درمان تایم
درمان تایم
آشنایی با انواع بهترین مدل های گاز طبی

آشنایی با انواع بهترین مدل های گاز طبی

گاز طبی یک پارچه با بافت ناز می باشد که یکی از محصولات پرکاریرد پزشکی در کارهایی نظیر پانسمان، سرپوش زخم و خونابه و غیره می باشد.  جالب است بدانید ریشه این کلمه در فارسی و اسپانیایی از حریر گرفته شده و بسیار بافت نرمی دارد که برای پوست نیز حساسیتی ایجاد نمی کند. این محصول یکی از زیر مجموعه های لوازم و تجهیزات کمک های اولیه بوده و از آن برای مراقبت از زخم و پانسمان در کلینیک های پزشکی و مراکز بهداشتی استفاده می شود.

در واقع می توان گفت گازهایی که برای بیهوشی و درمان بیماران و حتی تشخیص بیماری کاربرد دارند، جزو این محصولات به حساب می آیند.

در این مقاله از در مان تایم به معرفی و بررسی چند نمونه از بهترین مدل های گاز طبی استریل می پردازیم که می تواند شما را هر چه بیشتر با این محصول آشنا کند. بنابراین چنانچه در انتخاب و خرید این محصول مردد بوده و یا دچار ابهام هستید، مطالعه این مقاله می تواند به شما کمک نماید.

خرید اینترنتی انواع گازهای طبی

برای خرید اینترنتی هر محصولی نیاز به فروشگاه های معتبری است که محصولات را با کیفیت بالا و قیمت مناسب عرضه می کنند.  به ویژه محصولات بهداشتی و درمانی که از حساسیت بالایی برخوردار بوده و باید با کیفیت استاندارد و بالا آنها را انتخاب نمود.

خرید اینترنتی انواع گازهای طبی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع گاز طبی موجود در بازار

یکی از قدیمی ترین فروشگاه های اینترنتی که انواع محصولات را از برندهای مختلف و معتبر داخلی و خارجی با کیفیت و قیمت مناسب ارائه می دهد،  سايت دیجی کالا می باشد.  این فروشگاه انواع مدل های گاز طبی از برندهای معتبر داخلی و خارجی را با کیفیت و قیمت مناسب عرضه می کند که شما می توانید جهت آشنایی و انتخاب این محصول به سایت دیجی کالا مراجعه کنید.

در ادامه ما چند نمونه از بهترین مدل های گاز طبی را توسط سایت دیجی کالا ارائه می شود،  معرفی نموده که از پرفروش ترین محصولات در این زمینه هستند و نیز شما بتوانید با آگاهی و اطلاعات بیشتری دست به انتخاب و خرید این محصول نمایید.

گاز طبی استریل نگین باند مدل 010 مجموعه 10 عددی

این گاز طبی و استریل جنسی از پنبه خالص و طبیعی دارد که با اتلین اکساید استریل شده است و یکی از قابلیت های آن به دلیل استریل شدن با اتلین اکساید، جذب بیشتر خون و تراوشات خونی می باشد.

گاز طبی استریل نگین باند مدل 010 مجموعه 10 عددی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع گاز طبی موجود در بازار

این محصول فاقد از سرنخ ها و عاری از پرز است.  هر بسته این گاز طبی 10 عدد بوده که به صورت ۸ لایه در ابعاد ۱۰*۱۰ سانتی متر می باشد. از این محصول برای جذب خون در کارهای جراحی، پانسمان زخم ها و ضدعفونی محل آسیب دیده استفاده می شود. می توان گفت قیمت آن نسبت به کیفیتش بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. بنابراین می توانید با خیالی آسوده و راحت و در دراز مدت از آن استفاده کنید.

گاز طبی دندانپزشکی کاوه 500 گرمی

این گاز  دندانپزشکی یکی از محصولات شرکت باند و از برند کاوه که در وزن ۵۰۰ گرم طراحی شده و به دلیل جذب خون بالا و محلول های ضدعفونی کننده از جنس صد در صد پنبه می باشد. جنس این گاز طبی نمره نخ ۲۰ و ۳۰ انگلیسی را دارد.

گاز طبی دندانپزشکی کاوه 500 گرمی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع گاز طبی موجود در بازار

ابعاد این محصول در اندازه های ۵*۵ سانتی متر می باشد و به صورت ۱۶ لایه طراحی شده است،  وکیفیت فوق العاده بالایی را دارد. این محصول بدون هیچ گونه سرنخ آزاد و پرز بوده، و فاقد  ذره ایی بو و مواد شیمیایی و آلودگی های فیزیکی می باشد. از این گاز طبی می توان جهت شستشو، ضدعفونی و پانسمان جراحت ها و جذب خون بالا در اعمال جراحی دندانپزشکی استفاده نمود.

گاز طبی دندانپزشکی نفیس طب سلامت مدل 500 بسته 250 عددی

گاز طبی نفیس به صورت یک بار مصرف است که قابلیت استریل شدن در اتوکلاو را دارد. جنس آن از پنبه 100 درصد طبیعی و مرغوب تولید شده در ابعاد ۵*۵ سانتی متر و به صورت ۸ لایه است.

گاز طبی دندانپزشکی نفیس طب سلامت مدل 500 بسته 250 عددی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع گاز طبی موجود در بازار

این محصول عاری از هر گونه بو و رنگ بوده و تار و پودر آن مانند یک توری قابل تشخیص می باشد. از ویژگی های ممتاز این گاز طبی اینکه در برابر حرارت بسیار مقاوم است. همچنین در هنگام استریل شدن در دستگاه اتوکلاو تغییر رنگ و شکل نمی دهد. وزن این بسته گاز حدودا 500 گرمی بوده و به صورت مجموعه ۲۵۰ عددی طراحی شده است. کیفیت و عملکرد این محصول بی نظیر می باشد.

گاز طبی جی گاز کد 100 وزن 400 گرم

این گاز طبی ساده از جنس 100 درصد پنبه طبیعی با کیفیت بالا تهیه شده است که برای جدب خون بالا و محلول های ضد عفونی کننده به عنوان یکی از وسایل بسیار پرکاریرد و ضروری پانسمان مورد استفاده قرار می گیرد.

گاز طبی جی گاز کد 100 وزن 400 گرم

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع گاز طبی موجود در بازار

ساختار و جنس این گاز از تار و پود مرغوب و با کیفیت می باشد.  نکته قابل توجه اینکه گاز را باید قبل از استفاده استریل نموده و بعد از استریل شدن،  از آن می توان جهت جراحت های بیرونی و داخلی بدن استفاده کرد. این گاز به صورت مربع و در ابعاد ۱۰*۱۰ سانتی متری طراحی و تهیه شده است.

گاز طبی سپاهان بهبود مدل 1010 بسته 25 عددی

این گاز از الیاف 100% پنبه سفید شده و روش تولید آن نیز استاندارد  می باشد. برای زخم های حاد و سوختگی کاربرد دارد. طراحی این گاز به گونه ای است که باید به روش اشعه گاما آن را استریل نمود.

گاز طبی سپاهان بهبود مدل 1010 بسته 25 عددی

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع گاز طبی موجود در بازار

وازلینی که در این گاز موجود است باعث مرطوب نگه داشتن محل زخم می شود. همچنین بدون زیان و غیرسمی بوده و کسانی که دچار حساسیت های پوستی هستند،  با اطمینان کامل می توانند از این گاز طبی استفاده نمایند.  زیرا که هیچ گونه حساسیت و خارش پوستی ایجاد نمی کند.

این محصول در بسته بندی ۲۵ عددی به فروش می رسد. از آنجایی که این گار وازلینه بوده، با تماس مستقیم به پوست زخم شده باید بلافاصله بعد از استریل شدن استفاده شود. شرکت سپاهان این محصول را با بسته بندی بسیار محکم و عالی به مشتریان و مصرف کنندگان عرضه می کند.

ما در این مطلب به پنج نمونه از انواع بهترین مدل های گاز طبی اشاره نموده ایم که جزو پر فروش ترین محصولات در این زمینه بوده و می تواند به شما در انتخاب و خرید هر چه بهتر این محصول کمک کند. در صورتی که می خواهید  آشنایی بیشتری در زمینه انواع مدل های گاز طبی داشته باشید،  به سایت دیجی کالا مراجعه نمایید.

چنانچه شما از ان دسته افرادی هستید که به مطالب روز دنیا در حوزه تجهیزات پزشکی و سلامت علاقمند هستید پیشنهاد می کنیم مقالات بعدی ما را در سایت درمان تایم مطالعه و دنبال کنید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط