درمان تایم
درمان تایم
بهترین مارک دستگاه آبرسان پوست

بهترین مارک های دستگاه آبرسان پوست

عواملی از جمله استرس و آلودگی های محیطی سبب خشکی و آسیب به پوست می شود که آن را مستعد آکنه، قرمزی یا علائم پیری زودرس می کند.  به ویژه در پوست های حساس زمینه برای ایجاد آکنه و التهاب نیز افزایش می یابد. بنابراین می توان با روش هایی از جمله هیدراته کردن و اکسیژن تراپی و غیره طراوت و سلامت را به پوست بازگرداند.

ما در این مقاله قصد داریم به چند نمونه از مارک های دستگاه آبرسان پوست اشاره می کنیم که به شما کمک می کند تا به وسیله آن بتوانید آبرسانی کامل به پوست را انجام داده و چین و چروک و نقص های جزئی دیگر در پوست را از بین ببرید.

بنابراین چنانچه قصد آبرسانی به پوست از طریق هیدروژن تراپی و سایر روش های درمانی را دارید تا بهترین دستگاه را جهت این کار انتخاب نمایید،  این مقاله در سایت درمان تایم می تواند به شما کمک کند تا خریدی ایمن و رضایتبخش داشته باشید.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه آبرسان پوست موجود در بازار

معرفی و راهنمای خرید اینترنتی بهترین مارک های دستگاه آبرسان پوست

یکی از سایت های معتبر فروشگاهیدر زمینه ارائه انواع کالاها از برندهای داخلی و خارجی دیجی کالا می باشد که محصولات خویش را با پایبندی به سه اصل پرداخت در محل،  ضمانت بازگشت کالا و تضمین در کیفیت و اصالت کالا در اختیار مشتریان و مصرف کنندگان قرار می دهد.

در این راستا نیز انواع بهترین مارک های دستگاه آبرسان پوست و مو توسط این سایت عرضه و به فروش می رسد که از قیمت و کیفیت مناسب برای مصرف کننده برخوردار هستند.  در ادامه به چند نمونه از انواع دستگاه های آبرسان پوست اشاره می کنیم که در این فروشگاه جزو پر فروش ترین محصولات در این زمینه هستند و می تواند به شما در انتخاب و خرید این محصول کمک کند.  لطفا در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

دستگاه آبرسان هایفرکوئنسی مدل A08

این محصول یکی از بهترین مارک های دستگاه آبرسان پوست می باشد که جهت مراقبت و زیبایی پوست صورت و بدن طراحی شده است.

استفاده مکرر از این دستگاه به مرور زمان موجب شادابی و تقویت پوست می شود. زیرا که آبرسانی را به طور کامل در تمام لایه های پوستی انجام می دهد.  نحوه کار این دستگاه به گونه ای می باشد که با تبدیل ذرات آب به ابعاد نانو باعث هیدراته شدن پوست می گردد.

این محصول دارای دسته ارگونومیک می باشد و به همین دلیل استفاده از آن برای کاربر راحت و لذت بخش است.  این دستگاه ضد آب بوده و با برق خانگی کار می کند.  به صورت مرطوب و خشک قابل استفاده می باشد و دارای چهار سری جهت پاکسازی و آبرسانی پوست است.

دستگاه آبرسان هایفرکوئنسی در رنگ سفید طراحی شده و به همراه محصول دفترچه راهنما جهت نحوه صحیح استفاده از آن ارائه می شود.  این دستگاه با قلیایی کردن پوست سبب هر چه با طراوت کردن پوست شده و با استفاده از آن می توان همواره پوستی شاداب و جوان داشت.

 

بهترین مارک دستگاه آبرسان پوست

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه آبرسان پوست موجود در بازار

 

دستگاه آبرسان پوست مدل XM-06

این دستگاه آبرسان یا همان نانو استیم می باشد که با هیدروژن رسانی به پوست باعث قلیایی شدن پوست می شود.  این دستگاه ذرات آب را به قطر ۲۶/۰ نانومتر تبدیل کرده و از این طریق آب به لایه های عمیق پوست نفوذ می کند.

این دستگاه تحت فشار ۳/۳ و بدون کابل برق کار کرده و دارای ۶ شعله آیی است که ذرات آب را تبدیل به ذرات نانو می کند. باتری برای کار با این دستگاه دارای ۴۸۰۰ میلی آمپر می باشد که از قدرت بالایی برخوردار است.

این دستگاه همچنین دارای سیستم روشن و خاموش خودکار می باشد و به وسیله کابل USB که به همراه آن ارائه می شود به راحتی شارژ شده و می توان بدون دردسر از آن استفاده نمود.

 

بهترین مارک دستگاه آبرسان پوست

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه آبرسان پوست موجود در بازار

 

دستگاه آبرسان پوست التراسونیک مدل A08

دستگاه التراسونیک مدل A08 یک محصول برای افرادی مناسب است که دارای پوست آکنه دار و پر جوش هستند.  زیرا باعث باز کردن منافذ پوست شده و با نفوذ به لایه های عمیق پوست آن را آبرسانی و پاکسازی می کند.

استفاده از این دستگاه همچنین پف زیر چشم را کاهش می دهد و خطوط ریز چین و چروک را از روی پوست رفع می کند.  دیگر آنکه باعث رفع سیاهی زیر چشم می شود.

این دستگاه قابل شارژ با باتری است و دارای چهار پروپ ( چهار سری ) می باشد که جهت درمان و مراقبت از پوست و مو مورد استفاده قرار می گیرد. به طوری که فولیکول های مو و ریشه مو را تقویت می کند و آبرسانی را برای موها انجام می دهد،  و این از قابلیت های ویژه و مزیت های این دستگاه است.

این محصول مجهز به قابلیت سیستم خاموش و روشن بوده و به طور خودکار چند ثانیه بعد از استفاده نکردن خاموش می گردد. این محصول همچنین با برق خانگی کار می کند که برای شارژ آن باید به پریز برق متصل شد.  به همراه محصول دفترچه راهنما جهت نحوه استفاده صحیح نیز ارائه می شود.

 

بهترین مارک دستگاه آبرسان پوست

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه آبرسان پوست موجود در بازار

 

دستگاه آبرسان پوست پاریس استایل مدل WS1

این محصول یکی دیگر از بهترین مارک های دستگاه آبرسان پوست بوده که قابل شارژ با باتری می باشد و برای مراقبت از زیبایی و سلامت پوست طراحی شده است. دیگر آنکه به جای آرمیچر در آن از مینی اسپرایر التراسونیک استفاده شده که دارای قدرت اکتیو سازی بالایی ( حدودا پنج برابر بیشتر ) می باشد.

باتری موجود در این دستگاه پلیمری لیتیوم بوده و ۳۵۰۰ وات توان دارد.  به طوری که تا ۲۵ ساعت بعد از هر بار شارژ می توان از دستگاه استفاده کرد.  همچنین جهت شارژ موبایل به عنوان پاوربانک قابل استفاده است.

این دستگاه با اکتیو سازی پوست را عرض چند ثانیه مرطوب کرده و با نفوذ به لایه های عمیق پوست آن را آبرسانی می کند.  دیگر آنکه با دیونیزه کردن مولکول های آب به هیدراته کردن پوست کمک نموده و باعث حفظ خاصیت ارتجاعی و ترمیم پوست نیز می شود.

همچنین کلاژن سازی پوست را نیز انجام می دهد.  این دستگاه دارای یک عدد سری و دارای دسته با طراحی ارگونومیک می باشد که سهولت استفاده از آن را برای کاربر فراهم می کند. این دستگاه قابلیت اصلاح و شستشوی پوست را دارد و به صورت خشک و هم مرطوب می توان از آن استفاده کرد.  به همراه این دستگاه تانک آب پیمانه جهت سنجش و پیمانه کردن آب،  کابل جهت شارژ و دفترچه راهنما  ارائه می شود. برای همه افراد با انواع پوست ها نیز مناسب می باشد.

 

بهترین مارک دستگاه آبرسان پوست

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه آبرسان پوست موجود در بازار

 

دستگاه آبرسان پوست مدل نانو

از آنجایی که یکی از عوامل ایجاد کننده چین و چروک،  خشکی پوست است،  استفاده از این دستگاه می تواند در کاهش چین و چروک موثر باشد.  به طوری که با آبرسانی قوی به پوست آن را مرطوب نگهداشته و مانع از ایجاد خشکی و پیری زودرس پوست می شود.

روش کار این دستگاه از طریق ایجاد یک لایه مرطوب بر روی پوست می باشد که به صورت بخار سرد انجام می شود. این محصول یک باتری پلیمری دارد که دارای ظرفیت ۴۵۰ میلی آمپر ساعت بوده که از طریق جریان ۱ آمپری و جریان ۵ ولتی شارژ و کار می کند.

از دیگر ویژگی های این دستگاه قابل حمل بودن و حجم کوچک آن است که به راحتی می توان در مسافرت هم از آن استفاده نمود.  به همراه این دستگاه کابل شارژ نیز ارائه می شود. این دستگاه بخور برای ذخیره آب دارای گنجایشی در حدود ۲۰ میلی لیتر است.  دارا بودن نشانگر LED و طراحی زیبا از دیگر امتیازات و ویژگی های این دستگاه می باشد.

 

بهترین مارک دستگاه آبرسان پوست

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه آبرسان پوست موجود در بازار

 

دستگاه آبرسان پوست مدل های فروکنسی

این دستگاه هیدرودرمی دارای پرتابل فرکانس و قدرت بالا جهت تغذیه رسانی به پوست است.  همچنین باعث بهبود جریان گردش خون در لایه های پوست می شود.  این دستگاه از طریق یونیزاسیون به درمان و ترمیم پوست کمک می کند.

این محصول همچنین سموم پوست را از بین می برد و با تحریک سلول های فیبروپلاست کلاژن سازی را برای پوست انجام داده و در حفظ خاصیت ارتجاعی پوست موثر می باشد. این دستگاه در استاندارد بالا در کشورهای مختلف از جمله چین تولید می شود.

به همراه این دستگاه آبرسان پوست ۷ عدد سری الکترود شیشه ای ایزوله شده موجود است که هر کدام کاربرد خاصی دارد.  این محصول علاوه بر پوست صورت برای بدن نیز مفید می باشد،  و به ریلکسیشن عصب کمک می کند.  از دیگر ویژگی های این محصول تسریع و افزایش گردش خون و متابولیسم سلولی بوده که از امتیازات این دستگاه محسوب می گردد.

دیگر آنکه این دستگاه درد موضعی را تسکین داده و لنف و گردش خون را افزایش می دهد.  این محصول همچنین سلول های فیبروپلاست را تحریک و باعث کلاژن سازی می شود که در حفظ خاصیت ارتجاعی پوست موثر است.

این دستگاه سموم و باکتری های پوستی را از بین می برد و موجب کاهش پف زیر چشم و غیره می شود.  همچنین عملکرد این دستگاه به صورت گرمایشی ( بخار گرم ) و سیستم یون ساز می باشد.  این دستگاه در طرح و رنگ های سرمه ای،  سیاه،  بنفش و قهوه ای تولید می گردد. محصول فروکنسی یک دستگاه به عنوان ماساژور نیز برای صورت و بدن محسوب می شود.

 

بهترین مارک دستگاه آبرسان پوست

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه آبرسان پوست موجود در بازار

 

دستگاه آبرسان پوست کد SG-001

از بهترین مارک های دستگاه آبرسان پوست که جزو محصولات پر فروش و محبوب مصرف کنندگان مطرح می شود، محصول نانو هیدروژنه پوست مدل SG-001 است. این محصول مولکول های آب را به ذرات نانو با قطر ۲۶/۰ نانومتر تبدیل می کند.

ذرات آب با این حجم و قطر به لایه های عمیق پوست نفوذ کرده و باعث آبرسانی کامل به پوست می گردد.  همچنین مو را نیز مرطوب نگه می دارد و باعث رشد فولیکول های مو می شود. این دستگاه تحت فشار ۳/۳ کار می کند و برای استفاده از آن باید آب جوشیده یا آب مقطر سرد شده را درون مخزن آن بریزید.

دستگاه نانو استیم مدل SG-001 دارای ویژگی هایی از جمله تنظیم کننده اسپری،  مخزن آب،  نور مادون قرمز و فرابنفش،  چراغ،  رادیاتور و سیستم خاموش و روشن و مجهز به سیستم نمایشگر می باشد که جهت سهولت کاربری در آن طراحی شده است. این دستگاه دارای بدنه ای از جنس محکم و مقاوم بوده که فشار و دمای بالا را تحمل می کند.

این محصول به طور کلی کار هیدروژن تراپی مو را نیز به خوبی انجام می دهد،  و یک محصول مناسب و کاربردی برای این کار می باشد.  به طوری که برای انواع موها و کارهایی از قبیل رنگ و مش،  دکلره،  انواع تراپی و صافی مو کاربرد دارد.

نور آبی یا بلوری که از این دستگاه به سمت مو ساطع می گردد،  موجب نفوذپذیری هر چه بیشتر ذرات آب به درون ریشه مو شده که آبرسانی و رطوبت کامل را برای مو فراهم می کند.  این دستگاه دارای دسته ارگونومیک بوده که برای سهولت کاربری طراحی شده است. این دستگاه در کلینیک های زیبایی و مراقبت از پوست و مو قابل استفاده بوده و مصرف خانگی نیز دارد. رنگ محصول مشکی و به همراه آن دفترچه راهنما جهت نحوه صحیح دستگاه و سیم شارژ سوزنی نیز ارائه می شود.

 

بهترین مارک دستگاه آبرسان پوست

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه آبرسان پوست موجود در بازار

 

دستگاه آبرسان پوست های دکس مدل S705

این دستگاه در طرح و رنگ صورتی ارائه شده است که محصولی بی نظیر و فوق العاده به ویژه برای خانم هاست. این محصول دارای یک عدد سری می باشد که از این طریق می توان آبرسانی کامل به پوست را انجام داد.

سرعت این دستگاه در اسپری کردن ۶ میلی لیتر بر دقیقه است که دو بار اسپری کردن در هر بار به راحتی می توان آبرسانی را به طور کامل انجام داده و در زمان و انرژی نیز صرفه جویی نمود. سری این دستگاه قابل شستشو بوده و بعد از هر بار استفاده می توان آن را با مواد شوینده تمیز و ضد عفونی کرد.

این محصول با باتری کار می کند و به دلیل سایز و ابعاد کوچک می توان آن را با خود در همه جا برده و قابل حمل می باشد.  همچنین استفاده از این دستگاه قبل از زدن ماسک به خوبی پوست را پاکسازی و مرطوب نموده تا تاثیرات مواد ماسک بیشتر بر روی پوست نمایان گردد.

 

بهترین مارک دستگاه آبرسان پوست

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه آبرسان پوست موجود در بازار

 

دستگاه آبرسان پوست تاچ بیوتی مدل TB1586

یکی از بهترین مارک های دستگاه آبرسان پوست که با استفاده از آن رطوبت از دست رفته پوست بازگردد و از خشکی پوست جلوگیری می کند.  از این محصول همچنین می توان برای نرم و یکدست شدن پوست صورت و بدن استفاده نمود.

دستگاه آبرسان تاچ بیوتی را هم به صورت خشک و مرطوب نیز قابل استفاده است.  این دستگاه دارای یک سری جهت پاکسازی و تمیز کردن پوست می باشد.  به این صورت که کثیفی ها و آلودگی های سموم را از منافذ پوست پاک می کند،  و باعث جذب هر چه بیشتر مواد مغذی توسط پوست می شود.

این دستگاه با برق خانگی قابل شارژ است دارای سیستم بخار نانو می باشد.  همچنین از تایمر هوشمند ۱۵ دقیقه و سیستم تخلیه آب برخوردار است. از دیگر ویژگی های این محصول مخزن آب ۹۰ میلی لیتری و سری قابل تنظیم تا ۳۰ درجه می باشد.

تاچ بیوتی از برندهای معتبر در زمینه تولید دستگاه های مراقبت مو و پوست است، که کیفیت این محصولات جایگاه ویژه ای را در بین مصرف کنندگان دارد.  محصول مدل بیوتی 1586 با قدرت و عملکرد عالی که با توان ۲۲۰ ولت کار می کند و جنسی از پلیمر ABS دارد که آن را محکم و مقاوم نموده است.  این دستگاه در رنگ و طرح سرخآبی ارائه می شود.

 

بهترین مارک دستگاه آبرسان پوست

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه آبرسان پوست موجود در بازار

 

دستگاه آبرسان پوست پرودو مدل PD-MSTFC

تعداد سری های این دستگاه یک عدد می باشد که با کابل شارژ کار می کند که همراه محصول ارائه می شود.  این سری شیشه ای و چرخشی بوده و امکان پر کردن آب در حجم ۳۰ میلی لیتر را به کاربر می دهد.

این محصول جهت جلوگیری از بروز جوش و تقویت مژه و احیای مو طراحی شده است.  همچنین می توان از آن برای مرطوب نگه داشتن اتاق نیز استفاده کرد.  این دستگاه یک آبرسان فوری برای پوست است و بنابراین با کنترل رطوبت و چربی بعد از ورزش باعث نرمی و شادابی پوست و مو می شود.

دکمه کشویی این دستگاه به حالت کششی فعال شده و آب را به صورت مه بر روی صورت و مو اسپری می کند. همچنین برای آبرسانی کامل مو مفید است و باعث از بین رفتن قرمزی و التهاب، با حذف سلول های مرده پوست می گردد.

این دستگاه دارای طراحی زیبا بوده و با چراغ آبی رنگ ملایمی که در حالت اسپری کردن ساطع می کند،  به عنوان دکوری در کنار تخت خود نیز می توانید از آن استفاده کنید.  جهت نگهداری و طول عمر بیشتر دستگاه بهتر این است که از آب مقطر یا آب جوشیده در مخزن استفاده نمایید.

اقلام همراه این دستگاه یک عدد پورت USB می باشد که به عنوان پاوربانک قابل استفاده است.  با اتصال USB نور سبز رنگی نیز روشن می شود. سری قابل شستشو به جوانسازی پوست کمک می کند.  همچنین با تسریع بازسازی سلول های پوست باعث شده تا مواد مغذی توسط پوست و مو بیشتر جذب شوند.

این دستگاه علاوه بر آبرسانی و تغذیه رسانی مو و پوست کاهش دهنده دردهای بعد از لیزر،  اپیلاسیون،  پیلینگ و الکترولیز است و پوست را التیام می بخشد.  همچنین چین و چروک پوست را نیز کاهش می دهد.

 

بهترین مارک دستگاه آبرسان پوست

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه آبرسان پوست موجود در بازار

 

دستگاه آبرسان پوست نانو تایم مدل GWH

دستگاه آبرسان نانو تایم مدل GWH از طریق شارژ باتری کار می کند و در همه جا قابل حمل بوده و می توان از آن استفاده نمود.

این محصول یکی از بهترین مارک های دستگاه آبرسان پوست می باشد که باعث می شود آبرسانی کامل به لایه های عمیق پوست انجام گیرد.  این دستگاه با تبدیل مولکول های آب به ذرات خیلی ریز نانو پایش مایعات را انجام می دهد که می تواند به عمق سلول های های پوستی نفوذ کند.

طراحی این دستگاه ارگونومک بوده و استفاده از آن را برای کاربر آسان تر نموده است. این محصول دارای یک کیف نگهداری مخزن مایعات بوده که همراه محصول ارائه می شود.  از این دستگاه به صورت خشک و هم مرطوب می توان استفاده کرد.

 

بهترین مارک دستگاه آبرسان پوست

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه آبرسان پوست موجود در بازار

 

دستگاه آبرسان پوست بلوری آنیون مدل np-1

این دستگاه یک محصول هیدروژنه پوست می باشد که با عمل پاشش مایعات بر روی پوست آبرسانی را انجام می دهد.  این دستگاه تحت فشار ۳/۳ کار می کند و قادر است تا مولکول های آب را به ذرات نانو با قطر ۰.۲۶ تبدیل کند.

دستگاه آبرسان آنیون مدل np-1 با سیستم بخار گرم کار کرده و با آنیون سازی قوی کوتیکول و کورتکس مو را ترمیم و بازسازی می کند که باعث شادابی و طراوت هر چه بیشتر مو می شود.  این محصول به همراه گرمایی که از خود ساطع می کند،  برای ماندگاری محصولات مراقبتی مو مانند کراتینه،  ریباندینگ،  بوتاکس یا رنگ و دکلره موثر و کاربردی می باشد.

با استفاده از این دستگاه ثبات محصولات مراقبتی مو بیشتر شده و یون های منفی و سلول های مرده پوست و ریشه مو از بین می رود. این دستگاه همچنین باعث آبرسانی به قسمت های آسیب دیده مو می شود و از این طریق مو را بازسازی و ترمیم می کند.  از ویژگی های دیگر این دستگاه اکسیژن تراپی و تزریق اکسیژن به مو است.

این دستگاه گردش خون را در ریشه مو به جریان انداخته و تسریع می بخشد و مانع از ریزش مو می شود. همچنین می توان ساقه مو را برای جذب کراتین و مواد احیا کننده،  اکسیداسیون و پاکسازی مو با این دستگاه آماده کرد. این دستگاه دارای یک سری بوده و دارای طراحی ارگونومیک می باشد.

جهت استفاده از این دستگاه لازم است ابتدا آب را جوشانده و بگذارید تا خنک شود.  سپس داخل مخزن دستگاه بریزید.  این دستگاه با برق خانگی کار می کند و در طرح و رنگ سفید و زیبا ارائه می شود.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه آبرسان پوست موجود در بازار

 

ما در اینجا چند نمونه از پر فروش ترین و بهترین مارک های دستگاه آبرسان پوست را به شما عزیزان معرفی کردیم.  امیدواریم این مطلب توانسته باشد به شما در انتخاب بهترین محصول و آبرسان کمک نماید. با ما در مقالات بعدی درمان تایم همراه باشید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط