درمان تایم
درمان تایم
بهترین پدهای زیر انداز بیمار

آشنایی با بهترین پدهای زیر انداز بیمار

یکی از ضروری ترین محصولات بهداشتی در بیمارستان ها استفاده از پدهای زیر انداز بیمار می باشد که از قابلیت ها و ویژگی هایی برخوردار است،  و مانع کثیفی و لکه شدن تشک و ملافه ها می شود.

ما در این مقاله سعی داریم تا شما را با چند نمونه از بهترین پدهای زیر انداز بیمار آشنا کنیم.  همچنین نکاتی را در مورد خرید این محصول را برای شما شرح دهیم.  چنانچه تمایل به آشنایی با انواع پد زیر انداز جهت انتخاب و خرید این محصول را دارید،  لطفا ما را تا آخر این مطلب همراهی کنید.

پد زیر انداز بیمار چیست؟

در افراد سالمند و کودکان برای مدیریت بی اختیاری کودکان استفاده از زیر اندازهای بهداشتی یک راهکار مفید و موثر است.  این پد زیر انداز حداقل از یک لایه محافظ و جاذب تشکیل شده که مانع از کثیفی و لکه شدن تشک و ملافه ها می گردد.

بنابراین برای جلوگیری از کثیف شدن و تمیز نگه داشتن سطوح تختخواب،  صندلی،  ویلچر و غیره استفاده از این محصول می تواند خیال فرد را از سرایت ادرار و بوی نامطبوع آن به محیط اطراف راحت و آسوده کند.

پدهای بی اختیاری زیر انداز بیمار با نام دروشیت نیز شناخته می شوند،  و از پنج لایه و قابلیت های متفاوت تشکیل شده اند. لایه اصلی این پد که نقش جاذب را دارد در وسط قرار گرفته است و حاوی خمیر نازک و مقداری پودر جاذب می باشد که ترشحات،  خون و ادرار را تا حجم سه لیتر نگه می دارد.  قدرت جذب کنندگی این پد بسیار بالا است و حجم زیادی از مایعات را به خود جذب می کند.

یک لایه ضد نشتی نیز در سطح زیرین زیر انداز وجود دارد که از رد شدن رطوبت مایعات جذب شده جلوگیری می کند. در سطح بالایی این پد نیز لایه نرم و ضد حساسیت قرار دارد که به سرعت خشک می شود.  بنابراین افراد نباید نگران حساسیت پوستی باشند.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پد زیر انداز بیمار موجود در بازار

موارد کاربرد پد زیر انداز بیمار

  • برای بیماران کم تحرک جهت جلوگیری از زخم بستر
  • جهت جلوگیری از نشت خون و ترشحات در هنگام تعویض پانسمان یا شست و شوی
  • برای زنان زایمان یا جراحی کرده
  • برای از پوشک گرفتن کودکان
  • در هنگام معاینه بیمار
  • تعویض پوشک کودکان
  • به عنوان زیر انداز سالمندان
  • در هنگام نشت آب از لوله ها جهت جلوگیری از نم زدگی فرش ها
  • به عنوان لایه محافظی و زیر انداز حیوانات

استفاده از این پد برای بیمارستان ها،  مراکز نگهداری و مراقبت از سالمندان و کلینیک های دامپزشکی و برای افراد دچار قطع نخاع،  معلول و یا کسانی که مشکلات مثانه و دفع دارند جهت مدیریت بی اختیاری ادرار در کودکان و بزرگسالان مناسب است.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پد زیر انداز بیمار موجود در بازار

معرفی انواع بهترین پدهای زیر انداز بیمار

سایت دیجی کالا از قدیمی ترین فروشگاه های اینترنتی است که محصولات خویش را با پایبندی به سه اصل پرداخت در محل،  ضمانت بازگشت کالا و تضمین در کیفیت و سلامت فیزیکی کالا محصولات خویش را در اختیار مشتریان و متقاضیان قرار می دهد.

بنابراین شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی دیجی کالا هر چه بیشتر با این محصول آشنا شده و نسبت به انتخاب بهترین پدهای زیر انداز بیمار اقدام کنید.  ما در ادامه چند نمونه پر فروش از این محصول را جهت راهنمایی و آشنایی شما معرفی می کنیم.

پد زیر انداز بیمار بی تی آی مدل 6090 بسته 10 عددی

از این پد زیر انداز می توان در زمان مراقبت از بیمار در منزل استفاده کرد.  برجستگی هایی تعبیه شده در طراحی این پد زیر انداز باعث ثابت قرار گرفتن آن در زیر بدن بیمار می شود.  از کاربردهای دیگر این زیر انداز می توان به زمان تعویض پوشک نوزاد اشاره نمود.

این زیر انداز از بافت بسیار نرمی تهیه شده که راحتی بیمار و نوزاد را فراهم می کند. به طوری که سه لایه منسوج نبافته،  تیشو و خمیر کاغذ و پودر جاذب،  فیلم پلی اتیلن در آن به کار رفته است.  میزان مقاومت این پد بسیار بالا بوده و به سختی و خیلی دیر پاره می شود.

ابعاد این پد در اندازه های ۹۰*۶۰*۱ سانتی متر می باشد.  این محصول همچنین وزنی در حدود ۶۰ گرم دارد. این پد دارای خاصیت ضد حساسیت بوده و برای پوست حساسیتی ایجاد نمی کند.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پد زیر انداز بیمار موجود در بازار

 

پد  زیر انداز بیمار مدل SM50031 بسته 10 عددی

مدل دیگری از پد زیر انداز بیمار که به لحاظ کیفیت دارای مرغوبیت بالاست،  محصول مدل SM50031 می باشد.  این محصول در ابعاد ۶۰*۹۰ طراحی و تهیه شده است و وزنی در حدود ۵۰ گرم دارد که سبک بوده و استفاده از ن را بیمار راحت تر می کند.

این محصول جهت پهن کردن روی تخت و تشک بیمار کاربرد دارد،  و جنس آن ضد حساسیت می باشد.  به طوری که با جذب بالای ترشحات مانع از آزار و ایجاد حساسیت پوستی می شود.  همچنین اندازه پنبه داخلی این پد در اندازه کوچک طراحی و تولید شده است.

 

بهترین پدهای زیر انداز بیمار

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پد زیر انداز بیمار موجود در بازار

 

پد زیر انداز بیمار مدل N01

این پد قابل شستشو می باشد و می توان به طور دائمی از آن استفاده کرد.  بنابراین به جای استفاده از پدهای یکبار مصرف استفاده از این پد مطمئن و به صرفه تر است.  به طوری که قابلیت استفاده مجدد حداکثر ۵۰۰ نوبت را این پد دارا می باشد.

پد زیر انداز بیمار مدل N01 دارای رویه ای با الیاف طبیعی است که ضد آب می باشد.  این پد همچنین به دلیل آنکه ظرفیت بالایی برای جذب مایعات ( ظرفیت جذب ۳۰۰ سی سی مایعات در هر نوبت ) دارد، دارای خاصیت ضد حساسیت بوده و پوست را اذیت نمی کند.

وزن این پد ۲۰۰ گرم است و ابعادی در اندازه های ۳۴*۲۴*۳ سانتی متر دارد. جنس این پد زیر انداز از پلاستیک می باشد.

 

بهترین پدهای زیر انداز بیمار

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پد زیر انداز بیمار موجود در بازار

 

پد زیر انداز بیمار کد N1

یکی دیگر از بهترین پدهای زیر انداز بیمار محصول N1 با قدرت جذب بالا است که می تواند جایگزین خوب و مطمئنی برای پدهای زیر انداز یکبار مصرف باشد.  بنابراین به لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه بوده و می توان حداکثر ۵۰۰ نوبت از آن به طور مجدد استفاده نمود.

رویه این پد دارای الیاف طبیعی و بسیار لطیف است.  همچنین دارای خاصیت ضد آب و ضد حساسیت می باشد.  این پد به راحتی شسته می شود و وزنی در حدود ۱۰۰ گرم دارد که بسیار سبک است. ابعاد این پد در اندازه های ۸۰*۶۰ سانتی متر می باشد.  همچنین ظرفیت جذب ۳۰۰ سی سی مایعات را در هر نوبت استفاده دارد.

 

بهترین پدهای زیر انداز بیمار

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پد زیر انداز بیمار موجود در بازار

 

پد زیرانداز بیمار هیلمد مدل ANTIBACTRIAL بسته 5 عددی

این پد در اندازه های ۹۰*۶۰ سانتی متر طراحی شده است و قطری به اندازه یک سانتی متر دارد.  این محصول دارای  ۵ لایه جاذب بوده که موجب قدرت جذب بالا و مقاومت در برابر پارگی می شود.  پد زیر انداز بیمار هیلمد همچنین دارای خاصیت آنتی باکتریال و ضد حساسیت می باشد.

بنابراین با سرعت جذب بالا و نگهداری مایعات در خود سطح پوست را خشک نگه می دارد و مانع از ایجاد حساسیت می شود.  این پد ماندگاری و دوام بالایی دارد و جنس آن از پلاستیک مرغوب و با کیفیت است.

استفاده از این پد بعد از عمل جراحی،  برای زنان پس از زایمان،  بیماران بدون تحرک،  شب ادراری کودکان و بزرگسالان مناسب و کاربردی می باشد.

 

بهترین پدهای زیر انداز بیمار

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پد زیر انداز بیمار موجود در بازار

 

پد زیر انداز بیمار راما مدل antibactrial بسته 10 عددی

این محصول در یک بسته ده عددی ارائه شده است و دارای ابعادی در اندازه های ۲۲*۱۵*۵ سانتی متر می باشد.  همچنین وزنی در حدود ۵۰۰ گرم دارد.

این پد از مواد مرغوب و با کیفیت تهیه شده است و جنسی از پلی پروپیلن دارد.  پد زیر انداز بیمار راما از ۵ لایه محافظ و جاذب رطوبت تشکیل شده که مانع از نشتی مایعات روی تشک و تخت خواب بیمار می گردد.

این محصول همچنین خاصیت آنتی باکتریال دارد و از دوام و ماندگاری خوبی برخوردار می باشد. از این پد می توان برای بیماران بدون تحرک،  زنان پس از زایمان،  شب ادراری های بزرگسالان و کودکان و نیز بعد از عمل جراحی استفاده نمود.

 

بهترین پدهای زیر انداز بیمار

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پد زیر انداز بیمار موجود در بازار

 

پد زیرانداز بیمار نکس کر مدل 6090P بسته 10 عددی

این پد یکبار مصرف بوده و از دو لایه با ضخامت کم تهیه شده است.  اما به لحاظ کیفیت و مرغوبیت در سطح بالایی می باشد.  این محصول یکی از بهترین پدهای زیر انداز بیمار با قابلیت جذب بالای مایعات است که خاصیت ضد آب نیز دارد.

این محصول همچنین بسیار سبک و قابل حمل بوده و در درمانگاه ها،  بیمارستان ها و برای بیماران بدون تحرک قابل استفاده است.  ابعاد این پد در اندازه های ۱۵*۱۵*۵ طراحی شده و جنسی از پلاستیک دارد. این زیر انداز متشکل از دو لایه بوده که لایه رویی،  ترموبهباند هیدروفیلیک می باشد که آب دوست و دارای خاصیت جذب مایعات است.

لایه زیرین از پلی اتیلن هیدروفوبیک می باشد که خاصیت ضد آب دارد.  این لایه از عبور مایعات جلوگیری می کند و از قابلیت گذر هوا برخوردار است.  این محصول به تعداد ۱۰ عدد در بسته بندی می باشد.

 

بهترین پدهای زیر انداز بیمار

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پد زیر انداز بیمار موجود در بازار

 

پد زیر انداز بیمار گلد پد مدل 101 بسته 5 عددی

این محصول در یک بسته ۵ عددی طراحی و تهیه شده است. پد زیر انداز بیمار گلد پد مدل 101 دارای قابلیت جذب بالا می باشد که مانع از نشتی رطوبت و ترشحات به تشک و تختخواب می گردد.  این پد حاوی ۷ گرم پودر جاذب است.  بنابراین تا حدود ۳ لیتر آب و ترشحات مایع را به صورت جامد ( ژل ) در خود جذب کرده و پوست را خشک نگه می دارد.

ابعاد این پد در اندازه های ۹۰*۶۰ که سایز استاندارد می باشد طراحی و تولید شده است.  این زیر انداز در درمانگاه ها،  بیمارستان ها و منزل جهت استفاده بیماران بزرگسال و کودکانی که دچار مشکل عدم کنترل ادرار هستند و نیز بعد از عمل های جراحی مانند سزارین و غیره کاربرد دارد.

 

بهترین پدهای زیر انداز بیمار

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پد زیر انداز بیمار موجود در بازار

 

پد زیرانداز بیمار آرتیکو مدل 006 بسته 5 عددی

این محصول یکی دیگر از بهترین پدهای زیر انداز بیمار می باشد که دارای حداکثر ۷ گرم پودر جاذب است که مایعات و ترشحات را در خود نگه می دارد.  لایه رویی در این محصول  از الیاف درهم تنیده می باشد که جهت انتفاع بیشتر در جذب و سازگاری ملموس با پوست در جریان هوا طراحی شده است.

لایه بیرونی همچنین خاصیت ضد آب دارد و به دلیل همین ویژگی مانع از تراوش مایعات و ترشحات به تختخواب و غیره شده و پوست را خشک نگه می دارد.

ابعاد این پد در اندازه های ۶۰*۹۰*۰.۰۱ سانتی متر می باشد و جنس آن از پلی پروپیلن است.  این پد با توجه به کیفیت و دوام بالا از قیمت مقرون به صرفه ای نیز برخوردار می باشد.

 

بهترین پدهای زیر انداز بیمار

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پد زیر انداز بیمار موجود در بازار

 

پد زیرانداز بیمار رویال کینگ مدل 005 بسته 10 عددی

این پد کاملا بهداشتی و یکی از بهترین پدهای زیر انداز بیمار است که جهت بیماران کم تحرک،  بزرگسالان و کودکان دچار عدم کنترل ادرار و شب ادراری،  بعد از عمل جراحی و غیره در منزل و بیمارستان مورد استفاده قرار می گیرد.

در این پد برجستگی هایی طراحی شده که باعث می شود در هنگام قرار گرفتن در زیر بدن بیمار ثابت بماند.

این پد در ابعاد ۴۳*۲۳*۹ سانتی متر می باشد و وزن ۱۰۰ گرم دارد.  این محصول در برابر پارگی از مقاومت بالایی برخوردار است و دارای بافت بسیار نرمی می باشد که راحتی بیمار و حتی نوزاد را نیز فراهم می کند.

از دیگر ویژگی های این پد خاصیت ضد حساسیت آن است.  این پد ۵ لایه مناسب با قدرت جذب بالا دارد و جنس آن از پلی پروپیلن می باشد.  بنابراین دوام و ماندگاری آن بی نظیر و منحصر به فرد است.

 

بهترین پدهای زیر انداز بیمار

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پد زیر انداز بیمار موجود در بازار

 

خرید اینترنتی انواع پد زیر انداز بیمار

خرید اینترنتی از فروشگاه معتبر یکی از بهترین راهکارها برای انتخاب این محصول در سایز و کیفیت دلخواه تان می باشد.

پدهای بهداشتی به لحاظ جذب،  سایز،  برند و قیمت با هم متفاوت هستند.  بنابراین باید در هنگام خرید اینترنتی به این موارد توجه داشته باشید و بهترین پد را برای بیمار خود انتخاب نمایید.  همچنین اندازه های استاندارد پد برای بزرگسالان ۹۰*۶۰ سانتی متر می باشد که جهت پهن کردن روی سطح تختخواب یا مبلمان کاربرد دارد.

لایه رویی پد نیز باید سریع خشک شده و تا ۱۲ ساعت بابت تعویض آن خیالتان را راحت می کند.  پدهای استاندارد قابلیت جذب بالایی دارند و بعد از اشباع کامل لایه جاذب باید تعویض شوند. بنابراین برای خرید اینترنتی انتخاب بهترین گزینه برای شما باید با توجه به هدف استفاده و وضعیت بیمار و در نظر گرفتن سایز مورد نظر انجام گیرد.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پد زیر انداز بیمار موجود در بازار

ما در این مطلب به چند نمونه از بهترین پدهای زیر انداز بیمار از سایت دیجی کالا اشاره نمودیم که می تواند به شما در انتخاب و خرید این محصول هر چه بیشتر یاری نماید.  امیدواریم این مطلب به آگاهی شما در مورد پدهای زیر انداز بهداشتی بیمار افزوده باشد و از آن لذت برده باشید. شما می توانید جهت محصولات متنوع تر و بیشتر در این زمینه به فروشگاه اینترنتی دیجی کالا مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط