درمان تایم
درمان تایم
بهترین مدل سیفتی باکس

آشنایی با بهترین مدل های سیفتی باکس درمانگاه ها و مراکز بهداشتی

یکی از روش های اصلی در راستای حفظ سلامت کارکنان بیمارستان ها و مراکز درمانی جهت کنترل عفونت استفاده از سیفتی باکس می باشد.  استفاده از این ظروف به دفع ایمن پسماندهی محتمل لودگی و مقابله با خطرات آن کمک می کند.

در این مقاله به معرفی و بررسی چند نمونه از بهترین مدل های سیفتی باکس درمانگاه ها و مراکز بهداشتی می پردازیم که می تواند به شما در انتخاب و خرید این محصول کمک نماید.  لطفا با ما همراه باشید.

انواع سیفتی باکس

سیفتی باکس یا safety box جعبه ایمنی است که جهت دفع پسماندها و زباله های تیز و برنده مانند سرنگ ها،  کاتتر،  بیوپسی ها،  شیشه ها،  تیغ های جراحی،  تیغ اصلاح صورت و هر چیز برنده در وسایل و تجهیزات پزشکی بعد از مصرف آنها مورد استفاده قرار می گیرد.

سیفتی باکس ها در حجم های نیم لیتری،  یک تا هفت لیتری و دوازده و پانزده لیتری در رنگ های متنوع قرمز،  بنفش و قهوه ای موجود هستند.  از سیفتی باکس ها در بیمارستان ها،  دندانپزشکی ها،  مطب ها مراکز درمانی و هر مکانی که پسماند و زباله های تیز و هر چیزی که پتانسیل بریدن دارد،  استفاده می شود.

این محصول با توجه به مواد به کار رفته در آن محکم می باشد و در برابر بریدگی و سوراخ شدگی مقاوم است.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع سیفتی باکس موجود در بازار

سیفتی باکس بیوسیف کد ام 701 ظرفیت 5000 میلی لیتر

این محصول در ابعاد ۳۱*۱۸*۱۸ سانتی متر طراحی شده و دارای وزن ۳۲۰ گرم با حجم پنج لیتری می باشد. این سیفتی باکس پلاستیکی بوده و در برابر اجسام تیز و برنده مقاومت دارد.

از آنجایی که بیماری هایی نظیر ایدز،  هپاتیت B و هپاتیت C به دلیل جراحات سلامت پرسنل درمانی را تهدید می کند،  استفاده از سیفتی باکس بهترین راه حل براي معضل زباله های تیز و برنده است.

این سیفتی باکس همچنین کمک می کند تا کادر درمان ایمنی بیشتری داشته باشند،  و دفع پسماندهایی که احتمال آلودگی در آنها وجود دارد،  آسان تر انجام گیرد.

 

بهترین مدل سیفتی باکس

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع سیفتی باکس موجود در بازار

 

سیفتی باکس مدل S02L ظرفیت 2 لیتر

این سیفتی باکس در ابعاد ۱۶*۱۵*۱۵ سانتی متر طراحی شده است و دارای وزن ۲۱۵ گرم و حجم دو لیتر می باشد.  این محصول جنسی از پلاستیک دارد و در برابر پسماندهای تیز و زباله هایی که احتمال آلودگی در آن زیاد است،  از خود مقاومت نشان می دهد.

از این محصول می توان در مراکز درمانی،  بیمارستان ها، کلینیک های دندانپزشکی و آرایشگاه ها و غیره استفاده نمود.  از این سیفتی باکس جهت نگهداری و حفظ پسماندهای تیز استفاده می شود. این سیفتی باکس همچنین دارای درجه بندی بوده که بعد از پر شدن از پسماندها تا خط نشانه با درپوش کاملا پلمپ شده تا خطر آلودگی و انتشار عفونت و بیماری به حداقل برسد.

 

بهترین مدل سیفتی باکس

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع سیفتی باکس موجود در بازار

 

سیفتی باکس مدل F2 ظرفیت 2000 میلی لیتر

یکی از بهترین مدل های سیفتی باکس درمانگاه ها و مراکز بهداشتی محصول مدل F2 می باشد که دارای حجم دو لیتر بوده و برای مراکز سیار مانند آمبولانس ها،  مطب ها و درمانگاه ها به صورت رومیزی قابل استفاده است.

این محصول دارای درب فشاری می باشد.  به طوری که بعد از پر شدن پسماند و زباله تیز تا محل علامت گذاری شده مخزن آن پلمپ می شود. این کار با استفاده از پایه آن انجام می گیرد که به صورت بر عکس بر روی درب سیفتی باکس جا خورده است.

سیفتی باکس نگهدارنده مدل F2 قابل نصب بر روی دیوار و رومیزی می باشد،  و می توان آن را بر روی ترالی یا تخت بیمار نصب نمود.  یا اینکه می توان از آن درون سینی تزریقات و پانسمان استفاده کرد.

این سیفتی باکس جنسی از پروپیلن دارد و در ابعاد ۱۸*۱۴*۱۸ سانتی متر طراحی شده است.  همچنین دارای وزن ۲۰۰ گرم می باشد و سبک و قابل حمل برای مراکز سیار درمانی است.

 

بهترین مدل سیفتی باکس

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع سیفتی باکس موجود در بازار

 

 سیفتی باکس مدل بکر مدل M-197 ظرفیت 5000 میلی لیتر

سیفتی باکس مدل بکر دارای جنسی از پلاستیک بوده و یکبار مصرف می باشد.  ابعاد این محصول در اندازه های ۳۰*۳۰*۳۰ سانتی متر طراحی شده است. وزن این سیفتی باکس ۱۰۰ گرم می باشد،  بنابراین سبک و قابل حمل بوده و می توان از آن در مراکز درمانی سیار و آمبولانس ها و نیز کلینیک های پزشکی و دندانپزشکی و غیره استفاده نمود.

در این سیفتی باکس پسماندها و زباله های تیز و برنده و نیز سوزن های و سرنگ های پزشکی حفظ و نگهداری می شود.  به طوری که بعد از پر شدن پسماندها در این سیفتی باکس تا خط نشانه توسط درپوش کاملا پلمپ می گردد.  این محصول به صورت مربعی طراحی شده است.

 

بهترین مدل سیفتی باکس

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع سیفتی باکس موجود در بازار

 

سیفتی باکس مدل 201 ظرفیت 8000 میلی لیتر

ابعاد این محصول در اندازه های ۲۰*۲۰*۲۰ سانتی متر می باشد و دارای جنسی از پلاستیک می باشد.  این سیفتی باکس را می توان به راحتی بر روی دیوار و یا به عنوان رومیزی نصب نمود.  این سیفتی باکس دارای قابلیت نصب راحت و پیش مونتاژ بدنه و درب بسیار آسان است. همچنین به سادگی قفل می شود.

از دیگر ویژگی های این سیفتی باکس زیبا و محکم بودن آن می باشد.  دارای قفل ایمنی و مورد اطمینان است و مجهز به سیستم بسته شدن دائمی و موقتی و ضد سوراخ می باشد. همچنین این محصول قابلیت اتوکلاو را دارد و قابل نصب با یک هولدر بر روی تمام میله های عمودی در کنار تخت بیمار است.

این سیفتی باکس، پایه ای به صورت مکعبی دارد که دارای بیشترین حجم و کمترین فضای آزاد اضافی می باشد. یک درب چرخان سه تیکه ای مجزا و قرار گیری عالی بر روی سطوح از دیگر مزایای این سیفتی باکس هستند.

 

بهترین مدل سیفتی باکس

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع سیفتی باکس موجود در بازار

 

سیفتی باکس پل ایده ال پارس مدل B008 حجم 80 میلی لیتر

سبک و کم حجم بودن ( وزن حدود ۱۰۰ گرم ) این محصول می تواند برای حمل آسان آن در سفر و در تمامی شرایط کار مناسب و قابل استفاده باشد.  این محصول در ابعاد ۹*۳*۶ سانتی متر طراحی شده است و ظرفیت ۰۸/۰ لیتر را دارد.

از این سیفتی باکس افراد دیابتی می توانند استفاده کنند، زیرا که دارای کاربری آسان و ایمن می باشد. درب قفل دار دو مرحله ای ( موقت و دائمی ) از دیگر ویژگی های این سیفتی باکس است.

این محصول جنسی از پلی پروپیلن دارد که در برابر سوراخ شدن مقاوم می باشد.  همچنین وجود شیارها در این محصول امکان جداسازی ایمن انواع سرنگ ها را به کاربر می دهد.  این سیفتی باکس محصول ایران بوده و تحت استاندارد پزشکی طراحی و ساخته شده است.

 

بهترین مدل سیفتی باکس

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع سیفتی باکس موجود در بازار

 

فواید استفاده از سیفتی باکس

  • در برابر سوراخ شدگی مقاومت دارد
  • دارای دهانه گشاد برای قرار دادن هر چه آسان تر پسماند
  • با استفاده از برچسب « خطر آلودگی با وسایل تیز و برنده» می توان آن را از سایر وسایل جدا نمود.
  • مانع از recap کردن سر سوزن می شود.
  • در صورت پر شدن ۳/۴ سیفتی باکس تعویض می گردد.
  • محل قرار دادن تمام وسایل تیز و برنده یکبار مصرف مانند سر سوزن. آنژیوگرافی، تیغ پیستونی و غیره است.
  • از وسیله مکانیکی یا تکنیک اسکوپ جهت درپوش سر سوزن در مواقع ضروری در سیفتی باکس استفاده می شود.
  • با استفاده از سیفتی باکس از حمل و نقل وسایل تیز و برنده خودداری می شود.

سايت دیجی کالا از فروشگاه های اینترنتی با سابقه درخشان در فروش و ارائه انواع کالاها از برندهای مختلف داخلی و خارجی می باشد که در انواع بهترین مدل های سیفتی باکس درمانگاه ها و مراکز بهداشتی نیز توسط این سایت عرضه و به فروش می رسد.

شما می توانید با مراجعه به سایت دیجی کالا با انواع سیفتی باکس با قیمت و کیفیت مناسب و عالی آشنا شوید و جهت انتخاب و خرید رضایتبخش این محصول اقدام کنید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط