درمان تایم
درمان تایم
بهترین مدل های عصا دستی

انتخاب و خرید بهترین مدل های عصا دستی

وقتی پا به هر دلیلی دچار درد و یا ضعیف بوده  و نیز تعادل در ایستادن کم شده است، می توان از عصا استفاده نمود.  عصا می تواند فشار وزن را از روی قسمت های آسیب دیده بردارد.

بنابراین زمانی می توان از عصا استفاده کرد که فقط جهت کمک به یک پا و کم کردن فشار به پای آسیب دیده باشد و پزشک مربوطه نیز اجازه گذاشتن هر دو پا را بر روی زمین بدهد. اما وقتی قرار نیست دو پا بر روی زمین گذاشته شود،  انتخاب عصا گزینه مناسبی نیست.

ما در این مقاله سعی داریم تا با معرفی و بررسی چند نمونه از بهترین مدل های عصای دستی و نکاتی در مورد این محصول  شما را هر چه بیشتر با آن آشنا نموده و به شما در انتخاب و خرید ایمن و رضایتبخش کمک کند. زیرا که انتخاب عصای خوب می تواند به راه رفتن هر چه بهتر شما کمک کند و وضعیت پاها و بدن را در وضعیت مناسبی قرار دهد،  به طوری که کمترین فشار را به قسمت تحتانی خود وارد آورید.

اگر علاقه مند به مطالعه این موضوع و کسب آگاهی و اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید،  لطفا ما را در ادامه این مطلب همراهی کنید.

عصای دستی و انواع آن

در شرایطی که اندام تحتانی و یا یک پا دچار آسیب و درد و ضعف است،  استفاده از عصای دستی به توزیع مناسب وزن فرد کمک می کند. به طوری که باعث ایجاد تعادل و پایداری با افزایش سطح اتکای بدن می شود.

انواع عصا  شامل موارد زیر می باشد:

عصای استاندارد

عصای صاف یا استاندارد که جنسی از چوب یا آلومینیوم دارد و دارای وزن و قیمت سبکی است.  در عصای آلومینیومی نیز قابلیت تنظیم ارتفاع وجود دارد.

اما به طور کلی عصای استاندارد به دلیل داشتن دسته چتری فشار زیادی را روی کف دست وارد می آورد ،  که ممکن است خطر ابتلا به سندرم تونل کارپال را در فرد مبتلا به این عارضه افزایش دهد.

عصا با دسته خمیده

استفاده از این عصا برای افرادی که دچار استئوآرتریت زانو یا هیپ ( لگن ) هستند،  و در راه رفتن مشکل دارند مناسب تر می باشد.  زیرا که به دلیل خمیدگی دسته وزن بیمار در راستای عصا پخش می شود.

عصای چهار پایه

این عصا امکان تحمل وزن بیشتر را برای فرد فراهم می کند و سطح اتکای بیشتری نیز دارد.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع عصا دستی موجود در بازار

نحوه استفاده صحیح از عصا دستی

عصا یکی از تجهیزات پزشکی است که به افراد آسیب دیده در قسمت تحتانی کمک می کند تا تعادل در کل بدن ایجاد شود.  بنابراین استفاده صحیح از عصا به عنوان تکیه گاه بدن بسیار مهم می باشد.

نحوه استفاده صحیح به این گونه است که عصا باید در سمت مقابل پا و اندام تحتانی آسیب دیده قرار بگیرد.  بنابراین پای مقابل نیز باید همزمان با آن حرکت کند.

در هنگام بالا رفتن از پله نیز ابتدا باید پای سالم بالا قرار گرفته و به دنبال آن پای آسیب دیده و عصا بالا برده شوند.  ولی در هنگام پایین آمدن از پله ها باید بر عکس عمل نموده و ابتدا پای آسیب دیده و عصا را پایین بگذارید.  توجه نمایید که ارتفاع دسته عصا نباید از چین مچ دست در حالت ایستاده بیمار کمتر باشد.

معرفی و راهنمای خرید بهترین مدل های عصای دستی

خرید اینترنتی یکی از بهترین راهکارها برای انتخاب عصای دستی در سایز و اندازه دلخواه است.  از آنجایی که مدل های عصا با توجه به جنس و کیفیت متفاوت و از برندهای مختلفی می باشد.  بنابراین با مراجعه به فروشگاه اینترنتی معتبر می توانید خرید خود را با اطمینان و به آسانی و بدون هیچ مشکلی انجام دهید.

سايت دیجی کالا یکی از قدیمی ترین فروشگاه های اینترنتی با چندین سال سابقه درخشان در ارائه انواع کالاها از برندهای معتبر داخلی و خارجی است که شما می توانید جهت آشنایی و خرید ایمن و رضایتبخش بهترین مدل های عصای دستی اقدام کنید.

در ادامه این مطلب شما را با چند نمونه از بهترین مدل های عصای دستی آشنا می کنیم که جزو محصولات پر فروش و محبوب مصرف کنندگان در سایت دیجی کالا هستند.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع عصا دستی موجود در بازار

عصا دستی مدل 013

این عصا از جنس آلومینیوم دارد و بسیار محکم و استوار می باشد.  همچنین می توان ارتفاع آن را در اندازه های ۷۳ الی ۸۹ سانتی متر تنظیم نمود. بنابراین قابلیت جمع و باز شدن را دارد.

وزن عصا نیز ۲۰۰ گرم می باشد که بسیار سبک بوده و استفاده از آن راحت است. استفاده از این عصا برای بعد از عمل جراحی و نیز پای آسیب دیده و دچار ضعف و نیز افراد سالمند و ناتوان در راه رفتن مناسب می باشد.  ابعاد این عصا در اندازه های استاندارد ۵۳*۱۳*۲ سانتی متر طراحی شده است.

 

بهترین مدل های عصا دستی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع عصا دستی موجود در بازار

 

عصا دستی مدل تاشو Foshan

این عصا برای افراد سالمند و افرادی که از ناحیه پا دچار مشکل هستند،  تکیه گاه مناسبی می باشد.  این عصا انعطاف پذیر بوده و دوام و محکمی بالایی دارد.  همچنین به آسانی خمیده و یا شکسته نمی شود. به طوری که دارای قابلیت تاشو و جمع شوندگی است.

ابعاد این محصول در اندازه های ۵*۵*۸۵ سانتی متر می باشد و وزنی در حدود ۸۰۰۰ گرم دارد.  این عصا به گونه ای طراحی شده است که به راحتی بتوانید از آن استفاده نموده و آن را جا به جا کنید.  بنابراین یک محصول بسیار جدید و در عین حال کاربردی می باشد. همچنین به دلیل تاشو بودن این عصا را  می توانید در هر زمان که نیاز بود، استفاده نموده و در صورت عدم نیاز آن را جمع کنید،  و حتی در داخل خودرو و یا ساک دستی قرار دهید.

جنس این عصا از آلومینیوم است و بسیار سبک و خوشدست می باشد.  این عصا همچنین قابلیت تنظیم ارتفاع از ۷۸ تا ۸۵ سانتی متر را دارد.  این عصا تا وزن ۱۱۰ کیلو گرم افراد را نیز تحمل می کند.

 

بهترین مدل های عصا دستی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع عصا دستی موجود در بازار

 

عصا دستی مدل classic کد 5003

یکی دیگر از بهترین مدل های عصا دستی محصول کلاسیک کد 5003 است.  این عصا وزن سبک و مناسبی دارد و جنس دسته و بدنه آن از چوب می باشد.  چوب به کار رفته در این محصول از نوع مرغوب است.  به طوری که دارای دوام و ماندگاری بالایی می باشد.

ابعاد این عصا در اندازه های ۸۸*۱۶*۳ طراحی شده است. استفاده از این عصا برای سالمندان،  افراد ناتوان در راه رفتن و بعد از عمل جراحی مناسب می باشد.  این عصا سبک و خوشدست بوده و یک تکیه گاه محکم برای افراد با وزن بالا است.  طراحی این عصا زیبا و بی نظیر می باشد.

 

بهترین مدل های عصا دستی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع عصا دستی موجود در بازار

 

عصا دستی مدل IR1

ابعاد این عصا دستی در اندازه های ۹۵*۲.۵*۲.۵ طراحی شده است،  و دارای وزنی در حدود ۵۰۰ گرم می باشد که بسیار سبک و خوشدست است و می توان به راحتی از آن استفاده کرد.

جنس عصا از چوب مرغوب بوده و به همین دلیل محکمی و دوام خوبی دارد.  نحوه عملکرد این عصا مکانیکی و به طور دستی می باشد و به دلیل طراحی ارگونومیک با کنده کاری های بسیار زیبا استفاده از آن لذت بخش و آسان است.

افرادی که دچار آسیب دیدگی در پا می باشند و یا مشکل راه رفتن با دو پا را دارند و نیز افرادی که بعد از عمل جراحی ناتوان در راه رفتن هستند،  می توانند از این محصول کاربردی و مفید برای ایجاد تعادل وزنی و به عنوان تکیه گاه استفاده کنند.

 

بهترین مدل های عصا دستی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع عصا دستی موجود در بازار

 

عصا دستی مدل انگشتی کد 2826

جنس این عصا از چوب مرغوب می باشد و رنگ به کار رفته در  بدنه عصا نیز با کیفیت و با دوام است.  این محصول وزن فرد را در سر تا سر عصا پخش نموده و باعث تعادل در هنگام راه رفتن می شود.

ابعاد عصا در اندازه های ۱۵*۳*۹۳ سانتی متر می باشد و وزنی در حدود ۷۰۰ گرم دارد. دسته عصا نیز به گونه ای طراحی شده  که به صورت جداگانه و با زاویه مناسب و استاندارد به بدنه عصا متصل گردیده است. این عصا قابل استفاده و مناسب برای سالمندان و افراد ناتوان در راه رفتن می باشد.

 

بهترین مدل های عصا دستی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع عصا دستی موجود در بازار

 

عصا دستی مدل FL12

عصا معمولا از طرف پزشک به افرادی توصیه می شود که در راه رفتن با دو پا دچار مشکل هستند،  که می توانند از عصا به عنوان تکیه گاه برای خود استفاده کنند.  همچنین برای افرادی که با یک پا راه می روند توصیه نمی شود.

عصا مدل FL12 یک محصول بی نظیر و کاربردی و از تجهیزات بیمارستانی برای سالمندان و افراد با وزن بالا جهت سهولت در راه رفتنشان می باشد.  این عصا در ابعاد ۹۴*۵*۵ سانتی متر طراحی شده است. همچنین طراحی این عصا بسیار زیبا و خوشدست و نیز سبک ( وزن ۱۸۰ گرم ) می باشد. این عصا جنسی از آلومینیوم دارد که بسیار مقاوم و محکم است.

 

بهترین مدل های عصا دستی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع عصا دستی موجود در بازار

 

عصا دستی مدل STL85

جنس این عصا از استیل ضد زنگ و تهیه شده از پلیمر پزشکی می باشد. این محصول جهت سهولت پیاده روی سالمندان و افراد با وزن بالا با طرح و شکل زیبا و سبک طراحی شده است. ابعاد عصا در اندازه های ۳*۳*۸۸ سانتی متر می باشد که در اندازه ثابت طراحی شده است.

لاستیک تعبیه شده در ته عصا کاملا ضد سرخوردگی می باشد و می توان از آن در سطوح خیس،  سرامیکی و سنگی به راحتی و بدون نگرانی از لیز خوردن استفاده نمود.  این لاستیک قابلیت تعویض را دارد. دسته عصا نیز به گونه ای طراحی شده است که کمترین فشار را به مچ دست وارد می کند،  و خوش طرح و زیباست. ارتفاع عصا نیز کاملا اندازه و استاندارد می باشد و همه افراد با قدهای مختلف می توانند از آن استفاده کنند.

از دیگر ویژگی های این محصول وزن سبک،  دسته محکم و نشکن و وجود حفره های ریز بر روی دسته جهت انتقال هوا بین انگشتان دست و تعریق نکردن هستند که آن را به محصولی بی نظیر و خوشدست جهت استفاده سالمندان و افراد ناتوان تبدیل کرده است.

 

بهترین مدل های عصا دستی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع عصا دستی موجود در بازار

 

عصا دستی کد 1003

برای افرادی که به علت کهولت سن و یا مشکلات جسمانی توان راه رفتن در حالت عادی را ندارند،  استفاده از عصا دستی یکی از بهترین راهکارها می باشد. عصا دستی کد 1003 چوبی بوده و انعطاف پذیری مناسبی دارد.

ابعاد این عصا در اندازه های ۹۵*۱۶*۴ سانتی متر طراحی شده است. همچنین وزنی در حدود ۵۷۰ گرم دارد. این محصول دارای لاستیکی در قسمت زیرین می باشد که از سر خوردن فرد جلوگیری می کند و مانع از ایجاد صدا در حین استفاده از عصا می شود.

طراحی زیبای این عصا جذابیت بصری آن را بیشتر نموده است.  استفاده از این عصا همچنین به دلیل طراحی عالی و استاندارد آن هیچ احساس خستگی و فشاری را به فرد وارد نمی کند.

 

بهترین مدل های عصا دستی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع عصا دستی موجود در بازار

 

عصا دستی کد 190040

طراحی روی این محصول یک اثر بسیار زیبا و خوش رنگ می باشد که جذابیت و هیجان را برای بیننده پدید می آورد.  این عصا تهیه شده از چوب راش و کاملا دست ساز بوده و رنگ طبیعی ماهگونی دارد، به طوری که با تماس با نور آفتاب خوش رنگ تر نیز  می شود.  این عصا همچنین به صورت حجم دار  و زیبایی خراطی شده است.

محافظ و پوشش این عصا کیلر براق و تهیه شده از چوب طبیعی و مرغوب می باشد.  به همین دلیل از استحکام بالا و مناسبی برخوردار است و به خوبی تعادل را به عنوان تکیه گاه در فرد ایجاد می کند.

ابعاد این عصا دستی در اندازه های ۹۲*۱۸*۲ سانتی متر می باشد و وزنی در حدود ۲۵۶ گرم دارد که بسیار سبک و خوشدست است و برای افراد ناتوان و سالمند مناسب و قابل استفاده می باشد.

 

بهترین مدل های عصا دستی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع عصا دستی موجود در بازار

 

عصا دستی مدل آلومینیومی

این محصول یکی از بهترین مدل های عصای دستی با جنس و طرح لردی آلومینیومی است که از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار می باشد.

استفاده از این عصا سهولت پیاده روی را برای افراد ناتوان در راه رفتن و مشکلات جسمی و نیز سالمندان فراهم می کند.  این محصول به دلیل دارا بودن جنس آلومینیومی سبک بوده و وزن کمی ( در حدود ۲۰۰ گرم ) دارد.

همچنین این عصا برای افرادی با وزن ۱۲۰ کیلو گرم نیز مناسب است.  ابعاد این عصا در اندازه های ۴*۴*۶۰ سانتی متر می باشد و دارای دوام و ماندگاری خوبی است.

 

بهترین مدل های عصا دستی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع عصا دستی موجود در بازار

 

ما در این مطلب به ده نمونه از بهترین مدل های عصای دستی اشاره نمودیم که می تواند راهنمای خوبی برای شما در انتخاب و خرید این محصول باشد.  امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید.  شما همچنین  می توانید جهت محصولات متنوع تر و بیشتر در زمینه بهترین مدل های عصا دستی به سایت دیجی کالا مراجعه کنید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط