانید بهترین مدل های چسب زخم را از برندهای معتبر داخلی و خارجی با کیفیت و قیمت مناسب از این سایت تهیه و خریداری کنید. ما نیز در ادامه نمونه هایی از بهترین مدل های چسب زخم را جهت آشنایی هر چه بیشتر شما قرار داده ایم، تا بتوانید با کسب اطلاعات بیشتر و با اطمینان نسبت به انتخاب و خرید این محصول اقدام نمایید.

چسب زخم مدیکس مدل Antiallergic بسته 100 عددی

چسب زخم مدیکس یکی از بهترین محصولات در این زمینه است که دارای خاصیت کششی با الیاف نازک می باشد. با داشتن این ویژگی چسب به زخم نمی چسبد و به راحتی از پوست جدا می شود. این محصول پارچه ای بوده و خاصیت ضد حساسیت دارد.

داشتن منافذ ریز روی نوار چسب باعث می شود تا به خوبی تبادل هوا انجام شده و پوست دچار تعریق نگردد. ترکیبات و جنس این محصول همچنین مانع از ایجاد رطوبت روی زخم و خیس شدن چسب می شود.

چسب زخم مدیکس مدل Antiallergic بسته 100 عددی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع چسب زخم موجود در بازار

چسب زخم مدیکس مدل ضد آلرژی و کاملا استریل بوده و قابل انعطاف است. به طوری که با فعالیت زیاد از روی پوست جدا نمی شود. ابعاد چسب در اندازه های 3*10*16 سانتی متر طراحی شده و دارای خاصیت ضد آب می باشد. مواد موثره موجود در این چسب از ایجاد عفونت و رسیدن آلودگی به زخم جلوگیری می کند. این چسب کاملا بهداشتی بسته بندی و برای پانسمان های سطحی طراحی و ارایه می شود.

استفاده از این محصول صرفه اقتصادی دارد، زیرا که حاوی 100 عدد چسب بوده که برای مدت طولانی قابل مصرف است. این چسب در طرح و شکل بیضی برای افراد خوش پسند طراحی شده و قابل استفاده می باشد. این محصول دارای سه مزیت بادوام بودن، چسبندگی قوی و کیفیت عالی ست.

چسب زخم پیشرفته کیتوتک مدل Advanced

این محصول یک چسب زخم پیشرفته که در بین مصرف کنندگان بسیار محبوب می باشد زیرا که بسیار باکیفیت است و با تکنولوژی و دانش فنی روز تهیه و ساخته شده است. کارایی و چسبندگی این چسب به قدری بالاست که توانسته مصرف کنندگان را از خود راضی نگه دارد.

چسب زخم پیشرفته کیتوتک مدل Advanced در شکل و طرح مربع و یا مستطیل طراحی و ارایه می شود. این محصول دارای مجمموعه ای از 5 چسب و در ابعاد مختلف می باشد. به طوری که سطح کامل و مناسبی از بریدگی و زخم را پوشش می دهد.

چسب زخم پیشرفته کیتوتک مدل Advanced

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع چسب زخم موجود در بازار

مزیت های این چسب زخم که آن را نسبت به سایر محصولات مشابه متمایز نموده است در قابلیت افزایش سرعت ترمیم آن و اینکه جاذب قوی خون می باشد. این محصول برای پوست های حساس مانند کودکان و افراد مسن مناسب است.

زیرا که پوشش نرم و قابل تنفسی را به پوست می دهد و ضد حساسیت می باشد. این محصول همچنین از پد غیر جاذب و دارای پشت حصیری است که آن را برای برش های جراحی و زخم های مختلف در تمام قسمت های بدن مناسب و قابل استفاده می کند. این محصول دارای دو عدد چسب در اندازه های 6*7 سانتی متر، دو عدد چسب در سایز 4*6 سانت و یک عدد چسب در سایز 10*10 سانتی متر ارایه می شود.

چسب زخم اکتاکر مدل 001 بسته 20 عددی

این چسب محصول و ساخت ترکیه که از بی نظیرترین مدل های چسب زخم برای بهبود جراحت ها و بریدگی های سطحی ست. این محصول در ابعاد 7*2*1 سانتی متر طراحی شده و در یک بسته 20 تایی با طرح های رنگی و متنوع ارایه می شود. از این رو یکی از محصولات مورد علاقه کودکان نیز می باشد.

این محصول شکل بیضی مانند دارد. همچنین ضد حساسیت بوده و ضد آلودگی می باشد. از آنجایی که این چسب در مدل نایلونی و ضد آب ست، اما دارای پد جاذب با منافذ ریز می باشد، که به پوست امکان تنفس زخم را می دهد.

چسب زخم اکتاکر مدل 001 بسته 20 عددی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع چسب زخم موجود در بازار

این محصول هیچ گونه آلرژی و حساسیتی بر روی پوست ایجاد نمی کند و همچنین اثری از ایجاد لک و جا نیز بر روی پوست باقی نمی گذارد. این چسب در برابر آب و آلودگی مقاوم بوده و ضد باکتری ست. دارای چسبندگی بسیار قوی می باشد. این چسب زخم و جراحت های سطحی را پوشش می دهد.

چسب زخم فیکسوپلاست مدل 07 بسته 100 عددی

زخم ها اگر به موقع ترمیم و بهبود نیابند، خطر آلودگی و عفونت را به همراه دارند. حال این زخم و جراحت در سطح وسیع و یا یک بریدگی سطحی باشد، باید به خوبی ترمیم و بهبود یابد. یکی از بهترین راهکارها برای درمان فوری زخم های ساده و بریدگی های سطحی استفاده از چسب زخم خوب و مناسب است.

چسب زخم فیکسوپلاست یکی از بهترین مدل ها برای پوشش دهی و بستن زخم می باشد که دارای تاییدیه وزارت بهداشت و درمان و از کیفیت خوبی برخوردار است.

چسب زخم فیکسوپلاست مدل 07 بسته 100 عددی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع چسب زخم موجود در بازار

این محصول در یک بسته 100 تایی ارایه می شود. ابعاد این محصول در اندازه 5*9*12 سانتی متر طراحی شده و به شکل مستطیل می باشد. جنس این چسب از پارچه کشباف است و به خوبی مانع از خونریزی زخم و ایجاد عفونت در زخم می شود. با این حال به دلیل آنکه جنسی از پارچه دارد به محض خیس شدن باید فورا تعویض شود. زیرا که آلودگی را به خود جذب می کند.

چسب زخم مدیکس مدل Hypoallergic مجموعه 2 عددی

این محصول دارای چسبندگی و انعطاف خوب و در طرح مشبک ارایه می شود. بنابراین با دارا بودن منافذ ریز روی نوار پوست عرق نمی کند. این چسب در مجموعه دو عددی طراحی شده، به طوری که با خرید این محصول شما می توانید  دو بسته ده عددی ( 20 عدد چسب ) را تحویل بگیرید.

چسب زخم مدیکس یکی از بهترین محصولات استریل شده ایرانی می باشد که دارای تاییدیه بهداشتی و گواهینامه ایزو 9001 و 13485 است.  این چسب به دلیل پارچه ای بودن از خیس شدن چسب و زخم جلوگیری می کند و مانع از خونریزی زخم می شود.

چسب زخم مدیکس مدل Hypoallergic مجموعه 2 عددی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع چسب زخم موجود در بازار

یکی از ویژگی های دیگر این چسب کششی بودن با الیاف نازک می باشد که مانع از چسبیدن به زخم شده و به راحتی از روی پوست جدا می شود. این محصول کاملا استریل بوده و با حرکت بدن انعطاف می یابد. به طوری که می توان برای کارهای روزمره مثل یوگا، کار با کامپیوتر و سایر فعالیت های سبک از آن استفاده کنید. این محصول کاملا نرم بوده و فرم منحصر به فردی دارد و در ابعاد 1*3*8 سانتی متر طراحی شده است.

خاصیت ضد آب بودن و مقاوم در برابر نفوذ رطوبت، یکی دیگر از مزایای ویژه استفاده از این چسب می باشد. از این رو از آلودگی و ایجاد عفونت جلوگیری نموده و میکرب های محیطی را از زخم دور نگه می دارد، و این گونه به تسریع بهبود زخم نیز کمک می کند. این محصول برای بهبود زخم های سطحی و جلوگیری از خونریزی استفاده می شود. همچنین برای انواع پوست ها به ویژه پوست های حساس کاربرد دارد. این محصول کاربردی و دارای کیفیت و چسبندگی قوی ست.

ما در این مطلب چند نمونه از بهترین مدل های چسب زخم را به شما معرفی نمودیم که می تواند به شما در انتخاب یک محصول مناسب کمک نماید. شما می توانید جهت آشنایی با محصولات متنوع و بیشتر در این زمینه به سایت دیجی کالا مراجعه نمایید.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع چسب زخم موجود در بازار

چنانچه قصد دارید تا در مورد بهترین و به روز ترین تجهیزات پزشکی و بیمارستانی و وسایل بهداشتی و سلامت جهت آشنایی و خرید این محصولات، اطلاعات کامل و جامع کسب کنید، می توانید مقالات ما را در سایت درمان تایم دنبال کنید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط