درمان تایم
درمان تایم
آشنایی با بهترین مدل های چارت پزشکی

آشنایی با بهترین مدل های چارت پزشکی

چارت پزشکی یا همان جای پرونده بیمار یکی از کالاهای پرکاربرد در بیمارستان ها و کلینیک های درمانی می باشد که برای چنین مکان هایی ضروری ست و اغلب به صورت عمده نیز خریداری می شود. با این حال خرید مقرون به صرفه این محصول با کیفیت و قیمت مناسب می تواند به شما کمک کند تا در هزینه های خود صرفه جویی نموده و از انتخاب خود نیز اطمینان و رضایت کامل حاصل کنید.

ما در این مقاله از سایت درمان تایم قصد داریم تا با معرفی چند نمونه از بهترین مدل های چارت پزشکی بیمار شما را هر چه بیشتر با این محصول آشنا کرده و به شما در انتخاب و خریدی ایمن و رضایتبخش کمک کنیم. با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

خرید چارت پزشکی بیمار از فروشگاه اینترنتی دیجی کالا

یکی از آنلاین شاپ های قدیمی و معتبر برای خرید بهترین مدل های چارت پزشکی سایت دیجی کالا می باشد. این فروشگاه اینترنتی با چندین سال سابقه درخشان از پر مخاطب ترین سایت های فروش محصولات با کیفیت و مرغوب است. به طوری که توانسته به عنوان یکی از نمایندگی های معتبر فروش، انواع کالاها را از برندهای معتبر داخلی و خارجی با کیفیت اصل و قیمت مناسب به مشتریان و متقاضیان عرضه کند.

سایت دیجی کالا همچنین با پایبندی به سه اصل پرداخت در محل، ضمانت بازگشت کالا و تضمین در کیفیت و اصالت فیزیکی کالا این زمینه را فراهم نموده تا مشتریان و مصرف کنندگان  با اطمینان و رضایت کامل نسبت به خرید محصول خود اقدام نمایند.

خرید چارت پزشکی بیمار از فروشگاه اینترنتی دیجی کالا

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع چارت پزشکی موجود در بازار

در این راستا نیز انواع چارت پزشکی بیمار با قیمت و کیفیت مناسب و ارایه شده از برندهای معتبر توسط این سایت به فروش می رسد که شما می توانید با توجه به بودجه و سلیقه دلخواهتان نسبت به انتخاب و خرید آن اقدام کنید.

ما در ادامه به دو نمونه از بهترین مدل های چارت پزشکی بیمار از سایت دیجی کالا اشاره نموده ایم که می تواند به شما در انتخاب بهینه و خرید رضایتبخش این محصول کمک کند. در صورت تمایل به آشنایی محصولات بیشتر و متنوع تر در این زمینه می توانید به سایت دیجی کالا مراجعه کنید.

چارت پزشکی بیمار مدل ALM

این وسیله پزشکی مورد نیاز پرستاران و پزشکان بوده و قابل استفاده برای کادر درمان می باشد. ابعاد این چارت در اندازه های 30*17 سانتی متر است و در دو نوع تک برگ و دو برگ ارایه می شود.

چارت پزشکی بیمار مدل ALM

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع چارت پزشکی موجود در بازار

این چارت در نوع دو برگ بوده جنس آن از آلومینیوم است. چارت مدل ALM خاصیت ضد زنگ دارد و  در برابر انواع رطوبت و مایعات زنگ نمی زند. این چارت پزشکی در وزن 150 گرم ارایه شده و به راحتی در دست جای می گیرد. در درمانگاه ها، بیمارستان ها و مراکز درمانی می توان از آن استفاده نمود.

چارت پزشکی مدل FBG

این چارت پزشکی در طرح و رنگ سبز ارایه و عرضه می شود. این محصول یکی از بهترین مدل های چارت پزشکی برای بیماران است که دارای طرح و مدل زیبا می باشد. تمام اطلاعات بیمار و مشخصات فردی آن در این چارت درج شده و می تواند به عنوان یک ابزار  به پزشکان کمک نموده تا فرایند درمان به خوبی پیش برود.

چارت پزشکی مدل FBG

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع چارت پزشکی موجود در بازار

چارت پزشکی مدل FBG نیز در دو نوع تک برگ و دو برگ ارایه می شود که این مدل به صورت دو برگ می باشد. این چارت علاوه بر دسترسی مشخصات و اطلاعات بیمار، این امکان را به پزشکان و پرستاران می دهد تا بعد از ملاحظه وضعیت کنونی، بتوان آن را به لبه تخت بیمار آویزان نمایند. ابعاد این چارت در اندازه های 30*17*1 سانتی متر بوده و در وزن 100 گرم طراحی و تهیه شده است.

اما چارت پزشکی بیمار چیست؟

این وسیله پزشکی اغلب در دست پرستاران و متخصصبن در بیمارستان ها و مراکز درمانی دیده می شود.  چارت پزشکی که به آن چارت پرونده بیمارستانی نیز گفته شده در واقع جای پرونده بیمار می باشد که در دو نوع تک برگ و دو برگ وجود دارد.

در این چارت پرونده مشخصات و هر گونه اطلاعات مربوط به وضعیت بیمار در آن ثبت می شود تا متخصصین و پرستاران بتوانند آن را ملاحظه و بررسی و از این طریق به امور بیمار رسیدگی نمایند. این چارت به گونه ای طراحی شده است که بعد از ملاحظه می توان آن را از گوشه تخت بیمار آویزان نمود.

اما چارت پزشکی بیمار چیست؟

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع چارت پزشکی موجود در بازار

همچنین به دلیل آنکه این وسیله یکی از پرکاربردترین کالاها در مراکز درمانی، کلینیک ها و بیمارستان ها می باشد، با کیفیت و دوام زیادی طراحی و ساخته می شود. زیرا که مدت زمان زیادی مورد استفاده قرار می گیرد.

چارت پزشکی از وسایلی ست که به دلیل دست به دست شدن زیاد باید از مقاومت خوبی برخوردار باشد. از این رو جنس آن به گونه ای طراحی شده است که قابلیت استریل شدن با الکل را نیز دارد. به طور کلی بهترین چارت پزشکی برای خرید دارای ویژگی های زیر می باشند که عبارتند از:

  • مقاوم در برابر رطوبت
  • دوام و کیفیت بالا
  • جنس خوب
  • قابلیت استریل شدن
  • گیره برای آویزان کردن به لبه تخت
  • لولا برای حفاظت از برگه ها در برابر انواع داروها

قیمت چارت پزشکی و یا بیمارستانی

قیمت چارت پزشکی بستگی به مواردی چون جنس، وزن و غیره دارد. به عنوان مثال چارت های پزشکی در وزن سنگین تر گران تر می باشند. زیرا که جنس آنها اغلب فلزی و از نوع آلومینیوم بوده و اجناس فلزی معمولا گران تر نیز هستند. با این حال اگر به دنبال جنس با قیمت مقرون به صرفه تر هستید، انتخاب انواع چارت فایبر گلاس با پوشش فویل و پلاستیک نیز می تواند برای شما مناسب باشد. چارت های با جنس آلومینیومی مقاومت بالاتری نیز تسبت به آب، الکل و زنگ زدگی دارند.

تک گیره بودن یا دو گیره بودن چارت نیز در قیمت آن موثر است. به طوری که مدل تک گیره ای آن ارزان تر بوده و برای بیمارانی که به طور متوالی به بیمارستان مراجعه می کنند، مناسب تر می باشد.

بهتر است برای بخش کودکان از چارت های با جنس فایبر گلاس با رنگ های متنوع و شاد استفاده شود. همچنین در بخش سوختگی چارت های علایم حیاتی معمولا از نوع فلزی هستند. لولایی در چارت پزشکی تعبیه شده که از برگه ها در برابر انواع داروها محافظت می کند.

قیمت چارت پزشکی و یا بیمارستانی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع چارت پزشکی موجود در بازار

بهترین مدل های چارت پزشکی به صورت کتابی باز می شوند و لولا به باز و بسته شدن آن کمک می کند. وجود گیره در چارت نیز کمک نموده تا چارت در بالا یا پایین تخت بیمار آویز و متصل شود.

ما در این مطلب به بررسی نکات و توضیحاتی در مورد انتخاب و خرید بهترین مدل های چارت پزشکی بیمار با معرفی دو نمونه از این محصول پرداختیم. امیدواریم این مقاله به شما در انتخاب این محصول کمک نموده تا بتوانید خریدی امن و رضایتبخش را تجربه کنید.

چنانچه قصد دارید تا موضوعات جدید و به روز مربوط به انواع تجهیزات پزشکی و بیمارستانی جهت خرید را مطالعه نمایید، می توانید مقالات ما را در سایت درمان تایم دنبال کنید.  سایت درمان تایم درخشش و انتخابی نو برای شما که قصد دارید همیشه بهترین محصولات را برگزینید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط