درمان تایم
درمان تایم
ست لارنگوسکوپ

راهنمای خرید و آشنایی با انواع بهترین ست های لارنگوسکوپ از برندهای برتر

انواع ست لارنگوسکوپ در مدل ها و کیفیت های مختلف توسط برندهای معتبر و متفرقه ارائه می شود. بنابراین ما در این مقاله جهت آشنایی و راهنمایی هر چه بیشتر شما در خرید قصد داریم تا چند نمونه از انواع بهترین ست های لارنگوسکوپ از برندهای معتبر را به شما در این مقاله درمان تایم معرفی کنیم.  لطفا با ما همراه باشید.

بررسی و ویژگی های ست لارنگوسکوپ

یکی از روش هایی که در پزشکی جهت معاینه حلق و بینی و تارهای صوتی و نیز لوله گذاری درون نای صورت می گیرد،  لارنگوسکوپی است.  ست لارنگوسکوپی نیز ابزار و تجهیزاتی می باشد که پزشک جهت معاینه و معالجه نواحی حلق و بینی و گوش کمک می کند.

روش لارنگوسکوپی در واقع با مداخله در درمان به پزشک امکان مشاهده و بررسی چین های مربوط به چاکنای و تارهای صوتی را می دهد.  در لارنگوسکوپی مستقیم این روش اغلب با بیهوشی بیمار انجام می گیرد که پزشک راحت تر می تواند نمونه برداری و جراحی خود را در این نواحی به طور دقیق انجام دهد.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع ست لارنگوسکوپ موجود در بازار

ساختار ست لارنگوسکوپ

این دستگاه از دسته بلند و داسی شکل به همراه تیغه های مجهز به یک منبع نوری تشکیل شده است.  جنس تیغه ها اغلب از فولاد ضد زنگ می باشد و مقاوم در برابر ضربه هستند.  تیغه ها به لحاظ ظاهر سه نوع مختلف دارند که عبارتند از تیغه خمیده یا مکینتاش،  تیغه راست یا مستقیم میلر ( اغلب برای کودکان) و تیغه نیمه خمیده یا هاین که در دو مدل و شماره ۲ و ۳ تیغه مستقیم برای بزرگسالان و تیغه خمیده شماره ۳ و ۴ برای بزرگسالان تقسیم بندی می شوند.

همچنین لامپ موجود در دستگاه به همراه لنز یا دوربین فیلم برداری از دیگر تجهیزات این دستگاه می باشد که یک مسیر نوری را برای پزشک فراهم می کند تا بتواند به خوبی ناحیه حنجره و نای را مشاهده کند.

انواع ست لارنگوسکوپ به لحاظ جنس و عملکرد نیز شامل دو دسته سخت و انعطاف پذیر ( فیبراپتیک یا فایبر اپتیک ) می باشند.

در روش لارنگوسکوپی انعطاف پذیر اداره راه هوایی دشوار بیمار،  هیپوکسی شریانی و آسپیراسیون را می توان انجام داد.  ولی از آنجایی که این روش نیازمند فرصت بوده و اداره و آماده سازی راه های هوایی بیمار باید فوری انجام گیرد،  از روش دیگری جهت انتوباسیون تراشه استفاده می شود.

ست لارنگوسکوپی سخت یا غیر قابل انعطاف نیز شامل سه نوع گلایدسکوپ،  آپشراسکوپ و بولارد است که در این روش در باز نمودن دهان محدودیت می باشد و فلکسیون گردن نیز به سختی انجام می گیرد.  بنابراین در این روش جهت دید بهتر به بیمار داروی ضد بزاق تجویز می شود.  در ادامه به بررسی ویژگی های انواع ست لارنگوسکوپ سخت پرداخته ایم.

ست لارنگوسکوپ بولارد

این دستگاه به پزشک امکان میدان دیدی در حدود ۵۵ درجه می دهد.  دسته فیبر نوری این لارنگوسکوپ  روی نمای خلفی تیغه در فاصله ۲۶ میلی متری از نوک انتهایی قرار گرفته است. عدسی چشمی این ست در یک فاصله مشخص تنظیم می شود،  و تیغه دستگاه کانالی جهت تزریق اکسیژن به اندازه ۳/۷ میلی متر را دارا می باشد. این ست قابل استفاده برای معاینه بزرگسالان و کودکان است.

ست لارنگوسکوپ آپشراسکوپ

تیغه های نیم دایره ای در این ست کمک می کند تا لوله تراشه به راحتی هدایت شده و اجازه برداشتن دستگاه را بعد از آنتوبه می دهد.  در دسته یا کابل فیبر نوری باتری موجود است که توسط آن کار می کند.  این دستگاه همچنین دارای عدسی چشمی قابل تنظیم می باشد.

ست لارنگوسکوپ گلایداسکوپ

تیغه این ست ثابت بوده و دارای طراحی آناتومیک است که جنسی از پلاستیک با پایه طبی دارد.  در سطح زیرین تیغه یک دوربین ویدئویی مقاوم به بخار تعبیه شده که به راحتی می توان نواحی حلق و نای را با آن معاینه و بررسی نمود.

همچنین می توان تصویر ضبط شده توسط دوربین را به مانیتور ۱۷.۵ سانتی متری انتقال داد.  تیغه های این ست با دیودهای آبی و قرمز روشن شده و تصاویر سفید و سیاه ایجاد می کند.

ست لارنگوسکوپ مک گراتوسکوپ

این ست دارای تیغه های خمیده یا مکینتاش است که امکان ایجاد یک تصویر با زاویه دید عالی را برای پزشک فراهم می کند.  تیغه ها در این ست قابل تعویض بوده و دسته دارای باتری اتصال بافته به مانیتور رنگی می باشد.

ست لارنگوسکوپ ایرتراگ

این ست یکبار مصرف برای بیمارانی که با لوله گذاری با تیغه مکینتاش کنار نیامده اند،  مناسب بوده و برای  استفاده از آن باید دهان به اندازه ۲ سانتی متر باز شود.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع ست لارنگوسکوپ موجود در بازار

راهنمای خرید اینترنتی انواع بهترین ست های لارنگوسکوپ از برندهای معتبر

یکی از فروشگاه های اینترنتی که می توان جهت انتخاب و خرید به آن مراجعه کرد،  دیجی کالا می باشد.  این سایت یکی از قدیمی ترین فروشگاه های اینترنتی با ارائه انواع کالاهای با کیفیت از برندهای معتبر می باشد.  زیرا که یک محصول با کیفیت نیازمند فروشگاهی معتبر است.

از این رو فروشگاه دیجی کالا یک انتخابی مطمئن جهت خرید محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب می باشد.  در این راستا نیز انواع بهترین ست های لارنگوسکوپ از برندهای معتبر توسط دیجی کالا عرضه و به فروش می رسد که شما می توانید جهت خرید ایمن و رضایتبخش این محصول از این سایت اقدام کنید.  در ادامه چند نمونه از محصولات پر فروش و محبوب انواع ست لارنگوسکوپ از این سایت را به شما معرفی می کنیم.

ست لارنگوسکوپ مدل LARYN

ابعاد این ست در اندازه های ۵*۲۴*۲۹ سانتی متر طراحی شده است که در وزن ۵۰۰ گرم می باشد.

این محصول برای معاینه و معالجه گوش و حلق و بینی یک انتخاب مناسب است.  زیرا که امکان مشاهده و معاینه کامل نواحی حلق و بینی و گوش را به پزشک می دهد.  این ست شامل مجموعه ای از یک هندل نسبتا سبک و ۳ عدد تیغه و میلر دارای سه تیغه می باشد.

همچنین به همراه هندل این ست،  ۲ عدد باتری لیتیومی قابل شارژ  نیز ارائه می شود.  این محصول دارای کیس به صورت جعبه محکم رومیزی است که سهولت معاینه را برای پزشک فراهم می کند.

به طور کلی وسایل این ست جنسی از پلاستیک دارد که تولید شده از مواد با کیفیت و با دوام بالا می باشد. هندل این ست به نسبت مدل های کلاسیک سبک تر است.

 

ست لارنگوسکوپ

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع ست لارنگوسکوپ موجود در بازار

 

ست لارنگوسکوپ اطفال MC-INTOSH تیغه کمانی 7050

این محصول یکی از انواع بهترین ست های لارنگوسکوپ ساخت کشور آلمان می باشد که دارای تیغه کمانی با لامپ ۷/۲ ولت است.  تیغه این محصول از نوع AA می باشد و از کیفیت بالایی برخوردار است.

به طوری که برای معاینه حلق آسیبی را به ناحیه دندان ها و اپی گلوت وارد نمی کند.  این محصول در ابعاد ۲۰*۵*۱۰ سانتی متر و وزن ۲۰۰ گرم ارائه می شود.  جنس محصولات این ست از آلومینیوم می باشد که دوام و ماندگاری بالایی دارد و می توان از آن به مدت طولانی استفاده کرد. این محصول مناسب اطفال طراحی شده است. این ست همچنین قابلیت استرلیزه شدن را دارد.

 

ست لارنگوسکوپ

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع ست لارنگوسکوپ موجود در بازار

 

ست لارنگوسکوپ مدل LAR 3

یکی دیگر از انواع بهترین ست های لارنگوسکوپ از برندهای برتر محصول LAR 3 می باشد که در ابعاد ۱۵*۱۰*۳ سانتی متر طراحی شده است.  این ست شامل ۳ عدد تیغه کمانی به همراه ۲ عدد باتری می باشد که جهت معاینه و مشاهده حنجره و حلق و بینی مورد استفاده قرار می گیرد.

این ست لارنگوسکوپ از طریق اتصال به برق کار می کند و جنسی از پلاستیک دارد که مرغوب و با کیفیت است و به مدت طولانی قابل استفاده می باشد.

وزن این محصول نیز ۲۰۰ گرم است و برای استفاده کاربر یک ابزار مناسب بوده تا به وسیله آن معاینه و معالجه نواحی گوش و حلق و بینی بهتر انجام شود. استفاده از این محصول همچنین به مشاهده بهتر نای و تارهای صوتی به پزشک کمک می کند.

 

ست لارنگوسکوپ

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع ست لارنگوسکوپ موجود در بازار

 

ست لارنگوسکوپ اطفال مدل M885

این محصول ساخت کشور پاکستان و دارای ۴ تیغه با سایزهای مختلف می باشد که هر کدام کاربرد خاصی را دارند.

این ست از نوع لامپی بوده که به وسیله باتری کار می کند و تیغه های این ست همچنین قابلیت اتوکلاو و استرلیزه شدن را دارند.  لامپ این محصول قابل تعویض بوده و به پزشک این امکان را می دهد تا دید بهتری را برای معاینه و معالجه نواحی حلق و بینی داشته باشد.

این لارنگوسکوپ در ابعاد ۱۴*۲*۲ سانتی‌متر طراحی شده است و دارای وزن ۱۶۰ گرم می باشد.  این محصول برای معاینه سنین مختلف اطفال و کودکان بوده و جنسی از استیل دارد که از مقاومت و دوام بالایی برخوردار است.

 

ست لارنگوسکوپ

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع ست لارنگوسکوپ موجود در بازار

 

ست لارنگوسکوپ ریشتر مدل MC-INTOSH تیغه کمانی 7040

ریشتر یکی از برندهای برتر در زمینه تولید و ساخت انواع لارنگوسکوپ می باشد که محصولات آن به دلیل کیفیت استاندارد و مرغوبیت بالا دارای دوام و ماندگاری زیادی است.  این محصول یکی از ست های لارنگوسکوپ از برند ریشتر با تیغه کمانی 7040 می باشد که جنسی از آلومینیوم دارد.

ابعاد محصول در اندازه های ۲۰*۵*۱۰ سانتی متر طراحی شده است و وزن آن حدود ۲۰۰ گرم می باشد.  تیغه کمانی به همراه لامپ ۲/۷ ولت و نیز ۳ عدد تیغه در سایزهای ۰-۱-۲ از ویژگی های این محصول است.

همچنین هندل از نوع C به همراه یک دستگیره در داخل جعبه به همراه محصول ارائه می شود.  جنس تیغه ها نیز از نوع ضد زنگ می باشد و قابلیت پاک شدن آسان و استرلیزه شدن را دارند.  محصول ساخت کشور آلمان می باشد.

 

ست لارنگوسکوپ

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع ست لارنگوسکوپ موجود در بازار

 

ست لارنگوسکوپ ولچ الن مدل E-MACINTOSH

ابعاد این محصول در اندازه های ۱۸*۲۴*۴ سانتی متر طراحی شده است.  وزن محصول نیز ۵۰۰ گرم می باشد و امکان استفاده آسان را به کاربر می دهد.

جنس تیغه های این لارنگوسکوپ از استیل بوده که قابل استرلیزه شدن آسان را دارد.  هندل این ست ۳.۵ ولتی است که به همراه باتری لیتیومی قابل شارژ می باشد.  ۴ تیغه فایبر اپتیک در سایزهای مختلف نیز به همراه محصول ارائه می شود.

 

ست لارنگوسکوپ

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع ست لارنگوسکوپ موجود در بازار

 

ما در اینجا به چند نمونه از انواع بهترین ست های لارنگوسکوپ از برندهای برتر اشاره نمودیم،  که می تواند به شما در انتخاب و خرید رضایتبخش و ایمن این محصول یاری نماید.  شما می توانید جهت آشنایی و انتخاب محصولات متنوع و بیشتر در این زمینه به سایت دیجی کالا مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط