درمان تایم
درمان تایم

گران‌ترین و ارزان‌ترین شهرهای آمریکا را بشناسید!

در حالی که شهروندان آمریکایی در حدود میانگین 2046 دلار در ماه برای صورتحساب‌های خانگی خود خرج می‌کنند، سن خوزه، کالیفرنیا با 3504 دلار در ماه گران‌ترین شهر و دیترویت، میشیگان با 1571 دلار در ماه مقرون‌به‌صرفه‌ترین شهرهای امریکا هستند. اما برای سفر به آمریکا و یا اقامت در هر یک از شهرهای این کشور، قبل از تهیه بلیط نیویورک ابتدا با هزینه‌های هر شهر بیشتر آشنا شوید. برای آشنایی بیشتر این مطلب که برگرفته از آمار رسمی کشور ایالات متحده است، را بررسی نمایید.

گزارش DOXO

این گزارش هزینه خانوار 50 شهر ایالات متحده در سال 2023 توسط doxoINSIGHTS ، که در حوزه پرداخت صورتحساب در بیش از 97 درصد کدهای پستی ایالات متحده منعکس شده و بر اساس میانگین هزینه ماهانه برای پرداخت قبض، بیشترین و کم‌هزینه‌ترین شهرهای بزرگ را برای اقامت در آمریکا نشان می دهد.

در حالی که به طور متوسط ​​یک خانوار آمریکایی سالانه 24557 دلار خرج قبوض خود می‌کند، 35 درصد از درآمد متوسط ​​خانواده‌های ایالات متحده (70784 دلار) و تقریباً 2046 دلار در ماه است. بسیاری از شهرها به مراتب بالاتر یا پایین تر از این رقم هستند. سن خوزه، بوستون، نیویورک، سانفرانسیسکو و واشنگتن به عنوان گرانترین شهرها در صدر فهرست قرار دارند. در حالی که اوکلاهاما سیتی، آلبوکرکی، دیتون، کلیولند و دیترویت در لیست مقرون‌به‌صرفه‌ترین شهرها هستند.

وضعیت اقتصاد امریکا

با نااطمینانی از شرایط اقتصادی که در سال 2023 ، مشاهده شده، آمریکایی‌ها در سراسر این کشور نسبت به اقتصاد ایالات متحده اعتماد کمتری پیدا کرده‌اند. به همین دلیل، هیچ‌وقت برای خانوار و مصرف‌کنندگاناین کشور مهم نبود که بینشی از میانگین هزینه زندگی در شهرهای برتر ایالات متحده داشته باشند. با این حال، این اطلاعات نه تنها در تصمیم‌گیری برای نقل مکان به یک شهر جدید کمک می‌کند، بلکه چشم‌اندازی از میزان هزینه‌ای که شهروندان امریکا برای 10 قبض رایج خانگی اصلی انجام می دهند، ارائه می‌کند.

لیز پاول، مدیر ارشد INSIGHTS در doxo گفت: «از طریق doxoINSIGHTS، ما با دسترسی به صورت‌های پرداخت مصرف‌کنندگان، کسب‌وکارها و مؤسسات مالی به طور یکسان دسترسی به گسترده‌ترین و شفاف‌ترین داده‌های موجود در مورد هزینه‌های واقعی خانوار برای رایج‌ترین صورت‌حساب‌ها فراهم نموده‌ایم. افشای هزینه‌های صورت‌حساب خانوار در سطح شهر خاص، اطلاعات و ابزارهای مورد نیاز با هدف بهبود سلامت مالی در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد. علاوه بر این، این داده‌ها به ارائه‌دهندگان خدمات و مؤسسات مالی که به آنها خدمات ارایه می‌شود، اجازه می‌دهد تا بهتر با نیازهای خود هماهنگی پیدا کنند و اکنون که در مقطعی از کاهش اعتماد مصرف‌کنندگان به اقتصاد کشور هستیم، این کار امری حیاتی محسوب می‌شود.

آمار هزینه قبض خانوار در هر ماه

این گزارش نشان می‌دهد که هزینه‌های خانوار در 50 شهر بزرگ ایالات متحده در سال 2023 شامل کل هزینه‌های ماهانه برای صورت‌حساب‌ها در هر ماه، و برای ده قبض رایج خانگی است. از جمله: وام مسکن، اجاره خانه، وام خودرو، آب و برق (برق، گاز، آب و فاضلاب، و زباله و بازیافت)، بیمه خودرو، شبکه‌های تلوزیونی محلی، اینترنت و تلفن؛ بیمه سلامت (بخش پرداختی مصرف کننده)، تلفن همراه، هشدار و امنیت، و بیمه عمر 10 شهر از گران ترین تا ارزان ترین شهر در میان 50 شهر بزرگ ایالات متحده به ترتیب به صورت زیر آورده شده‌اند.

گرانترین شهرهای بزرگ ایالات متحده بر اساس قبوض خانگی:

شهر هزینه قبض ماهانه برای هر خانوار* درصد درآمد خانوار درصد +/- میانگین ملی
سن خوزه 3504 دلار 35.0٪ +71.2٪
بوستون 3369 دلار 57.0٪ 64.6% +
نیویورک 3246 دلار 39.0٪ +58.6٪
سانفرانسیسکو 3205 دلار 32.0٪ +56.6٪
ایالت واشنگتن 3,106 دلار 40.0٪ +34.3٪
سن دیگو 2985 دلار 41.0٪ +45.9٪
سیاتل 2912 دلار 37.0٪ +42.3٪
لس آنجلس 2859 دلار 55.0٪ +39.7٪
میامی 2667 دلار 53.0٪ 30.3٪
پورتلند 2649 دلار 40.0٪ +29.4٪

ارزانترین شهرهای آمریکا برای سفر

اگر به فکر سفر به آمریکا هستید، اما نگران هزینه‌های آن هستید، ناامید نشوید! در این کشور پهناور، شهرهایی با هزینه‌های زندگی و سفر مقرون به صرفه وجود دارند که تجربه‌ای لذت‌بخش و خاطره‌انگیز را برای شما رقم خواهند زد.

هیکُری در ایالت کارولینای شمالی، با جاذبه‌های طبیعی و تاریخی، رستوران‌های متنوع و مردمی خونگرم، یکی از ارزان‌ترین شهرهای آمریکا برای سفر است.

Fort Wayne (فورت وین) در ایالت ایندیانا نیز، با موزه‌های جذاب، پارک‌های سرسبز و تفریحات متنوع، انتخابی ایده‌آل برای خانواده‌هاست.

Quad Cities (کواد سیتیز) در ایالت آیووا، با رودخانه‌های زیبا، مراکز خرید و تفریحات ساحلی، سفری خاطره‌انگیز را برایتان رقم خواهد زد.

علاوه بر این، هانتسویل در ایالت آلاباما، تولیدو در ایالت اوهایو، گرند رپیدز در ایالت میشیگان، ویچیتا در ایالت کانزاس و اوماها در ایالت نبراسکا از جمله شهرهای ارزان آمریکا هستند که با تنوع جاذبه‌ها و فعالیت‌های تفریحی، سفری لذت‌بخش و به یاد ماندنی را برای شما به ارمغان می‌آورند.

سفر ارزان به آمریکا در فلای‌تودی

بر اساس گزارش شورای تحقیقات اجتماعی و اقتصادی، شهر نیویورک و چهار شهر از ایالات کالیفرنیا در فهرست 10 شهر برتر گران‌ترین شهرها سال 2022 قرار گرفته‌اند. درآمد متوسط ​​در مقایسه با هزینه مسکن، غذا، گاز نسبتا کمتر است و مالیات و هزینه کلی زندگی در این 10 شهر حداقل 49 درصد بالاتر از میانگین دیگر شهرهای این کشور است. پس قبل از تهیه بلیط نیویورک، حتما هزینه‌های سفر و اقامتتان را در بررسی نموده و شرایط موجود را در نظر بگیرید.

فلای‌تودی، به عنوان یک مرجع معتبر در زمینه خرید بلیط هواپیما، امکان خرید بلیط پروازهای مختلف از شرکت‌های هواپیمایی مختلف برای سفر به آمریکا را برای شما فراهم کرده است.

با استفاده از فلای‌تودی، می‌توانید بلیط هواپیما به مقصد نیویورک را با قیمت‌های رقابتی خریداری کنید و از تنوع بالا در انتخاب پروازها و امکانات سفر بهره‌مند شوید.

از سایر خدمات سایت یا اپلیکیشن فلای‌تودی می‌توان به رزرو هتل، خرید بلیط چارتر، صدور ویزا، استرداد بلیط، خرید تور و … اشاره نمود. حتی اگ قصد سفر داخلی را نیز داشته باشید با استفاده از خدمات این شرکت می‌توانید جهت تهیه بلیط قطار و رزرو هتل‌های داخلی نیز اقدام نمایید و سفری راحت و آسوده را تجربه کنید.

پشتیبانی 24 ساعته، تضمین بهترین قیمت و امکان استرداد آنلاین بلیط از مزایای این شرکت است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط