درمان تایم
درمان تایم
بهترین مارک های ماساژور درمارولر : درمارولینگ یا میکروندینگ یک متود درمانی پوست است که در سال‌های نه چندان دور فقط توسط پزشک متخصص پوست انجام می‌گرفت اما امروزه با کمی آموزش و با استفاده

بهترین مارک ماساژور درمارولر

بهترین مارک های ماساژور درمارولر : درمارولینگ یا میکروندینگ یک متود درمانی پوست است که در سال‌های نه چندان دور فقط توسط پزشک متخصص پوست انجام می‌گرفت اما امروزه با کمی آموزش و با استفاده از یک دستگاه ماساژور درمارولر می‌توان آن را در خانه نیز اجرا کرد. در حال حاضر استفاده از ماساژ درمارولر و خرید ماساژور درمارولر برای بهبود سلامت پوست بسیار همه گیر شده و افراد زیادی به طرفدار پر و پا قرص این متود تبدیل شده‌اند. اما کار ماساژور درمارولر چیست و این دستگاه دقیقا چه تاثیری بر روی پوست می‌گذارد؟ آیا درمارولینگ درد دارد؟ استفاده از ماساژور درمارولر چه عوارض جانبی را به همراه دارد؟ چگونه ماساژور درمارولر خریداری کنیم؟ چه برندهایی بهترین مارک های مساژور درمارولر هستند؟ برای پاسخ به این سوالات قصد داریم تا درمارولینگ را زیر ذره بین بونگ برده و همچنین در پایان نیز به معرفی بهترین مارک های ماساژور درمارولر در بازار ایران خواهیم پرداخت؛ با ما همراه باشید.

ماساژور درمارولر چیست؟

ماساژور درمارولر دستگاهی شبیه به برس مو است که در یک طرف آن دسته و در طرف دیگر یک رولر با تعداد زیادی سوزن ریز قرار می‌گیرد. زمانی که شما رولر ماساژور را بر روی پوست خود حرکت می‌دهید، سوزن‌های سر آن سوراخ‌هایی بسیار ریز و سطحی بر روی پوستتان ایجاد خواهند کرد. بعد از ایجاد این سوراخ‌های خیلی ریز، پوست دچار خونریزی خیلی سطحی شده و در نتیجه آن ترکیباتی برای رشد و بهبود پوست ترشح می‌شوند، رگ‌های خونی جدید بر روی پوست ایجاد خواهندشد و پوست کلاژن بیشتری می‌سازد. این نتایج باعث خواهند شد تا زخم‌های پوستی زودتر التیام یافته و سلامت کلی پوست بهبود پیدا کند.

آیا ماساژور درمارولر درد دارد؟

پیش از خرید ماساژور درمارولر شاید کنجکاو باشید جواب این سوال را بدانید که آیا استفاده از این دستگاه با درد همراه خواهد بود یا خیر. به طور کلی، نمی‌توان گفت که استفاده از ماساژور درمارولردردناک نخواهد بود؛ البته، دردناک بودن یا نبودن چیزی بستگی به آستانه تحمل درد هر فرد دارند اما ماساژور درمارولر بدون شک مثل زدن کرم ضد آفتاب راحت نیست و هرچه اندازه سوزن روی رولر دستگاه نیز بلندتر باشد شانس اینکه هنگام استفاده از آن درد را بر روی پوست خود احساس کنید بالاتر خواهد بود.

عوارض جانبی ماساژور درمارولر

درمارولینگ یک متود بسیار ملایم به حساب می‌آید و در صورت استفاده از تکنیک درست، شانس شما برای تجربه عوارض جانبی تقریبا صفر خواهد بود اما در صورتی که تجربه و مهارت لازم برای این کار را نداشته باشید ممکن است حتی برخی عوارض جانبی دائمی مثل زخم یا تیرگی پوستی را تجربه نمایید.

خرید ماساژور درمارولر

عملکرد مدل‌های مختلف ماساژور درمارولر چندان از یک دیگر متفاوت نیست اما برای استفاده‌های خانگی توصیه می‌شود که حتما نسبت به خرید ماساژور درمارولری اقدام کنید که سایز سوزن آن 0.5 میلی‌ متر یا کم‌تر است. هر سایزی بیشتر از این ممکن است شانس شما را برای آسیب رساندن به پوستتان افزایش دهد. پیش از خرید ماساژور درمارولر حتما در مورد برند تولید کننده محصول نیز تحقیق کرده و سعی کنید مدلی که انتخاب می‌کنید توسط بهترین مارک های ماساژور درمارولر تولید و عرضه شده باشد.

بهترین مارک های ماساژور درمارولر

همانطور که عنوان شد، تفاوت چندانی بین مدل‌های مختلف ماساژو درمارولر وجود ندارد اما در این بخش ما سعی کرده‌ایم تا با کیفیت‌ترین محصولاتی که توسط بهترین مارک های مساژور درمارولر به بازار عرضه می‌شوند را خدمت شما معرفی کنیم.

ماساژور دی.آر.اس مدل درمارولر سایز 0.5

ماساژور دی.آر.اس مدل درمارولر از جمله پرفروش‌ترین ماساژور های درمارولر بازار ایران به حساب می‌آید که تقریبا توانسته رضایت همه خریداران خود را جلب نماید. جنس این محصول از پلاستیک بوده و روی سطح رولر آن 540 عدد سوزن ظریف وجود دارد. ضخامت این سوزن‌ها در حد میکرون و طول آن‌ها 0.5 میلی‌متر است که مناسب‌ترین سایز برای استفاده خانگی به حساب می‌آید. جهت استفاده از  ماساژور دی.آر.اس مدل درمارولر سایز 0.5، تنها کافی است که پوست خود را را تمیز و رولر دستگاه را را در جهات افقی، عمودی و مورب روی ناحیه‌ی مورد نظر پوست خود به حرکت درآورید. بعد از اینکه همه سطح مورد نظر خود را پوشش دادید به سادگی کار شما برای ماساژ درمارولر پوستتان به پایان رسیده باید منتظر ترمیم زخم‌های ایجاد شده باشید. استفاده از برخی اسکراب‌ها و ماسک‌های صورت نیز می‌تواند به ریکاوری و ترمیم پوست شما کمک کند.

مدل‌های دیگری از ماساژور دی.آر.اس مدل درمارولر با سایز سوزن متفاوت هستند که می‌توانند در لیست بهترین‌های ما قرار بگیرند اما با توجه به اینکه ویژگی‌های آن‌ها با مدل بالا کاملا مشابه بوده و تنها در اندازه سایز سوزن با یک دیگر متفاوت هستند به آن‌ها اشاره نخواهیم کرد.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه ماساژور دی.آر.اس مدل درمارولر سایز 0.5

 

ماساژور زد جی تی اس مدل درمارولر سایز 1.5

جی تی اس نیز یکی از بهترین مارک های ماساژور درمارولر به حساب آمده و اگر به دنبال یک ماساژر با سایز سوزن 1.5 هستید می‌توانید با خیال راحت مدل 1.5 میلی متری این برند را در لیست خرید خود قرار دهید. جنس این محصول از پلاستیک بوده و با توجه توجه به سایز سوزن بهتر است که آن را برای نواحی از بدن که دارای پوست زخیم‌تر هستند استفاده نمایید.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه ماساژور زد جی تی اس مدل درمارولر سایز 1.5

 

ماساژور اسکیناوو طرح 5 در 1 مدل درمارولر کد 05

ماساژورهای درمارولر با سایز سوزن کوتاه‌تر برای قسمت‌هایی از بدن مانند دور چشم و بینی که پوست لطیف‌تری دارند مناسب هستند و هرچه پوست زمخت‌تر باشد می‌توانید از سایز سوزن بلند‌تر استفاده نمایید. از همین رو، خرید ماساژور درمارولر در سایز‌های مختلف برای کسانی که می‌خواهند از ماساژور در نقاط متفاوت پوست خود استفاده کنند ایده‌آل خواهد بود.

ماساژور اسکیناوو طرح 5 در 1 مدل درمارولر کد 05 درواقع یک مجموعه ماساژور است که چهار ماساژور با کیفیت در چهار سایز مختلف را شامل می‌شود:
  1. ماساژور سایز 0.5 میلی متر 240 سوزنه که بیشترین کاربرد را برای دور چشم، درمان ریزش مو، خطوط کم عمق، درمان لکه های تیره پوستی و شفاف سازی پوست دارد.
  2. ماساژور سایز 1 میلی متر 600 سوزنه که بیشترین کاربرد را برای پوست صورت و مشکلات آن مانند جای جوش و زخم، جای بخیه یا چین و چروک داشته و تاثیر آن از سایز 0.5 بیشتر است.
  3. ماساژور سایز 1.5 میلی متر 1200 سوزنه که بیشترین کاربرد را برای پوست بدن، درمان اسکار، ترک‌های پوستی(نشانه‌های کشیدگی پوستی) یا جای بخیه دارد.
  4. ماساژور سایز 2 میلی متر 12 سوزنه (میکروپن) که بیشترین کاربرد را برای مشکلات عمیق پوستی دارد.

با خرید این مجموعه می‌توانید از ماساژور های درمارولر سایز مختلف آن متناسب با هدف و نوع پوست خود استفاده نمایید.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه ماساژور اسکیناوو طرح 5 در 1 مدل درمارولر کد 05

 

درمارولر یو ام اس مدل 2m

برند یو ام اس نیز از بهترین مارک های ماساژور درمارولر به حساب آمده و  ماساژور مدل 2m از بهترین محصولات آن به حساب می‌آید. این ماساژور درمارولر چیزی مشابه مدل‌هایی است که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم و نمی‌توان به تفاوت چندانی در بین آن‌ها اشاره کرد. جنس درمارولر یو ام اس مدل 2m از پلاستیک بوده و اندازه سوزن‌های آن نیم میلی‌تر است.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه درمارولر یو ام اس مدل 2m

 

درمارولر دی آر اس طرح 6 در 1 مدل Ice

آخرین محصولی که قصد داریم آن به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید ماساژور درمارولر خدمت شما معرفی کنیم، درمارولر دی آر اس طرح 6 در 1 مدل Ice است. این محصول کمی با مدل‌هایی از ماساژور درمارولر که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم متفاوت است. درمارولر دی آر اس طرح 6 در 1 مدل Ice در از دو بخش تشکیل شده و سری آن قابل تعویض است. این ماساژور مجهز به 5 سری با 5 سایز مختلف است که می‌توانید از هر کدام آن‌ها برای برای نقاط مختلف پوست خود استفاده کنید.  داشتن یک دسته و چند سری هزینه خرید درمارولر دی آر اس طرح 6 در 1 مدل Ice را تا حد زیادی کاهش داده است و مقدار زیادی از حجم بسته بندی آن را نیز کاسته است.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه درمارولر دی آر اس طرح 6 در 1 مدل Ice

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط