درمان تایم
درمان تایم
بهترین مدل های پوار بینی برای کودکان و اطفال چیست؟

بهترین مدل های پوار بینی برای کودکان و اطفال چیست؟

ورود گرد و غبار ممکن است راه بینی و سیستم تنفسی کودک را مسدود کند.  همچنین بیماری هایی مانند سرماخوردگی در اطفال و نوزادان که خلط را ایجاد کرده و باعث مسدود شدن سیستم تنفسی می شود. از این رو کودک برای تنفس دچار مشکل شده و نمی تواند به درستی نفس بکشد،  و این موضوع باعث آزار او می شود. از این رو بهترین راهکار در چنین مواقعی استفاده از پوار بینی می باشد که مجرای تنفسی کودک را پاکیزه و کمک می کند تا بهتر نفس بکشد.

ما در این مقاله از سایت درمان تایم قصد داریم تا شما را با بهترین مدل های پوار بینی برای اطفال و کودکان آشنا کنیم،  تا چنانچه شما قصد خرید این محصول را دارید با آگاهی و کسب اطلاعات بیشتری نسبت به آن اقدام کنید.  پس در این مقاله از سایت پزشکی درمان تایم همراه ما باشید.

پوار بینی و انواع آن

همانطور که گفته شد پوار بینی وسیله ای است که مخاط بینی کودک را پاکیزه نموده و باعث می شود تا کودک بهتر نفس بکشد.  زیرا در مواقعی که کودکان دچار سرماخوردگی می شوند،  به درستی نمی توانند نفس بکشند و استفاده از پوار بینی راه سیستم تنفسی آنها را باز کرده و به بهتر نفس کشیدن آنها کمک می کند.

پوار بینی دارای یک پمپ و سر لوله ای نوک باریک می باشد که داخل بینی کودک قرار می گیرد.  با فشاری که به پمپ وارد کرده تمام محتویات بینی کودک خارج می شود.

پوار بینی و انواع آن

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پوار بینی موجود در بازار

البته لازم به ذکر است که نباید در استفاده از پوار بینی زیاده روی نموده و یا با فشار این کار را انجام دهید.  زیرا که بینی کودکان کوچک و دارای پوست نازکی می باشد و این کار باعث می شود تا مخاط بینی کودک دچار آسیب و در نتیجه خونریزی گردد. بلکه باید با ملایمت و بدون هیچ گونه فشاری این کار را انجام دهید.

روش صحیح آن است که ابتدا پمپ را کمی فشار داده و با ملایمت قسمت لوله ای آن را داخل سوراخ بینی کودک قرار دهید.  سپس فشار آن را به آهستگی کم کنید.  همچنین برای خارج کردن محتویات خشک بینی لازم است تا قبل از استفاده از پوار در حدود دو قطره نرمال سالین یا کلرور سدیم داخل بینی کودک خود بریزید تا خلط راحت تر خارج شود.

در ادامه چند نمونه از بهترین مدل های پوار بینی برای کودکان و اطفال را به شما معرفی می کنیم.

پوار کودک مایا مدل پمپی

این محصول در دو رنگ آبی و صورتی ارائه می شود. از آنجایی که نظافت و بهداشت بینی کودک همواره با مشکلاتی همراه هست،  استفاده از این محصول می تواند به مادران کمک شایانی نموده تا به راحتی بینی کودک را تمیز کنند.

همچنین پمپی که در انتهای پوار تعبیه شده است تمام ضایعات بینی کودک را خارج نموده و راه تنفسی را برایش باز می کند.  این محصول مناسب کودکان طراحی شده و قابل استفاده برای رده سنی ۱-۳۶ ماهگی می باشد. ابعاد محصول در اندازه های ۹*۱۰ سانتی متر طراحی شده است و نوک سیلیکونی آن فاقد مواد سمی می باشد.

پوار کودک مایا مدل پمپی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پوار بینی موجود در بازار

این محصول همچنین قابلیت استریل کردن را دارد.  به طوری که می توانید بعد از هر بار استفاده آن را ضد عفونی کنید.

پوار بینی کودک بیورر مدل NA 20

بیورر یکی از بهترین برندها در زمینه تولید محصولات بهداشتی و مراقبتی است که انواع پوار بینی را با کیفیت و مرغوبیت عالی تولید و ارائه می کند.  این برند آلمانی می باشد و محصولات خود را مطابق با استاندارها و تکنولوژی روز تولید می کند.  محصول بیورر مدل NA 20 یک پوار الکتریکی است که دارای عملکرد عالی با مکش ایمنی پزشکی می باشد.  حداکثر مکش این پوار برای خارج کردن ضایعات 66kPa بوده که برای استفاده رده سنی ۰-۱۲ سال مناسب است.

همچنین با استفاده از باطری این دستگاه پرتابل به راحتی می توانید در فصول سرد سال،  مسافرت و در هر جایی که باشيد،  حتی به هنگام خواب بودن کودک بدون آزار و سر و صدای زیاد که باعث بیدار شدن کودک شود ضایعات بینی او را خارج کنید.  این دستگاه مجهز به دو سری قابل تعویض بوده که در اندازه های مختلف نیز طراحی شده است.  بنابراین می توان از آنها جهت تمیز کردن سطح و عمیق تر بینی استفاده نمود.

پوار بینی کودک بیورر مدل NA 20

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پوار بینی موجود در بازار

دستگاه پوار بینی بیورر قابلیت استریل کردن را دارد و مکنده و پاک کننده آن دارای فشار ایمن است.  تا از این طریق بتوانید سیستم تنفسی کودک را به راحتی پاکسازی نمایید.  جنس نوک پوار سیلیکونی بوده و سری ها برای تعویض جدا می شوند.  ابعاد این محصول در اندازه های ۱۷*۸*۴ سانتی متر می باشد. همچنین  این دستگاه دارای طراحی ارگونومیک است که باعث شده تا دسته آن به راحتی در دست جای بگیرد و بتوانید از آن به راحتی استفاده کنید. این محصول در رنگ سفید موجود و ارائه می شود.

پوار بینی کودک نوبی مدل id172

یکی دیگر از بهترین مدل های پوار بینی برای کودکان و اطفال محصول نوبی مدل id172 می باشد که در رنگ های آبی و آبی روشن موجود بوده و عرضه می شود.  این پوار به خوبی ضایعات و خلط درون دهان و بینی کودک را تمیز نموده و راه سیستم تنفسی کودک را باز می کند.

ابعاد این پوار بینی در اندازه های ۵*۵*۵ طراحی شده است.  این محصول برای رده سنی ۰-۱۰ مناسب می باشد.  همچنین برای بینی های کوچک نیز قابل استفاده است. جنس نوک پوار سیلیکونی می باشد و آسیبی به مخاط بینی کودک وارد نمی کند.  این دستگاه همچنین دارای دو سری متفاوت است.  به طوری که می توان از آن هم برای گوش و بینی نیز استفاده کرد.

پوار بینی کودک نوبی مدل id172

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پوار بینی موجود در بازار

از دیگر ویژگی های این پوار قابلیت استریل کردن آن بوده که می توان بعد از هر بار استفاده با آب و صابون آن را پاک و تمیز کنید.  این محصول همچنین دارای درب پوشی می باشد که بعد از هر بار استفاده کردن و جهت نگهداری و تمیز ماندن پوار از نفوذ میکرب ها و آلودگی ها به آن جلوگیری می کند. پوار بینی کودک نوبی مدل id172 از بافت نرم purttex TM تهیه شده که به هنگام قرار گرفتن در گوش و بینی کودک به آن آسیبی وارد نمی کند.  بنابراین به دلیل ایمنی بالا توسط پزشکان توصیه می شود.

پوار بینی سیفتی فرست مدل sf313

در فصول سرد با افزایش ترشحات بینی و مخاط و نیز بیماری هایی مانند سرماخوردگی سیستم تنفسی کودکان و نوزادان را دچار مشکل می کند. به طوری که تخلیه ضایعات بینی کودک در این مواقع مشکل و سخت می شود.

بنابراین استفاده از پوار بینی بهترین راهکار برای خارج کردن خلط و ضایعات داخل بینی کودک می باشد.  زیرا کودکان در تخلیه ارادی و فین گیری ناتوان هستند.  از طرفی بینی کودک لطیف و کوچک بوده و پوست نازکی دارد.  از این رو ممکن است فشار اضافی و فین گیری به مخاط کودک آسیب رسانده و کودک را آزار دهد.

پوار بینی سیفتی فرست مدل sf313

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پوار بینی موجود در بازار

استفاده از محصول سیفتی فرست مدل sf313 یک نمونه از پوار بینی برای استفاده کودکان می باشد که برای نوزادان از بدو تولد مناسب بوده و طراحی شده است.  این محصول دارای نوکی از جنس سیلیکون می باشد که به راحتی داخل بینی کودک قرار می گیرد و بافت نرمی دارد. شما می توانید از این پوار برای کودکان زیر ۱۰ سال و بینی های کوچک و نازک نیز استفاده کنید. این محصول در طرح و رنگ سفید عرضه می شود.

پوار بینی کودک بی بی لوکس مدل 086

این محصول فاقد BPA و مواد سمی بوده و جهت کاهش شدت و کیفیت تنفس مفید است.  این پوار محصول بی بی لوکس بوده که در ارائه محصولات مراقبتی و بهداشتی و نیز سلامت برای کودکان یکی از بهترین برندها می باشد.

از آنجایی که پوست نوزادان ظریف و حساس است،  استفاده از پوار بینی به پوست و مخاط بینی آنها آسیب نزده و باعث راحت تر خارج کردن ضایعات و ماده مخاطی بینی می شود.  بنابراین شما می توانید در مواقعی که کودکان دچار سرماخوردگی شده و ترشحات مخاط بیتی شان افزایش می یابد،  به راحتی از این محصول استفاده کنید.

پوار بینی کودک بی بی لوکس مدل 086

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پوار بینی موجود در بازار

پوار بیتی بی بی لوکس مدل 086 یک محصول ساده است که دارای یک پمپ و یک لوله باریک از جنس سیلیکون خالص می باشد.  استفاده از این محصول راحت بوده و فقط کافيست که ابتدا پمپ پوار را کمی فشار داده و نوک لوله ای آن را داخل بینی کودک قرار دهید.

این محصول علاوه بر حذف ضایعات و خارج کردن مخاط به ریه ها فشار مثبت وارد می کند که موجب تسریع در عمل بازدم می شود.  البته نباید در استفاده از آن زیاده روی نموده چون باعث آسیب رساندن و خونریزی بینی او می شود. این پوار در ابعاد ۴*۴*۱۰ سانتی متر طراحی شده است و برای رده سنی ۰-۶ ماهی مناسب می باشد.

پوار بینی بی بی سیل کد BS4754

بینی گرفته کودک ممکن است او را زودرنج و بی قرار کند.  از این رو استفاده از روش ها و ابزارهایی مانند پوار می تواند هر چه سریع تر به رفع گرفتگی بینی کودک به راحتی کمک و او را آرام کند.  بنابراین پوار بینی بی بی سیل کد BS4754 یک محصول مناسب برای این کار است که به مادران کمک می کند تا به راحتی ضایعات درون بینی کودک خود را بدون هیچ گونه خطر و با امنیت کامل خارج نمایند.

پوار بینی بی بی سیل کد BS4754

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پوار بینی موجود در بازار

این محصول به صورت مکشی عمل می کند و و جنسی از سیلیکون مرغوب و انعطاف پذیر دارد.  از این رو برای پوست کودک مناسب بوده و حساسیت و عوارضی را ایجاد نمی کند.  همچنین قابلیت استریل کردن را دارد.  به طوری که می توانید بعد از هر بار استفاده کردن پوار را با آب گرم و صابون شستشو دهید.

این محصول در اندازه های ۴*۴*۹ سانتی متر می باشد،  و برای رده سنی ۰-۶ ماهگی مناسب و قابل استفاده است. همچنین عاری از مواد سمی و PBA می باشد.

خرید اینترنتی بهترین مدل های پوار بینی برای کودکان و اطفال

یکی از فروشگاه هایی که می توان جهت خرید اینترنتی بهترین مدل های پوار بینی برای اطفال و کودکان به آن مراجعه نمود،  سايت دیجی کالا می باشد.  این سایت از قدیمی ترین فروشگاه های اینترنتی است که انواع کالاها از برندهای معتبر داخلی و خارجی با پایبندی به سه اصل ضمانت بازگشت کالا،  پرداخت در محل و تضمین در کیفیت و اصالت کالا و با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار می دهد.

این سایت فعالیت خود را در ارائه کالاهای باکیفیت و همکاری با برندهای معتبر گسترش داده،  به طوری که امروزه برندها و فروشگاه های بزرگ مختلف در سرتاسر ایران کالاهای خود را از طریق این فروشگاه به مشتریان خود ارائه می دهند.

خرید اینترنتی بهترین مدل های پوار بینی برای کودکان و اطفال

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پوار بینی موجود در بازار

شما می توانید از طریق مراجعه به سایت دیجی کالا با محصولات متنوع تر و بیشتر در زمینه انواع مدل های پوار بینی برای اطفال و کودکان جهت انتخاب و خرید آشنا شوید.  چنانچه علاقه مند به آشنایی با  محصولات و تجهیزات جدید هستید،  می توانید مقالات بعدی ما را در سایت درمان تایم دنبال نمایید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط