درمان تایم
درمان تایم
معرفی بهترین مارک دستگاه نانواستیم

معرفی بهترین مارک های دستگاه نانواستیم

استفاده از دستگاه نانواستیم و هیدروژن تراپی یکی از بهترین راهکارها برای آب رسانی به مو و درمان خشکی،  بازسازی و ترمیم مو می باشد.  در این راستا قصد داریم تا سه نمونه از بهترین مارک های دستگاه نانواستیم را به شما معرفی کنیم،  تا چنانچه می خواهید این محصول را تهیه نمایید با آگاهی و اطلاعات بیشتری نسبت به انتخاب و خرید آن اقدام کنید.  لطفا با ما همراه باشید.

دستگاه نانواستیم مدل 1

دستگاه نانو استیم مدل 1 با دارا بودن ۶ اشعه bluerary باعث ترمیم موها می شود.  این دستگاه همچنین با تبدیل ذرات آب به ذرات نانو که بسیار ریزتر از مولکول های آب می باشند،  موها را آب رسانی کرده و درمان مو را انجام می دهد.

این دستگاه نانواستیم دارای پمپ ۲۵ وات بوده که با قدرت دو برابر تقویت شده است.  این محصول به خوبی کار آب رسانی و درمان مو را انجام می دهد و بر اساس استانداردهای روز تولید و ساخته شده است.

همچنین به دلیل آنکه قبل از ارسال تمام دستگاه های نانواستیم تست شده،  بنابراین ممکن است قطرات آب در دستگاه قابل مشاهده باشد.  نیز این محصول در رنگ سفید ارائه می شود.

از دیگر ویژگی های این محصول دارای سیم بلند و ضخیم می باشد که قابل استفاده در کلینیک های زیبایی و سالن های آرایشی است. این دستگاه مایعات ضد عفونی را نیز به صورت نانو و ریز پخش نموده و به این طریق محیط را ضد عفونی می کند.

 

معرفی بهترین مارک دستگاه نانواستیم

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه نانواستیم موجود در بازار

 

دستگاه نانو استیم مدل 6

دستگاه مدل ۶ نانواستیم به لحاظ ساختاری شبیه مدل قبلی بوده و عملکردی مشابه آن دارد که در رده بالاتر تولید و ساخته شده است.  این محصول نیز آب را با داشتن ۶ اشعه blueray تبدیل به ذرات نانو نموده و موها را آب رسانی می کند.

همچنین برای ضد عفونی کردن محیط با تبدیل ذرات مایعات ضد عفونی کننده به صورت نانو و ریز این کار را انجام می دهد.  دیگر آنکه دارای سیم بلند و ضخیمی می باشد که می توان از آن در سالن های آرایشگاهی نیز استفاده نمود.

این محصول موها را به طور کامل آب رسانی کرده و در صورت خشکی و آسیب دیدگی موها آنها را ترمیم و بازسازی می کند.  این دستگاه همچنین برای مصارف خانگی نیز کاربرد دارد.

 

معرفی بهترین مارک دستگاه نانواستیم

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه نانواستیم موجود در بازار

 

دستگاه نانو استیم ریمکس مدل 7

این محصول در رنگ سفید ارائه می شود و یکی از بهترین مارک های دستگاه نانواستیم می باشد.  زیرا که برند ریمکس در تولیدات خود کیفیت و زیبایی را رعایت نموده و از جایگاه منحصر به فردی در بین مخاطبین خود برخوردار است.

محصول ریمکس نانو مدل ۷ یک دستگاه شارژی بوده و با تبدیل ذرات آب به ذرات نانو آب رسانی و درمان مو را انجام می دهد.  این دستگاه همچنین دارای ۶ اشعه بوده و باعث ضد عفونی محیط نیز می شود.

این دستگاه دارای قدرت زیاد است و قابل استفاده در کلینیک های زیبایی و سالن های آرایشی می باشد.  دستگاه نانواستیم بی سیمی ریمکس مدل ۷ قابلیت شارژ با استفاده از کابل نوع تایپ را دارد،  و در دو حالت دور پایین و بالا تنظیم می شود.

داشتن مخزن ۳۸۰ میلی لیتری و صفحه نمایشگر ( با استفاده از پردازنده دو هسته ای ) و نیز فناوری شارژ مستقل از ویژگی های دیگر این دستگاه می باشد.  این دستگاه را می توان از طریق شارژ باتری میلی آمپری در هر جایی استفاده کرد. این دستگاه دوام و قدرت بالایی دارد.  به طوری که این دستگاه به مدت یک ساعت شارژ می شود.  همچنین تا چندین روز به طور منقطع و سه ساعت به صورت ممتد قابل استفاده است.

این دستگاه مخصوص استفاده با فشار و دور بالا ( ۵۰۰ دور در دقیقه ) می باشد و باعث می شود فاصله پاشش تا ۱ الی ۱.۵ متری بدون احساس حدس شدگی انجام گیرد.  داشتن نازل نانو و پمپ های نانو ۷ از ویژگی های دیگر این دستگاه هستند.

به دلیل همین ویژگی ها این دستگاه آب رسانی مو را به بهترین نحو انجام داده و موهای خشک و آسیب دیده را با سرعت بالایی ترمیم و درمان می کند.  این دستگاه قابلیت سیستم خاموشی خودکار دارد و بعد از چند ثانیه در صورت استفاده نکردن خاموش می شود.

 

معرفی بهترین مارک دستگاه نانواستیم

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه نانواستیم موجود در بازار

 

دستگاه نانو استیم چیست؟

از آنجایی که درخشش و زیبایی در جذابیت تاثیر بسیار زیادی دارد،  و مواد شیمیایی برای رنگ کردن،  هایلایت و حالت دادن موها و نیز آلودگی هوا می تواند به موها آسیب بزند،  استفاده از دستگاه نانواستیم و هیدروژن تراپی یکی از راه های فوق العاده برای درمان سریع موها می باشد.

این دستگاه با آب رسانی سریع و کاهش یون های منفی ناشی از رنگ مو و غیره آسیب های مو را تا حد قابل توجهی کاهش داده و درمان آن کمک می کند.  استفاده از نانواستیم همچنین قبل و بعد از انجام فرآیندهای شیمیایی بر روی مو مانند بوتاکس،  ریباندینگ،  دکلره،  کراتینه و رنگ مو به عنوان یک روش مکمل از موها در برابر آسیب دیدگی محافظت کرده و آبرسانی کامل را برای مو انجام دهد.

این دستگاه ساختاری تفنگ مانند دارد که با مواد مقاوم در برابر حرارت زیاد پر می شود.  به طوری که با تبدیل مایعات به ذرات نانو توسط این دستگاه غبار پاشی سریع بر روی موها انجام می گیرد.

ذرات هیدروژنی و ریز ذرات نانو با نفوذ در هسته مویرگی مو،  آن را آب رسانی و تغذیه می کند.  این گونه موهای آسیب دیده ترمیم شده و مواد مغذی توسط ریشه مو جذب می شود،  و از این طریق خشکی مو نیز رفع می گردد. از طرفی با نفوذ ریز بخار و ذرات نانو به خط و ساقه مو نیز موها مواد مغذی را جذب کرده و شاداب تر و درخشان تر می شوند.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه نانواستیم موجود در بازار

فواید استفاده از دستگاه نانواستیم

  • هیدروژن تراپی با استفاده از دستگاه نانواستیم به باز شدن فولیکول مو کمک کرده و مو را بازسازی و ترمیم می کند. همچنین باعث می شود تا فولیکول ها روی ساقه بلند شوند و نرم کننده و روش های درمانی بهتر جذب مو گردند.
  • مراقبت مو با استفاده از دستگاه نانواستیم ساده و راحت تر از روش های دیگر می باشد.
  • نانواستیم به منافذ پوست سر جهت از بین بردن ناخالصی و تجمع مواد کمک می کند.
  • آب رسانی کامل و سریع موهای خشک و آسیب دیده
  • با ایجاد گرمایش مناسب ماندگاری روش های مراقبتی مو مانند کراتینه، بوتاکس و غیره را افزایش می دهد
  • باعث از بین بردن یون های منفی و طراوت و شادابی موها می شود.
  • با استفاده از دستگاه نانواستیم کارهای ترمیمی مو و رنگ کردن مو را سریع تر می توان انجام داد
  • باعث بخاردهی و اکسیژن رسانی بالا به مو می شود
  • دارای بخور گرم و سرد می باشد
  • برای انواع موها مناسب است.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه نانواستیم موجود در بازار

این موارد اصلی ترین مزایا و ویژگی های استفاده از دستگاه نانواستیم می باشد که بیشترین کاربرد آن در کلینیک های زیبایی و سالن های آرایشی بوده و در زیبایی و سلامت موها تاثیر به سزایی دارد.

ما در این مطلب چند نمونه از بهترین مارک های دستگاه نانواستیم را به شما معرفی نمودیم.  امیدواریم این مطلب توانسته باشد شما را در انتخاب ایمن و خرید رضایتبخش این محصول کمک و یاری نماید.  شما می توانید جهت آشنایی و خرید محصولات متنوع و بیشتر در این زمینه به سایت دیجی کالا مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط